BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:17 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:

[..]

hij??? ben???? een fans??????
sorry lieverd,, probeer het nog een keer,, en stem gewwon maar op huub of jaap, is beter voor je gemoedsrust
Even tussen ons Pauline.....hoeveel geld ben je nu al kwijt met stemmen?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:19   quote  deeplink  
ff zoeken boudewijn,momentje!!
pauline
 pauline - zaterdag 26 april 2008 - 16:19   quote  deeplink  
fijn weekend, en wees niet te verdrietig, sluit je bij ons aan wees lief voor elkaar, het is toch een prachtig programma, met de finalisten die het verdienen.. gegroet allemaal
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:16 schreef Merty het volgende:

[..]

Nee Makker wat zeg je nou Pauline weet heel veel en weet echt alles want zij heeft ook de uitslag van de bloed ontvangen die lijst ze nu in want dat komt omdat zij gelijk heeft dus laat maar Pauline heeft gelijk zoals we weten Pauline heeft gelijk zo jij ook blij Paulintje
Is goed Merty als we daarmee die stomme beschuldig stoppen zijn we daar ook weer mee klaar. Vraag me ook af of je op zo'n manier als andere kooibewoner wilt winnen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:20   quote  deeplink  
het compilatie filmpje:

Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

!@!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Boudewijn --
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Beter tafel omgooien ,dan achter iemand met een mes rennen.Dat is verboden
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:23   quote  deeplink  
het is op het feest,als de donkere dame op zijn schoot gaat zitten,dan begint hij tegen haar te praten...hij had toen geen blinddoek om,en je kunt duidelijk zien dat hij het heeft over iets dat hij heeft gekregen!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:23   quote  deeplink  
hij??? ben???? een fans??????
sorry lieverd,, probeer het nog een keer,, en stem gewwon maar op huub of jaap, is beter voor je gemoedsrust. VERBETER DE WERELD EN BEGIN BIJ JEZELF GEWWON?????????????????en stem gewwon maar op huub of jaap, is beter voor je gemoedsrust

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:20 schreef makker het volgende:

[..]

Is goed Merty als we daarmee die stomme beschuldig stoppen zijn we daar ook weer mee klaar. Vraag me ook af of je op zo'n manier als andere kooibewoner wilt winnen.
Ja toch gewoon haar gelijk geven kijk ze zal alles doen om hier haar gelijk te halen dat zijn we toch wel gewent van haar dus gewoon haar gelijk geven is het beste.
En mocht het zo zijn dan hoop ik echt dat Amanda of Jaapioooooooooooooooo gaan winnen maar die twee gun ik het echt niet
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:22 schreef jela het volgende:
Beter tafel omgooien ,dan achter iemand met een mes rennen.Dat is verboden
Daar heb je ook weer gelijk in.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:23 schreef Merty het volgende:

[..]

Ja toch gewoon haar gelijk geven kijk ze zal alles doen om hier haar gelijk te halen dat zijn we toch wel gewent van haar dus gewoon haar gelijk geven is het beste.
En mocht het zo zijn dan hoop ik echt dat Amanda of Jaapioooooooooooooooo gaan winnen maar die twee gun ik het echt niet
Nou mocht het zo zijn en alles eromheen gezien de laatste dagen mag er eigenlijk helemaal niemand meer winnen van mij. Tis gewoon beter om dat hele showtje per direct af te breken voordat er doden en gewonden vallen.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:33   quote  deeplink  
Film gezien, wat wil dat kleine egotrippertje nu bewijzen? De botten steken uit zijn lijf. Je zou bijna denken ik kijk naar een ondervoed figuur uit de derde wereld. Tussen ons, ik vind die Huub zoooooooo lelijk. Niet dat uiterlijk wat zegt maar hoe kunnen vrouwen nu op hem vallen?
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Dat is waar Claire heeft een houten bril aan daarom
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:33 schreef Caroline het volgende:
Film gezien, wat wil dat kleine egotrippertje nu bewijzen? De botten steken uit zijn lijf. Je zou bijna denken ik kijk naar een ondervoed figuur uit de derde wereld. Tussen ons, ik vind die Huub zoooooooo lelijk. Niet dat uiterlijk wat zegt maar hoe kunnen vrouwen nu op hem vallen?
Ja als je een mislukte barbiepop met acne en littekens in je bek hebt omdat je iedereen in de sportschool al hebt gehad dan is het wel makkelijk he dat je op zo iets wel kan vallen toch
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 16:58   quote  deeplink  
haha brian bang voor huub,laat me niet lachen
wat huub heeft geflikt,moet hij buiten de kooi nog eens gaan doen
dan zullen we zien ,hoe stoer huubje is
marja
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:58 schreef onbekend het volgende:
haha brian bang voor huub,laat me niet lachen
wat huub heeft geflikt,moet hij buiten de kooi nog eens gaan doen
dan zullen we zien ,hoe stoer huubje is
marja
Inderdaad,ik denk dat als Huub thuis is hij zich maar flink moet inhouden,wil niewt weten wat het hem gaat kosten aan ingegooide ramen,of krassen op zijn motor....
stevi0
 stevi0 - zaterdag 26 april 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Dit is al weer de tigste keer dat Huub als eerste aan Brian zit en met dingen gooit, zelfs bijna met een mes. WTF, programmamakers. Moeten er eerst doden vallen?
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 15:19 schreef Caroline het volgende:
Ik denk dat Huub de eerste komende jaren sowieso geen biertje buiten de deur op zijn gemakje kan drinken. Hij heeft echt geen idee hoeveel mensen hem haten. Hij denkt dat de meeste fans achter hem staan. Maar dat is dus die onderlaag van de bevolking die hun beltegoed opgeven aan smsjes omdat ze verder toch niemand hebben om te smsen. Vrienden in de bak kan je niet smsen.
Gna gna gna..... hijs leuk!
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 17:13   quote  deeplink  
Kun je nagaan, dan drinkt die kabouter nog niet eens. Ik zeg, laat hem maar drinken, dan slaat hij zichzelf zo de villa uit.....
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Dit is mijn eerste keer dat ik iemand zo haat.Ik kan Huub gewoon niet meer zien,Claire moet nu gewoon helpen om die inkvis uit te stemmen
djen
 djen - zaterdag 26 april 2008 - 17:33   quote  deeplink  
huubje weet dat ze er niks meer voor krijgen ..en profiteerd hier goed van hetzelfde dat hij al weken vakantie vierd ..hij manupileerd de boel daar en niet zo,n beetje ook de jankerd
Jaapfan
 Jaapfan - zaterdag 26 april 2008 - 18:11   quote  deeplink  
Lachende derde Japio!!!!! Hij wordt de winnaar en terecht want hij maakt TV en houdt zich aan de regels.
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 26 april 2008 - 18:42   quote  deeplink  
dat laat gewoon het bewijs zien dat hij het niet kan halen van Brain eerst zoen op de bek daarna met mes achter hem aan komen dan prullenbak gooien en nog met slipper gaan slaan hoe zielig wil je wel niet zijn Brain hoeft geen dingen te pakken bevoorbeeld messen of prullenbakken want met een slag slaat hij huub al het ziekenhuis in zit huub een beetje te zeggen ik heb niets gedaan ik denk dat ze huub eerder zouden pakken dan brain buiten de kooi
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 26 april 2008 - 18:43   quote  deeplink  
volgens mij willen de programma makers eerst dat er dode of gewonde vallen voor dat ze iemand er uit gooien
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:19 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
fijn weekend, en wees niet te verdrietig, sluit je bij ons aan wees lief voor elkaar, het is toch een prachtig programma, met de finalisten die het verdienen.. gegroet allemaal
horen jullie ook een lama schijten ?
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 19:36   quote  deeplink  
En eindelijk is duidelijk geworden dat Pauline heeft gelogen en voor onrust zorgt. Inmiddels heeft nowlive een bericht geplaatst dat zij afstand doen van mensen die op andere sites vermelden dat Nowlive ervoor zou zorgen dat Brian weg zou moeten. En nu geven ze als tip dat mensen maar op zoek moeten naar een rustoord. Dus Pauline dat word hier je excuses aanbieden en daarna maken dat je hier nooit meer komt.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Hier Pauline voor jou:

Bij deze distantiƫren wij ons van berichten dat Nowlive of mensen van het Nowlive team op andere sites aan het zieken zijn. Ook de onzin verhalen dat wij als Nowlive zorgen dat Brian morgen vertrekt is de reinste onzin. Wij zijn en zullen niet bezig zijn met andere sites op wat voor manier dan ook. Als mensen zich voordoen als zijnde moderator of wat dan ook van Nowlive kunnen wij niets anders zeggen dan dat dit hele trieste mensen zijn die Nowlive in een kwaad daglicht willen zetten. Wij adviseren daarom ook dit soort mensen afstand te nemen van de pc en een bezoek te brengen aan een rustoord of dokter want, voor elk probleem is een oplossing. Wij houden ons niet bezig met andere sites, andersom blijkbaar wel.

Van je vrienden van Nowlive!!!
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Ik stem sowieso niet maar als ik dat zou doen dan 100x liever op Huub dan op die vieze wifebeater, in deze zat Huub zeker fout hij laat zich opfokken en ik vind het boetewaardig en hij en Brian zouden allebei allang weg moeten wezen.
frans-06
 frans-06 - zondag 27 april 2008 - 08:55   quote  deeplink  
als ik dit zo eens lees zijn jullie een haartje erger,leuke grappen maar niet heus,en maar oordelen over huub,kijk allemaal eens naar jullie zelf ,ik denk dat er bij sommigen een flinke steek los zit ,en dan praten over de onderlaag van de bevolking hahahaha stelletje rand debiellen
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:29   quote  deeplink  
huubje mag wel blij zijn dat brian zoveel rekening met hem houd het is toch erg
als brian huubje met een pinkje aanraakt blijft er niets van die kabouter ego over
mijn stem krijgt die huubje zeker niet en claire zit voor mij daar voor spek en bonen
die krijgt niets
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:29 schreef janeke het volgende:
huubje mag wel blij zijn dat brian zoveel rekening met hem houd het is toch erg
als brian huubje met een pinkje aanraakt blijft er niets van die kabouter ego over
mijn stem krijgt die huubje zeker niet en claire zit voor mij daar voor spek en bonen
die krijgt niets
NOu ik zie Brian niet voor een helige aan, janeke ik denk dat brian gewoon meer conrole over zichzelf heeft gekregen, en dat Hij met de finale inzicht geen risico's wil nemen. logisch. alleen ik en met mij vele streamers hebben nu toch al een paar maal hem horen dreigen zo weg te lopen uit de show. waaruitik opmaak dat hij al weet wie hoe of wat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:06   quote  deeplink  
En is ik al een pers bericht Pauline over Brain ?????????????????????????????????????????????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Brian en Huub maken ruzie!

0.0068070