|
|
psver
|
|
|
HAHA psv heeft larsson bijna binnen voor een half seizoen. Ik hoop dat ze hem snel contracteren, want psv kan wel een GOEDE spits gebruiken ipv koef of lazovic. Ik hoop dat ze hem langer kunnen contracteren dan een jaar, maar dat contract kan ook verlengd worden, dus maakt het niet zoveel uit wanneer ze het verlengen ALS ze het maar verlengen. |
|
|
|
|
psver
|
|
|
ze moeten hem huren en niet kopen, maar het verhuren kan ook verlengd worden, dus dat is ook goed. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Denk dat het nog maar de vraag is of Henke er echt trek in heeft, dus nog ff afwachten! |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
ik zou dirkie kuyt halen scoort altijd |
|
|
|
|
Moi
|
|
|
quote: ze willen hem vastleggen als vrije speler als de zweedse competitie gedaan is. Das nog beter als huren/kopen!!
Kunne ze wsl best wel gebruike want de koef komt mss niet meer op gang... |
|
|
|
|
dudek
|
|
|
ha ha ha larsson wil niet naar psv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als hij terug komt in nederland gaat hij naar zijn liefde FEYENOORD |
|
|
|
|
erikkie
|
|
|
hahahahahaha dirk kuyt naar psv ja hoor droom lekker verder pisvee |
|
|
|
|
embamba
|
|
|
Erikkie ?? waarom altijd dat gescheld op een forum. Kan je niet normaal reageren ?
vorig jaar was er trouwens spraken van zijn komst.. zou me niet verbazen mocht hij voor een half jaartje nog komen ballen. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
mij lijkt t ook sterk dat larsson naar psv gaat.. maar mocht het gebeuren hebben ze er een goeie spits aan! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 00:37 schreef dudek het volgende:ha ha ha larsson wil niet naar psv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als hij terug komt in nederland gaat hij naar zijn liefde FEYENOORD Larsson heeft helaas niet zoveel liefdesgevoelens voor Feyenoords hoor! Hij is al vaker benaderd door Feyenoord maar het deed hem niks , hij heeft ook eerder aangegeven net zo makkelijk voor een andere NL club uit te kunnen komen. Verder is dit topic al oud en eigenlijk niet meer relevant................... |
|
|
|