BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Quintin treft geen blaam

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 05 mei 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Quintin treft geen blaam

Wanneer Brian en Quintin een gesprekje op het terras hebben, wordt het tweetal bruut verstoord door Huub. De Oldenzaler wil namelijk alleen met de dj praten en kaapt hem weg van de Antilliaan. Ze zoeken een plaatsje in de tuin op waar ze even alleen kunnen praten. Helaas worden ze weer onderbroken door Jaap die er demonstratief bij gaat zitten als een ongenodigde gast bij het gesprek. "Ik dacht nog even met mijn stomme kop toen Lieke mij belde dat het positief zou zijn, maar ze belde om te zeggen dat ik te negatief over haar zou praten", begint Huub te vertellen. "Het is goed recht om te denken hoe zij wil, ik heb liever niet dat je negatief over mij of over haar praat!", verdedigt Quintin zich. Gelukkig komen beide heren er uit, en eindigt Huub zijn gesprek dat Quintin geen blaam treft!

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 03:06   quote  deeplink  
http://www.dailymotion.com/video/x5bpkh_quintin-praat-met-huub-deel-1_shortfilms deel 1

http://www.dailymotion.com/video/x5bpji_quintin-praat-met-huub-2_shortfilms deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner --
janeke
 janeke - dinsdag 06 mei 2008 - 08:26   quote  deeplink  
ik wist toch al dat huubje een verdraaier en leugenaar is
daar komt hij niet onderuit never nooit meer
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
nog een filmpje:

Video: Quintin confronteert Huub met z'n leugens en Huub verteld NOG meer leugens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Quintin treft geen blaam

0.0057821