BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John De Wolf wil weer aan de slag!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 20 mei 2018 - 10:23   quote  deeplink  
John de Wolf De Wolf als trainer kampioen met Spakenburg John de Wolf heeft met zijn ploeg SV Spakenburg de titel in de derde divisie zaterdag gepakt. De oud-verdediger van Feyenoord versloeg in Friesland ONS Sneek met 4-0, waardoor De Blauwen met nog één speelronde te gaan niet meer ingehaald kunnen worden.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 21 mei 2018 - 19:11   quote  deeplink  
nee die wil gio niet als assistent geeft teveel tegengas daar kan hij niet tegen.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 mei 2018 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 19:11 schreef Dirk1 het volgende:
nee die wil gio niet als assistent geeft teveel tegengas daar kan hij niet tegen.
Niemand op eredivisie niveau wil met De Wolf werken denk ik.
van geil
 van geil - dinsdag 22 mei 2018 - 18:20   quote  deeplink  
Emmen
VVout
 VVout - dinsdag 22 mei 2018 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 18:20 schreef van geil het volgende:
Emmen
Laat die eerst maar een emmer graszaad gaan kopen.
van geil
 van geil - woensdag 23 mei 2018 - 11:10   quote  deeplink  
Pokerface
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 25 mei 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2009 - 12:24 schreef Kadaver het volgende:
Tuurlijk niet. Peter Bosz moet opgevolgd worden door iemand die werkelijk verstand van zaken heeft. Een technisch directeur met ervaring, kennis en het meest belangrijk: een netwerk. Voetballers moeten doen waar ze goed in zijn: het voetballen. Laat het directeur zijn over aan echt bestuurders.
Een type Van Geel of zo?

De Wolf is niet echt een TD naar mijn mening.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 16:12   quote  deeplink  
Drie jaar erbij
kenny
 kenny - donderdag 28 oktober 2021 - 19:03   quote  deeplink  
voegt weinig toe
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 19:28   quote  deeplink  
En daarom krijgt ie er 3 jaar bij, kenny?
kenny
 kenny - donderdag 28 oktober 2021 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 19:28 schreef FR-Henk het volgende:
En daarom krijgt ie er 3 jaar bij, kenny?
heb je hem wel eens over voetbal horen praten ? dan weet je genoeg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 oktober 2021 - 20:36   quote  deeplink  
Hoe weet jij dat nou? Jij hebt dagelojks met hem op het veld gestaan?
Lijkt mij dat De Wolf ook de cultuur moet bewaken. Beetje zoals Van Gastel een tijdje terug. Zij hem is dit niet. Daarnaast denk ik dat hij heel goed het echte verdedigen kan leren aan de jonkies. Ik snap jouw negativisme niet zo beste Kenny.
kenny
 kenny - donderdag 28 oktober 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 20:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoe weet jij dat nou? Jij hebt dagelojks met hem op het veld gestaan?
Lijkt mij dat De Wolf ook de cultuur moet bewaken. Beetje zoals Van Gastel een tijdje terug. Zij hem is dit niet. Daarnaast denk ik dat hij heel goed het echte verdedigen kan leren aan de jonkies. Ik snap jouw negativisme niet zo beste Kenny.
jij wel dan ? blijkbaar wel vandaar dat jij weet dat het een goede trainer is toch ?
ik heb niks tegen de Wolf heb in de jaren 90 genoten van hem als voetballer was toen een geweldig leuk team
maar de Wolf is aangesteld door sintersjaak die hem een vriendendienstje heeft bezorgt , de Wolf heeft een aantal amateur verenigingen gedaan zonder te laten zien een goede trainer te zijn , als analist bij espn lulde hij ook maar zinloos zonder enige diepgaande analyses
ieder zijn mening toch ? ik vind hem niks bijzonders als trainer ik zie liever dat er mensen worden aangetrokken op basis van kwaliteit ipv vriendendienstjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2021 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 22:29 schreef kenny het volgende:

[..]

jij wel dan ? blijkbaar wel vandaar dat jij weet dat het een goede trainer is toch ?
ik heb niks tegen de Wolf heb in de jaren 90 genoten van hem als voetballer was toen een geweldig leuk team
maar de Wolf is aangesteld door sintersjaak die hem een vriendendienstje heeft bezorgt , de Wolf heeft een aantal amateur verenigingen gedaan zonder te laten zien een goede trainer te zijn , als analist bij espn lulde hij ook maar zinloos zonder enige diepgaande analyses
ieder zijn mening toch ? ik vind hem niks bijzonders als trainer ik zie liever dat er mensen worden aangetrokken op basis van kwaliteit ipv vriendendienstjes
Kom op kenny, Arne Slit heeft de Wolf als secondant. Slot én Arnesen gaan echt niet werken met een boerelul.
de Wolf is wel het type die die gasten extra boost kan geven. En is kennelijk ook een loyale collega.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 oktober 2021 - 07:28   quote  deeplink  
Is gewoon opgeleid trainer en loopt al eeuwen rond op de velden.
Dat is voldoende
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 29 oktober 2021 - 09:16   quote  deeplink  
Verbaast mij ook wel een beetje. Maar, if it ain't broken...
VVout
 VVout - vrijdag 29 oktober 2021 - 10:28   quote  deeplink  
De Wolf deed goede zaken in Spakenburg en ze vonden het jammer dat hij weg ging daar. Uiteraard begrepen ze hem volledig, als Feyenoord aan de deur klopt is er weinig tegen in te brengen.

De Wolf geniet van de club en het spelletje en heeft een afgeronde opleiding met een mentaliteit waar je U tegen zegt. Ik zou niet weten wat er meer nodig is. Fijn dat hij er bij is voor nog eens drie jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 oktober 2021 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kom op kenny, Arne Slit heeft de Wolf als secondant. Slot én Arnesen gaan echt niet werken met een boerelul.
de Wolf is wel het type die die gasten extra boost kan geven. En is kennelijk ook een loyale collega.
Arne wie...?d:-)))))
van geil
 van geil - vrijdag 29 oktober 2021 - 11:27   quote  deeplink  
Slit !
kenny
 kenny - vrijdag 29 oktober 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kom op kenny, Arne Slit heeft de Wolf als secondant. Slot én Arnesen gaan echt niet werken met een boerelul.
de Wolf is wel het type die die gasten extra boost kan geven. En is kennelijk ook een loyale collega.
hij is als derde assistent dus pionnen uitzetter en hij loopt slit niet in de weg
van geil
 van geil - vrijdag 29 oktober 2021 - 12:41   quote  deeplink  
:)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 oktober 2021 - 13:48   quote  deeplink  
Slitzooi? Naah...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 oktober 2021 - 13:48   quote  deeplink  
Slitzooi? Naah...
VVout
 VVout - vrijdag 29 oktober 2021 - 14:27   quote  deeplink  
Toch komt het uit je slitz weet je.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2021 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Arne wie...?d:-)))))
Sorry, had Arne Klit moeten staan.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 oktober 2021 - 10:32   quote  deeplink  
Denk dat Wolf er zit voor de garnering. Denk dat het duo Slot en Pusic de lijnen uitzetten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door CobusIII --
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 12:46   quote  deeplink  
Jihn maakt ook leuke filmpjes , nu Slit nog .
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 oktober 2021 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 10:32 schreef CobusIII het volgende:
Denk dat Wolf er zit voor de garnering. Denk dat het duo Slot en Pusic de lijnen uitzetten..
Aardig stuk Volkskrant.
Tegenwoordige trainer is wat meer op ontwikkeling trainingsinhoud en tactiek gericht en heeft zelf niet hoog gevoetbald, maar is veelal beter in staat om clubbesognes nuchter te betrachten.
De mensen met die op hoger niveau hebben gespeeld en vaak verkorte trainerscursus hebben gevolgd zijn sterker in het duiden en sturen van de sfeer en onderlinge verhoudingen in bv. de kleedkamer. Ideale assistenten.
Bij 020 is dat bv. het geval.

John de Wolf past wel deels in een dergelijk profiel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door FR-Henk --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 30 oktober 2021 - 15:59   quote  deeplink  
John organiseert de kaart avondjes.
van geil
 van geil - zaterdag 22 oktober 2022 - 19:33   quote  deeplink  
Waardeloos vandaag

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John De Wolf wil weer aan de slag!!









0.0108380