|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad nemen ze gas terug, lamlendig zijn ze |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
| Hahaha wat een gezeik allemaal hierboven. De afgelopen jaren niet meer zo’n goed Ajax gezien als de afgelopen tijd. Jongens als Wijndal spelen zelfs een verdienstelijke wedstrijd en een Dolberg is gewoon steengoed vandaag. En dan nog zeuren ook. Bizar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dolberg, de 5e.
Die eerste moet er al in eigenlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
| Tsja. Echt verschrikkelijk die Dolberg. Twee assists en een goal. Wat waardeloos. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2026 - 21:43 schreef remco k het volgende:Hahaha wat een gezeik allemaal hierboven. De afgelopen jaren niet meer zo’n goed Ajax gezien als de afgelopen tijd. Jongens als Wijndal spelen zelfs een verdienstelijke wedstrijd en een Dolberg is gewoon steengoed vandaag. En dan nog zeuren ook. Bizar. Is jou mening.
Wel eens en dat zei ik al, dat Ajax zat creëert en ook scoort. Dat is even geleden. De XG liegen er ook niet om. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En vind hem nog steeds niet geweldig spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2026 - 21:43 schreef remco k het volgende:Hahaha wat een gezeik allemaal hierboven. De afgelopen jaren niet meer zo’n goed Ajax gezien als de afgelopen tijd. Jongens als Wijndal spelen zelfs een verdienstelijke wedstrijd en een Dolberg is gewoon steengoed vandaag. En dan nog zeuren ook. Bizar. Valt wel mee toch, we zijn hier wel eens negatiever geweest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| 31 doelpogingen, 4e of 5e keer dit seizoen een XG van bijna 4 of hoger. Dat is echt prima. Sommige spelers laten dit Ajax beter spelen. Benieuwd of de mankementen er uit gaan als straks iedereen fit is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt. Het is ook een zeik maar raak forum. Iets positiefs lees je hier maar zelden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Mooie zege. Op naar Excelsior. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk om naar te kijken. Machtig en dominant op alle plekken op het veld. Mooie acties mooie combinaties. Mooie goals gezien. Veel jongens laten spelen die minder spelen.
Top avondje. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan heb je het lang vol gehouden hier 😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar is het forum ook gewoon voor.
Schijt mij het nou of iemand dat leuk vind of niet. Soms even juichen, soms even zeiken. Heerlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2026 - 21:50 schreef remco k het volgende:Heerlijk om naar te kijken. Machtig en dominant op alle plekken op het veld. Mooie acties mooie combinaties. Mooie goals gezien. Veel jongens laten spelen die minder spelen. Top avondje. Zeker weten, lang geleden dat we de tegenstander weer opsluiten, vergeten we soms... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2026 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Daar is het forum ook gewoon voor. Schijt mij het nou of iemand dat leuk vind of niet. Soms even juichen, soms even zeiken. Heerlijk. Zo is het zeker, anders wordt het zo saai |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Prima wedstrijd Dolberg staat 90 minuten tussen 4 man in de geparkeerde bus,2 x assist en 1 doepunt het is je gegund.Het lijkt allemaal zo makkelijk maar we zien eindelijk weer een Ajax dit seizoen die we 2 jaar gemist hebben.Veruit de beste man BRANDT. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
ik moet mijn gedachte van voor de wedstrijd bijstellen... mijn excuses!! Ik zag de opstelling en met mij een aantal meer en kon het niet geloven.... Heb vanuit de Arena een prima pot gezien waarin we erg dominant waren. Gek genoeg ging ik pas rustig zitten toen het 3-0 was.... Te vaak afgelopen jaren zag ik het nog 2-2 worden... Net nog ff biertje op de winst gedaan met mijn zoon bij de Baco😅😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2026 door bertus bikkel -- |
|
|
|