BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie met Tommie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
trapper
 trapper - vrijdag 09 mei 2008 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:35 schreef hercule het volgende:
Als het huub was geweest die had geslagen dan was de boel hier nu ontploft, maar ja van brian fans moet je gewoon niet te veel verwachten.
nee een huubfan is iets om trots op te zijn
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:39 schreef suikertje het volgende:
ik denk dat het nu wel op clipster staat
waar heb jij het gezien dan ?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
het heeft lang geduurd voor die nl'ers hier wat komen posten he ze moesten eerst die klap verwerken dat jaap info heeft gekregen en nu waarschijnlijk niet meer aan huub zijn kant staat gna gna gna
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Video: Brian slaat bord uit Tommys handen en z'n stropdas de lucht in
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 09 mei 2008 - 06:42   quote  deeplink  
had hij hem maar echt geslagen het zijn drie handen op een buik huub clair en tommy wel gek vanaf dat die doos erin zit komen er alleen maar vrienden die zei kent in de kooi bart tommy en over doe droping weet zei ook veel meer daar is haar broer mee te maken he want zij weet al waneer en die kikker moest van haar naar de dokter om een verbandje he mag van haar niet sparren wat hij wist wel dat het vrijdag was broekschijters dat zijn het en ik hoop ook dat ze zwanger is van een kikkerjong maar ook nep net als de bruiloft maar ja haar papie moest zijn zakken vullen he
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 06:42 schreef reetje 076 het volgende:
had hij hem maar echt geslagen het zijn drie handen op een buik huub clair en tommy wel gek vanaf dat die doos erin zit komen er alleen maar vrienden die zei kent in de kooi bart tommy en over doe droping weet zei ook veel meer daar is haar broer mee te maken he want zij weet al waneer en die kikker moest van haar naar de dokter om een verbandje he mag van haar niet sparren wat hij wist wel dat het vrijdag was broekschijters dat zijn het en ik hoop ook dat ze zwanger is van een kikkerjong maar ook nep net als de bruiloft maar ja haar papie moest zijn zakken vullen he
Haar vader moest zijn zakken vullen, in ruil daarvoor moet hij, claire's vader zak legen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
frans-06
 frans-06 - vrijdag 09 mei 2008 - 07:43   quote  deeplink  
goed zo tommie laat je niet slaan, die rat was weer eens para,maar ik verwacht niet anders van hem, de dosering pillen moet maar eens omhoog,maar ja het was die rat weer, als huub het was geweest was het weer koren op de molen zo is het gewoon
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 09 mei 2008 - 07:56   quote  deeplink  
wat kwam huub erdan weer bij doen die kikker wilden toch weer knokken waarom kon ie nu wel lopen de slappeling grote bek en verder niets weer afvoeren en die doos doet al de zelfde uitspraken als haar nep vent kankerkop mooi hoor clair is zo,n net meisje hoor nou dan zeg ik dat ze naar haar eigen kankerkop moet kijken
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 07:43 schreef frans-06 het volgende:
goed zo tommie laat je niet slaan, die rat was weer eens para,maar ik verwacht niet anders van hem, de dosering pillen moet maar eens omhoog,maar ja het was die rat weer, als huub het was geweest was het weer koren op de molen zo is het gewoon
Goede morgen Frans, wat ben je toch weer een heerlijk zonnestraaltje zo vroeg in de morgen.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 09 mei 2008 - 08:05   quote  deeplink  
caroline mijn vrouw zegt niet voor niets je bent het zonnetje in huis hahahaha
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 08:05 schreef frans-06 het volgende:
caroline mijn vrouw zegt niet voor niets je bent het zonnetje in huis hahahaha
Echt waar? Ik bedoelde eigenlijk kom jij mopperend uit bed want het is toch veel te vroeg je nu al op te winden over de gouden kooi? De dag is net begonnen.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 09 mei 2008 - 08:11   quote  deeplink  
belachelijke jank baby is het die tommie een leugenaar eerste klas waar hij mee om gaat word hij mee besmet haha twee jankerts huub en tommie die misselijke jankerts om niets
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 09 mei 2008 - 08:12   quote  deeplink  
goedenmorgen caroline moppie xxxx
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 08:12 schreef Shandy het volgende:
goedenmorgen caroline moppie xxxx
Hey meissie. Ook weer van de party?? Viel het jou ook op dat er geen filmpjes op you tube stonden van de radio??? Terwijl de eerste keer alles was opgenomen. Ik hoop dat je er geen last meer van hebt gehad want je weet maar nooit met nl.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 09 mei 2008 - 08:22   quote  deeplink  
heey moppie ja dat viel mij ook al op hoor mop maar weet je mop het boeit mij lekker niet ik heb me punt kunnen maken van het bellen en dreigen verders doet hij maar ik lach erom.

jammer dat hij nu ander slachtoffer heb gister werd het tel nr van mrd erop gegooid
zogenaamd dat mrd het zelf deed met profiel. maar die had een ban dus zo zie je maar hoe het daar aan toe gaat

ben even werken fijne dag
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 08:22 schreef Shandy het volgende:
heey moppie ja dat viel mij ook al op hoor mop maar weet je mop het boeit mij lekker niet ik heb me punt kunnen maken van het bellen en dreigen verders doet hij maar ik lach erom.

jammer dat hij nu ander slachtoffer heb gister werd het tel nr van mrd erop gegooid
zogenaamd dat mrd het zelf deed met profiel. maar die had een ban dus zo zie je maar hoe het daar aan toe gaat

ben even werken fijne dag
Tsssssssssssss dat zegt weer genoeg. Werk ze!!! Niet te hard want het is warm. Latersssssssss

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie met Tommie!

0.0067410