|
|
MMM
|
|
|
| Compleet, compleet gestoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| lijken wel neuzen gadverdamme |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou inderdaad, moest ik ook al aan denken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Verzieken het voor iedereen en waarom ? Ik snap er niks meer van. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wat is de reden weet iemand iets, en wat staat er op zelfde shirtjes? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Althans lijkt op zelfde shirtjes met tekst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Knuppel erover en vak leeg halen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:02 schreef Leuv het volgende:Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. Wat een gelul. Dit valt op geen enkele manier goed te praten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:02 schreef Leuv het volgende:Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. Wat een onzin , zo help je je club ???? Ware reden kan dit wat jij zegt geloof ik niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reden niet bekend volgens mij.
Maar het is echt een schande.
Stadionverboden voor het leven uitdelen, dit soort gekken blijven de club maar kapot maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat, die het dan tenminste in eigen huis voor een statement nu heb je ook Cambuur je aandoet
of heeft het met uitwedstrijden te maken echt geen idee,, zag dit echt niet aankomen in ieder geval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel volledig. We zijn afgedaald naar subtop niveau voornamelijk door wanbeleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Definitief staken dus een mogelijkheid.
Tering zeg wat een idioten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis maar voetbal. Me reet. Losers hebben er een levenszaak van gemaakt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Misschien iemand overleden daar in die groep. Maar doe het ergens op een veld, ver van een centrum oid |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Schaam me dood, ga dan normaal vuurwerk afsteken als het iets ter ere iets is ofzo Nu vuren ze het af op andere vakken en opt veld, schaam me dood! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:05 schreef MMM het volgende:Reden niet bekend volgens mij. Maar het is echt een schande. Stadionverboden voor het leven uitdelen, dit soort gekken blijven de club maar kapot maken. Las iets over een protest tegen collectief straffen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gestoord. Hopelijk pikken ze deze gasten eruit |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk al geen zin meer in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan laat je ze toch winnen. Gasten eruit pikken of vak leeg. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:02 schreef Leuv het volgende:Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. Ga jij het even goed zitten praten. Dan ben je net zo’n Mongool als dat tering-tuig op de tribune. Sodemieter op man. Scheer je weg. Ook van dit forum ! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ar is er toch, wel benieuwd wat reden is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: M’n Barbeque loopt in de soep zo..🤬 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:02 schreef Leuv het volgende:Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. jij bent echt niet lekker bij je hoofd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:14 schreef de kromme2 het volgende:[..] Ga jij het even goed zitten praten. Dan ben je net zo’n Mongool als dat tering-tuig op de tribune. Sodemieter op man. Scheer je weg. Ook van dit forum ! Hij ziet het niet, wat hij met zijn berichten aanwakkerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken. Als je die neuzen gaat kopiëren krijg ik braak neigingen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Je kan via beelden er zo 20 uitpikken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Dit is feyenoord onwaardig, out of de blue zulke acties tja vrij kansloos. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Inderdaad ! Zit ik gvd de hele middag op te wachten. Eerst Luts in PSV tenue moeten zien, dan Max die crasht, dan Luts die debuteert voor de concurrent en die daar natuurlijk met open armen wordt ontvangen en dan gvd dit ook nog. Wat een kut middag. En allemaal door die mongolen !! En dan zijn er nog mensen op op dit forum die dit begrijpen en sommige mongolen die het zelfs goedpraten…. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Misschien moet jij heel snel je bek dichthouden en gewoon eens lezen en dan bedoel ik begrijpend lezen. Niet direct reageren als een kip zonder kop. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:02 schreef Leuv het volgende:Volledig begrijpelijk. De club gaat naar de klote en de supporters roeren zich dan. Moet je eens zien wat voor voetbal we voorgeschoteld krijgen. Niveautje Cambuur zijn we geworden. Ik hoop dat jij voor je leven verbannen wordt van dit forum. Achterlijke mongoloïde randdebiel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:22 schreef Leuv het volgende:[..] Misschien moet jij heel snel je bek dichthouden en gewoon eens lezen en dan bedoel ik begrijpend lezen. Nie Hup Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| T niveau hier zakt ook aardig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik haal mijn commentaar weg je hebt gelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Goh, spelers zullen hierdoor echt zin hebben om voor zo'n aanhang naar Feyenoord te komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:21 schreef de kromme2 het volgende:[..] Inderdaad ! Zit ik gvd de hele middag op te wachten. Eerst Luts in PSV tenue moeten zien, dan Max die crasht, dan Luts die debuteert voor de concurrent en die daar natuurlijk met open armen wordt ontvangen en dan gvd dit ook nog. Wat een kut middag. En allemaal door die mongolen !! En dan zijn er nog mensen op op dit forum die dit begrijpen en sommige mongolen die het zelfs goedpraten…. Dit is nog erger dan Lut's die naar Psv ging. Als je als Feyenoordsupporters die neuzen gaat kopiëren is het ergste wat er bestaat . Geen eigen identiteit |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:24 schreef piet de paler het volgende:[..] Gewoon op donderen van het forum oproerkraaier Jij maakt onze ploeg niet kapot Noem jij jezelf supporter ?????? Ik roer niets op dat doe jij al jaren. Je moet lezen wat iemand schrijft ipv altijd op de persoon te reageren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja is wel om door de grond te zakken door zon actie man man Schaamrood op de kaken wedstrijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dit is nog erger dan Lut's die naar Psv ging. Als je als Feyenoordsupporters die neuzen gaat kopiëren is het ergste wat er bestaat . Geen eigen identiteit Klopt zat hier ook aan te denken, zon actie is deze ook Hou dan ten eerste gvd vuurwerk in je klauwen als je het van plan bent Al geen idee echt reden is wel vooropgezet dat zoiezo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik keur ieder vorm van geweld af maa snap heel goed dat ze het zat zijn en dat ze dat op deze manier doen keur ik ook af ( lees je mee Piet de rukker) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 17:29 schreef Leuv het volgende:Ik keur ieder vorm van geweld af maa snap heel goed dat ze het zat zijn en dat ze dat op deze manier doen keur ik ook af ( lees je mee Piet de rukker) Maar de reden is nog niet bekend volgens mij? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelf lekker invullen hahaha |
|
|
|