|
|
Boudewijn
|
|
|
Claire vertrouwt Huub niet - deel 1
Huub en Claire zitten alleen op de bank en hebben het over liegen. Claire zegt nooit te liegen en Huub doet dit volgens eigen zeggen buiten de kooi ook nooit maar in het spel moet hij het wel doen. Claire is van mening dat ze dat ook hier niet doet en spreekt uit Huub niet te vertrouwen in het spel. Huub neemt dit hoog op en er ontstaat bonje tussen de twee.
bekijk hierna deel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Toppie Boudewijn, ik zat er op te wachten, erg he? haha Ik las wel ergens anders een letterlijk verslag, maar een filmpje is eerlijker... Thnxxxxx very much! en welterusten! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik heb ook een account bij Dailey, weet hoe het gaat. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
prachtig,dit heet een gesprek tussen 2 mensen die verliefd zijn op elkaar!!! |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Huub is zo goed in liegen.. Hij weet zelf niet waneer hij liegt! Zo goed is hij.. Draaien en liegen ! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry schattie, maar zou je zo vriendelijk willen zijn om dan eens uit te leggen waar en wanneer huub liegt?? want ik denk dat 80% van de streamers juist vind dat hij NOOIT liegt, dus of je kijkt niet goed, of je streamt het verkeerde programma |
|
|
|
|
Worm
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 08:15 schreef Schattie het volgende:Huub is zo goed in liegen.. Hij weet zelf niet waneer hij liegt! Zo goed is hij.. Draaien en liegen ! Klopt helemaal Huub weet niet eens het verschil tussen spel en werkelijkheid. Die gozer is zo bezeten van het spel dat hij de meest rare dingen ervoor doet trouwen met Claire. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het leuke is dat niemand hier mij ook maar 1 leugen van huub kan vertellen.. dan bedoel ik ook niemand, alleen maar mensen die maar wat lukraak typen, om hun naam op de site te zien. wel jammer, zal wel aan de ontwikkeling van diegene liggen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
het leuke daarvan is,is dat we inmiddels weten hoe geloofwaardig jij bent! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
alweer niet inhoudelijk hé ilse.. |
|
|
|
|
Worm
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 09:19 schreef pauline@nowlive het volgende:het leuke is dat niemand hier mij ook maar 1 leugen van huub kan vertellen.. dan bedoel ik ook niemand, alleen maar mensen die maar wat lukraak typen, om hun naam op de site te zien. wel jammer, zal wel aan de ontwikkeling van diegene liggen Maar jij kijkt naar de streams met een zonnebril op. En als we argumenten geven dan is het toch niet zo. Dus heeft het totaal geen zin om met jou in discussie te gaan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou tegen jou,maar zoals ik al zij wij zijn aso's wij sporen niet,blijf bij ons uit de buurt dan.... Je vind het hier toch tuig enzo,pfff denk aan je hart hoor,dat gaat anders niet goed komen!of vind je het stiekum toch wel leuk hier,en ben jezelf geen haar beter of misschien nog wel erger...ja jaaaaa he dat is het uhmm.En nu ga je zeker zeggen,ja mochten jullie willen he,dat ik ervandoor ging...die kennen we al dus verzin eens iets leuks! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Mensen die zeggen dat Huub niet liegt zijn van hetzelfde caliber en dus logisch dat ze het voor Huub opnemen.Vooruit dan, een klein voorbeeldje:in je gezicht zegt hij dat hij je aardig vindt en op het moment dat je omdraait steekt hij een mes in je rug. Huub heeft nl. geen relaties met mensen maar gebruikt ze en dumpt ze vervolgens. Meer uitleg Nodig? Verder hoop ik dat de werkgevers van Nederland gekeken hebben, want dan kan hij de rest van zijn carriere wel vergeten. Nooit te vertrouwen namelijk. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 08:19 schreef pauline@nowlive het volgende:sorry schattie, maar zou je zo vriendelijk willen zijn om dan eens uit te leggen waar en wanneer huub liegt?? want ik denk dat 80% van de streamers juist vind dat hij NOOIT liegt, dus of je kijkt niet goed, of je streamt het verkeerde programma filmpje:
http://forum.headliner.nl/topic-6917/
daar liegt Huub heel duidelijk aan de hand van de beelden... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 09:19 schreef pauline@nowlive het volgende:het leuke is dat niemand hier mij ook maar 1 leugen van huub kan vertellen.. dan bedoel ik ook niemand, alleen maar mensen die maar wat lukraak typen, om hun naam op de site te zien. wel jammer, zal wel aan de ontwikkeling van diegene liggen nou.. kom maar op met je excuus! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
kijk er is misschien 15% fan van het aso tuig cavia en rat,japio heeft meer fatsoen dan deze 2 leugenachtige wezens en dat zal blijken ook want japio zit met huub in de finale let maar op,en deze 2 heren maken ook de show rat/cavia liegen bedreigen en sexen ja nep sex dan he,want zoenen kan die antiliaan niet!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
tegen je tegenstanders kan je niet liegen boudewijn,, dat is in de lijn van het spel,, doen ze allemaal. en op het filmpje is ook te zien dat huub brian niet raakt met die zoen, en brian gelijk huub zijn gezicht knijpt, dus zou je mij de leugens kunnen verklaren? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:09 schreef fleur82 het volgende:kijk er is misschien 15% fan van het aso tuig cavia en rat,japio heeft meer fatsoen dan deze 2 leugenachtige wezens en dat zal blijken ook want japio zit met huub in de finale let maar op,en deze 2 heren maken ook de show rat/cavia liegen bedreigen en sexen ja nep sex dan he,want zoenen kan die antiliaan niet!! Jaap heeft meer fatsoen van ze allemaal want hij is nog geen 1 keer gemeend agressief geweest! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
fleur ,, waarom die scheldwoorden? is niet nodig. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] Jaap heeft meer fatsoen van ze allemaal want hij is nog geen 1 keer gemeend agressief geweest! daar heb je gelijk in boudewijn. maar hij heeft zich wel schuldig gemaakt aan fysiek geweld. jaap is idd niet agressief, maar is wel eens verkeerd bezig geweest |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Dank je Boudewijn,1-0 voor jou. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:10 schreef pauline@nowlive het volgende:tegen je tegenstanders kan je niet liegen boudewijn,, dat is in de lijn van het spel,, doen ze allemaal. en op het filmpje is ook te zien dat huub brian niet raakt met die zoen, en brian gelijk huub zijn gezicht knijpt, dus zou je mij de leugens kunnen verklaren? hij raakt z'n neus, misschien is dat moeilijk te zien op het filmpje door de kwaliteit maar in het origineel is het beter te zien.
Daarbij duwt hij Brian meerdere malen terwijl hij richting Brian komt en Brian duwt Huub alleen maar om hem op afstand te houden.
Dit is heel overduidelijk in het filmpje te zien dus als je durft te beweren dat het niet zo is ben je alleen uit om de discussie nog groter te maken. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:09 schreef fleur82 het volgende:kijk er is misschien 15% fan van het aso tuig cavia en rat,japio heeft meer fatsoen dan deze 2 leugenachtige wezens en dat zal blijken ook want japio zit met huub in de finale let maar op,en deze 2 heren maken ook de show rat/cavia liegen bedreigen en sexen ja nep sex dan he,want zoenen kan die antiliaan niet!! Heeft hij jou wel eens op je bek gepakt dan? je velt zo duidelijk een oordeel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik zou graag meer willen weten over het liegen.. dat huub agressie vertoont dat is in allerlei fora en ook bij mij wel bekend, |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik vindt dat zoenen wat niet gewenst is,ook een form van fysiek geweld! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja ilse, en ongevraagd bij iemand in de douche staan niet?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat zeg ik niet...ik ben niet voor huub en ik ben niet voor braín,ze zijn allebei niet wijs.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:19 schreef pauline@nowlive het volgende:ik zou graag meer willen weten over het liegen.. dat huub agressie vertoont dat is in allerlei fora en ook bij mij wel bekend, bekijk het hele filmpje dan eens...
aan het einde wordt de leugen van die dag goed neergezet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, niet zolang je de ander niet aanraakt!
Je zou er wel een andere benaming aan kunnen geven. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:19 schreef pauline@nowlive het volgende:ik zou graag meer willen weten over het liegen.. dat huub agressie vertoont dat is in allerlei fora en ook bij mij wel bekend, Ik kan het hier overladen met filmpjes mbt het liegen van Huub (niet te vergeten het gedoe tijdens het bezoek van Jaaps moeder, misschien staat dat iedereen nog vers in het geheugen?) Maar niet voor @Pauline Nowlive, waar ze zo dringend om verzoekt. Ik voel me niet geroepen om iemand die zelf zo volhardend liegt en stookt terwille te zijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:39 schreef seya het volgende:[..] Ik kan het hier overladen met filmpjes mbt het liegen van Huub (niet te vergeten het gedoe tijdens het bezoek van Jaaps moeder, misschien staat dat iedereen nog vers in het geheugen?) Maar niet voor @Pauline Nowlive, waar ze zo dringend om verzoekt. Ik voel me niet geroepen om iemand die zelf zo volhardend liegt en stookt terwille te zijn. filmpjes zijn altijd welkom... kun je 1 post maken met linkjes naar al die filmpjes? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ga eraan werken, ik kan misschien een compilatie maken. Maar wel geduld, want ik heb ook mijn eigen site nog :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 14:51 schreef seya het volgende:Ik ga eraan werken, ik kan misschien een compilatie maken. Maar wel geduld, want ik heb ook mijn eigen site nog :) welke is dat? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2008 - 09:19 schreef pauline@nowlive het volgende:het leuke is dat niemand hier mij ook maar 1 leugen van huub kan vertellen.. dan bedoel ik ook niemand, alleen maar mensen die maar wat lukraak typen, om hun naam op de site te zien. wel jammer, zal wel aan de ontwikkeling van diegene liggen jij wilt graag een leugen van huub, nou hier komt een leugen van huubje: toen huub en claire net een relatie hadden en amanda gaby had uitgenodigd. voordat huub met gaby de jacuzzi inging, had hij een gesprek met claire in dat gesprek vertelde hij aan claire dat hij niets met gaby zou doen in de jacuzzie, terwijl huub al een condoom had gepakt. huubs plan was om eerst met gaby sex te hebben en daarna weer bij claire in bed te duiken om ook net haar sex te hebben. dat heeft huub de volgende dag met een grote glimlach verteld aan jaap in kantoor, huub baalde dat zijn plannetje was mislukt. dus op het moment dat hij met claire zit te praten op bed zit hij te liegen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nee johan dat zie jij verkeerd dar moest hij zo spelen dat was zijn script.alles wat huub doet wordt gelijk goedgepraat door zijn fans.maar omdat hij hij altijd daarna sorry zegt wat hij ook doet is alles goed, want dan ben je eerlijk.Genoeg leugens door huub. geef niet ze liegen allemaal wel eens.maar zegt niet dat huub nooit liegt. |
|
|
|