BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly en Marco na de finale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 01:25   quote  deeplink  
Video: Kelly en Marco na de finale

Na de finale nam Kelly Marco apart om over hun keuze te praten. Ook smeekt zij Marco om vannacht nog naast hem te mogen slapen, maar Marco lijkt hier niet veel zin in te hebben... Bekijk hier wat er gebeurde na de zinderende finale!

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 01:37   quote  deeplink  
ohhh.. ze gunde het Anthea gewoon niet om naast Marco te liggen...

Maar ik snap het gewoon nog steeds niet! Ze is volgens mij oprecht in dat ze het de meiden niet gunde. Als ze zelf de 100k had gewonnen had ze volgens mij ook echt de helft aan Marco willen geven maar toch omdat ze zeker wist dat Marco ging stelen ging ze zelf ook maar stelen terwijl ze al blij genoeg was met haar kado's en autotje?!
Van dat verhaal klopt toch geen ene moer?? Ik denk dat ze van de redactie MOEST stelen voor de kijkcijfers en 'goed gevoel' van de grote menigte!
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 01:52   quote  deeplink  
Ze had dus gewoon tegen Marco kunnen zeggen dat ze zou stelen ... dan liet ze hem de keus over of hij kans maakte op de helft of helemaal niets !
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 01:52 schreef Still het volgende:
Ze had dus gewoon tegen Marco kunnen zeggen dat ze zou stelen ... dan liet ze hem de keus over of hij kans maakte op de helft of helemaal niets !
Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
DAt Monster had nooit gedeedl, en fijn dat die andere meiden er waren wie weet wat hij dan gedaan had. en helemaal mooi dat ze tenminste die auto heeft, Mafco heeft zijn verdiende loon, en dat is og niets met hoe er buiten over hem gedacht wordt, uitzonderingen daar gelaten.
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:37 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

DAt Monster had nooit gedeedl, en fijn dat die andere meiden er waren wie weet wat hij dan gedaan had. en helemaal mooi dat ze tenminste die auto heeft, Mafco heeft zijn verdiende loon, en dat is og niets met hoe er buiten over hem gedacht wordt, uitzonderingen daar gelaten.
Niet alle vrouwen zijn het gegunt, ik vind Ziba echt een monster, tuurlijk wil je nog wat geld meenemen, maar ze heeft dennis helemaal niet gesproken in de buiten wereld, ook hij is daar boos over, Ziba heeft voor mij afgedaan.....Kijk fiona zegt ook dingen, maar wel op een manier die nog net kan, en gisteren bij het afscheid was ze wel de gene die gelijk haar excuus maakte, ze neemt kelly van het geld mee naar disneyland, ben benieuwd.....
Belinea
 Belinea - zaterdag 29 november 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:44 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn het gegunt, ik vind Ziba echt een monster, tuurlijk wil je nog wat geld meenemen, maar ze heeft dennis helemaal niet gesproken in de buiten wereld, ook hij is daar boos over, Ziba heeft voor mij afgedaan.....Kijk fiona zegt ook dingen, maar wel op een manier die nog net kan, en gisteren bij het afscheid was ze wel de gene die gelijk haar excuus maakte, ze neemt kelly van het geld mee naar disneyland, ben benieuwd.....
Dat zei ik ook meteen na de finale, dat Fiona de enige was die haar excuus aanbood aan Kelly.
Ik denk dat Fiona Kelly wel meeneemt naar disneyland.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:44 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn het gegunt, ik vind Ziba echt een monster, tuurlijk wil je nog wat geld meenemen, maar ze heeft dennis helemaal niet gesproken in de buiten wereld, ook hij is daar boos over, Ziba heeft voor mij afgedaan.....Kijk fiona zegt ook dingen, maar wel op een manier die nog net kan, en gisteren bij het afscheid was ze wel de gene die gelijk haar excuus maakte, ze neemt kelly van het geld mee naar disneyland, ben benieuwd.....
Wat dacht je dan van vieze Griezela? Het zogenaamde vriendinnetje? kijk ze waren er allemaal voor de poen, dat is waar. Fiona is echt wel een meid die haar beloftes nakomt. Natuurlijk maakt zij wel excuses.Maar die misselijkmakende afkrakende dingen? veel heeft hij niet gezegd maar veel ook wel, met andere woorden. ik denk, en dat is puur mijn inzicht, dat het goed is geweest voor Kelly om het in het extreme te zien, zodat zij inziet hoe andere er tegenaan kijken, een dure pijnlijke les. maar dit gebeurd haar nooit weer. reken maar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 29 november 2008 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 11:25 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van vieze Griezela? Het zogenaamde vriendinnetje? kijk ze waren er allemaal voor de poen, dat is waar. Fiona is echt wel een meid die haar beloftes nakomt. Natuurlijk maakt zij wel excuses.Maar die misselijkmakende afkrakende dingen? veel heeft hij niet gezegd maar veel ook wel, met andere woorden. ik denk, en dat is puur mijn inzicht, dat het goed is geweest voor Kelly om het in het extreme te zien, zodat zij inziet hoe andere er tegenaan kijken, een dure pijnlijke les. maar dit gebeurd haar nooit weer. reken maar.
Helemaal goed Izz. Collega ??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:51 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat zei ik ook meteen na de finale, dat Fiona de enige was die haar excuus aanbood aan Kelly.
Ik denk dat Fiona Kelly wel meeneemt naar disneyland.
Hahaha..exuses ja, vol met d'r gluiperige kop voor de camera's opnieuw geconfronteerd met haar acties uit het verleden..ze kon niet anders, huichelstreek vd 1ste categorie!

Jaja ikke ook exuus riep zo'n 2e kut er nog gauw achteraan..
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
Ik snap niet waar de waanzin zit beste tjonge ... ik vroeg me daar af of dat zij alletijde de touwtjes in handen had en dat marco zich daaraan moest schikken ze had hem de keus kunnen laten maken tussen de helft of helemaal niets .. dat was mijn vraag
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
Waanzin? Het is juist waanzin wat Kelly allemaal gezegd en geloofd heeft. Marco is vanaf dag 1 eerlijk geweest: hij gaat voor het spel en zal daar alles voor doen! PUNT! Dan is dat te verwachten en moet je niet naief genoeg zijn om alles wat uit z'n mond komt te geloven.
Kelly daarentegen heeft zovaak iets gezegd te doen of juist niet meer te doen of dit of dat en daar is helemaal niets van terecht gekomen! 'Ik heb echt geen sex meer met hem' ahuh.. tuurlijk..

Kelly was de eerste die Marco probeerde te naaien door hem de villa uit te zetten maar gelukkig was dat niet gebeurd. Daarna is ze zelf terecht door Marco WEL eruit gegooid maar mocht ze van de redactie weer terugkomen (totaal oneerlijk)

quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:37 schreef Izz@headliner het volgende:
DAt Monster had nooit gedeedl, en fijn dat die andere meiden er waren wie weet wat hij dan gedaan had. en helemaal mooi dat ze tenminste die auto heeft, Mafco heeft zijn verdiende loon, en dat is og niets met hoe er buiten over hem gedacht wordt, uitzonderingen daar gelaten.
Ook dit is grote onzin! Marco heeft nooit gezegd dat hij verliefd was op haar en alleen hij is 100% voor het spel gegaan! Hij heeft zelfs Anthea eruit gezet waar hij volgens mij wel echt gevoelens voor aan het krijgen was, maar waarschijnlijk moest dat in opdracht van de redactie!

quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:44 schreef Tjonge het volgende:
Niet alle vrouwen zijn het gegunt, ik vind Ziba echt een monster, tuurlijk wil je nog wat geld meenemen, maar ze heeft dennis helemaal niet gesproken in de buiten wereld, ook hij is daar boos over, Ziba heeft voor mij afgedaan.....Kijk fiona zegt ook dingen, maar wel op een manier die nog net kan, en gisteren bij het afscheid was ze wel de gene die gelijk haar excuus maakte, ze neemt kelly van het geld mee naar disneyland, ben benieuwd.....
Beetje selectief nietwaar... Wat heeft Ziba nou gedaan? Beetje over iets stoken wat er toch niet toe doet want Marco ging altijd al voor alles of niets!
Alle 6 meiden kwamen erin voor het geld en hebben er allemaal aan meegewerkt! Had Fiona niet gezegd dat ze met jou was gaan koffiedrinken?? Niet dus... EN hoorde je Fiona niet zeggen "het beste is tegen Kelly om te zeggen dat Marco gezegd heeft dat hij over Kelly heen is geragd en erin is klaargekomen maar dat ze niet kan neuken".
Nou wat een fijne vriendin heb je dan hoor! Fiona heeft waarschijnlijk het meeste daar bekokstoofd om Kelly te manipuleren!

quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 11:25 schreef Izz@headliner het volgende:
Wat dacht je dan van vieze Griezela? Het zogenaamde vriendinnetje? kijk ze waren er allemaal voor de poen, dat is waar. Fiona is echt wel een meid die haar beloftes nakomt. Natuurlijk maakt zij wel excuses.
vieze Griezela? Terwijl Fiona de boel helemaal belazert heeft? Gisela zat er samen met Fiona om excuses te maken, maarja.. dat is natuurlijk lekker makkelijk van Fiona om achteraf eventje excuses te maken want ja, ze weet ook wel dat Kelly dat gaat geloven!

In het gehele spel zei Marco X en deed Marco X, Kelly zei Y en deed a,b,c,d,e,f,.... (en geen Y) ze is voor mij TOTAAL ongeloofwaardig geworden!

Nee, voor mij is het erg duidelijk dat Kelly (en blijkbaar ook mensen uit haar omgeving) zich te makkelijk dingen laten aanpraten en daarna over de verkeerde dingen zich te makkelijk overheen kunnen zetten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Boudewijn --
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 11:25 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik denk, en dat is puur mijn inzicht, dat het goed is geweest voor Kelly om het in het extreme te zien, zodat zij inziet hoe andere er tegenaan kijken, een dure pijnlijke les. maar dit gebeurd haar nooit weer. reken maar.
je bent grappig.
Pris
 Pris - zaterdag 29 november 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Boudewijn,had het niet beter kunnen schrijven.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 29 november 2008 - 16:45   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 29 november 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Mafco heeft inderdaad vanaf dag 1 gezegd dat hij voor het spel gaat. Een dat heeft hij ook gedaan. Kelly naïef ? Leek welk zo, maar zij heeft tijdens de finale laten zien dat ze niet naïef is. Ze heeft Mafco goed genaaid (om het maar zo te zeggen). Hey, het is toch een spel? Nou ze heeft gespeeld en niet als verliezer de villa verlaten, absoluut niet.

Ja, Kelly had gezegd dat ze geen sex meer met Mafco zou hebben. Op het moment dat ze toch sex met hem had, was ze niet met haar verstand aan het denken maar met haar hart.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 16:48 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Een dat heeft hij ook gedaan. Kelly naïef ? Leek welk zo, maar zij heeft tijdens de finale laten zien dat ze niet naïef is. Ze heeft Mafco goed genaaid (om het maar zo te zeggen). Hey, het is toch een spel?
Genaaid wel, dat is het spel, is ook niet erg want dat wist Marco: alles of niets en hij gokte verkeerd. Maar naief vind ik haar wel! Bijvoorbeeld wat ik hierboven al had geschreven:
--
Maar ik snap het gewoon nog steeds niet! Ze is volgens mij oprecht in dat ze het de meiden niet gunde. Als ze zelf de 100k had gewonnen had ze volgens mij ook echt de helft aan Marco willen geven maar toch omdat ze zeker wist dat Marco ging stelen ging ze zelf ook maar stelen terwijl ze al blij genoeg was met haar kado's en autotje?!
--
En nog denken dat Marco voor haar zou kiezen hierna ook nog!
Dan ben je in mijn ogen gewoon naief!

quote:

Nou ze heeft gespeeld en niet als verliezer de villa verlaten, absoluut niet.
Ik vind juist van wel, wat kado's en een tweedehands autotje is natuurlijk niet verkeerd maar volgens mij had ze veel liever de liefde van Marco. En ik denk door haar hart te breken en Marco met niets achter te laten zal ze vast vrijwel niets meer van hem horen! (maar ach, ook dat is niet zo erg want ze wordt door haar omgeving toch wel omgepraat dat Marco oh-zo-slecht is...)
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 17:00   quote  deeplink  
wat Boudewijn zegt...
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 17:03   quote  deeplink  
wat was er gebeurd als marco het hart heel had gelaten en zij hem wel stuk geslagen had?
Belinea
 Belinea - zaterdag 29 november 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:03 schreef Still het volgende:
wat was er gebeurd als marco het hart heel had gelaten en zij hem wel stuk geslagen had?
Kreeg zij al het geld.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:06 schreef Belinea het volgende:

[..]

Kreeg zij al het geld.
Ahh.. dus ook zij was op het geld uit dus.. al dat melige gezeik van "Ik wis et ik wis et daddie et sjuck sou sjlaajn.." is dus haar nepverdediging.. Jammer ook geen geld om weer terug naar sjgoo te gaan voor taalles..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door GherAhnAhmon --
Belinea
 Belinea - zaterdag 29 november 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:20 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ahh.. dus ook zij was op het geld uit dus.. al dat melige gezeik van "Ik wis et ik wis et daddie et sjuck sou sjlaajn.." is dus haar nepverdediging.. [ afbeelding ] Jammer ook geen geld om weer terug naar sjgoo te gaan voor taalles.. [ afbeelding ]
Zij was er van overtuigd dat Marco voor het geld ging en dat gunde zij hem niet, helemaal niet zo vreemd.
Dus ook zij brak dan dat hartje, als ze dat niet had gedaan had marco al het geld gewonnen, nu heeft hij helemaal niks, maar zij heeft een auto en veel spullen gekocht, dus zij ging niet met lege handen naar huis!!
Ze heeft het heel slim gespeeld.
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 17:28   quote  deeplink  
die 2 hebben elkaar toch nooit voor ene meter vertrouwd...ik vind het niet meer dan logisch dat dit gebeurd is
Belinea
 Belinea - zaterdag 29 november 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:28 schreef Anne het volgende:
die 2 hebben elkaar toch nooit voor ene meter vertrouwd...ik vind het niet meer dan logisch dat dit gebeurd is
Idd.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:25 schreef Belinea het volgende:

[..]

Zij was er van overtuigd dat Marco voor het geld ging en dat gunde zij hem niet, helemaal niet zo vreemd.
Dus ook zij brak dan dat hartje, als ze dat niet had gedaan had marco al het geld gewonnen, nu heeft hij helemaal niks, maar zij heeft een auto en veel spullen gekocht, dus zij ging niet met lege handen naar huis!!
Ze heeft het heel slim gespeeld.
Nénéné.. ze heeft al die tijd als en slappe dwijl om hem heen gehangen in de hoop dattie het hart heel zou houden..en zij óók nog de poen zou kunnen jatten...
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:32 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Nénéné.. [ afbeelding ] ze heeft al die tijd als en slappe dwijl om hem heen gehangen in de hoop dattie het hart heel zou houden..en zij óók nog de poen zou kunnen jatten... [ afbeelding ]
ik ga nog een stapje verder...ze heeft als die tijd als een slappe dweil om hem heen gehangen in de hoop dat hij stapelgek op haar zou worden...in haar hart beter wetende, want hij is niet te vertrouwen....als zij er zeker van was dat hij het hart heel hield, had zij het ook gedaan...
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:06 schreef Belinea het volgende:

[..]

Kreeg zij al het geld.
Dan had ze hoe dan ook de touwtjes in handen ...
Als ze tegen Marco gezegd had ... Ik breek en geef jou de helft .. dan had hij toch alleen kunnen kiezen tussen of de helft van kelly of helemaal niets !
En ondanks zijn eerdere beweringen .... ik denk hij had het hart heel gelaten .... 50.000 is niet niks .
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:51 schreef Still het volgende:

[..]

Dan had ze hoe dan ook de touwtjes in handen ...
Als ze tegen Marco gezegd had ... Ik breek en geef jou de helft .. dan had hij toch alleen kunnen kiezen tussen of de helft van kelly of helemaal niets !
En ondanks zijn eerdere beweringen .... ik denk hij had het hart heel gelaten .... 50.000 is niet niks .
Denk je nou echt dat de meekijkende Regie prijsafspraken had goedgekeurd? hahaha.. Spelers die De Touwtjs In Handen Nemen??? Hahahaha...

Tsss... wat goedgelovig mensen soms zijn..
mazda
 mazda - zaterdag 29 november 2008 - 21:09   quote  deeplink  
wie een ander naait naait terug net goed het was slime kelly toch mooie meid hahahahahah je heb het goed gedaan
Solis
 Solis - zaterdag 29 november 2008 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
Maar zij had er blijkbaar nog niet genoeg van en wilde na de cerimonie nog een keer gebruikt worden door hem door hem te vragen bij haar te blijven slapen.
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 23:19   quote  deeplink  
En dan weer klagen en janken dat ze weer zo gebruikt is ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 23:19 schreef Still het volgende:
En dan weer klagen en janken dat ze weer zo gebruikt is ...
Of had ze een stille hoop, dat er een greintje menselijkheid in het monster zat, dat zij zo graag gezien had.
Still
 Still - zondag 30 november 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Wat zij wilde was dat marco net zo gek op haar zou worden als zij op hem ... als hij daar niet aan kan beantwoorden hoeft hij in dat opzicht nog geen monster te zijn en kan hem ook niets verweten worden ... Hij is wat betreft de hele tijd duidelijk tegen haar geweest ...Het begon op stalken te lijken ...
Liefde laat zich niet dwingen .. hoe harder zij aan hem trok hoe verder hij uit haar buurt wilde blijven ..
Wil hier mee niet zeggen dat ik voor Marco was .. hij heeft verder best wel dingen gedaan die de schoonheidsprijs niet winnen ... net als alle anderen .. inclusief kelly ..
Solis
 Solis - zondag 30 november 2008 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 00:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Of had ze een stille hoop, dat er een greintje menselijkheid in het monster zat, dat zij zo graag gezien had.
Waarom zou ze daar moeite nog doen na alles wat er gebeurt is? Gelukkig is het afgelopen want zij zou gewoon door blijven gaan tot in de eeuwigheid met dit soort domme acties.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 16:48 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Mafco heeft inderdaad vanaf dag 1 gezegd dat hij voor het spel gaat. Een dat heeft hij ook gedaan. Kelly naïef ? Leek welk zo, maar zij heeft tijdens de finale laten zien dat ze niet naïef is. Ze heeft Mafco goed genaaid (om het maar zo te zeggen). Hey, het is toch een spel? Nou ze heeft gespeeld en niet als verliezer de villa verlaten, absoluut niet.

Ja, Kelly had gezegd dat ze geen sex meer met Mafco zou hebben. Op het moment dat ze toch sex met hem had, was ze niet met haar verstand aan het denken maar met haar hart.
ja idd het was een spel, en daarom vind ik het zo leuk dat die meiden met het geld ervan door gingen.

in het exit interview zegt kelly dat ze vaker gebruikt is, de story of haar life zei ze. als dat zo is, dan trekt zij op 1 of andere manier zulke gasten aan, en hoevaak moet je dan nog je neus stoten. ook stootte zij hem zelf af door haar jaloers gedrag. mja niets had geholpen, want hij is en blijft nou eenmaal een player, maar hij was wel eerlijk door te zeggen dat hij niet om haar gaf. iig niet zoals zij het zou willen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 30 november 2008 - 08:46   quote  deeplink  
Je kan niet een echte player zijn als je niet tegen je verlies kan..dan ben je gewoon een lulletje die alleen maar kan stukmaken..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:03 schreef Still het volgende:
wat was er gebeurd als marco het hart heel had gelaten en zij hem wel stuk geslagen had?
Dan had hij voor XL lul gestaan.
lisa F.
 lisa F. - zondag 30 november 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Weet je Marco moet gewillig Anthea gewoon meenemen naar de antillen en dat hij daar snel met zijn gelijkgestemden mag zitten!
Zien jullie niet hoe gevaarlijk hij is??Hij is ECHT ziek!! En zo lopen er meer!
Met godscompex en alles, domme domme Anthea...Je WIST het van te voren!!
Hij staat wel voor lul, verstandig Nederland (dames) is gewaaschuwd en zal hem zeker stoppen waar mogelijk..
Leuk bekkie of niet, tenzij je je wilt laten hoereren moet je er ver weg blijven!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 november 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 15:20 schreef lisa F. het volgende:
Zien jullie niet hoe gevaarlijk hij is??
Nee, dat zie ik echt absoluut niet!
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 30 november 2008 - 18:15   quote  deeplink  
nee ik zie hem niet gevaarlijk doen enz
Still
 Still - zondag 30 november 2008 - 19:25   quote  deeplink  
Nee , zie ik ook niet ... ik ben wel bang voor jaloerse en afgunstige mensen , die zijn vaak tot hele erger en enge dingen in staat .
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 15:20 schreef lisa F. het volgende:
Weet je Marco moet gewillig Anthea gewoon meenemen naar de antillen en dat hij daar snel met zijn gelijkgestemden mag zitten!
Zien jullie niet hoe gevaarlijk hij is??Hij is ECHT ziek!! En zo lopen er meer!
Met godscompex en alles, domme domme Anthea...Je WIST het van te voren!!
Hij staat wel voor lul, verstandig Nederland (dames) is gewaaschuwd en zal hem zeker stoppen waar mogelijk..
Leuk bekkie of niet, tenzij je je wilt laten hoereren moet je er ver weg blijven!!
Ik geef je helemaal gelijk, ik vermoed dat we met heel weinige zijn, maar ik zie WEL wat een gevaarlijk misselijk ventje het is, voor goed gelovige meisjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Iemand hoeft geen geweld te gebruiken om gevaarlijk te zijn.
Denk maar aan psychische mishandeling. Hier heb je echt geen zalfje voor en geen biefstuk voor op een blauw oog. Met iemands gevoel spelen is misdadig. Mijn mening.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 19:49 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk, ik vermoed dat we met heel weinige zijn, maar ik zie WEL wat een gevaarlijk misselijk ventje het is, voor goed gelovige meisjes.
Jullie zijn niet alleen in deze.
Ik vind hem echt een misselijk mannetje.
Hij komt zichzelf nog tegen.
Solis
 Solis - zondag 30 november 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 20:04 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Iemand hoeft geen geweld te gebruiken om gevaarlijk te zijn.
Denk maar aan psychische mishandeling. Hier heb je echt geen zalfje voor en geen biefstuk voor op een blauw oog. Met iemands gevoel spelen is misdadig. Mijn mening.
Hij is juist eerlijk geweest dus hoezo spelen met iemands gevoel?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 21:17 schreef Solis het volgende:

[..]

Hij is juist eerlijk geweest dus hoezo spelen met iemands gevoel?
Hij is niet eerlijk geweest. De laatste weken heeft hij haar ontzettend bespeeld, valse hoop gegeven. Jammer is dat CBML kijkers niet alles hebben kunnen zien. Jammer voor Kelly, anders hadden mensen meer begrip voor haar. Goed voor Mafco, anders had hij meer anti-fans gehad.
Nogmaals; kijkers hebben nog niet de helft gezien van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
WTF Mafco eerlijk geweest. kom op nou, dreamland? or just desperate.
nee ff serieus, je hoeft geen knowitall te zijn, om die gast uit te kunnen pluizen. kom op. Kelly heeft gewoon eieren voor haar geld gekozen. en of dat hard was voor haar? ik wed van wel, Kei en keihard. maar jeetje ze is pas 20. haar leven nog voor zich. ik had jou willen zien op die leeftijd met iemand als Mafco. dan in de gedaante van jouw type.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hij is niet eerlijk geweest. De laatste weken heeft hij haar ontzettend bespeeld, valse hoop gegeven. Jammer is dat CBML kijkers niet alles hebben kunnen zien. Jammer voor Kelly, anders hadden mensen meer begrip voor haar. Goed voor Mafco, anders had hij meer anti-fans gehad.
Nogmaals; kijkers hebben nog niet de helft gezien van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
de laatste weken heeft hij haar zeker bespeeld, hij heeft er voor gekozen om een meisje zo te bespelen zodat hij die €100.000 kon winnen, wat hij gelukkig niet gewonnen heeft.

aan de ene kant kan je zeggen hij was een vieze speler, maar hij zei wel "ik ga voor het spel" dus kon iedereen weten dat hij niet te vertrouwen was.

aan de andere kant kan je zeggen hij heeft het heel slim gespeeld, maar toch niet slim genoeg omdat hij met niets naar huis ging. en wie wil op die manier het spel spelen, door met iemands gevoelens te spelen, wat zegt dat over die persoon? mja mafco boontje komt om zijn loontje.

ik heb iig een hekel aan dit soort players, want volgens mij behandeld hij alle meisjes zo in het "gewone" leven
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:31   quote  deeplink  
Ik Anthea de grote verliezer in dit alles. Het kind, oh,oh,oh.
Ik heb nog naar de finale(video) zitten kijken. Hoe oud is dat kind, 18, 19? Als ze de beelden ziet zal ze ongetwijfeld spijt krijgen dat ze met Mafco naar bed is geweest. Hij gedroeg zich als een beest.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hij is niet eerlijk geweest. De laatste weken heeft hij haar ontzettend bespeeld, valse hoop gegeven. Jammer is dat CBML kijkers niet alles hebben kunnen zien. Jammer voor Kelly, anders hadden mensen meer begrip voor haar. Goed voor Mafco, anders had hij meer anti-fans gehad.
Nogmaals; kijkers hebben nog niet de helft gezien van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
Hij is wel eerlijk geweest: hij heeft het spel gespeeld zoals hij gezegd heeft.
Kelly is juist oneerlijk geweest want die heeft dingen gedaan wat ze nooit zou doen en kunnen want anders zou ze haar familie voor schut zetten en weet ik niet wat!

En als we streams gehad hadden hadden we vast niet alleen slechte dingen van Marco kunnen zien maar zeer zeker ook veel slechte dingen van Kelly dus het daarop afschuiven is natuurlijk onzin!

Het enige wat nu met zekerheid te zeggen is, is dat Marco altijd heeft volgehouden voor het spel te kiezen en voor het geld alles of niets zou gaan en daar heeft hij zich aan gehouden. Als Marco ooit gezegd zou hebben dat hij dat niet zou doen en Kelly had gemanipuleerd dan was dat ongetwijfeld op tv geweest want dan was het extra zuur geweest dus mijn logische conclusie is dat hij dat nooit gedaan heeft.

En uiteraard probeerd Kelly zich er nu makkelijk vanaf te praten (dat deed ze in de villa ook al door leugens te verspreiden) dus ik verwacht ook niet anders dan dat ze dat nu weer doet! En dat Kelly-fans dat dan geloven is begrijpelijk maar het klopt alleen niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly en Marco na de finale









0.0061118