BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly en Marco na de finale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik Anthea de grote verliezer in dit alles. Het kind, oh,oh,oh.
Ik heb nog naar de finale(video) zitten kijken. Hoe oud is dat kind, 18, 19? Als ze de beelden ziet zal ze ongetwijfeld spijt krijgen dat ze met Mafco naar bed is geweest. Hij gedroeg zich als een beest.
ja en inderdaad zou ik Anthea's verhaal wel eens willen horen, hoe zij nu over Marco denkt en wat er die nacht nog meer gezegd is...
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 01:36   quote  deeplink  
Ze had gewoon tegen Marco moeten zeggen dat ze meer vertrouwen in zichzelf had dan in hem en dat ze hoe dan ook zou stelen en dat hij dan een lik mee zou krijgen .dan had ze de kans op of 100.000 of niets .
Met de keuze die ze nu heeft gemaakt wist ze zeker dat ze met niets naar huis ging .
Dan had ze hem in de zak gehad....
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 01:44   quote  deeplink  
Naar mijn idee heeft ze hem nu veel harder gepakt, heeft haar ook 53.000 euries gekost, maar denkt dat dit voor later heel wat compenseert met wat hij haar heeft aangedaan, hoe laag hij over haar gesproken heeft.Hoe hij dacht haar gemakkelijk te kunnen manipuleren, mooi mis, en wat er voor de rest gedacht en gedaan engepost word, ik hoop dat Kelly dat vanzich af laat glijden, en kan inzien dat de prijs is die zij moet betalen.
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:04 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

aan de ene kant kan je zeggen hij was een vieze speler, maar hij zei wel "ik ga voor het spel" dus kon iedereen weten dat hij niet te vertrouwen was.


hij heeft dat gedaan wat hij de hele tijd gezegd heeft , dus waar is hij dan niet te vertrouwen?
het lijkt de omgedraaide wereld wel .
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 01:36 schreef Still het volgende:
Ze had gewoon tegen Marco moeten zeggen dat ze meer vertrouwen in zichzelf had dan in hem en dat ze hoe dan ook zou stelen en dat hij dan een lik mee zou krijgen .dan had ze de kans op of 100.000 of niets .
Met de keuze die ze nu heeft gemaakt wist ze zeker dat ze met niets naar huis ging .
Dan had ze hem in de zak gehad....
Had ze hem ook nog 1000 kunnen bieden om een nachtje bij haar te slapen ..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 14:19 schreef Still het volgende:

[..]

hij heeft dat gedaan wat hij de hele tijd gezegd heeft , dus waar is hij dan niet te vertrouwen?
het lijkt de omgedraaide wereld wel .
Door die uitspraak is hij in het spel niet te vertrouwen omdat hij daarin alles deed om te winnen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 december 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 14:21 schreef Still het volgende:

[..]

Had ze hem ook nog 1000 kunnen bieden om een nachtje bij haar te slapen ..
hahahaha jij bent erg.
Butterfly
 Butterfly - maandag 01 december 2008 - 16:26   quote  deeplink  
Wat mij betreft hebben ze allebei gekregen wat ze verdienden. Ik gunde ze geen van beide die ton, ook geen 50.000 haha. Heerlijk toch zo'n einde. Misschien duurt eerlijk toch het langst????? Dit heeft in elk geval niet gewerkt, de lieg en bedrieg strategie, da's een ding wat zeker is.

Ik vind Marco en Kelly allebei slecht. Je kunt kelly wel voortdurend als slachtoffer neerzetten (dat neemt niet weg dat ik die Marco een hond vind), maar vrouwen zoals dat hebben echt geen ruggegraat what so ever en laten zich stellen en sturen door zo'n vent. Ik vind namelijk dat Yasmin, die Kelly altijd steunde, soms op weinig medewerking van door-Marco-ingepalmde-Kelly kon rekenen. Kelly wilde maar 1 ding en dat was Marco en ze ging werkelijk over lijken voor dat stuk vuil.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 december 2008 - 17:08   quote  deeplink  
naar mijn mening hebben we nog steeds niets geleerd na dgk.
het is een spel, waarvan wij niet alles krijgen te zien. een spel waarin ze heel ver gaan, en niemand van ons weet in hoe verre het geregisseerd is.

de meeste spelers hebben nog steeds contact met elkaar, zowel van dgk als van cbml terwijl wij elkaar hier soms in de haren vliegen.

HET WAS EEN SPEL dat moeten wij niet vergeten.
ik heb me ook laten meeslepen, maar kom op mensen hoe ver moeten we gaan?
tot iemand helemaal gebroken is? voor een spel?

ik wens ze allemaal iig het beste, of ik iemand nou leuk vond of niet, ze hebben ons wel heel veel kijkplezier gegeven en ja daar onder valt ook dat je je ergert aan iemand.

bij een hopelijk dgk2 beginnen we gwn opnieuw, en lekker mee leven en commentaar geven. met ieder zijn eigen favoriet.
Belinea
 Belinea - maandag 01 december 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 17:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:
naar mijn mening hebben we nog steeds niets geleerd na dgk.
het is een spel, waarvan wij niet alles krijgen te zien. een spel waarin ze heel ver gaan, en niemand van ons weet in hoe verre het geregisseerd is.

de meeste spelers hebben nog steeds contact met elkaar, zowel van dgk als van cbml terwijl wij elkaar hier soms in de haren vliegen.

HET WAS EEN SPEL dat moeten wij niet vergeten.
ik heb me ook laten meeslepen, maar kom op mensen hoe ver moeten we gaan?
tot iemand helemaal gebroken is? voor een spel?

ik wens ze allemaal iig het beste, of ik iemand nou leuk vond of niet, ze hebben ons wel heel veel kijkplezier gegeven en ja daar onder valt ook dat je je ergert aan iemand.

bij een hopelijk dgk2 beginnen we gwn opnieuw, en lekker mee leven en commentaar geven. met ieder zijn eigen favoriet.
Je hebt helemaal gelijk, mooi neer gezet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 december 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 17:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, mooi neer gezet. [ afbeelding ]
thx
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hij is wel eerlijk geweest: hij heeft het spel gespeeld zoals hij gezegd heeft.
Kelly is juist oneerlijk geweest want die heeft dingen gedaan wat ze nooit zou doen en kunnen want anders zou ze haar familie voor schut zetten en weet ik niet wat!

En als we streams gehad hadden hadden we vast niet alleen slechte dingen van Marco kunnen zien maar zeer zeker ook veel slechte dingen van Kelly dus het daarop afschuiven is natuurlijk onzin!

Het enige wat nu met zekerheid te zeggen is, is dat Marco altijd heeft volgehouden voor het spel te kiezen en voor het geld alles of niets zou gaan en daar heeft hij zich aan gehouden. Als Marco ooit gezegd zou hebben dat hij dat niet zou doen en Kelly had gemanipuleerd dan was dat ongetwijfeld op tv geweest want dan was het extra zuur geweest dus mijn logische conclusie is dat hij dat nooit gedaan heeft.

En uiteraard probeerd Kelly zich er nu makkelijk vanaf te praten (dat deed ze in de villa ook al door leugens te verspreiden) dus ik verwacht ook niet anders dan dat ze dat nu weer doet! En dat Kelly-fans dat dan geloven is begrijpelijk maar het klopt alleen niet...
u juist jij zou moeten weten dat ik alles behalve fan van kelly was, ik heb meer respect voor haar gekregen, door haar handelen k kan mij er iets bij indenken dat iemand die fan van Mafco is er niet blij en of dankbaar an word. ikke wel, en ik ben geen Kelly fan en ZEKER geen mafco fan.
pauline
 pauline - maandag 01 december 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 18:16 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

u juist jij zou moeten weten dat ik alles behalve fan van kelly was, ik heb meer respect voor haar gekregen, door haar handelen k kan mij er iets bij indenken dat iemand die fan van Mafco is er niet blij en of dankbaar an word. ikke wel, en ik ben geen Kelly fan en ZEKER geen mafco fan.
is het nu zo moeilijk om iemand zijn naam normaal neer te zetten? Denk je dat je nog orgineel bent!.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 december 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 18:16 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

u juist jij zou moeten weten dat ik alles behalve fan van kelly was, ik heb meer respect voor haar gekregen, door haar handelen k kan mij er iets bij indenken dat iemand die fan van Mafco is er niet blij en of dankbaar an word. ikke wel, en ik ben geen Kelly fan en ZEKER geen mafco fan.
Ik was ook geen fan van Kelly maar snapte haar beweegredenen wel. Vaak heb ik geroepen "kind ik zou je even flink in elkaar willen schudden" schudden in de zin van "wakker worden". Kwetsbaar meisje in mijn ogen. Kwetsbaar omdat ze verliefdheid van haar gezond verstand heeft laten winnen. Van haar kwetsbaarheid is misbruik gemaakt tot het moment dat ze van zich heeft laten horen, en hoe. Ik heb mij ook geïrriteerd aan het feit dat ze voor alles wat vies en lelijk is werd uitgemaakt. Hopelijk heeft Mafco een wijze les geleerd.
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 16:10 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hahahaha jij bent erg.
ik heb galgenhumor ;)
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:33 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat en waanzin........na alles wat hij geflikt heeft was hij nooit te vertrouwen, kelly wilde echt delen, hij heeft haar echt de laatste week gek gemaakt, en wel miljoenen keren gezegt dat hij ook deelde...niet dus!!!! Als kelly had gedeelt had hij de ton gehad, kelly heeft de juiste keus gemaakt, hij heeft haar al genoeg misbruikt
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 december 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 14:21 schreef Still het volgende:

[..]

Had ze hem ook nog 1000 kunnen bieden om een nachtje bij haar te slapen ..
Had hij het misschien gedaan ook. whahahahahahaha
Still
 Still - maandag 01 december 2008 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 17:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:
naar mijn mening hebben we nog steeds niets geleerd na dgk.
het is een spel, waarvan wij niet alles krijgen te zien. een spel waarin ze heel ver gaan, en niemand van ons weet in hoe verre het geregisseerd is.

de meeste spelers hebben nog steeds contact met elkaar, zowel van dgk als van cbml terwijl wij elkaar hier soms in de haren vliegen.

HET WAS EEN SPEL dat moeten wij niet vergeten.
ik heb me ook laten meeslepen, maar kom op mensen hoe ver moeten we gaan?
tot iemand helemaal gebroken is? voor een spel?

ik wens ze allemaal iig het beste, of ik iemand nou leuk vond of niet, ze hebben ons wel heel veel kijkplezier gegeven en ja daar onder valt ook dat je je ergert aan iemand.

bij een hopelijk dgk2 beginnen we gwn opnieuw, en lekker mee leven en commentaar geven. met ieder zijn eigen favoriet.
Je hebt helemaal gelijk ...
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 18:53 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Had hij het misschien gedaan ook. whahahahahahaha
Ja, misschien wel maar zij op zeker !
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 18:21 schreef pauline het volgende:

[..]

is het nu zo moeilijk om iemand zijn naam normaal neer te zetten? Denk je dat je nog orgineel bent!.
Ik ben orgineel, want ik ben er mee begonnen, Nog halfje wit misschien? gesnede of liever heel bruin, besneden? U roept en wij snijden.
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hij is niet eerlijk geweest. De laatste weken heeft hij haar ontzettend bespeeld, valse hoop gegeven. Jammer is dat CBML kijkers niet alles hebben kunnen zien. Jammer voor Kelly, anders hadden mensen meer begrip voor haar. Goed voor Mafco, anders had hij meer anti-fans gehad.
Nogmaals; kijkers hebben nog niet de helft gezien van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
Hoe weet jij dat dan?
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:04 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

de laatste weken heeft hij haar zeker bespeeld, hij heeft er voor gekozen om een meisje zo te bespelen zodat hij die €100.000 kon winnen, wat hij gelukkig niet gewonnen heeft.

aan de ene kant kan je zeggen hij was een vieze speler, maar hij zei wel "ik ga voor het spel" dus kon iedereen weten dat hij niet te vertrouwen was.

aan de andere kant kan je zeggen hij heeft het heel slim gespeeld, maar toch niet slim genoeg omdat hij met niets naar huis ging. en wie wil op die manier het spel spelen, door met iemands gevoelens te spelen, wat zegt dat over die persoon? mja mafco boontje komt om zijn loontje.

ik heb iig een hekel aan dit soort players, want volgens mij behandeld hij alle meisjes zo in het "gewone" leven
Van een hoop mensen lees ik hier dat de beelden gemanipuleerd zijn maar over Marco wordt er gedacht dat hij zelfs zo is in het echte leven. Fair vind ik het niet dan!
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik Anthea de grote verliezer in dit alles. Het kind, oh,oh,oh.
Ik heb nog naar de finale(video) zitten kijken. Hoe oud is dat kind, 18, 19? Als ze de beelden ziet zal ze ongetwijfeld spijt krijgen dat ze met Mafco naar bed is geweest. Hij gedroeg zich als een beest.
In bed bedoel je?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 22:15 schreef Solis het volgende:

[..]

In bed bedoel je?
Het spreekt frans en is een beest in bed. Se moi mon_cherie, Marco n'est pas un animal, en le couchez. Marco c'est un enfant terible, n'est pas?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 04 december 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 22:15 schreef Solis het volgende:

[..]

In bed bedoel je?
ja in bed.
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Marco is zeker un enfant terible maar dat siert hem wel zolang je slim genoeg bent om ermee om te gaan ipv je te laten gebruiken. Of Anthea zich heeft laten gebruiken weet ik niet, kan ik niet zo over oordelen maar Kelly zeker wel!
Verder heb ik naar het filmpje gekeken van anthea en marco en dat vond ik redelijk, wat hij met Kelly deed was een ander verhaal.
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 22:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

ja in bed.
In bed met Kelly heeft hij zich wel zeker zo gedragen maar er zijn genoeg vrouwen die dat wel prettig vinden.
Met Anthea is hij blijkbaar heel anders te werk gegaan en zo heftig vond ik hem niet, integendeel, het zag er redelijk uit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 04 december 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 22:30 schreef Solis het volgende:

[..]

In bed met Kelly heeft hij zich wel zeker zo gedragen maar er zijn genoeg vrouwen die dat wel prettig vinden.
Met Anthea is hij blijkbaar heel anders te werk gegaan en zo heftig vond ik hem niet, integendeel, het zag er redelijk uit.
Dat laatste filmpje laat echt niet alles zien. Bijvoorbeeld; de finale film, de manier waarop hij Anthea beet had gepakt bij haar haar (?) en daarna Anthea d'r arm en gezicht. Nou, het lijkt mij niet dat het meeviel. Arm kind.
Solis
 Solis - donderdag 04 december 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 22:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dat laatste filmpje laat echt niet alles zien. Bijvoorbeeld; de finale film, de manier waarop hij Anthea beet had gepakt bij haar haar (?) en daarna Anthea d'r arm en gezicht. Nou, het lijkt mij niet dat het meeviel. Arm kind.
Je bent vrij om het spelletje mee te spelen zolang je het wilt. Beiden hebben het over zich heen laten komen, hij zou dat niet tegen hun wil gedaan hebben. Genoeg camera's eromheen en medewerkers om hem te stoppen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 04 december 2008 - 22:37   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, ze had kunnen opstaan, weglopen, iets. Maar dat deed ze niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 december 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 18:53 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Had hij het misschien gedaan ook. whahahahahahaha
nee hoor, marco wil alles of niets.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly en Marco na de finale









0.0079040