BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 april 2008 - 17:20   quote  deeplink  
Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 1

Amanda heeft in de afgelopen dagen aangegeven dat ze door Huub verkracht was en dat ze geen aangifte mocht doen.

Hierbij heb ik het filmpje herplaatst:

deel 1:



deel 2:

Video: Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Boudewijn --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 07 april 2008 - 17:48   quote  deeplink  
dit is intimidatie gedrag,en het eerst dronken voeren van iemand om ze ongewild in bed te krijgen.....verkrachting dus!!!hij heeft al een paaltje in zijn broek,terwijl amanda klaarblijkelijk niet eens door heeft wat er staat te gebeuren!!!
opperbas
 opperbas - maandag 07 april 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Beste Nikos, een verkrachting houd in het onvrijwillig binnendringen van het lichaam. Jij geeft in jouw bewoordingen aan dat hij een PAALTJE in zijn broek heeft.

Dan is er van verkrachting sowieso geen sprake.

Ook vind ik haar niet echt tegenstribbelen.

Eerder een domme aktie van beide.
dec
 dec - maandag 07 april 2008 - 18:28   quote  deeplink  
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 07 april 2008 - 18:46   quote  deeplink  
Verkrachting kan wel degelijk met andere voorwerpen zijn dan je piemel. anders eerst de wet erop nalezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting. eerst weten dan brallen.
opperbas
 opperbas - maandag 07 april 2008 - 19:07   quote  deeplink  
Beste xanne, dan nog zie ik haar niet tegenstribbelen.

Amanda weet aan welk programma ze mee doet en ze zijn in mijn mening allebei knetterlam.

wederzijds een vorm van eigen schuld dikke bult.
frans-06
 frans-06 - maandag 07 april 2008 - 19:42   quote  deeplink  
die hoer weet terdege waar ze mee bezig was, je hoord haar zeggen dadelijk komt brian,waarom staat ze hem te zoenen het is en blijft een pisbakken slet,ze was er gewoon van gediend,wie zegt dat zij geen aangifte mag doen nee natuurlijk niet ze was er zelf bij en genoot er van, dus is er helemaal geen sprake van aanranding
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 07 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2008 - 17:48 schreef Nikos het volgende:
dit is intimidatie gedrag,en het eerst dronken voeren van iemand om ze ongewild in bed te krijgen.....verkrachting dus!!!hij heeft al een paaltje in zijn broek,terwijl amanda klaarblijkelijk niet eens door heeft wat er staat te gebeuren!!!
precies Nikos.
frans-06
 frans-06 - maandag 07 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
nikos als jij in het water springt wil niet zeggen dat ik jou na moet springen,niemand is verplicht om te drinken, wat een vertoning voor een vrouw,het woord zegt een dronken vrouw is een engel in bed,en daar moet jij het maar mee doen nikos
mc-bjorn
 mc-bjorn - dinsdag 08 april 2008 - 08:52   quote  deeplink  
dat is poging tot verkrachting want hij gaat steeds meer voelen en zo maar toen hij haar kutje ging likken dan wat is dat dan amanda is lodderzat en hij ging toen haar beffen en zo
frans-06
 frans-06 - dinsdag 08 april 2008 - 09:00   quote  deeplink  
ze vond het toch lekker ik zie hier geen probleem in, twee volwassen mensen ondanks dat ze allebij dronken waren wisten terdege waar ze mee bezig waren
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 08 april 2008 - 09:13   quote  deeplink  
Ik denk dat het lastig is, in het normale leven zou een man er op veroordeeld worden, maar in de kooi... tjah... eigen schuld!
fracol
 fracol - dinsdag 08 april 2008 - 09:41   quote  deeplink  
je moet bekijken voor het filmpje;huub schenkt de drank...hij een halve aman een hele .met iets erin....dat hoort bij verkrachting....
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 09:46   quote  deeplink  
sinds wanneer vind een vrouw het heerlijk wanneer ze duidelijk nee zegt? mijn vriendinnen hadden nooit de hik, dus kan niet oordelen dat Huub het zo lekker deed,dat ze de hik ervan kreeg. kom op! ik kan je vertellen als een knul dit mijn dochter had geflikt? was hij of veroordeeld of ik had hem zelf verbouwd. maar ja de mannen die dit normaal vinden? dan weten wij precies, hoe zij over het leven en vrouwen denken, dat was van sommige al heel duidelijk.
dec
 dec - dinsdag 08 april 2008 - 17:54   quote  deeplink  
Joh als ik zon dochter had had ik haar zelf achter het raam gezet ipv zich door iedereen te laten uitwonen voor niks, geef haar een drankje en je mag wippen.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 08 april 2008 - 20:51   quote  deeplink  
he he eindelijk dec ik denk dat wij de enigste twee zijn die het zien die haar door heeft,ze hoert en snoert al vanaf haar 12 jaar hoe ver ben je dan gezonken,en inderdaad achter het raam hoord zij thuis of in een of andere strip tent.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
daar moet jij je opblaaspop achter zetten. misschien vang je dan een grijpstuiver, en voor iemand die zijn eigen dochter achter het raam zet? dat zegt dus heel veel over jou. idd een nl h f

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
“Oh natuurlijk, wat ben ik ook een rat, ik dacht niet eens aan de emotionele waarde”, aldus Huub. “Ik ben hier echt een rat geworden”, herhaalt hij nogmaals. “Was je al. Sterker nog, Huub is degene die ingebroken heeft”,

bron; tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 21:45   quote  deeplink  
als het beestje zijn eigennaam maar kent, dan weet je het, Huub zelfs jaloers op de bijnaam die jullie zijn fans, aan zijn aartsrivaal gaven.
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 09 april 2008 - 00:08   quote  deeplink  
dit is intimidatie gedrag,en het eerst dronken voeren van iemand om ze ongewild in bed te krijgen.....verkrachting dus!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 1









0.0126061