|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heyyyyyyy zijn we gestopt met dit topic? nee toch? hooooooooooi dames hebben jullie zin in het weekend? ik niet ben bang wat er nu weer gaat gebeuren. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hoezo, wat kan er gebeuren dan Moha? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hebben jullie al gezien: Showbizzzz Binnenland algemeen, Yvonne heeft iets geplaatst (roddel en achterklap) erg leuk,,, |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tje wat vind ik dit moeilijk ik wil het niet op het forum zetten als ik je mail heb wil ik het je wel vertellen of als draakje je mail hebt mag ze het jou ook wel uitleggen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 14:49 schreef G.R.i het volgende:Hebben jullie al gezien: Showbizzzz Binnenland algemeen, Yvonne heeft iets geplaatst (roddel en achterklap) erg leuk,,, zeker leuk toppie Yvonne |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thanxxxx, dan ga ik er mee door;-))))))) eerst ff slapen, en dan komt er weer een lading bij, ben vanaf 4 uur op, en net thuis, ben ff moeiiiiiii, tot vanaaf xxxxxx |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
staan er weer drie, tot vanaaf |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaa die met die afgechopte penis het zal je gebeuren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
waar hangt iedereen uit joh ohw tis weer weekend he |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: gezellie nu de rest nog maar tis zo weer etenstijd dus zal wel na 7 uur worden voordat ze komen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 15:58 schreef moha het volgende:[..] gezellie nu de rest nog maar tis zo weer etenstijd dus zal wel na 7 uur worden voordat ze komen Ben net thuis van de Kalverstraat. Da´s hard werken, shoppen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 14:58 schreef yvonne het volgende:thanxxxx, dan ga ik er mee door;-))))))) eerst ff slapen, en dan komt er weer een lading bij, ben vanaf 4 uur op, en net thuis, ben ff moeiiiiiii, tot vanaaf xxxxxx zou je het op een iets andere manier kunnen doen?
Als je http://showbiz.headliner.nl bekijkt en bij elk nieuws popup kun je meteen reageren, zie voor uitgebreidere uitleg: http://forum.headliner.nl/topic-281/
er worden dan meteen berichten gekoppeld vanuit die showbiz headliner sectie naar het forum. Het enige wat je dan hoeft te doen is de tekst te quoten in het nieuw aan te maken topic. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: We zijn de enigen, Jacq! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ow das niet erg ff rust nodig hier na vanmiddag:P |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en nog wat leuks gekocht? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha kus goedenavond moppie |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey lieverd wrom moet je tot rust komen zo druk gehad? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha dat wil je niet weten moppie heb erom gelachen hoor jeetje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nou ik wil ook lachen vind lachen zo lekker |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Draakje ik vroeg of je nog wat leuks gekocht had |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Crèmetjes, maskertjes, maar geen geen kleding of schoenen. Ik wilde ook nog boeken scoren, maar ze hadden niks afgeprijsd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
moet heel ff met de hond naar buiten ik lees het zo |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha ga er maar goed voor zitten jammer dat je de \radio stukken gemist heb wat daar gezegd werd niet te kort maar veel lees fun |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 18:51 schreef Jacqueline het volgende:moha ga er maar goed voor zitten jammer dat je de \radio stukken gemist heb wat daar gezegd werd niet te kort maar veel lees fun Wat vliegen die lui elkaar daar in de haren zeg! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
draakje het was erg hard tegen hard maar kom ook omdat op de radio dingen gezegd werden wat niet kan hoor maar goed ik ben weer thuis hier |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha ik vind het wel humor hoor overal kotsen ze hem uit, en je zegt het goed Jacq, je bent hier weer thuis. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
thnx moha het was ff heftig ik was nl een kakkelak en moest maar extra veel pillen naar binnen werken totdat me leven eindigde haha maar goed ik lach erom want allleen me echte maatjes vrienden fam kunnen me kwetsen ivm met een band hebben met elkaar dus hij mag dat gerust tegen me zeggen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 19:10 schreef Jacqueline het volgende:thnx moha het was ff heftig ik was nl een kakkelak en moest maar extra veel pillen naar binnen werken totdat me leven eindigde haha maar goed ik lach erom want allleen me echte maatjes vrienden fam kunnen me kwetsen ivm met een band hebben met elkaar dus hij mag dat gerust tegen me zeggen zo is het meid het beste is ook om met die gasten geen woord meer te wisselen, het is toch water naar de zee brengen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 19:10 schreef Jacqueline het volgende:thnx moha het was ff heftig ik was nl een kakkelak en moest maar extra veel pillen naar binnen werken totdat me leven eindigde haha maar goed ik lach erom want allleen me echte maatjes vrienden fam kunnen me kwetsen ivm met een band hebben met elkaar dus hij mag dat gerust tegen me zeggen Heeft Slaai dat tegen je gezegd? Tjeeses zeg, wat erg! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 18:48 schreef draakje het volgende:[..] Crèmetjes, maskertjes, maar geen geen kleding of schoenen. Ik wilde ook nog boeken scoren, maar ze hadden niks afgeprijsd. ohw dus jij bent weer 10 jaar jonger bofkont |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik heb alleen maar euh bergen kleding gekocht |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: leuk meid dus jij kan dr weer tegen aan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja ik nzag zoveel leuks en dacht ach wat de ................ ik moet toch kleding aan whaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 19:32 schreef Jacqueline het volgende:ja ik nzag zoveel leuks en dacht ach wat de ................ ik moet toch kleding aan whaha hahahaha ja naakt is ook niet alles |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja daarom dat zeg ik thuis ook altijd moet toch kleren aan dus moet ik die kopen hihi dan zegt hij je kast puilt toch uit zeg ik ja klopt maar voor nood he de rest hihi |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 19:41 schreef Jacqueline het volgende:ja daarom dat zeg ik thuis ook altijd moet toch kleren aan dus moet ik die kopen hihi dan zegt hij je kast puilt toch uit zeg ik ja klopt maar voor nood he de rest hihi hahahaha gekkie |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
gelukkig niet zo heet meer buiten is nu lekker |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja vond ik ook al waar is draakje nou gebleven? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
tis echt stil ik heb Izz ook niet gezien vandaag |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja zeer stil maar ik klets ook op www.tvfan.eu kom ook mee kletsen ik zit ook dubbel en van hier krijg je mail yvonne is daar ook |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee ik blijf hier lieverd |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik ben ook hier hoor mop ik hou n het wel bij zo twee kwebbels |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hallo dames, ik kom even kijken, Moha, niemand heeft mijn e-mail, ook Draakje niet (alleen Boudewijn natuurlijk) ik kan het geven op 't para forum, geheim topic als je het wilt hebben plaats ik het daar. Als je het hebt wis ik het weer. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik kom er zo aan, was ff opgelicht aan het lezen, hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:00 schreef G.R.i het volgende:Hallo dames, ik kom even kijken, Moha, niemand heeft mijn e-mail, ook Draakje niet (alleen Boudewijn natuurlijk) ik kan het geven op 't para forum, geheim topic als je het wilt hebben plaats ik het daar. Als je het hebt wis ik het weer. is goed doe maar ik zeg het als ik je mail heb overgenomen, zodat je het weg kan halen |
|
|
|