BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers'

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 september 2008 - 13:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 13:15   quote  deeplink  
AMSTERDAM - „Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten."

"Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.

Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”
draakje
 draakje - vrijdag 26 september 2008 - 13:35   quote  deeplink  
Aha! Nu komt de aap uit de mouw ...
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 13:51   quote  deeplink  
En toch denk ik dat amanda de waarheid spreekt,, We hebben het allemaal kunnen zien op de diverse filmpjes van toen dat het wel heel waarschijnlijk was dat brian amanda onder de dekens kneep, sloeg etc..
Inderdaad nu komt de aap uit de mouw
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Ik had het eerste bericht even gemist maar hier issie:

Gouden Kooi-Amanda doet aangifte

AMSTERDAM - Amanda zegt dat ze in elkaar geslagen is door haar ex-Gouden Kooi-geliefde Brian. „Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen”, vertelt de voormalig bewoonster van de miljonairsvilla.

Vervolgt: „En eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht.”

Amanda zit er helemaal doorheen. „Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”

„Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet”, zegt Amanda. „Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek.” Amanda zucht. „Zelfs het productieteam zette vraagtekens bij de manier waarop Brian met me omging, maar ik heb hem nooit verraden. In De kooi waren we immers allemaal concurrenten van elkaar, en ik wilde me niet zwak tonen.” 'Verontschuldigend: „Ik was smoorverliefd op die jongen. Nam zijn commanderende manier van praten en agressieve buien voor lief. Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal ’buiten’ waren, heel anders zou zijn.”

Na de finale gingen de twee samenwonen in Almere. „En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te* gooien. En er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, zoals een kussen op mijn gezicht duwen of keihard aan mijn haren trekken. Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg… Ik heb nu alleen mijn paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. 'Ik hoef níéts meer van hem.”
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 26 september 2008 - 17:35   quote  deeplink  
ik vind het erg voor Amanda dat zij dit heeft moeten meemaken, maar als ze zoals ze zegt in de gouden kooi al bij haar keel gegrepen is door Brian, en zijn andere "uitbarstingen" snap ik überhaupt niet waarom ze nog met hem is gaan samenwonen na de kooi.

veel vrouwen durven hun man niet te verlaten als ze mishandeld worden, daarom ben ik toch blij dat ze verleden maand bij hem weg gegaan is en niet over een paar jaar,
waar het ook nog verkeerd had kunnen aflopen.

en nu, is Tamara het volgende slachtoffer? ik denk dat we binnen een jaar ook een aangifte van Tamara tegemoed kunnen zien.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 20:50   quote  deeplink  
1 ding vind ik jammer voor amanda en ook voor de rest van de brian fans,, dat ik gelijk heb gekregen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 20:50 schreef pauline het volgende:
1 ding vind ik jammer voor amanda en ook voor de rest van de brian fans,, dat ik gelijk heb gekregen
Hou toch op. Wat gelijk gekregen. jij net als wij allemaal denken te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Zolang jij of ik Brian en/of Amanda niet hebben gesproken, kan noch jij noch ik zeggen dat we gelijk hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 26 september 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:07 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hou toch op. Wat gelijk gekregen. jij net als wij allemaal denken te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Zolang jij of ik Brian en/of Amanda niet hebben gesproken, kan noch jij noch ik zeggen dat we gelijk hebben.
daar ben ik het helemaal met je eens we kunnen speculeren wat er gebeurt is en hoe we er over denken maar zeker weten doen we het niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:17   quote  deeplink  
vandaag, 21:16
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. ( hier sluit ik mij helemaal bij aan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:17 schreef Izz@headliner het volgende:
vandaag, 21:16
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. ( hier sluit ik mij helemaal bij aan)
oei oei .
ai ai ai ai
kom niet aan brian hé IZZ
nou helaas meisje,, je favo is en blijft een wifebeater!!
We hadden altijd gelijk al jaren dus,, moeilijk te accepteren hé
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:20 schreef pauline het volgende:

[..]

oei oei .
ai ai ai ai
kom niet aan brian hé IZZ
nou helaas meisje,, je favo is en blijft een wifebeater!!
We hadden altijd gelijk al jaren dus,, moeilijk te accepteren hé
Wat moet jij je een gelukkig mens voelen. Ik had echt geen idee dat het je Zo hoog zat meisje, Mrs B, kan je wel helpen hoor. leest als een heel goede therapeut.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wat moet jij je een gelukkig mens voelen. Ik had echt geen idee dat het je Zo hoog zat meisje, Mrs B, kan je wel helpen hoor. leest als een heel goede therapeut.
gewoon accepteren, klaar
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:23 schreef pauline het volgende:

[..]

gewoon accepteren, klaar
trapper
 trapper - zaterdag 27 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Ik geloofde het eerst wel tot ik gister bij shownieuws op 6 palma haar verhaal zag doen.
Ik heb het idee dat er wel wat gebeurd is maar dat het amanda vooral om de aandacht te doen is, het is een meisje dat alle aandacht op haar moet hebben.
Ik denk dat als hij in de villa haar mishandeld zou hebben dat de regie wel in zou grijpen en dat hij dat dan vooral zou doen na het voorval met huub en amanda in bed, toen was hij echt pist en heeft hij amanda ook niets gedaan.

Maar goed ik weet natuurlijk ook niet wat er precies is gebeurd omdat ik er niet bij was. Vind het jammer dat het zo moet gaan, zeg dan niet dat je als vrienden uit elkaar gaat.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 28 september 2008 - 01:57   quote  deeplink  
Wat had Palma gister in shownieuws gezegd?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 28 september 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2008 - 01:57 schreef Boudewijn het volgende:
Wat had Palma gister in shownieuws gezegd?
Palma beweert dat er wel mishandeling heeft plaatsgevonden in DGK. Dus Amanda door Brian mishandelt.
Jaap beweert dat hij nooit iets van mishandeling heeft gezien in DGK.

Ter info: ik heb een collega, die ook een psycholoog was in DGK, gevraagd of er hier een kern van waarheid in zit. Antwoord was; Niet op de manier zoals nu gesuggereerd wordt.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 28 september 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Ik was geen psychiater of psycholoog in DGK.
G.R.i
 G.R.i - zondag 28 september 2008 - 14:13   quote  deeplink  
Dat Brian, Amanda soms "ruw" behandelde hebben we destijds wel gezien.
Dat was niet netjes van Brian, maar Amanda heeft er geen werk van gemaakt.
Om nu achteraf, nu de relatie is afgelopen, aangifte te doen vind ik weer
niet netjes van Amanda;
Elske
 Elske - maandag 29 september 2008 - 23:49   quote  deeplink  
kan ook wezen dat Amanda zich nu veilig genoeg voelde in Zaandam, weg van zijn fam. , om aangifte te doen...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers'

0.0076420