BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sion - AJAX 20-08-2026 / 20.15u Conf.Leaque (Play Offs)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 21:47   quote  deeplink  
Wijndal hoeft niet meer weg nu Henrique er is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 21:48   quote  deeplink  
Wat een doelpunt en hoe snel, wat een spits!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 21:50   quote  deeplink  
Wat een knuppel blijft Gaaei
Loetje
 Loetje - donderdag 20 augustus 2026 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wijndal hoeft niet meer weg nu Henrique er is
Joffre Torents hoop ik wel dat het wat is Henrique kan gewoon niet verdedigen. Maar ook dat is raar. In Frankrijk leer je dat namelijk echt wel.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 augustus 2026 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat een knuppel blijft Gaaei
Gewoon lomp en 4x per jaar komt daar een wereldgoal uit voort.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 augustus 2026 - 22:01   quote  deeplink  
Hoppa. En dan zie je ook gewoon wat normaal wisselen doet he.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 augustus 2026 - 22:09   quote  deeplink  
Belangrijke overwinning, puike 2e helft en een gigantische thuisfluiter.

En Michel, eindelijk gewoon normaal gewisseld!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:01 schreef Loetje het volgende:
Hoppa. En dan zie je ook gewoon wat normaal wisselen doet he.
Ja goed en op tijd gewisseld!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 22:13   quote  deeplink  
Nu nog een paar goede aankopen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 22:14   quote  deeplink  
2 doelpunten met het hoofd zien we niet vaak bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 21:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Joffre Torents hoop ik wel dat het wat is Henrique kan gewoon niet verdedigen. Maar ook dat is raar. In Frankrijk leer je dat namelijk echt wel.
Heel vreemd, komt bij zo'n grote ploeg uit Frankrijk vandaan, was een international bij Brazilie
p111
 p111 - donderdag 20 augustus 2026 - 22:32   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe jullie dat hebben gezien maar 5 euro betaald en hoogstens een half uur live beelden gezien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2026 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:32 schreef p111 het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat hebben gezien maar 5 euro betaald en hoogstens een half uur live beelden gezien
Voor schandaal 10 minuten gemist
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 augustus 2026 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:32 schreef p111 het volgende:
Dat je er überhaupt 5 euro voor betaald. Had een sportbar ergens opgezocht en voor 5 euro een lekker goudgele kletser besteld. Had je de eerste 15 minuten ergernis in ieder geval bespaard gebleven.
p111
 p111 - vrijdag 21 augustus 2026 - 11:53   quote  deeplink  
Ja dat kut Talpa van familie de Mol loopt binnen met een tweederangs medium onder de naam KIJK hopelijk heeft Jonny ras Ajacied niet kunnen slapen vannacht van schaamte omdat hij mij heeft opgelicht voor 5 euro.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 augustus 2026 - 16:02   quote  deeplink  
Mooi dat er de tweede helft iets is recht gezet!!
Toch krijg je voor de derde keer in een week 2 goals tegen!!
Dat geeft te denken tegen de tegenstanders van dit nivo...
Zonder echte vleugelspelers blijft het erg armoedig voorin. Speelden met 2 nrs 10 op de vleugels, wat echt een noodgreep is. Las dat Noa Lang niet zal komen en men bezig is met een Braziliaan.....waarom verdomme niet gewoon eens een Nederlandse speler of eentje die onze competitie kent?
En Regeer??? Pfff....
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 augustus 2026 - 16:03   quote  deeplink  
Gelukkig dit weekend geen wedstrijd en kunnen we ook geen punten verspelen....
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:02   quote  deeplink  
Ik ben echt zo bang dat we straks alleen maar spelers op zijn retour halen of meuk, omdat alle opties op een een of andere manier weer vervliegen.

De tijd dringt toch wel, om echt nog 5/6 gerichte aankopen te doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:14   quote  deeplink  
Snap ik heel goed Loetje, ik ook.
Komt dat we elk jaar tegen de deadline nog van alles moeten gaan regelen en dat zijn meestal niet de beste deals maar wat er op dat moment nog beschikbaar is...
Moeten nog een 6,7,11, 4 en 5 halen dus tijd dringt!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 11:53 schreef p111 het volgende:
Ja dat kut Talpa van familie de Mol loopt binnen met een tweederangs medium onder de naam KIJK hopelijk heeft Jonny ras Ajacied niet kunnen slapen vannacht van schaamte omdat hij mij heeft opgelicht voor 5 euro.
Iedereen krijgt zijn poen terug volgens Talpa, en zo'n indrukwekkende wedstrijd was het niet dus maak ik me er niet te druk om
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 16:02 schreef bertus bikkel het volgende:
Mooi dat er de tweede helft iets is recht gezet!!
Toch krijg je voor de derde keer in een week 2 goals tegen!!
Dat geeft te denken tegen de tegenstanders van dit nivo...
Zonder echte vleugelspelers blijft het erg armoedig voorin. Speelden met 2 nrs 10 op de vleugels, wat echt een noodgreep is. Las dat Noa Lang niet zal komen en men bezig is met een Braziliaan.....waarom verdomme niet gewoon eens een Nederlandse speler of eentje die onze competitie kent?
En Regeer??? Pfff....
Die braziliaan schijnt ook weer te beginnen bij Jong.

Het is duidelijk dat Cruyff op twee paarden wed, hij wil dat zo wel Jong als de hoofdmacht mee doen om de prijzen, ik vind dit een nobel streven.

Alleen had ik in eerste instantie AJAX 1 op niveau gebracht en daarna Jong, Cruyff is andersom bezig, ik vraag me af waarom ???

Als ik lees dat hij minimaal nog op 4 posities wil versterken mag hij wel opschieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2026 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 21:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook gewoon nog niet fit vermoedelijk
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 23:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat je er überhaupt 5 euro voor betaald. Had een sportbar ergens opgezocht en voor 5 euro een lekker goudgele kletser besteld. Had je de eerste 15 minuten ergernis in ieder geval bespaard gebleven.
Een slimme supporter, waar vind je ze nog :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2026 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 17:02 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt zo bang dat we straks alleen maar spelers op zijn retour halen of meuk, omdat alle opties op een een of andere manier weer vervliegen.

De tijd dringt toch wel, om echt nog 5/6 gerichte aankopen te doen.
Het ligt niet aan de miljoenen, die hebben we nu genoeg.
5 a 6 aankopen nu nog zie ik niet meer gebeuren, hoog uit 2 of 3
En idd geen meuk binnen halen daar waar ze blij zijn dat ze er vanaf zijn.

Het gaat nog steeds over te veel schijven, het bestuur, de RVC, allen moeten toestemming geven, het is niet voor niets dat Danny en Louis zijn opgestapt, omdat er teveel mensen zijn die totaal geen verstand van voetbal hebben die uiteindelijk mee beslissen. Korte lijntjes kennen ze niet bij AJAX

Ik had gehoopt dat het anders was geworden onder Cruyff maar het zelfde zootje zit er nog
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 augustus 2026 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 17:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Een slimme supporter, waar vind je ze nog :-)
Weet je wat het is, al we als supporters al die rotzooi nou eens niet bestellen en niet accepteren dat we 5 euro moeten betalen voor 1 losse wedstrijd in de voorronde van notabene de Conference league dat is het gauw afgelopen met dat soort achterlijke acties.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2026 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 19:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het is, al we als supporters al die rotzooi nou eens niet bestellen en niet accepteren dat we 5 euro moeten betalen voor 1 losse wedstrijd in de voorronde van notabene de Conference league dat is het gauw afgelopen met dat soort achterlijke acties.
Ik denk niet dat dit nog een keer via Kijk gaat, Talpa is echt op hun bek gegaan

Mocht dit wel zo zijn, jammer dan gewoon niet kijken!
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:24   quote  deeplink  
Ajax speelt in basis prima wedstrijden. Snap oprecht de negativiteit in de media niet. Er worden veel kansen gecreëerd en daar waar het defensief mis gaat liggen geen tactische maar persoonlijke fouten aan ten grondslag.

Als we een goede zes weten te vinden en een linksbuiten met een actie hebben we echt een goede selectie staan.

We moeten wel echt oppassen dat we geen koop club gaan worden en niet onze eigen identiteit gaan verliezen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 19:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en niet alleen in dit geval, is ook in bredere zin een goed idee!
p111
 p111 - vrijdag 21 augustus 2026 - 23:06   quote  deeplink  
Jet word zeker nu een beter seizoen als afgelopen seizoen,dat is zeker maar met een goede 6 denk ik dat je zeker top 2 speelt.
AkaS
 AkaS - zaterdag 22 augustus 2026 - 12:26   quote  deeplink  
We vergeten snel, maar ajax heeft echt minmaal 1 buitenspeler nodig die door zijn snelheid dreiging in de diepte heeft, anders gaat het heel voorspelbaar worden en makkelijk te verdedigen. Want met alle respect voor Tadic, in zijn laatste jaar was er geen enkele dreiging meer in het spel van Ajax en werd het heel makkelijk verdedigen. We moeten echt oppassen voor een herhaling van dit scenario.

Ik ben echt pro Jordi Cruijff maar ik vind wel dat hij faalt nu!

Hij heeft alle gelegenheid gehad om met de juiste middenvelder aan te komen zetten. Maar die 20mln voor Leonardo had hij beter kunnen investeren in een top middenvelder naast Brandt.

Ook de ruim 10mln voor Henrique lijkt me weggegooid geld. Tesamen al 30mln, daar kan je een hele goede 6 voor aantrekken.

En ook een vervanging van Godts vind ik onbegrijpelijk dat deze niet klaarstond toen de finale sales aan PSG een feit was.

Dus pro Jordi maar realistisch gezien gaan we richting psv en hebben nu al een gelijkspel thuis voor de kiezen, verlies tegen psv en je loopt weer als aangeschoten wild rond.

Ik baal hier stevig van!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 22 augustus 2026 - 12:46   quote  deeplink  
Laten we Jordi niet beoordelen of veroordelen voordat de deadline verstreken is. Mocht het dan zijn opgelost, heeft hij het alsnog goed gedaan, toch?
p111
 p111 - zaterdag 22 augustus 2026 - 14:11   quote  deeplink  
Ook die Daal van AZ linksbuiten heeft altijd acties en is ook nog snel en jong,is misschien een idee voor Ajax.
AkaS
 AkaS - zaterdag 22 augustus 2026 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 12:46 schreef bertus bikkel het volgende:
Laten we Jordi niet beoordelen of veroordelen voordat de deadline verstreken is. Mocht het dan zijn opgelost, heeft hij het alsnog goed gedaan, toch?
Dat is wel een goed punt, maar toch vind ik het niet okay. Want aankopen moeten ook nog acclimatiseren en dan ben je normalter te laat voor psv.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 14:11 schreef p111 het volgende:
Ook die Daal van AZ linksbuiten heeft altijd acties en is ook nog snel en jong,is misschien een idee voor Ajax.
Daar hoorde ik AZ fan Arno Vermeulen al over inderdaad....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 12:26 schreef AkaS het volgende:
We vergeten snel, maar ajax heeft echt minmaal 1 buitenspeler nodig die door zijn snelheid dreiging in de diepte heeft, anders gaat het heel voorspelbaar worden en makkelijk te verdedigen. Want met alle respect voor Tadic, in zijn laatste jaar was er geen enkele dreiging meer in het spel van Ajax en werd het heel makkelijk verdedigen. We moeten echt oppassen voor een herhaling van dit scenario.

Ik ben echt pro Jordi Cruijff maar ik vind wel dat hij faalt nu!

Hij heeft alle gelegenheid gehad om met de juiste middenvelder aan te komen zetten. Maar die 20mln voor Leonardo had hij beter kunnen investeren in een top middenvelder naast Brandt.

Ook de ruim 10mln voor Henrique lijkt me weggegooid geld. Tesamen al 30mln, daar kan je een hele goede 6 voor aantrekken.

En ook een vervanging van Godts vind ik onbegrijpelijk dat deze niet klaarstond toen de finale sales aan PSG een feit was.

Dus pro Jordi maar realistisch gezien gaan we richting psv en hebben nu al een gelijkspel thuis voor de kiezen, verlies tegen psv en je loopt weer als aangeschoten wild rond.

Ik baal hier stevig van!!!
Waarom weer zo negatief ??? Waarom haal je Tadic er nou weer bij ?
Is gewoon een gigant en laat ondanks zijn leeftijd nog mooie dingen zien bij NEC.
Hij was de assistkoning van de eredivisie, legde ze panklaar voor wie dan ook om te scoren

Jordy is denk ik terecht niet geïnteresseerd in wat oudere buitenspelers, verdien je later niets aan, dus ook niet in Tadic heeft hij hem zelfs laten weten. Wel ziet hij plaats voor hem in een andere functie binnen Ajax.

Jordy heeft tot nu toe niet gefaald, is de transfertijd al voorbij dan, weet jij wat er achter de schermen gebeurd dan.
Het kan zo maar zijn dat onderhandelingen vast lopen.

We hoeven nog niet in paniek te raken omdat alle posities niet zijn ingevuld.

We hebben zelfs nog 10 dagen.

Schiet nou eens op Jordy, het wordt nu wel tijd brother...hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 17:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt, maar toch vind ik het niet okay. Want aankopen moeten ook nog acclimatiseren en dan ben je normalter te laat voor psv.
Who the fuck is PSV ????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 18:00 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Daar hoorde ik AZ fan Arno Vermeulen al over inderdaad....
Arno Vermeulen die AZ man, asjeblieft laat dan maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 22 augustus 2026 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Arno Vermeulen die AZ man, asjeblieft laat dan maar
Ja maar Jack je kan het zelf toch beoordelen,ik vind het een talentvolle buitenspeler wat die Vermeulen vind zal mijn een worst wezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 augustus 2026 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 23:33 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar Jack je kan het zelf toch beoordelen,ik vind het een talentvolle buitenspeler wat die Vermeulen vind zal mijn een worst wezen.
Zeker kan hij voetballen, ik zou het zelfs geweldig vinden maar je vergeet 1 belangrijk ding, ga eens na hoe lang het geleden is dat AZ een goede voetballer naar Ajax liet gaan.

Cruyff kan het proberen maar ze lachen hem vierkant uit.

Geloof me AZ laat grote talenten absoluit niet Ajax gaan

AZ mannetje Arno Vermeulen weet dit ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sion - AJAX 20-08-2026 / 20.15u Conf.Leaque (Play Offs)

0.0078167