BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Quintin confronteert Huub met z'n leugens en Huub verteld NOG meer leugens!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 03:29   quote  deeplink  
Quintin confronteert Huub met z'n leugens en Huub verteld NOG meer leugens!

Liegebeest Huub is flink op dreef, wordt hij geconfronteerd door Quintin die komt draaien met zijn leugens, probeert hij het hele verhaal weer een draai te geven en zichzelf goed te praten met NOG MEER leugens:



bekijk het filmpje net nadat ze van koninginnedag thuis komen waaraan gerefereerd wordt:
Video: Huub verteld over z'n gesprek met Quintin over Lieke - leugens of niet??

en het telefoongesprek met Lieke:

Video: Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke...
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 03:46   quote  deeplink  
Bouwdewijn, heel goed hoe je dat allemaal (de leugens) erop hebt gezet.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 04:05   quote  deeplink  
Inderdaad echt toppie, misschien opent het een paar ogen...
Gaat allmaal goed komen, we werken aan de ondergang van die sneak en uiteraard Japio naar de hoogste plek. Of Amanda en Brian, die het toch mooi voor Chantal opnamen, ook echt top! Mooiste opmerking vanvond: "Jij"tegen claire "zit hier alleen maar dom te wezen"
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 04:07   quote  deeplink  
Dit moeten ze op NL plaatsen.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 06 mei 2008 - 04:53   quote  deeplink  
Hoevaak heeft die Gluiperd (Huub) "dit en dat" gezegd? Dat was na het telefoongesprek met Lieke toen riep hij ineens "Boek DJ Quinten" hij was als de dood voor buiten. Hij wil ook boekingen hebben.
Hij liegt als de beste.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 04:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat Quiten dit allemaal ziet. En dat hij de volgende keer, wanneer hij daar weer naar toe gaat, Huub te grazen zal nemen. Echt, leugenaar 1e klasse!
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 07:09   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar, nu ik alles op een rijtje zie is het nog erger dan ik dacht. Mensen die nu nog roepen dat Huub zo eerlijk is hebben toch het IQ van een zak rijst? Complimenten voor Quitin dat hij zo rustig kon blijven.
Boudewijnisheld
 Boudewijnisheld - dinsdag 06 mei 2008 - 07:57   quote  deeplink  
Boudewijn helemaal super!
Het is echt eng aan het worden hoe erg Huub alles manipuleerd.
Wat een ziekelijke leugenaar zeg.

Ga zo door, met hem te ontrafelen
djen
 djen - dinsdag 06 mei 2008 - 08:38   quote  deeplink  
walgelijk echt niet normaal ..ik riep het al zolang ik luisteren alleen maar wat hij verteld en ik betrap die gast dagelijks op leugens en das een ziekte ..echt waar in diot alles is het een klein kind en is een gast die denkt vrienden te maken door zijn leugens en dat hij tof gevonden wilt worden..en dan het stukje van dat lieke allerlei verhoudingen heeft gehad en zo dumpt..mag zo,n meid niet gewoon vriendjes hebben gehad hier voor wat is clair dan wel niet voor iemand dat had er weekelijks en hield een boekje bij...belachelijk en ook vooral dat huub zegt tot het personeel toe en daar!! achter dus hokje vinden dat ook maar wat ever wijzend en kijkend naar de regie ..hij betrekt er nog andere erin ook hij doet voor dat lieke de grootste snol is die er rond loop ..nou jongen kijk naar je eigen viezerik jouw wil een normaale meid nog niet eens aanraken gadverdamme zeg word kotsmisselijk van dat ventje en wat is hij lelijk nou clair succes er mee, en heb met haar en de familie geen medelijden eigenschuld
beka
 beka - dinsdag 06 mei 2008 - 09:23   quote  deeplink  
Jaja.. tis een pathologische leugenaar! Een psychopaat!!
frans-06
 frans-06 - dinsdag 06 mei 2008 - 09:43   quote  deeplink  
goed zo huub ik hou er van, je bent niet de enigste die kan liegen
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 13:43   quote  deeplink  
heb het niet afgekeken irri die tekst erdoorheen hahaha..
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
En hakkelen wat tie doet,zo merk je gelijk dat iemand liegt.Wat een gluiperd zeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Quintin confronteert Huub met z'n leugens en Huub verteld NOG meer leugens!









0.0062890