BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 23 april 2018 - 20:15   quote  deeplink  
Kuyt assistent :)
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 20:20   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=333407&abbr=voetbalzone
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 april 2018 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 19:40 schreef van geil het volgende:
Het gaat toch echt om de poppetjes op het veld.
Kijk eens hoe het scheelt met een halve van Persie erbij, ineens meer mogelijkheden, iets om te wisselen , en iedereen wordt er een stapje beter van.
Dat scheelt vooral individuele klasse, maar het leidde niet tot goed voetbal. De poppetjes op het veld zijn een belangrijk deel van het verhaal, maar niet het hele. Daarvoor is onze achterstand in de competitie te groot.
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 20:50   quote  deeplink  
Nou , ben ik niet met je eens .
Er is de laatste tijd momenten hoogstaand gevoetbald, mooie aanvallen, prima goals.
Nog twee voetballers erbij in plaats van bikkels en het ziet er totaal anders uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 april 2018 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 20:50 schreef van geil het volgende:
Nou , ben ik niet met je eens .
Er is de laatste tijd momenten hoogstaand gevoetbald, mooie aanvallen, prima goals.
Nog twee voetballers erbij in plaats van bikkels en het ziet er totaal anders uit.
Maar het was vooral momentenvoetbal. En ja het ziet er heel anders uit met 2-3 versterkingen, zonder meer. Maar dan nog kun je m.i. er niet omheen dat ook met het huidige materiaal Feyenoord hoger had moeten staan.
CobusIII
 CobusIII - maandag 23 april 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 20:50 schreef van geil het volgende:
Nou , ben ik niet met je eens .
Er is de laatste tijd momenten hoogstaand gevoetbald, mooie aanvallen, prima goals.
Nog twee voetballers erbij in plaats van bikkels en het ziet er totaal anders uit.
Tapia!
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 20:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar het was vooral momentenvoetbal. En ja het ziet er heel anders uit met 2-3 versterkingen, zonder meer. Maar dan nog kun je m.i. er niet omheen dat ook met het huidige materiaal Feyenoord hoger had moeten staan.
Niet eens, 020 PSV en ook AZ zijn gewoon beter met de eerste 16 spelers .
Veel meer variatie en voetbal.( zeker met ook nog eens de waslijst aan blessures )
De stand op de ranglijst is gewoon terecht en logisch.
En ook die ploegen kunnen moeilijk langere periodes goed voetbal spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2018 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Zojuist bij VI
Gio nu officieel de meest succesvolle coach ooit.
CobusIII
 CobusIII - maandag 23 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Mooi....voordeur met standbeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 april 2018 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 20:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Niet eens, 020 PSV en ook AZ zijn gewoon beter met de eerste 16 spelers .
Veel meer variatie en voetbal.( zeker met ook nog eens de waslijst aan blessures )
De stand op de ranglijst is gewoon terecht en logisch.
En ook die ploegen kunnen moeilijk langere periodes goed voetbal spelen.
Vind ik niet. AZ speelt beter met minder materiaal. Dat je achter Ajax en PSV eindigt, oke. Maar je moet met deze selectie gewoon 70 punten kunnen halen. Anders leg je de lat niet hoog genoeg denk ik.

Zelfs clubs als PEC en Utrecht stonden lang bij ons in de buurt en die zijn echt wel een stuk minder.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 april 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Er is veel meer uit deze groep te halen. De achterstand op nr.1 is veel te hoog opgelopen.
Los van vertrekkers is een voetballende middenvelder en een echte spits wel noodzaak.
van geil
 van geil - dinsdag 24 april 2018 - 19:21   quote  deeplink  
Ik vind dat wederom het maximale eruit gehaald is, zeker als je naar de feiten kijkt, echt vanaf n wedstrijd of 4/5 alleen maar ellende met blessures .
Hierdoor enorme verstoring in patronen waardoor veel spelers hun max niet bereikten , er waren al 3/4 basisspelers vertrokken , en dan nog eens blessures erbij, dat is onmogelijk. De bekerwinst is natuurlijk super !Prima!
Gelukkig waren we in de eindfase compleet , en was er de broodnodige versterking in de vorm van van Persie .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2018 door van geil --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 april 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Daarom Investeren in de breedte, vaste basis behouden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 april 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Vrees toch dat een aantal sterkhouders vertrekken.
Vilhena hoort daar de laatste periode bij. Berghuis, Jorgensen, Karim.
Vervang dat maar eens zodanig dat het er meteen staat.
van geil
 van geil - dinsdag 24 april 2018 - 19:38   quote  deeplink  
Ik zei al eens Feyenoord moet alle energie steken in het behouden van Berghuis Vilhena en van Persie.
El en Jorgensen lekker laten gaan.
van geil
 van geil - dinsdag 24 april 2018 - 19:45   quote  deeplink  
En geen breedte spelers meer die veel moeten leren zoals afgelopen jaar.
Maar een of 2 directe versterkingen voor de basis.
Is dat moeilijk ? Ja , maar daar ben je topclub voor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2018 door van geil --
ar
 ar - dinsdag 24 april 2018 - 19:59   quote  deeplink  
Mee eens.
Er zullen wel dusdanige inkomsten vergaard worden dat dat moet lukken!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 april 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Twee sterkhouders weg is twee sterkhouders aantrekken.
De breedte in stand houden, minimaal. Eigenlijk moeten er twee goalgetters komen. Vente is er nog lang niet. Persie beperkt inzetbaar.
En een voetballende middenvelder.
Met de 20 miljoen die Jorgensen opbrengt moet er iets mogelijk zijn.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
Als we de scenario's moeten geloven gaan we fysiek een hoop inleveren.
Best wel zorgelijk.
JanM
 JanM - dinsdag 24 april 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Misschien houdt Gio de eer wel aan zichzelf?
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 24 april 2018 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 22:33 schreef JanM het volgende:
Misschien houdt Gio de eer wel aan zichzelf?
Niet als je zijn woorden hierover hoort...
van geil
 van geil - dinsdag 24 april 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 21:13 schreef van geil het volgende:
Zojuist bij VI
Gio nu officieel de meest succesvolle coach ooit.
Hilarisch , sommige reacties.
VVout
 VVout - dinsdag 24 april 2018 - 22:54   quote  deeplink  
De Russen beïnvloeden gewoon de social media, kan het anders ook niet verklaren.
JanM
 JanM - woensdag 25 april 2018 - 10:06   quote  deeplink  
De vraag is gewoon of we die prijzen dankzij of ondanks Gio hebben gewonnen ... maakt niet veel uit verder, hopelijk winnen we nog heel veel prijzen met hem als trainer!
VVout
 VVout - woensdag 25 april 2018 - 10:16   quote  deeplink  
Het begint vaak met vertrouwen en wederzijds respect en inzicht. Als we om de havenklap een trainer of wie dan er uit smijten krijg je dat zelfde sfeertje als dat bij dat moervolk. Ik vind dat persoonlijk niet netjes, je blijft er voor elkaar staan of je moet het echt verprutsen. Dus om op de opening terug te komen, dit geld voor iedereen dus ook Gio!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 april 2018 - 10:33   quote  deeplink  
Gio schuwt het risico, schuwt ook vernieuwing, schuwt wijziging.
Tegenstanders kunnen zich instellen op een vast systeem met dezelfde spelers.
Talenten komen amper aan bod of per toeval. Ik zie er geen trainersvisie aan af.
De zaak draait weer wat beter laatste 2 maanden. Is dat mogelijk ook aan Persie te koppelen en zijn rol buiten het veld?

Het voetbal is nog steeds in fasen ondermaats. Ik vind dat dat niet uitsluitend aan de selectie ligt. Die beker is ook door hen binnengehaald. Focus kunnen leggen. Dat kan deze groep wel.

Het gaat om het proces binnen een competitie. Al eerder, en ook dit seizoen, is een dal van lange duur blijven plaatsvinden. Daar zijn kansen gemist om durf te tonen.

Gio is een held. Een gentleman. Een rustig boegbeeld. Blijft hij, dan moet dat zo zijn.
Een frisse, uitdagende wind is m.i. harder nodig. We moeten vooruit.
VVout
 VVout - woensdag 25 april 2018 - 10:51   quote  deeplink  
Als de wortels beginnen te groeien is dit bij de stam niet direkt te herkennen en pleur je een stekkie ook niet weg. Mocht het van Persie zijn die ontbrak voor betere resultaten is dat fijn want die zijn er dan nu ook. Verder moeten we ons ogen niet sluiten voor volgende factoren die je niet helpen.

- Het vertrek van bepalende spelers en ervaring, die je opvangt met minder ervaren spelers.
- De euforie van de titel en weer met bijde benen op de grond vanaf 0 beginnen.
- Blessures van spelers en daardoor geschuif in de basis.
- Gemis van een 2e elftal op redelijk niveau om weer ritme op te doen.
- Geld, we zijn nog steeds op de weg terug en das al aardig gelukt.

Nogal kortzichtig om dan een trainer opzij te zetten en de volgende op te zadelen met het zelfde handicap, terwijl je huidige het onder omstandigheden zo goed doet als weinige voorheen.

Dat vind ik volkomen ongeloofwaardig en respectloos, een twaalfde man onwaardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door VVout --
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 25 april 2018 - 11:55   quote  deeplink  
Alleen een idioot gooit z'n schoenen weg voordat ie nieuwe heeft.
Dat geldt ook voor spelers.
JanM
 JanM - woensdag 25 april 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 10:51 schreef VVout het volgende:
Als de wortels beginnen te groeien is dit bij de stam niet direkt te herkennen en pleur je een stekkie ook niet weg. Mocht het van Persie zijn die ontbrak voor betere resultaten is dat fijn want die zijn er dan nu ook. Verder moeten we ons ogen niet sluiten voor volgende factoren die je niet helpen.

- Het vertrek van bepalende spelers en ervaring, die je opvangt met minder ervaren spelers.
- De euforie van de titel en weer met bijde benen op de grond vanaf 0 beginnen.
- Blessures van spelers en daardoor geschuif in de basis.
- Gemis van een 2e elftal op redelijk niveau om weer ritme op te doen.
- Geld, we zijn nog steeds op de weg terug en das al aardig gelukt.

Nogal kortzichtig om dan een trainer opzij te zetten en de volgende op te zadelen met het zelfde handicap, terwijl je huidige het onder omstandigheden zo goed doet als weinige voorheen.

Dat vind ik volkomen ongeloofwaardig en respectloos, een twaalfde man onwaardig.
Allemaal waar VVout en ook ik heb respect voor de voetballer en mens GvB. Maar als trainer van Feyenoord vind ik de afgelopen 3 jaar genoeg, simpelweg omdat ik hem (nog?) niet goed genoeg vind en bang ben dat het volgend seizoen niet 'ineens' veel beter zal gaan. E.e.a. is uiteraard mede afhankelijk van welke spelers vertrekken en welke er nog gaan komen en zeker of RvP wel of toch niet nog een jaar door zal gaan.

M.i. is het tijd voor een frisse wind met een betere technische staf, maar MvG heeft al aangegeven met Gio door te willen, Gio laat doorschemeren dat ook te willen en JdJ heeft het zelfs gehad over een Wenger-achtig scenario. Ik moet er niet aan denken, maar als onze directie daar voor kiest is dat zo. Ik zal dan absoluut kritisch zijn/blijven op de prestaties van Gio, maar in géén geval stoppen met het onvoorwaardelijk steunen van mijn Feyenoord!
VVout
 VVout - woensdag 25 april 2018 - 12:37   quote  deeplink  
JdJ heeft het verkeerde voorbeeld voor ogen. Ik zou het liever het Alex Ferguson scenario willen noemen als voorbeeld, om het niet te negatief te willen laten overkomen en ja ook hij had het eerst even moeilijk Jan.
JanM
 JanM - woensdag 25 april 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 12:37 schreef VVout het volgende:
JdJ heeft het verkeerde voorbeeld voor ogen. Ik zou het liever het Alex Ferguson scenario willen noemen als voorbeeld, om het niet te negatief te willen laten overkomen en ja ook hij had het eerst even moeilijk Jan.
De keuze (b)lijkt al bepaald, dus dan is het maar te hopen dat Gio zich verder ontwikkelt en uiteindelijk een ècht goede trainer wordt. Of dat er in zit kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar ondanks mijn twijfels is dat natuurlijk niet uitgesloten! Let's hope so!
kenny
 kenny - woensdag 25 april 2018 - 13:16   quote  deeplink  
al enig idee wie de opvolger van wouters wordt ? , ik denk misschien dat fred grim wel een kans maakt , schijnt goede veldtrainer te zijn
MightyAce
 MightyAce - woensdag 25 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 13:16 schreef kenny het volgende:
al enig idee wie de opvolger van wouters wordt ? , ik denk misschien dat fred grim wel een kans maakt , schijnt goede veldtrainer te zijn
Wel netjes dat iemand hem wakker heeft gemaakt om te vertellen dat ie vervangen wordt.
VVout
 VVout - woensdag 25 april 2018 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 13:16 schreef kenny het volgende:
al enig idee wie de opvolger van wouters wordt ? , ik denk misschien dat fred grim wel een kans maakt , schijnt goede veldtrainer te zijn
Dirk of Robin, verder zitten we nog op niemand te wachten toch.
kenny
 kenny - woensdag 25 april 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 13:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Dirk of Robin, verder zitten we nog op niemand te wachten toch.
dirk moet eerst maar eens gaan waarmaken bij het 2e , robin zou geweldig zijn om er in de jeugd bij te hebben , die kan echt heel veel leren aan onze talenten en ik denk dat hij het zelf ook schitterent vind blijft toch een liefhebber
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 april 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Wouters weg. Een nieuwe impuls nodig. Een mondige alsjeblieft.
JanM
 JanM - woensdag 25 april 2018 - 15:17   quote  deeplink  
Ik vind dit lijken op symboolpolitiek, maar laat me in deze graag verrassen. Hoop idd op een mondig type met een duidelijke mening en vooral ook visie. Wouters heeft vanaf dag 1 aangegeven dat zijn rol op de achtergrond zou zijn, maar ik heb geen idee of dat ook betekende dat hij richting GIO geen enkele vorm van tegengas heeft gegeven. Blijft gissen dus waarom hij nu het veld moet ruimen ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Als ik het karakter van Wouters kan inschatten, dan denk ik dat hij best wel mondig is en dat dat nooit het probleem is geweest.

Tis ergens wel apart natuurlijk dat als je voor vers bloed gaat je de degene eruit mikt die er het korst van allemaal zit. Gio en Van Gastel zitten er al veel langer. tja.

Anyway, heb namen als Meulensteen en Rutten voorbij zien komen. Zouden denk ik wel geschikte mensen zijn voor die rol, of ze willen komen is een tweede. Denk dat een heldere visie het belangrijkst is. Een waarmee die nieuwe assistent kan sparren met Gio.
MMM
 MMM - woensdag 25 april 2018 - 18:10   quote  deeplink  
Zal wel een ja-knikker zijn. Precies wat Gio zoekt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Snap ook niet echt dat ze bij hem uitkomen. Niet zozeer wat tegen Landzaat zelf, maar op het oog niet het type dat direct wat extra's toevoegd aan wat er al zit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 april 2018 - 18:35   quote  deeplink  
Sluit wel prima op Gio aan
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 18:37   quote  deeplink  
Van Gastel zou ik ook vervangen , kent de meeste jongens veel te lang.
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 10:51 schreef VVout het volgende:
Als de wortels beginnen te groeien is dit bij de stam niet direkt te herkennen en pleur je een stekkie ook niet weg. Mocht het van Persie zijn die ontbrak voor betere resultaten is dat fijn want die zijn er dan nu ook. Verder moeten we ons ogen niet sluiten voor volgende factoren die je niet helpen.

- Het vertrek van bepalende spelers en ervaring, die je opvangt met minder ervaren spelers.
- De euforie van de titel en weer met bijde benen op de grond vanaf 0 beginnen.
- Blessures van spelers en daardoor geschuif in de basis.
- Gemis van een 2e elftal op redelijk niveau om weer ritme op te doen.
- Geld, we zijn nog steeds op de weg terug en das al aardig gelukt.

Nogal kortzichtig om dan een trainer opzij te zetten en de volgende op te zadelen met het zelfde handicap, terwijl je huidige het onder omstandigheden zo goed doet als weinige voorheen.

Dat vind ik volkomen ongeloofwaardig en respectloos, een twaalfde man onwaardig.
Eens
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Snap ook niet echt dat ze bij hem uitkomen. Niet zozeer wat tegen Landzaat zelf, maar op het oog niet het type dat direct wat extra's toevoegd aan wat er al zit.
Komt weer uit het vriendenbestand van Martin.
Dus niet echt n keuze om van op te kijken.
Denk echter dat het een prima keuze kan zijn.
Nu nog de 2de man vervangen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 18:58 schreef van geil het volgende:

[..]

Komt weer uit het vriendenbestand van Martin.
Dus niet echt n keuze om van op te kijken.
Denk echter dat het een prima keuze kan zijn.
Nu nog de 2de man vervangen.
Als je Van Gastel ook vervangt, kan ik er wel inkomen. Landzaat heeft natuurlijk ook samengespeeld met Gio, dus zit in het netwerk van zowel hem als Martin.
MMM
 MMM - woensdag 25 april 2018 - 19:35   quote  deeplink  
Van Geel kent hem van Willem II en AZ.

Gio van Feyenoord en Oranje.

Vriendjespolitiek
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 25 april 2018 - 19:39   quote  deeplink  
Moeten ze dan iemand halen die ze helemaal niet kennen?
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Voor deze functie boeit mij dat niet.
Lijkt me een prima keuze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2018 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:40 schreef van geil het volgende:
Voor deze functie boeit mij dat niet.
Lijkt me een prima keuze.
Ook als Van Gastel blijft? Ben je niet bang dat het teveel van hetzelfde wordt? Denk dat ze allen bekwaam zijn hoor, maar als je graag wil verversen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2018 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - woensdag 25 april 2018 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:39 schreef Gerard_FR het volgende:
Moeten ze dan iemand halen die ze helemaal niet kennen?
Dan heb je minder kans op ja-knikkers.

Plus op basis waarvan word hij anders gehaald? 0 ervaring.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0877799