|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Florian Kastenmeier. De 29-jarige Duitse doelman is transfervrij en staat op het punt om zijn loopbaan in Rotterdam voort te zetten. Zodra de laatste formaliteiten zijn afgerond, zal Feyenoord de komst van Kastenmeier officieel bekendmaken.
De Rotterdammers hadden Kastenmeier al langer in beeld om de bezetting onder de lat verder vorm te geven. De Duitser moet in De Kuip de concurrentie aangaan met Tjark Ernst en zorgt met zijn ervaring voor extra mogelijkheden op de keeperspositie.
Kastenmeier zit sinds 1 juli zonder club nadat zijn periode bij Fortuna Düsseldorf ten einde kwam. De doelman beschikt over ruime ervaring in het Duitse profvoetbal en kwam gedurende zijn loopbaan tot 359 officiële wedstrijden.
Het grootste deel daarvan werkte Kastenmeier af in de 2. Bundesliga, waar hij tot 194 optredens kwam. Daarnaast speelde hij zeventien wedstrijden in de Bundesliga en kwam hij vijftien keer in actie in de DFB-Pokal.
De in Regensburg geboren Kastenmeier is 1,90 meter lang en doorliep in zijn jeugd onder meer de opleidingen van Jahn Regensburg en FC Augsburg. Ook kwam hij in het verleden uit voor Duitsland Onder 20. Met het akkoord is Feyenoord dicht bij het afronden van de komst van de ervaren doelman.
https://youtu.be/bvA2At_2CDA?is=uqu3sWeTeWhOcYLd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellie weg, haal je deze jongen. Goedkoop en laag salaris, tsja. Leuk voor Bossin.
Ook dit vraagt uitleg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Is leuk allemaal naar beter zetten ze in op vooral buitenspeler, en erna spits, keeper echt minder belangrijk, want geef je bossin n kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Joepie de poepie.
We hebben nu meer keepers (4) dan buitenspelers (3). |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Waarom hebben ze Ka dan naar AZ laten gaan? Sorry hoor ik blijf het herhalen donder die Belg eruit en stel Arnesen weer aan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| zonde van het geld , hier schiet je niks mee op , beter dit geld aan een linksbuiten spanderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 20:04 schreef Leuv het volgende:Waarom hebben ze Ka dan naar AZ laten gaan? Sorry hoor ik blijf het herhalen donder die Belg eruit en stel Arnesen weer aan. Echt knettergek , steeds weer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 20:04 schreef Leuv het volgende:Waarom hebben ze Ka dan naar AZ laten gaan? Sorry hoor ik blijf het herhalen donder die Belg eruit en stel Arnesen weer aan. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Arnesen daar al jaren geen trek meer in heeft. Zie wel eens beelden van m voorbijkomen uit de skybox in EHV, samen met Brands en Stewart. Die voelt zich prima op zn plek daar geloof ik, heeft daar tenslotte ook al zoveel jaar doorgebracht. Heb ook nog steeds vraagtekens rond zijn vertrek destijds. Zogezegd gezondheidsredenen. En dan de uittocht nog die we sindsdien bij bv de scouting gezien hebben. Daar heeft iets flink scheef gezeten en die wrange vruchten plukken we nu volop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 21:02 schreef tomson het volgende:[..] Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Arnesen daar al jaren geen trek meer in heeft. Zie wel eens beelden van m voorbijkomen uit de skybox in EHV, samen met Brands en Stewart. Die voelt zich prima op zn plek daar geloof ik, heeft daar tenslotte ook al zoveel jaar doorgebracht. Heb ook nog steeds vraagtekens rond zijn vertrek destijds. Zogezegd gezondheidsredenen. En dan de uittocht nog die we sindsdien bij bv de scouting gezien hebben. Daar heeft iets flink scheef gezeten en die wrange vruchten plukken we nu volop. En dat hele verhaal dat z'n zoon aan tranfers zou verdienen. Alles had een luchtje rond zijn vertrek. Paar maanden later kon hij vrolijk naar PSV. Was wel een van de betere van de afgelopen jaren in het bestuur van Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Keept alles zonder handen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| We zullen het gauw gaan meemaken als Gio zn verstand gebruikt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja zounu wel moeten, en zal hij vast ook wel snappen, later weer is proberen met comeback |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| mwa, ik denk dat Gio voorlopig onze grote vriend Ernst wel laat staan. Hopende dat er vooruitgang in zit. Ook kijkend naar het profiel van Kastenmeier kun je je ook afvragen in hoeverre dat nou een verbetering gaat zijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Een verslechtering zal t niet zijn. |
|
|
|