BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik heb een auto gekocht!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 16:01   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Ik heb een auto gekocht!"

Kelly is wezen shoppen en heeft een verrassing voor Marco...

Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 16:45   quote  deeplink  
Marfco
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Dit is de eerste strakke actie die ik haar in al die weken heb zien doen, zou ze het dan EINDELIJk begrijpen????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Dus toch wraak. he,he
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Dus toch wraak. he,he
denk het ook, maar echte wraak zou het pas geweest zijn om het hartje te breken...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

denk het ook, maar echte wraak zou het pas geweest zijn om het hartje te breken...
Maar dat kan nog. Wie weet zal de familieleden nog iets influisteren.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Maar dat kan nog. Wie weet zal de familieleden nog iets influisteren.
ongetwijfeld, maar persoonlijk vind ik het maar een stom einde zo...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ongetwijfeld, maar persoonlijk vind ik het maar een stom einde zo...
Persoonlijk vind ik het Kut dat Mafco überhaupt in de finale zit. mar dit terzijde. hahahaah Een beetje finale had 4 spelers gehad met zowel vraagstelling als kracht spelen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:49 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het Kut dat Mafco überhaupt in de finale zit. mar dit terzijde. hahahaah Een beetje finale had 4 spelers gehad met zowel vraagstelling als kracht spelen.
Ik ben blij dat Marco in de finale zit maar dat terzijde ;)
Inderdaad had de finale 4 spelers moeten hebben die er het langste in hadden gezeten en niet 6 afgeserveerde dames waarvan de meeste in mijn ogen nog geen euro mogen ontvangen!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 27 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ongetwijfeld, maar persoonlijk vind ik het maar een stom einde zo...
ik heb het vermoedde dat het einde best nog wel eens heel spannend kan worden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 19:03 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik heb het vermoedde dat het einde best nog wel eens heel spannend kan worden.
Dat denk ik ook.
Kelly heeft het wel slim gespeeld.
Ze heeft een auto gekocht dus met lege handen gaat ze in ieder geval niet naar huis. Wat ze meeneemt is meer dan alle anderen bij elkaar hebben meegekregen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 27 november 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 19:25 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Kelly heeft het wel slim gespeeld.
Ze heeft een auto gekocht dus met lege handen gaat ze in ieder geval niet naar huis. Wat ze meeneemt is meer dan alle anderen bij elkaar hebben meegekregen.
misschien is het wel veiliger als ze die auto ergens veilig parkeren.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 19:28 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

misschien is het wel veiliger als ze die auto ergens veilig parkeren.
Zeker nu Gisela in the picture is.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 27 november 2008 - 19:39   quote  deeplink  
damn kelly pfffff ik ben voor marco dus grrrrr
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 19:39 schreef Tijger het volgende:
damn kelly pfffff ik ben voor marco dus grrrrr
Nou Tiger, het wordt lachen straks als Mafco blut de deur uit loopt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 00:02   quote  deeplink  
Ach Marco krijgt een Fred Flinstone auto
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 14:28   quote  deeplink  
HEEEEE...!!!

Wie spuit er even "SLET" over dat boodschappenwagentje???
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 14:28 schreef Tuintje het volgende:
HEEEEE...!!!

Wie spuit er even "SLET" over dat boodschappenwagentje???
Jarloers!!!!!fluitje, o sorry...tuintje
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Nee niks jaloers, leek me gewoon een leuke herhaling...lekker jennen die hele slappe hap daar!
Solis
 Solis - zaterdag 29 november 2008 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 14:35 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Jarloers!!!!!fluitje, o sorry...tuintje
Waarom jaloers? Iedereen met een baan kan die auto kopen, en die hoeven niet met Marco naar bed ervoor.
Butterfly
 Butterfly - zondag 30 november 2008 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 22:49 schreef Solis het volgende:

[..]

Waarom jaloers? Iedereen met een baan kan die auto kopen, en die hoeven niet met Marco naar bed ervoor.
Die auto kostte 4000 euro, ik snap niet waarom ze niet een dubbel zo dure heeft gekocht....
Belinea
 Belinea - zondag 30 november 2008 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 20:20 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Die auto kostte 4000 euro, ik snap niet waarom ze niet een dubbel zo dure heeft gekocht....
Je mag maar hooguit 50% uitgeven van die CC.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 20:22 schreef Belinea het volgende:

[..]

Je mag maar hooguit 50% uitgeven van die CC.
En dat was echt jammer. Had ze meer kunnen plukken.
Helemaal kaal die kale.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 20:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En dat was echt jammer. Had ze meer kunnen plukken.
Helemaal kaal die kale.
Kaal geplukt en financieel uitgekleed, nou is dat door het breken van dat hart toch gebeurd. a job wel done Kelly.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Ik moest wel een beetje lachen toen ik hoorde hoeveel de toet-toet gekost heeft.
€ 4.000,00 ? zal toch geen roestbak zijn??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen toen ik hoorde hoeveel de toet-toet gekost heeft.
€ 4.000,00 ? zal toch geen roestbak zijn??
hahahaha een vriendin van mijn dochter heeft een auto van €50 gekocht, dat lijkt me pas een gevaar op de weg. voor een 2e hands auto vind ik €4.000 een normale prijs voor dat soort auto's
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen toen ik hoorde hoeveel de toet-toet gekost heeft.
€ 4.000,00 ? zal toch geen roestbak zijn??
het merk, de verkoper en wellicht (ik weet het niet precies meer) is de dealer/garage in beeld geweest dus ze hebben vast wel wat extra korting kunnen krijgen. En het is een Seat, 1.4 44kw dus een erg klein licht wagentje.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 00:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het merk, de verkoper en wellicht (ik weet het niet precies meer) is de dealer/garage in beeld geweest dus ze hebben vast wel wat extra korting kunnen krijgen. En het is een Seat, 1.4 44kw dus een erg klein licht wagentje.
hahahha ik dacht een peugeotje, dat krijg je met mensen die altijd Japanners rijden zien een SEAT voor Frans aan, hahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 01:32   quote  deeplink  
is gewoon een seat arosa. hahaha, we kunnen natuurlijk het kenteken smsen dan weten we exact wat ie wel en niet kan. of we vragen he gewoon aan Kelly
Tjonge
 Tjonge - maandag 01 december 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 01:32 schreef Izz@headliner het volgende:
is gewoon een seat arosa. hahaha, we kunnen natuurlijk het kenteken smsen dan weten we exact wat ie wel en niet kan. of we vragen he gewoon aan Kelly
Hoi, het is een seat arosa uit 2000, super gaaf karretje en slimme keus, klein licht en betaalbaar! Ze is er superblij mee en staat hier voor de deur te glimmen......
Belinea
 Belinea - maandag 01 december 2008 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 10:14 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Hoi, het is een seat arosa uit 2000, super gaaf karretje en slimme keus, klein licht en betaalbaar! Ze is er superblij mee en staat hier voor de deur te glimmen......
En laat hem glimmen, want het is haar van harte gegund, ze heeft het verdiend.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 10:14 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Hoi, het is een seat arosa uit 2000, super gaaf karretje en slimme keus, klein licht en betaalbaar! Ze is er superblij mee en staat hier voor de deur te glimmen......
Geweldig hoor Tjonge, zowel voor haar als voor jou, op een gegeven moment, kan het niet anders, dan voldoening geven. in de wetenschap dat ze voor haar eer niet anders had kunnen handelen. Ik wilde dat ik de tijd terug kon draaien, en die lullen die mij gebruikt hebben, een poepie te laten ruiken. Was ik maar half zo bijdehand geweest toen, en beter naar andere mensen geluisterd.
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 10:14 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Hoi, het is een seat arosa uit 2000, super gaaf karretje en slimme keus, klein licht en betaalbaar! Ze is er superblij mee en staat hier voor de deur te glimmen......
Moeders is ook blij dat het wat positiefs opgeleverd heeft ipv alleen maar schande.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:58 schreef Solis het volgende:

[..]

Moeders is ook blij dat het wat positiefs opgeleverd heeft ipv alleen maar schande.
Dat is jou mening, hou hem dan ook bij jou en leg hem niet voor de voeten van andere.....nogmaals, ik heb steeds gezegt dat de beste mogen winnen
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Het is toch overduidelijk dat jij de eer van je dochter probeert te verdedigen hierzo door alle schuld op anderen te schuiven? Kom op zeg! Ik ben zelf ook een moeder en zou niet trots zijn als mijn dochter zulke stomme fouten zou maken en zichzelf te kijk zou zetten op nederlandse televisie.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:06 schreef Solis het volgende:
Het is toch overduidelijk dat jij de eer van je dochter probeert te verdedigen hierzo door alle schuld op anderen te schuiven? Kom op zeg! Ik ben zelf ook een moeder en zou niet trots zijn als mijn dochter zulke stomme fouten zou maken en zichzelf te kijk zou zetten op nederlandse televisie.
Doe je het weer...............................
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:20 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Doe je het weer...............................
Doe jij toch ook ten aanzien van bewoners die niet voor maar tegen Kelly waren in het huis?
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:22 schreef Solis het volgende:

[..]

Doe jij toch ook ten aanzien van bewoners die niet voor maar tegen Kelly waren in het huis?
Nee, heb het over niemand gehad, alleen over mafco......
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Jeetje "Tjonge" dat ga je toch niet ontkennen? Anthea vind je dommer dan dom omdat ze met Marco gaat, Ziba had je ook commentaar op, vanwege iets met je dochter. Ga het nou niet ontkennen want het staat hier zwart op wit en je verliest alleen maar je geloofwaardigheid.
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:44 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn het gegunt, ik vind Ziba echt een monster, tuurlijk wil je nog wat geld meenemen, maar ze heeft dennis helemaal niet gesproken in de buiten wereld, ook hij is daar boos over, Ziba heeft voor mij afgedaan.....Kijk fiona zegt ook dingen, maar wel op een manier die nog net kan, en gisteren bij het afscheid was ze wel de gene die gelijk haar excuus maakte, ze neemt kelly van het geld mee naar disneyland, ben benieuwd.....
Hier bijvoorbeeld!
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:36 schreef Solis het volgende:

[..]

Hier bijvoorbeeld!
lees goed solis,, er staat ik vind!!!
Ga je nu oude koeien uit de sloot halen?
Wanneer ben je tevreden?
The show is over!
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:38 schreef pauline het volgende:

[..]

lees goed solis,, er staat ik vind!!!
Ga je nu oude koeien uit de sloot halen?
Wanneer ben je tevreden?
The show is over!
Als iemand dingen ontkent dan haal ik "oude koeien uit de sloot" om te laten zien dat ik niet uit mijn nek zit te kletsen. Ook al staat er "ik vind" dat is precies waar ik het over heb, dus misschien moet jij wat beter lezen. Dit gaat overigens niet over of iemand tevreden is of ontevreden, dit is gesprek waarin ik mijn mening laat blijken zoals andere het doen. Als het jou niet bevalt en je wilt het niet verder lezen dan is dat jou probleem en niet de mijne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door Solis --
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:42 schreef Solis het volgende:

[..]

Als iemand dingen ontkent dan haal ik "oude koeien uit de sloot" om te laten zien dat ik niet uit mijn nek zit te kletsen. Ook al staat er "ik vind" dat is precies waar ik het over heb, dus misschien moet jij wat beter lezen. Dit gaat overigens niet over of iemand tevreden is of ontevreden, dit is gesprek waarin ik mijn mening laat blijken zoals andere het doen. Als het jou niet bevalt en je wilt het niet verder lezen dan is dat jou probleem en niet de mijne.
Ik krijg gewoon de indruk dat je dit niet gebruikt als discussie punt, maar dat je het plezierig vind om een ander ( in dit geval tjonge) persoonlijk aan te vallen.
Je gaat er veel te veel op door.
Ik zou wel weten weten wat je hier mee wilt bereiken??
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 12:45 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Geweldig hoor Tjonge, zowel voor haar als voor jou, op een gegeven moment, kan het niet anders, dan voldoening geven. in de wetenschap dat ze voor haar eer niet anders had kunnen handelen. Ik wilde dat ik de tijd terug kon draaien, en die lullen die mij gebruikt hebben, een poepie te laten ruiken. Was ik maar half zo bijdehand geweest toen, en beter naar andere mensen geluisterd.
Als je nu tevreden bent met wie je bent moet je niets terug willen draaien , wees ze maar dankbaar ze hebben jou gevormd tot wie die je nu bent .
Dat zijn de lessen van het leven ... we zitten toch niet voor onze lol op deze aardkloot ; )
devil
 devil - dinsdag 02 december 2008 - 15:59   quote  deeplink  
jeetje wat een heisa om niks,kelly heeft toch de leeftijd om soms domme dingen te doen,ik vind het een top meid die marco mooi te pakken heeft gehad zoals hijzelf al zei alles of niks ,nou dan hij heeft niks, kelly heeft een leuk autootje het programma is over doei
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:49 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon de indruk dat je dit niet gebruikt als discussie punt, maar dat je het plezierig vind om een ander ( in dit geval tjonge) persoonlijk aan te vallen.
Je gaat er veel te veel op door.
Ik zou wel weten weten wat je hier mee wilt bereiken??
Dat ik het plezierig vind om een ander persoonlijk aan te vallen is jou mening. Je vraagt wat ik hiermee wil bereiken? Neem aan dat als jij een verkeerde beeld hebt van mijn motivatie dat ik hier geen antwoord op hoef te geven aangezien het gewoon niet klopt.
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:33 schreef Solis het volgende:
Jeetje "Tjonge" dat ga je toch niet ontkennen? Anthea vind je dommer dan dom omdat ze met Marco gaat, Ziba had je ook commentaar op, vanwege iets met je dochter. Ga het nou niet ontkennen want het staat hier zwart op wit en je verliest alleen maar je geloofwaardigheid.
Ziba vind ik een hele sterke tante met een hoog niveau
een sterke tegenspeelster , te sterk voor kelly maar om haar daarom uit te maken voor monster ... tjeee
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:33 schreef Solis het volgende:
Jeetje "Tjonge" dat ga je toch niet ontkennen? Anthea vind je dommer dan dom omdat ze met Marco gaat, Ziba had je ook commentaar op, vanwege iets met je dochter. Ga het nou niet ontkennen want het staat hier zwart op wit en je verliest alleen maar je geloofwaardigheid.
en wie bepaalt hier dan van wie je fan mag zijn? ik heb wel meer mensen op dit forum niet bepaald positief zien reageren op Mafco, en Op Kelly. dus wil je normaal posten en niet gaan hakken? Hakken doet alleen Pauline, en die heeft haar hak vergunning.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en wie bepaalt hier dan van wie je fan mag zijn? ik heb wel meer mensen op dit forum niet bepaald positief zien reageren op Mafco, en Op Kelly. dus wil je normaal posten en niet gaan hakken? Hakken doet alleen Pauline, en die heeft haar hak vergunning.
op het moment valt ze wel mee hoor ( oh oh moet je nu wéér een spuugbakkie? hahaha)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 december 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:33 schreef Solis het volgende:
Jeetje "Tjonge" dat ga je toch niet ontkennen? Anthea vind je dommer dan dom omdat ze met Marco gaat, Ziba had je ook commentaar op, vanwege iets met je dochter. Ga het nou niet ontkennen want het staat hier zwart op wit en je verliest alleen maar je geloofwaardigheid.
For Christ's Sake, het gaat om haar dochter, mag ze?
Ze is nog mild.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik heb een auto gekocht!"









0.0070819