BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik heb een auto gekocht!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 december 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

op het moment valt ze wel mee hoor ( oh oh moet je nu wéér een spuugbakkie? hahaha)
Moha toch, gaat het wel goed met je?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Moha toch, gaat het wel goed met je?
[ afbeelding ]
nee eigenlijk niet maar gaat wel weer over als ik een jongentje word
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en wie bepaalt hier dan van wie je fan mag zijn? ik heb wel meer mensen op dit forum niet bepaald positief zien reageren op Mafco, en Op Kelly. dus wil je normaal posten en niet gaan hakken? Hakken doet alleen Pauline, en die heeft haar hak vergunning.
Ik heb het er niet over van wie je wel en van wie je geen fan mag zijn. Mijn post vind ik ook geen hakken, het is een mening.
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

For Christ's Sake, het gaat om haar dochter, mag ze?
Ze is nog mild.
hmmm ok, wist niet dat in dat geval het wel mocht!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 december 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 22:09 schreef Solis het volgende:

[..]

hmmm ok, wist niet dat in dat geval het wel mocht!
In "dat" geval doe je alles.
Kom aan mijn kind en ik wordt een killer.
Begrijpelijk dat Tjonge ....neigingen krijgt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 22:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

In "dat" geval doe je alles.
Kom aan mijn kind en ik wordt een killer.
Begrijpelijk dat Tjonge ....neigingen krijgt.
NEIGINGEN? ik had hem op de set iets aangedaan.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:40 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

NEIGINGEN? ik had hem op de set iets aangedaan.
Kreeg helaas de kans niet, snik.......Had mijn Appie tas mee, vol met bakstenen.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 09:53 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kreeg helaas de kans niet, snik.......Had mijn Appie tas mee, vol met bakstenen.....
Tjonge jonge, je luistert ook niet he? ik had nog zo gezegd, Geen bommetje!!!!!!!. Rotje in de vorm van sigaretje. gelijk oproken he? vuurtje? Marco?
Even voor alle duidelijkheid, het verschil met psychopaten, en gewone mensen. Gewone mensen fantaseren over wraak, maar voeren dit niet uit. Psychopaten verzinnen het doen het, en genieten achteraf van het leed. ( even ter verduidelijking, anders heb ik straks weer, een bak ellende, op de site)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --
madeleine
 madeleine - woensdag 03 december 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Bij Ziba straalt de intelligentie er vanaf. Super intelligente meid, zie je zo. Goeie uitstraling. Heeft het heel
goed gedaan.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 09:59 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Tjonge jonge, je luistert ook niet he? ik had nog zo gezegd, Geen bommetje!!!!!!!. Rotje in de vorm van sigaretje. gelijk oproken he? vuurtje? Marco?
Even voor alle duidelijkheid, het verschil met psychopaten, en gewone mensen. Gewone mensen fantaseren over wraak, maar voeren dit niet uit. Psychopaten verzinnen het doen het, en genieten achteraf van het leed. ( even ter verduidelijking, anders heb ik straks weer, een bak ellende, op de site)

hahaha, ben geen wraakbelustmens, ik laat het wel rusten, zeg altijd ....je krijgt wat je toekomt, dus daar ga ik maar van uit
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:27 schreef madeleine het volgende:
Bij Ziba straalt de intelligentie er vanaf. Super intelligente meid, zie je zo. Goeie uitstraling. Heeft het heel
goed gedaan.
....toch heeft ze de grootste leugens verteld, en vind het jammer hoe ze de laatste dagen deed onder invloed van heel veel drank, ach mensen gaan ver voor geld, Ziba net zo goed.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:42 schreef Tjonge het volgende:

[..]

....toch heeft ze de grootste leugens verteld, en vind het jammer hoe ze de laatste dagen deed onder invloed van heel veel drank, ach mensen gaan ver voor geld, Ziba net zo goed.....
Daar kun je van uitgaan. zonder meer, en ieder mens heft voor en nadelen. Ziba ziet er berekenend uit, en was mede daarom een goede speelster.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:46 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Daar kun je van uitgaan. zonder meer, en ieder mens heft voor en nadelen. Ziba ziet er berekenend uit, en was mede daarom een goede speelster.
Toch wel leuk.....ik heb alles gevolgt uiteraard, als ik nu de verhalen van kelly hoor zit daar zo'n groot verschil tussen, ik hoor echt zoveel leuke verhalen, ze wilt ook niet terug kijken, ze heeft het op haar manier ervaren en wilt het door plak en knip werk niet op die manier zien...
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:54 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Toch wel leuk.....ik heb alles gevolgt uiteraard, als ik nu de verhalen van kelly hoor zit daar zo'n groot verschil tussen, ik hoor echt zoveel leuke verhalen, ze wilt ook niet terug kijken, ze heeft het op haar manier ervaren en wilt het door plak en knip werk niet op die manier zien...
Wel kinderachtig hoor. Daar heeft Huub zoveel werk aangehad. zou die nu weer thuis zitten? hahahahahha
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:06 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wel kinderachtig hoor. Daar heeft Huub zoveel werk aangehad. zou die nu weer thuis zitten? hahahahahha
hahah, ach die Huub.....ik beken je eerlijk, heb nog nooit de gouden kooi gezien, echt nooit!!!!!! Mwhaaaaaaaa hahahaha, maar Huub...wat een heerlijke eerlijke schat is het, echt waar, vergeet niet dat ik hem persoonlijk ken en niet de dwaas(sorry huub) die jullie van tv kennen, nogmaals....huub is een ware schat.
madeleine
 madeleine - woensdag 03 december 2008 - 14:41   quote  deeplink  
Huub was een *personality* leuk opgevoed en een groot gevoel voor humor en helemaal niet dom.
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

hahah, ach die Huub.....ik beken je eerlijk, heb nog nooit de gouden kooi gezien, echt nooit!!!!!! Mwhaaaaaaaa hahahaha, maar Huub...wat een heerlijke eerlijke schat is het, echt waar, vergeet niet dat ik hem persoonlijk ken en niet de dwaas(sorry huub) die jullie van tv kennen, nogmaals....huub is een ware schat.
1 ding tjonge,,,je hebt mensenkennis!!!
Huub is idd een hele fijne jongen. maar net als jou dochter wilden mensen alleen zien wat ze wilden zien.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:42 schreef pauline het volgende:

[..]

1 ding tjonge,,,je hebt mensenkennis!!!
Huub is idd een hele fijne jongen. maar net als jou dochter wilden mensen alleen zien wat ze wilden zien.
Ja, klopt.....heb echt veel steun aan hem gehad, als ik er even niet meer tegen kon, al dat gezeur op de forums HIHIHIHIHIHI, was hij echt de gene die me weer even vooruit liet kijken, super leuke gozer
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:56 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ja, klopt.....heb echt veel steun aan hem gehad, als ik er even niet meer tegen kon, al dat gezeur op de forums HIHIHIHIHIHI, was hij echt de gene die me weer even vooruit liet kijken, super leuke gozer
Maar ieder mens heeft 2 kanten.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:59 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar ieder mens heeft 2 kanten.
Ligt eraan hoe je die gene meemaakt......van vele zie je die andere kant niet, dus ik heb van hem maar 1 kant gezien, precies de goede.....
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:05 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je die gene meemaakt......van vele zie je die andere kant niet, dus ik heb van hem maar 1 kant gezien, precies de goede.....
ja de echte huub en niet de acteur die DGK zat
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:06 schreef pauline het volgende:

[..]

ja de echte huub en niet de acteur die DGK zat
Juist....zie je toch maar dat TV een mens kan veranderen door een ander beeld neer te zetten, gaat miscchien niet voor Huub op, maar wel voor andere.
Elke keer als ik dit topic zie:"heb een auto gekocht, zeg ik steeds TOET TOET, hahahhaha
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:05 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je die gene meemaakt......van vele zie je die andere kant niet, dus ik heb van hem maar 1 kant gezien, precies de goede.....
Hou het dan maar bij die kant, want als je DGK zou gaan kijken, zal je aardig schrikken!!
Het mooiste van alles is, dat ik niet alleen 2 kanten heb, maar ook 2 karakters en dat is vaak moeilijk, maar ook weer niet, het ligt eraan wie ik tegenover me heb staan.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:16 schreef Belinea het volgende:

[..]

Hou het dan maar bij die kant, want als je DGK zou gaan kijken, zal je aardig schrikken!!
Het mooiste van alles is, dat ik niet alleen 2 kanten heb, maar ook 2 karakters en dat is vaak moeilijk, maar ook weer niet, het ligt eraan wie ik tegenover me heb staan.
2 maar.....hahahhaha, soms wel veel meer.....ik dan he!
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:16 schreef Belinea het volgende:

[..]

Hou het dan maar bij die kant, want als je DGK zou gaan kijken, zal je aardig schrikken!!
Het mooiste van alles is, dat ik niet alleen 2 kanten heb, maar ook 2 karakters en dat is vaak moeilijk, maar ook weer niet, het ligt eraan wie ik tegenover me heb staan.
ik weet belinea dat huub in de kooi een huftertje was, daar staat tegenover dat hij ook niet een makkelijke tijd heeft gehad..enneeee ik heb ook 2 kanten,, hahahha
madeleine
 madeleine - woensdag 03 december 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Een mens is als een blaadje aan een boom.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 15:19 schreef pauline het volgende:

[..]

ik weet belinea dat huub in de kooi een huftertje was, daar staat tegenover dat hij ook niet een makkelijke tijd heeft gehad..enneeee ik heb ook 2 kanten,, hahahha
Niemand heeft een makkelijke tijd als hij/zij bijna 2 jaar opgesloten zitten in zo'n huis.
En die 2 kanten van jou, weet er alles van hahahahahah (alleen vanuit hier op het forum dan he)
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Wat een saamhorigheid ineens hahahahaha, heerlijk x
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Zullen we dan nu weer normaal gaan doen dan? Mijn 7 persoonlikheden gaan opspelen. hahahahahah
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:02 schreef Izz@headliner het volgende:
Zullen we dan nu weer normaal gaan doen dan? Mijn 7 persoonlikheden gaan opspelen. hahahahahah
hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
Vooruit dan maar, ik gooi het erin.
Kom een dagje Laren en je zal aardig wat Huub zien.
Eerlijk is eerlijk; echt geen DGK Huub die loopt te vloeken en denkt dat de wereld om hem draait. Nee, die jongen weet heel goed wat hij gedaan heeft en wat hij nu doet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 19:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Vooruit dan maar, ik gooi het erin.
Kom een dagje Laren en je zal aardig wat Huub zien.
Eerlijk is eerlijk; echt geen DGK Huub die loopt te vloeken en denkt dat de wereld om hem draait. Nee, die jongen weet heel goed wat hij gedaan heeft en wat hij nu doet.
laat ik nu een tante hebben in Laren, dus dat komt goed, hahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 19:41 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

laat ik nu een tante hebben in Laren, dus dat komt goed, hahaha
Toch niet de dame op de hoek met een bentley en een Harley?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 december 2008 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 19:43 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Toch niet de dame op de hoek met een bentley en een Harley?
Een kleine hint, haar man was een wereld beroemde schrijver.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik heb een auto gekocht!"









0.0059759