|
|
nicky
|
|
|
het lijkt erop dat manco niet bij de selectie komt dit seizoen. gister was hij niet bij de jc schaal en vanmorgen trainde hij mee met jong psv. dus ik zou dan zeggen haal aub toch nog een aanvaller want anders hebben we er maar 4 |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
ben blij, bij mijn kluppie maar 1 fitte :( |
|
|
|
|
embamba
|
|
|
Manco mocht nog niet meedoen. Hij was simpelweg te jong. In de voorbereiding heeft hij wel vele malen gespeeld. Ik verwacht dat hij er wel bij zit. |
|
|
|
|
nicky
|
|
|
manco mocht tegen feyenoord wel mee doen want hij werd op die dag 18 en was speelgerechtig |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
dan was ie zijn verjaardag aan het vieren misschien, en mocht hij daarom thuis blijven omdat ie niet echt zo hard nodig was OJA, wat zijn die lampen toch dom hier, tering he |
|
|
|
|
embamba
|
|
|
ja dom he.. ?? Misschien dat ik iets niet snap ofzo, maar wat of wie is er hier dom ?? |
|
|
|
|
psv`er 08
|
|
|
we hebben maar 4 spitsen, maar het zijn allemaal spitsen die in europa geen potten breken, alleen maar in de nederlandse competie. er moet echt een spits bij, maar ja PSV wil niet veel uitgeven voor een goede spits, en kopen ze alleen maar net niet spitsen. JAMMER |
|
|
|