BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Huub probeert Brian uit te dagen met iets wat hij verkeerd had begrepen (Brian en Amanda hadden geen ruzie) en wordt daarmee geconfronteerd door Brian.
Zoals gewoonlijk wordt Huub weer zeer agressief omdat hij het verbaal niet meer kan winnen maar dit keer gaat hij wel erg ver!

Huub liegt, bedreigt Brian, pakt een keukenmes en beledigd Brian's moeder voor de zoveelste keer...

Hoe lang moet het nog duren voordat de redactie ingrijpt en deze psychopaat uit de show haalt!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door Boudewijn --
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 26 april 2008 - 16:27   quote  deeplink  
hoop dat ze er vanacht de stekker eruit trekken die psyhopaat moet er uit voor vanacht en zeker weten hij had gisteravond en vanacht weer gezopen dit gaat te ver stop er aub mee
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vind het onterecht dat alleen Huub als psychopaat wordt neergezet. Brian is net zo erg. Maar ja zonder deze 2 is het voor De Mol geen spraakmakende televisie meer. dus reetje je hebt gelijk. Trek die stekker er maar uit. Lijkt er ook naar uit te gaan zien dat De Gouden Kooi deze kant op wil gaan.

En trouwens ik praat dit niet goed hoor. Daar ga ik me niet eens aan wagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2008 door makker --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:31 schreef makker het volgende:
Ik vind het onterecht dat alleen Huub als psychopaat wordt neergezet. Brian is net zo erg. Maar ja zonder deze 2 is het voor De Mol geen spraakmakende televisie meer. dus reetje je hebt gelijk. Trek die stekker er maar uit. Lijkt er ook naar uit te gaan zien dat De Gouden Kooi deze kant op wil gaan.
onterecht?

de beelden spreken voor zich! Ik hoef niets te verzinnen zoals anderen dat doen...

Heb jij Brian iets zien gooien of hem uitschelden of bedreigen? Ik zie hem alleen Huub tegenhouden die op hem af stormt!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

onterecht?

de beelden spreken voor zich! Ik hoef niets te verzinnen zoals anderen dat doen...

Heb jij Brian iets zien gooien of hem uitschelden of bedreigen? Ik zie hem alleen Huub tegenhouden die op hem af stormt!
En zo Brain heeft ook nooit een mes gepakt maar ja dit vinden bepaalde mensen toch nog normaal dat kikker dat doet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:35   quote  deeplink  
HUUB ZO NEERGEZET? Denk je nu echt dat Boudewijn heeft zitten knippen en plakken zodat het Lijkt dat Huub Brian weer eens aanvalt?
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:38   quote  deeplink  
Jongens ik zeg niet dat Boudewijn iets doet maar ook Brian is niet zuiver. Hier doet hij misschien niets nee maar andere keren wel. Huub en Brian hadden beiden al vaker de Kooi uitgezet moeten worden. Geen discussie over mogelijk denk ik.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:38   quote  deeplink  
Op nowlive stond al een soortgelijk filmpje, dusssssssssss alleen de titel was natuurlijk anders, jeweetwel op zijn nowlives
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:38 schreef makker het volgende:
Jongens ik zeg niet dat Boudewijn iets doet maar ook Brian is niet zuiver. Hier doet hij misschien niets nee maar andere keren wel. Huub en Brian hadden beiden al vaker de Kooi uitgezet moeten worden. Geen discussie over mogelijk denk ik.
Daar heb je gelijk in beiden hadden eruit gemoeten heel simpel
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:38 schreef makker het volgende:
Jongens ik zeg niet dat Boudewijn iets doet maar ook Brian is niet zuiver. Hier doet hij misschien niets nee maar andere keren wel. Huub en Brian hadden beiden al vaker de Kooi uitgezet moeten worden. Geen discussie over mogelijk denk ik.
Ik ben benieuwd naar jouw filmpjes waarin Brian te ver ging. GOOOOOOOOOOO
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:35 schreef Xanne het volgende:
HUUB ZO NEERGEZET? Denk je nu echt dat Boudewijn heeft zitten knippen en plakken zodat het Lijkt dat Huub Brian weer eens aanvalt?
het verschil is alleen dat Brian zich al maanden aan de regels houdt wat betreft fysiek geweld en Huub alleen maar erger agressief gedrag begint te vertonen.
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 16:43   quote  deeplink  
het gaat er niet om wat er in het verleden gebeurd is maar wat er vandaag gebeurde. er is duidelijk te zien dat huub brain aanviel een mes pakte, met de vuilnisbak gooide en een slipper.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het verschil is alleen dat Brian zich al maanden aan de regels houdt wat betreft fysiek geweld en Huub alleen maar erger agressief gedrag begint te vertonen.
Zelfs Jaapiiooooooooooooooooooooooo nr1 zei het dat kikker te ver gaat altijd met zijn fysieke gedrag
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Feit is, Huub moet dadelijk zijn kleine wereldje uit en daarbij mag hij van geluk spreken dat hij Claire aan zijn zijde heeft. Huub kan niet meer onderscheiden wat echt is of niet. Alles drraait op IK centaal. Peuters hebben dat ook, de ego fase. Dat geeft al aan waar Huub in zit.
makker
 makker - zaterdag 26 april 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:43 schreef Merty het volgende:

[..]

Zelfs Jaapiiooooooooooooooooooooooo nr1 zei het dat kikker te ver gaat altijd met zijn fysieke gedrag
Nou daarin heeft Jaap dan ook gelijk en dat zal ik niet goedpraten van Huub.
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 16:55   quote  deeplink  
nou ,sorry maar toch duidelijk te zien dat brian hem alleen maar afhoud
en dan weer t.... h..r over z,n moeder en met een mes bedreigen
en dan weer het woord k....r,hij heeft het zo vaak geroepen
k,hoop niet voor hem dat hij ooit die ziekte krijgt,waarschijnlijk wel
hij heeft het teveel geroepen
vind dit allemaal voldoende om hem eruit te gooien
hij heeft zichzelf niet meer in de hand
respekt voor brian dat hij zich zo inhoud,vooral z,n vieze bek op brian z,n lippen
nou echt smerig
marja
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 26 april 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Huub is begonnen,dus Huub EXIT!!!
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 16:31 schreef makker het volgende:
Ik vind het onterecht dat alleen Huub als psychopaat wordt neergezet. Brian is net zo erg. Maar ja zonder deze 2 is het voor De Mol geen spraakmakende televisie meer. dus reetje je hebt gelijk. Trek die stekker er maar uit. Lijkt er ook naar uit te gaan zien dat De Gouden Kooi deze kant op wil gaan.

En trouwens ik praat dit niet goed hoor. Daar ga ik me niet eens aan wagen.
Nou, er is in deze maar EEN psychopaat en dat is Huubje.
Lache zeg, hij noemt Brian een mietje, maar hij wil hem met zijn slipper slaan. gna gna....
aanpassen
 aanpassen - zaterdag 26 april 2008 - 17:15   quote  deeplink  
iedereen maakt zich hier druk over huub op nowlive over brian maar het feit is dat als de regels zouden worden nageleeft op gebied van geweld dat nu aleen jaap en claire nog in de kooi zouden zitten dus als iedereen hier zo tegen geweld is stem dan op jaap of clair en laat de rest links liggen stem je toch op huub of brian heb dan ook geen comentaar op een van de twee want ze zijn allebij geen haar beter dat wou ik effe kwijt
fracol
 fracol - zaterdag 26 april 2008 - 17:18   quote  deeplink  
op die manier houdt bi-huub nog 19000 fans over,hetgeen normaal is...now-live is huub..toch? dan dan geef ik brain en aman veeeeeel meer kans om strakjes te winnen....en huub mag naar kpn ...vuilbakjes leegmaken toch???????????????
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Ik had bij die zoen al uitgehaald. En dat minderwaardige schelden. En maar volhouden tegen Claire dat hij Brian niet aanraakte. Als dit vanavond, na zo'n warme dag, Dan vallen er dooien en is de gouden kooi vroeger afgelopen dan gepland. Eergisteren had Huub het tegen Ricardo over zijn neuropsycholoog. Ik heb het opgechreven en dacht toen dat het waarschijlijk niet de bedoeling was dat hij dat zei. Hij schrok er zelf van en ik ook.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Fijne schoonzoon hè pappa Clair.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 26 april 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Maar laten we niet vergeten dat de programmamakers hier mede om vragen met hun inconsequente houding en Huub-beschermende optreden.
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 17:41   quote  deeplink  
nou er is een heel groot verschil tussen hub en brian
en claire begrijpt het wel weer ,ja als je zolang in het huis woont ,kan dat gebeuren
zegt ze ,nou meissie ik heb nou al medelij met je,na de kooi is hij nog veel erger
maar daar kom je wel achter,gelukkig heb je bram dan nog en die pakt hem dan wel
hardhandig aan,en in de kooi is er geen sprake van drankgebruik bij huub
kindje dat kan in de buitenwereld nog wat worden,maar na alles wat ze gezien heeft
van huub,eigen schuld dikke bult
marja
italiangirl
 italiangirl - zaterdag 26 april 2008 - 18:28   quote  deeplink  
haha wat een gek!
Dit gaat binnenkort heel erg uit de hand lopen.....
johan13
 johan13 - zaterdag 26 april 2008 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 18:28 schreef italiangirl het volgende:
haha wat een gek!
Dit gaat binnenkort heel erg uit de hand lopen.....
wie???
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 18:32   quote  deeplink  
gatver wat een smerig ventje die huub ....alles staat vast ...maar ik heb hem met geen vinger aangeraakt ......lieeeeeeeegen.....wie gelooft dit nou .....jij rent naar hem toe om te zoenen en te provoceren ...maar je hebt hem niet aangeraakt ...nou jongen we zullen wel zien wie eerder een mes in zijn ribben krijgt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 18:32 schreef tg3 het volgende:
gatver wat een smerig ventje die huub ....alles staat vast ...maar ik heb hem met geen vinger aangeraakt ......lieeeeeeeegen.....wie gelooft dit nou .....jij rent naar hem toe om te zoenen en te provoceren ...maar je hebt hem niet aangeraakt ...nou jongen we zullen wel zien wie eerder een mes in zijn ribben krijgt
Zo als hij naar buiten komt dan krijgt hij een angst hahahahah
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 18:52   quote  deeplink  
weet je wat huub heel goed weet is dat hij brian fysiek niet aankan .dus hij kan wel een kleine egotripper en macho mannetje spelen ...maar waarom doet hij dat zodra het te ver gaat valt de beveiling bij en daar rekent hij op .......net als op dat huwelijk zodra hij naar brian toerent komt de beveiling en meot alles kappen .....
Doe mij een lol huub en vertoon dit gedrag volgende maand buiten de kooi tegen brian ..hij rukt met 1 hand je kop eraf
mieppie
 mieppie - zaterdag 26 april 2008 - 18:55   quote  deeplink  
Als Huub voor die paar miljoen zelfs zijn eigen moeder zou vermoorden dat heeft hij ook al gezegt, dan is nu toch wel heel duidelijk wat voor VIES SMERIG en ACHTERBAKSE tuinkabouter daar rondloopt. Hij loopt te gillen dat Brian uit een achterbuurt komt en tuig van de richel is, maar die geld geile etterbak heeft volgens mij helemaal geen opvoeding gehad. Dus afvoeren naar een gesloten inrichting zo snel mogelijk en als Claire meewil dan is er voor haar ook nog wel een plek daar.
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 18:52 schreef tg3 het volgende:
weet je wat huub heel goed weet is dat hij brian fysiek niet aankan .dus hij kan wel een kleine egotripper en macho mannetje spelen ...maar waarom doet hij dat zodra het te ver gaat valt de beveiling bij en daar rekent hij op .......net als op dat huwelijk zodra hij naar brian toerent komt de beveiling en meot alles kappen .....
Doe mij een lol huub en vertoon dit gedrag volgende maand buiten de kooi tegen brian ..hij rukt met 1 hand je kop eraf
Huub heeft niet voor niks die vakantie naar het buitenland gekregen!!!! Zou dat een stille hint zijn geweest van de familie?
Caroline
 Caroline - zaterdag 26 april 2008 - 18:57   quote  deeplink  
Dit ging nogmaals naar Sly

Er komen mensen op een ander forum die zeggen een mod te zijn van nowlive. Ze zeggen ook dat nowlive ervoor heeft gezorgd dat Brian morgen uit DGK moet. Mocht het al zo zijn snap ik die intimidatie niet op een ander forum. Schoenmaker blijf bij je leest!!!!!Ik weet nog dat jouw naam, Sly, op fora gebruikt werd. Mogelijk is er zoiets aan de hand bij jouw mod dus ik veroordeel niet. Het lijkt me wel zinvol eens na te gaan of mensen incl je mods het nodig vinden andere fora lastig te vallen met nowlive gedachten.
fracol
 fracol - zaterdag 26 april 2008 - 19:03   quote  deeplink  
je zou wel gek zijn om op zo een halve gare te stemmen.gelijk afvoeren en met handboeien.....naar veenhuizen.....telf. [verkopen???????????????]
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 18:57 schreef Caroline het volgende:
Dit ging nogmaals naar Sly

Er komen mensen op een ander forum die zeggen een mod te zijn van nowlive. Ze zeggen ook dat nowlive ervoor heeft gezorgd dat Brian morgen uit DGK moet. Mocht het al zo zijn snap ik die intimidatie niet op een ander forum. Schoenmaker blijf bij je leest!!!!!Ik weet nog dat jouw naam, Sly, op fora gebruikt werd. Mogelijk is er zoiets aan de hand bij jouw mod dus ik veroordeel niet. Het lijkt me wel zinvol eens na te gaan of mensen incl je mods het nodig vinden andere fora lastig te vallen met nowlive gedachten.
je ruikt gewoon de desperation bij de nowlivers...ze weten niet hoe ze huub goed moeten praten ...dus de enige manier is brian slecht neerzetten ........iedereen krijgt stiekem info ..what about die uberflikker eric die komt huub toch ook ff tipjes geven en wat hij met joris zat te fluisteren ....verder weet hij altijd heel goed wanneer B en A ruzie hebben gehad ...van waar zou dat toch komen ?
dus dat ze dat briefje van zijn nichtje nu plotseling GHB maken ....maken ze zichzelf belachelijker terwijl er een heel filmpje door die loser kleinefrankie in elkaar geplakt is en nu moet hij dan weer zijn woorden in slikker om iets anders eruit te kotsen
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Waarom moesten we de hele middag naar die twee kwijlen kijken (H+C) Ze lezen, eten met mond open en liggen elkaar met VEEL geluid af te likken. Ze zijn allebei zo lelijk als de nacht, van binnen en van buiten. Dus waarom?
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 26 april 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Huub is paar weken geleden of zo ook begonnen snachts deed die net of die struikelde kwam die aan persoonlijk bezit en even later gaf die brain een paar tikken in het gezicht waar brain een bloedneus aan over hield
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 19:12   quote  deeplink  
juist H en C ...het is echt een trailertrash koppel..de een lelijker dan de ander ....als je dan naar B en A kijkt die kunnen met ze 2en zo in en R&B clip
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 19:10 schreef lisbeth het volgende:
Waarom moesten we de hele middag naar die twee kwijlen kijken (H+C) Ze lezen, eten met mond open en liggen elkaar met VEEL geluid af te likken. Ze zijn allebei zo lelijk als de nacht, van binnen en van buiten. Dus waarom?
Dat bedoel ik nou is toch niet normaal he
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 19:25   quote  deeplink  
nee merty dit is ziekelijk.
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 26 april 2008 - 19:26   quote  deeplink  
die huub is volgens mij te grappigste thuis ja die brain die mij aan valt huub zoent brain brain duwt huub weg wie valt wie aan en dan nog even met een mes achterna komen en prullenbak gooien huub wilt zeker zeggen dat die prullenbak en mes en alles van zelfs ging lopen Huub kan gewoon niet met woorden af en dan gaat die maar met een prullenbak gooien en een mes pakken en slippers gooien en bedreigen oohh huub je moet zo braaflijken maar je bent het niet
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 19:27   quote  deeplink  
haha al zou huub winnen.hij kan nooit miljonair worden
het aantal dagen en 1 miljoen min 8 ton nee, dat red hij niet meer
marja
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Iedere euro die hij krijgt is al te véél.
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 19:49   quote  deeplink  
helemaal mee eens
marja
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Hij spreekt nu uit dat er maar héél weinig mensen in de wereld zijn die nee tegen hem kunnen zeggen. Die duim moet toch ook wel groot zijn van die gup. Elke keer komt er een nog vreemder verhaal tevoorschijn. Hij staat nu weer te vissen waarom Claire op hem is gevallen, want de meeste vrouwen vallen op mooie mannen. Laat me niet lachen.
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Wat zitten hier veel blinde kippen zeg, zeker is Huub in deze fout zoals zo vaak hij fout zat en kan dat ook toegeven, relativeren noem je dat en hij wilde vanavond Amanda plagen maar dat mocht niet van de Febo anders gaat Mevrouw flippen en Brian erbij en dan moeten er 2 naar achter :P
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 april 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 20:59 schreef Margo het volgende:
Wat zitten hier veel blinde kippen zeg, zeker is Huub in deze fout zoals zo vaak hij fout zat en kan dat ook toegeven, relativeren noem je dat en hij wilde vanavond Amanda plagen maar dat mocht niet van de Febo anders gaat Mevrouw flippen en Brian erbij en dan moeten er 2 naar achter :P
een moordenaar kan achteraf ook toegeven dat hij het gedaan heeft, maar toch wordt hij opgesloten om zeker te weten dat het niet nogmaals voorkomt...
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 21:13   quote  deeplink  
he dat is grappig,ik heb eens een kip gehad die heette margo
marja
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
We hebben het over relativeren Boudewijn en wat is het verschil met wat Brian allemaal gedaan heeft dan? Dreigen, dreigen en nog eens dreigen, "ik smijt hem zo een glas in zijn gezicht" " ik breek zijn nek"
Huub dito maar die gaat toch een stuk beter met vrouwen om.
Ieder zijn mening.
devil
 devil - zaterdag 26 april 2008 - 21:27   quote  deeplink  
wie is hier nou blind!!!!!!!!!!!
marja
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:25 schreef Margo het volgende:
We hebben het over relativeren Boudewijn en wat is het verschil met wat Brian allemaal gedaan heeft dan? Dreigen, dreigen en nog eens dreigen, "ik smijt hem zo een glas in zijn gezicht" " ik breek zijn nek"
Huub dito maar die gaat toch een stuk beter met vrouwen om.
Ieder zijn mening.
Huub gaat een stuk beter met vrouwen om .... op welke manier dan ...hij kan zichzelf goed eruit lullen afterwards..maar ik zie niet hoe hij beter is dan brian

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0086648