|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die set pecies trainer mag ook wel eens aan de slag. Wat een ongelooflijke pupillengoal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kan nog zo naar 6 of 7 doorschieten nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kon hier niks aan doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Marmol geeft een goal cadeau |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Borges echt een onzin wissel, waar slaat het op |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Gio hees de witte vlag met het inbrengen van Borges. Daarna laat iedereen t lopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaa
Mooie assist Borges |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nog een goal voor de eer, mooi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha zal je net zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kijken of er straks een teen buitenspel gevonden kan worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: assist met 5 scharen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toch nog een en treffertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op rechts zoveek beter, nu alleen kansen op rechts aub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee klopt hoor haha maar hij stond een keer goed en gaat tie er nog in . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, als er iemand het liet lopen (in verdedigend opzicht) was het vooral zijn voorganger op rechtsbuiten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Elke bal vliegt er ook wel in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik krijg Erwin Mulder vibes |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Kan iemand die kut keeper dood schieten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft hij ook is eenn keer wat ernst goeiendag, e ht heel zwak, en 1 heeft hij maar Wat echt mooie om te vliegen als keeper maar echt de wat betere ballrn al kansloos Voorlopig maar ff banken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ook zwak verdedigt door St Juste. Jammer dat Thijs geen speeltijd krijgt en die twee … de hele wedstrijd aan mogen klooien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Scheids ook meer eens in zijn reet laten neuken door St Juste |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het oogt als een veldspeler die na een rode kaart voor de keeper de handschoenen moet aantrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2026 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het oogt als een veldspeler die na een rode kaart voor de keeper de handschoenen moet aantrekken. Ja, vind ik ook, echt elke wedstrijd dat hij speelde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| V Persie doet ook helemaal geen ruk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| PEC heeft vanavond wel precies gezien hoe ons te bespelen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Steun onze nieuwe spits kan hij best
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Bij Barca staat tenminste een keeper om de goal. Die van ons was nu nog onderweg geweest naar de hoek. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die gaan Barca 1 op 1 kopiëren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die is een partijtje lui |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
mannen die het niveau aankunnen; - Zechiel - Valente - Targh - Moussa (maar te lui) - Read |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alles buiten de 16 op goal, rustig in het hoekje. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2026 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het oogt als een veldspeler die na een rode kaart voor de keeper de handschoenen moet aantrekken. Na deze pass zelfs dat niet meer. Het oogt eerder als de terreinknecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon een hele zure avond uiteindelijk. Je speelt best aardig mee. En tuurlijk speelt Barça niet op 100% maar toch.
Een keeper die gewoon niets pakt. Watanabe dramatisch. Marmol viel mij ook tegen.
Verder prima gedaan. Zechiël en Valente de uitblinkers voor mij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| keeper heeft ook totaal geen uitstraling |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: marmol ook wel hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2026 - 20:38 schreef MMM het volgende:Gewoon een hele zure avond uiteindelijk. Je speelt best aardig mee. En tuurlijk speelt Barça niet op 100% maar toch. Een keeper die gewoon niets pakt. Watanabe dramatisch. Marmol viel mij ook tegen. Verder prima gedaan. Zechiël en Valente de uitblinkers voor mij. Die eerste 3 waren denk ik niet houdbaar maar hij liet ook niks zien er ook maar een beetje bij in de buurt te komen ,die 4de was schandalig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|