|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Zondag, rustdag!
Vandaag hadden de meeste Miljonairs last van een ware kater, de releaseparty van Brian gisteravond hakte er behoorlijk in! Maar gelukkig konden ze allemaal uitslapen en hebben de Miljonairs het erg rustig aan gedaan. Helaas voor Claire moest zij vandaag toch een teleurstelling incasseren. De Tilburgse Miljonair kon haar collect call niet aannemen mede door Brian en Amanda die haar geen contactpunten uit de gezamenlijke pot gunde. Even leek het erop dat Huub haar kon helpen door zelf de collect call aan te nemen maar Ivo, de broer van Claire, wilde niet met de Oldenzaler praten. Rijkelijk vloeiden de tranen over het gezicht van de blondine maar daar was Huub weer die haar opbeurde met lieve woorden. In de avond werden de Miljonairs getrakteerd op een optreden van Scrum! Niet iedereen was er over te spreken en vooral Jaap bleef bits achter zijn krantje verscholen zitten...Al met al een rustige zondag. Wat zal morgen brengen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
04.30 Huub brengt Claire nog een beker melk en staat boven nog een telefoon gesprek te houden. Hij ligt nog steeds te lezen. Zou hij dan toch een kwaad geweten hebben? Die verkrachting van Amanda is waar dat heb ik zelf gezien en toen begreep ik al niet waarom ze geen aangifte heeft gedaan. Maar nu wel want Brian deed ook geen aangifte van die valse beschuldiging van vergiftiging. Eén groot toneelstuk. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 04:37 schreef lisbeth het volgende:04.30 Huub brengt Claire nog een beker melk en staat boven nog een telefoon gesprek te houden. Hij ligt nog steeds te lezen. Zou hij dan toch een kwaad geweten hebben? Die verkrachting van Amanda is waar dat heb ik zelf gezien en toen begreep ik al niet waarom ze geen aangifte heeft gedaan. Maar nu wel want Brian deed ook geen aangifte van die valse beschuldiging van vergiftiging. Eén groot toneelstuk. jij bent echt gestoord niog erger dan die bra |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda verkracht? ze ging er maar wat graag voor liggen die goedkope del,dus wat versta jij onder verkrachting,maar mezelf jij bent niet de enigste die het heeft gezien heel nederland heeft mee gekeken, ze vond het nog al niet lekker tot die rat met natasia binnen kwam,toen was de pret over,weet jij niet meer wat er toen gebeurde hij maakte ze uit voor vieze hoer en ga zo maar door,heeft hij haar vorige week ook niet uitgemaakt voor hoer |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 04:37 schreef lisbeth het volgende:04.30 Huub brengt Claire nog een beker melk en staat boven nog een telefoon gesprek te houden. Hij ligt nog steeds te lezen. Zou hij dan toch een kwaad geweten hebben? Die verkrachting van Amanda is waar dat heb ik zelf gezien en toen begreep ik al niet waarom ze geen aangifte heeft gedaan. Maar nu wel want Brian deed ook geen aangifte van die valse beschuldiging van vergiftiging. Eén groot toneelstuk. huubje was die hele dag aan het zuipen zijn moeder belde o ze hebben iets met huubje gedaan niet dus ze weten van huis uit dat huubje een ongecontroleerde zuiper is anders drink je niet zo dat van amanda heb ik ook live gezien ik was de eerste op de site die zei huubje heeft amanda aangerand ze lag dronken op bed en sprak en je zag dat ze niest wist ze duwde huubje weg en zei brian huubje deed maar wat en zei zullen we met comdoom amand azei he he he brian waar is brian ze had zelfs haar zonnebril nog op huiubje moet geveld worden vieze vieze rik hij is een pedo ook nog met de jonste meisjes doet hij het |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2008 - 08:51 schreef frans-06 het volgende:amanda verkracht? ze ging er maar wat graag voor liggen die goedkope del,dus wat versta jij onder verkrachting,maar mezelf jij bent niet de enigste die het heeft gezien heel nederland heeft mee gekeken, ze vond het nog al niet lekker tot die rat met natasia binnen kwam,toen was de pret over,weet jij niet meer wat er toen gebeurde hij maakte ze uit voor vieze hoer en ga zo maar door,heeft hij haar vorige week ook niet uitgemaakt voor hoer frans heb jij een dochter of klein dochter geef haar aan huubje toen natasia en brian binnen kwamen was dat amanda haar redding dat huubje haar niet heeft verkracht hij heeft haar wel aangerand amanda schrok want ze wist niet eens wat er gebeurde geef je dochter aan huubje of je malle moer frans |
|
|
|
|
tino
|
|
|
een meisje dat zo dronken is dat ze zich niet realiseert wat er gebeurt kan voorkomen, maar dan moet je niet als "volwassen" man meteen gebruik van gaan maken door haar aan te randen c.q. verkrachten. Dat is wat die smerige smurf heeft gedaan en niet alleen bij Amanda. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die hetzelfde hebben beleefd als ik. Normaal is het te gek voor woorden en krijg je er, in de buitenwereld, zeker straf voor. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
jullie zijn echt niet wijs! kijk even het filmpje na !! verkrachting/aanranding???? zieke mensen net als die para brotha! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Er zijn twee verschillende filmpjes. Echt duidelijk als je het tenminste WIL zien. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: kun je ze opzoeken? Voor mijn gevoel was het geen aanranding ook al was ze super dronken! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Het filmpje bij youtube begint bij Brian en Natasia die Huub betrappen. Wij streamers hebben duidelijk gezien wat hieraan vooraf ging via een andere camera. Amanda was inderdaad dronkenen kreeg hoofdpijn dus wilde ze even gaan liggen, dat deed ze ook. Dat ging die smerige Eric tegen Huub zeggen en daar kwam hij. Amanda heeft duidelijk een paar keer nee gezegt en hem weggeduwd maar hij ging door. Misschien heeft iemand dat stukje anders moet ik heel youtube afzoeken en mischien heeft de regie het zoek gemaakt. In ieder geval heet het stukje van om de hoek camera "Brian betrapt Huub en Amanda". Ik blijf wel doorzoeken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Volgens mij stond dit op clipser.com |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik heb een filmpje gevonden maar daar is het meer uit perspectief vanuit Brian:
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja deze bedoelde ik met uit een andere hoek. Wat ik gezien heb was via de camera bij het bad dus duidelijker. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Helaas heb ik mijn filmpjes niet meer van die tijd. Ik heb mijn zelfgemaakte filmpjes (inmiddels 4 dvds vol) pas opgeslagen een maandje of 2 na dit incident.
Voor zover ik kan zoeken in clipser hebben ze geen filmpjes ouder dan 11 maanden, dus valt er net buiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ah.. ik heb de originele stream gevonden, ik zal vanavond even opnieuw er een filmpje van maken! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hou op brian ik vond het zo lekker hahahaha hij lag ze niet te neuken maar te beffen, film bekeken met de camera recht voor het bed,zoek maar op het is duidelijk genoeg ,wat suggereren jullie nou loser |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
die stoephoer is niet vies van de drank dat blijkt wel,dus geef huub daar de schuld niet van ,als zij werkelijk aangerand was had zij heus wel aangifte gedaan,maar het zelfde verhaal lieke wou haar hondje vermoorden ging ze ook voor bellen en nu niet,met jullie z.g.n aanranding je bent gewoon een stel viezerikken oproerkraaiers |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Amanda zei een paar keer :"Ik moet slapen", en toen Huub zei zonder condoom zei ze duidelijk nee. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
verkrachting?als jullie dat denken waarom gaan jullie met zijn allen geen aangifte doen dan?dat incident met lieke op de bank dat zij werd aangevallen en haar kleding van haar lijf werd gerukt zagen jullie ook als aanranding?jullie zijn gewoon uit op sensatie,ik denk eerder aandacht te kort |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 07:51 schreef frans-06 het volgende:verkrachting?als jullie dat denken waarom gaan jullie met zijn allen geen aangifte doen dan? hier moet ik dan toch even op inhaken:
omdat 'wij' wel het spel los kunnen zien van de realiteit en niet zoals doorgedraaide Huub-fans in het verleden wel aangifte gaan doen of de politie inlichten over acties in de villa die volledig gecontroleerd gedaan worden! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
er is wel degelijk aangifte gedaan, bij de politie, niet door 1 maar door vele anderen, de politie is er toen ook geweest, maar de beveiliging had alles onder controle.net als toen de politie helemaal gek gebeld is, door o.a de iceman, toen Eric met huub speelde en al zijn fans dachten dat hij verkracht werd in zijn slaap! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 09:43 schreef izzie het volgende:er is wel degelijk aangifte gedaan, bij de politie, niet door 1 maar door vele anderen, de politie is er toen ook geweest, maar de beveiliging had alles onder controle.net als toen de politie helemaal gek gebeld is, door o.a de iceman, toen Eric met huub speelde en al zijn fans dachten dat hij verkracht werd in zijn slaap! dat soort mensen die dat doen neem ik niet serieus! dan verziek je gewoon zo'n programma! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 09:45 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat soort mensen die dat doen neem ik niet serieus! dan verziek je gewoon zo'n programma! Eric dan met zijn aangifte vanwege het 'flikker woord'? vind ik verkrachting cq aanranding toch een zwaarder vergrijp! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2008 - 09:47 schreef izzie het volgende:[..] Eric dan met zijn aangifte vanwege het 'flikker woord'? vind ik verkrachting cq aanranding toch een zwaarder vergrijp! tjah, Eric...
ik ben nooit fan geweest van Eric dus laten we daar maar niet over beginnen.
hoewel... door Eric ben ik van Huub-fan zijn afgestapt want ik vond het best zielig voor Eric toen Huub tegen hem begon te spelen op een zeer sneaky wijze. Ook al kon Huub het niet zonder Jaap voor elkaar krijgen, Jaap deed het op een spel-waardige manier. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Duidelijk, ik had echt een afschuw van Eric, al de sneaky stuff kwam bij hem vandaan. hoewel Huub overal de credit voor nam. en inderdaad, hij kreeg pas echte fans toen hij weggeziekt werd. want een ander woord bestaat er niet voor. daarom is het onbegrijpelijk dat hij nu claimt het was allemaal voor het spel. terugkijkend, iemand die zo goed als geestelijk gebroken de kooi uitging. laten we eerlijk blijven. zo is Huub ook aan zijn faam gekomen, doordat Nathanael, Huub zo treiterde, is Huub geworden wie hij nu is.Like werd populair na de teiter aktie van de 6. hoewel Huub nu claimt dat hij gepakt werd. degene die het hardst gepakt worden in kooi, of waardan ook, genieten de sympathie van het publiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|