BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ook als Van Gastel blijft? Ben je niet bang dat het teveel van hetzelfde wordt? Denk dat ze allen bekwaam zijn hoor, maar als je graag wil verversen...
Nee, ik zei al, van Gastel moet ook weg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 april 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Doet t nu vier jaar goed bij AZ zegt men.
Mij boeit t niet zo dit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 april 2018 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Nee, ik zei al, van Gastel moet ook weg.
Voorlopig lijkt ie te blijven waar ie is.
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 19:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voorlopig lijkt ie te blijven waar ie is.
Heel apart ja,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=44701&abbr=fr12
JanM
 JanM - woensdag 25 april 2018 - 20:11   quote  deeplink  
Misschien kan iemand even met Arsenal bellen? Kan Gio mooi daar heen!
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 21:13 schreef van geil het volgende:
Zojuist bij VI
Gio nu officieel de meest succesvolle coach ooit.
.
VVout
 VVout - donderdag 26 april 2018 - 06:28   quote  deeplink  
Russische sm taktiek, zijn een zaadje aan het planten om de boel te laten barsten Geile...

Pinocchio had dat probleem ook bij die Lampies en ondertussen weer maar eens op de platte kar beland. Fergusson ging het ook niet al te best af en stond op de plank met het zwaard in de rug en redde het daarna toch nog aardig met MU.

Ik snap al die onrust niet zo, of willen geen prijzen meer halen dan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 april 2018 - 07:17   quote  deeplink  
Prijzen gaat t om, maar ook om verbetering.
T voetbal wordt elk jaar slechter en dat ligt niet alleen aan de kwaliteit selectie.
Geen patronen, geen herkenbaar spel en bijvoorbeeld al jaren slechte spelhervattingen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2018 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 april 2018 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 07:17 schreef Stylzz het volgende:
Prijzen gaat t om, maar ook om verbetering.
T voetbal wordt elk jaar slechter en dat ligt niet alleen aan de kwaliteit selectie.
Geen patronen, geen herkenbaar spel en bijvoorbeeld al jaren slechts spelhervattingen
eens
JanM
 JanM - donderdag 26 april 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 06:28 schreef VVout het volgende:
Russische sm taktiek, zijn een zaadje aan het planten om de boel te laten barsten Geile...

Pinocchio had dat probleem ook bij die Lampies en ondertussen weer maar eens op de platte kar beland. Fergusson ging het ook niet al te best af en stond op de plank met het zwaard in de rug en redde het daarna toch nog aardig met MU.

Ik snap al die onrust niet zo, of willen geen prijzen meer halen dan?
VVout, nu (vrijwel) zeker is dat Gio blijft hoopt iedere Feyenoorder uiteraard dat hij zich verder zal ontwikkelen als trainer. Maar als zoals Stylzz ook zegt het voetbal al 3 jaar matig is en geen enkele speler ècht beter wordt, is het toch niet meer dan terecht dat ik daar mijn bedenkingen bij heb?

En ik gun het Gio niet om uiteindelijk ontslagen te worden, dus vandaar dat het mij een mooi moment lijkt voor hem om te stoppen en met opgeheven hoofd door de voordeur naar bijvoorbeeld Arsenal te vertrekken!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 april 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Maar als je nu Wouters weg laat gaan ( te stil en geen meerwaarde) en je haalt Landzaat.
Betekend dit dan niet dat je hoofdtrainer wat skills mist, dus eigenlijk niet sterk genoeg is
Is hij dan de juitse trainer voor Feyenoord die moet gaan bouwen ?
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 26 april 2018 - 11:00   quote  deeplink  
Tot dusver geen alternatieven gelezen hier, wie moet er dan trainer worden?
VVout
 VVout - donderdag 26 april 2018 - 11:16   quote  deeplink  
Ghèhè ...

Van Gaal: ‘Ik heb een aanbieding gekregen die ik niet kan weigeren’
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 april 2018 - 11:19   quote  deeplink  
Advocaat ?????????????! Of een buitenlandse trainer om een ander systeem te spelen Duitser, Spanjaard, of ja ja een Fransman.
Ik kijk ook met veel plezier naar Zwitserse ploegen die toch ver komen met relatief goedkope spelers ( Sallah was ook een koopje)
tomson
 tomson - donderdag 26 april 2018 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
De nieuwe assistent van Gio ?
van geil
 van geil - donderdag 26 april 2018 - 12:40   quote  deeplink  
Zou perfect zijn, en dan dagelijks afzeiken !
VVout
 VVout - donderdag 26 april 2018 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 12:15 schreef tomson het volgende:

[..]

De nieuwe assistent van Gio ?
Lekker op je oude dag in het mooiste stadion en club, zonder dat je de eindverantwoording hebt en als het lukt kunnen zeggen "zie je wel" ja man dat gaat ie doen weet je :)
JanM
 JanM - donderdag 26 april 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 11:00 schreef Gerard_FR het volgende:
Tot dusver geen alternatieven gelezen hier, wie moet er dan trainer worden?
Bosz misschien, of idd een buitenlandse trainer? Weet zo 123 geen beschik-/haalbare, maar iig een trainer die spelers beter maakt, spelpatronen in kan slijten, zorgt voor fatsoenlijke spelhervattingen, logische opstellingen maakt en logisch wisselt, een wedstrijd kan doen kantelen, ons minder voorspelbaar laat spelen, wèl oog heeft voor jeugd, zoiets?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 26 april 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:
Advocaat ?????????????! Of een buitenlandse trainer om een ander systeem te spelen Duitser, Spanjaard, of ja ja een Fransman.
Ik kijk ook met veel plezier naar Zwitserse ploegen die toch ver komen met relatief goedkope spelers ( Sallah was ook een koopje)
Koopje van 42 m
van geil
 van geil - donderdag 26 april 2018 - 15:31   quote  deeplink  
Superman
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 26 april 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 14:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Bosz misschien, of idd een buitenlandse trainer? Weet zo 123 geen beschik-/haalbare, maar iig een trainer die spelers beter maakt, spelpatronen in kan slijten, zorgt voor fatsoenlijke spelhervattingen, logische opstellingen maakt en logisch wisselt, een wedstrijd kan doen kantelen, ons minder voorspelbaar laat spelen, wèl oog heeft voor jeugd, zoiets?
Hoeft ook niet direct Jan, laat het maar weten als je eruit bent.
Bosz voldoet niet je verwachtingen trouwens.
JanM
 JanM - donderdag 26 april 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 19:21 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Hoeft ook niet direct Jan, laat het maar weten als je eruit bent.
Bosz voldoet niet je verwachtingen trouwens.
Maar is verspilde energie hè: Gio is gewoon de komende jaren nog onze trainerT. Ik kan dus alleen maar hopen dat hij zich blijft ontwikkelen en Feyenoord ook de komende jaren 'ondanks hem' doorgaat met het pakken van prijzen!
VVout
 VVout - donderdag 26 april 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 20:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar is verspilde energie hè: Gio is gewoon de komende jaren nog onze trainerT. Ik kan dus alleen maar hopen dat hij zich blijft ontwikkelen en Feyenoord ook de komende jaren 'ondanks hem' doorgaat met het pakken van prijzen!
Toch geen verkeerde optie als het goed zou uitpakken toch?
JanM
 JanM - donderdag 26 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 20:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Toch geen verkeerde optie als het goed zou uitpakken toch?
Zeker niet VVout, ik hoop echt dat ik het vreselijk mis heb en we me Gio de prijzen aaneenrijgen!
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 27 april 2018 - 13:47   quote  deeplink  
Van Geel weet dat er iemand moest bloeden dit seizoen, om de azijn lekkage wat te stelpen.
Wouters is geofferd voor onze azijn zondes.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 27 april 2018 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 13:47 schreef igor korneev het volgende:
Van Geel weet dat er iemand moest bloeden dit seizoen, om de azijn lekkage wat te stelpen.
Wouters is geofferd voor onze azijn zondes.
Er was namelijk niks mis dit seizoen. Nergens voor nodig die kritiek.

Oogkleppen: 3 halen 2 betalen! Wie maakt ons los!
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 27 april 2018 - 17:21   quote  deeplink  
soms niet nee.
minder jaar kan gebeuren.
zou je messi ook wegsturen als hi een jaar minder draait?
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 27 april 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 17:21 schreef igor korneev het volgende:
soms niet nee.
minder jaar kan gebeuren.
zou je messi ook wegsturen als hi een jaar minder draait?
het afgelopen jaar was boven niveau, nu onder niveau.al is de beker zeker een prijs.
1 keer een titel en men verwacht dat zoiets structureel is.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 27 april 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Zoveel punten achter op de nummer 1 is belachelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 17:23 schreef igor korneev het volgende:

[..]

het afgelopen jaar was boven niveau, nu onder niveau.al is de beker zeker een prijs.
1 keer een titel en men verwacht dat zoiets structureel is.
Niemand verwacht dat. Wel top 3. En dat je tot na de winterstop meedoet. En dan zul je best seizoenen hebben dat je 'maar' 70 punten haalt.

Maar nu zit je zelfs daar onder. En deed je na paar maanden al niet meer mee. Bovendien was het veldspel niet om aan te zien. Je mag dat best kritisch over zijn, anders ben je wat weinig ambitieus denk ik.
van geil
 van geil - vrijdag 27 april 2018 - 23:09   quote  deeplink  
Was er maar wat meer kritiek.
30 miljoen aan spelers met 0.001 meerwaarde .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2018 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 23:09 schreef van geil het volgende:
Was er maar wat meer kritiek.
30 miljoen aan spelers met 0.001 meerwaarde .
Jij levert genoeg kritiek voor het hele forum ;)

Bovendien, is jouw uitspraak nogal gechargeerd. Onze twee duurste aankopen, Berghuis en Haps, renderen prima. Zijn in waarde gestegen. St. Juste en Amrabat zijn nog jong, die moeten nog maar gaan laten zien natuurlijk, maar die hoef je nog niet af te schrijven. Larsson is misschien nog wel grootste teleurstelling aangezien die direct voor de basis gehaald was. Maar goed, zelfs die heeft al wat goals en assists gemaakt, heeft ook nog wel een bepaalde waarde, al is dat er niet hoger op geworden. Boëtius kostte maar anderhalf miljoen, dus dat tikt niet zo aan.

Anyway, volgens transfermarkt.de vertegenwoordigen deze spelers nog een waarde van 34 miljoen (waarvan Berghuis met 9 miljoen de hoogste is). Dus het valt wel mee denk ik. Al ben ik me je eens dat je voor 30 miljoen meer mag en moet verwachten dan wat ze gebracht hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2018 - 23:35   quote  deeplink  
En dan mag je nog gerust verwachten dat spelers als Haps en Berghuis aanzienlijk meer opbrengen bij een eventuele transfer dan ze bij die site voor waarde genoteerd staan. Al laat dit alles onverlet dat het hoog tijd is om spijkers met koppen te gaan slaan en wat spelers te halen die het elftal ook echt beter laten voetballen. Daar is van Geel van de zomer wel de mist in gegaan.
VVout
 VVout - zaterdag 28 april 2018 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 23:09 schreef van geil het volgende:
Was er maar wat meer kritiek.
30 miljoen aan spelers met 0.001 meerwaarde .
Een deel gaat afvallen en een ander deel begint er nu langzaam te komen, wat een beetje vertrouwen al niet kan doen!
MMM
 MMM - zaterdag 28 april 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 17:21 schreef igor korneev het volgende:
soms niet nee.
minder jaar kan gebeuren.
zou je messi ook wegsturen als hi een jaar minder draait?
Heerlijk dit soort vergelijkingen
JanM
 JanM - zaterdag 28 april 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 23:09 schreef van geil het volgende:
Was er maar wat meer kritiek.
30 miljoen aan spelers met 0.001 meerwaarde .
De Van Geel / transferdiscussie ga ik niet nogmaals voeren. Zoals T al aangeeft klopt jouw verhaal gewoon niet. Wat je Van Geel m.i. wel mag verwijten is dat hij Gio steeds de hand boven het hoofd houdt. Advocaat erbij halen valt nog te billijken omdat Gio toen nog weinig ervaring had en Feyenoord wist dat het een onervaren trainer aanstelde, maar na het kampioenschap zo'n slecht seizoen draaien en dan helemaal niets doen kan m.i. niet bij een topclub!

Kritiek en kritisch genoeg dus, maar tegelijkertijd hebben we het er maar mee te doen. Oftewel, zowel MvG en Gio blijven lekker zitten en het is nu dus maar hopen op goeie transfers en beter voetbal ...
ar
 ar - zaterdag 28 april 2018 - 10:23   quote  deeplink  
Aldoende leert men zou je zeggen.
Al blijft het natuurlijk een gok dat een aankoop brengt wat je verwacht.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 28 april 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 23:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niemand verwacht dat. Wel top 3. En dat je tot na de winterstop meedoet. En dan zul je best seizoenen hebben dat je 'maar' 70 punten haalt.

Maar nu zit je zelfs daar onder. En deed je na paar maanden al niet meer mee. Bovendien was het veldspel niet om aan te zien. Je mag dat best kritisch over zijn, anders ben je wat weinig ambitieus denk ik.
Dus stuur je de redder van de club maar na 1 minder seizoen weg.
bekijk de standen van afgelopen 15 jaar en je weet wel dat het sinds van Geel goed gaat.
zelfs dit jaar is nog beter dan de periode voor van Geel. zowel sportief als financieel
We zijn nog verre van dat dal en deze held stuur je toch niet in 1 minder seizoen weg?
Ik zou het niet kunnen aanzien als er een nieuwe TD komt en in een paar seizoenen van Geel's verdiende geld tegen de balk smijt met alle risico's van dien.
Van Geel heeft het voor elkaar gekregen bijna elk jaar voor een shit prijs een behoorlijke spits te leveren. en nee lang niet allemaal eredivisie scout werk.

En kritiek mag wel. Je mag best terug krabbelen dat je van de zomer van Geel's aankoop beleid wel zag zitten en nu bout vind. Maar het storende is dat ik al jaren na een (verliespotje) gelijk GIO out of van Geel OUT wanbeleid! moet lezen.
Krankzinnig toch, ben je dan een supporter of ben je meer fan van het bestormen van het maasgebouw en mis je die tijd?

Ik was altijd in de veronderstelling dat het legioen achter de mensen van de club staat in goede en slechte tijden. DAt er alleen aan de rem word getrokken als iemand er een zooitje van maakt

(deze tekst is niet gericht aan T-Feyenoord, maar in het algemeen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door igor korneev --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 april 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 13:41 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dus stuur je de redder van de club maar na 1 minder seizoen weg.
bekijk de standen van afgelopen 15 jaar en je weet wel dat het sinds van Geel goed gaat.
zelfs dit jaar is nog beter dan de periode voor van Geel. zowel sportief als financieel
We zijn nog verre van dat dal en deze held stuur je toch niet in 1 minder seizoen weg?
Ik zou het niet kunnen aanzien als er een nieuwe TD komt en in een paar seizoenen van Geel's verdiende geld tegen de balk smijt met alle risico's van dien.
Van Geel heeft het voor elkaar gekregen bijna elk jaar voor een shit prijs een behoorlijke spits te leveren. en nee lang niet allemaal eredivisie scout werk.

En kritiek mag wel. Je mag best terug krabbelen dat je van de zomer van Geel's aankoop beleid wel zag zitten en nu bout vind. Maar het storende is dat ik al jaren na een (verliespotje) gelijk GIO out of van Geel OUT wanbeleid! moet lezen.
Krankzinnig toch, ben je dan een supporter of ben je meer fan van het bestormen van het maasgebouw en mis je die tijd

(deze tekst is niet gericht aan T-Feyenoord, maar in het algemeen)
Fair enough. Maar goed, veel Feyenoorders winden geen doekjes om hun emoties, dus dan komt teleurstelling (maar ook euforie) al snel naar buiten.

Voor de duidelijkheid, ik weet dat je opmerking algemeen is bedoeld, van mij persoonlijk hoeven Van Geel en Gio niet direct weg. In principe ben ik voorstander van stabiliteit op de lange termijn. Bij Van Geel heb ik eigenlijk weinig te klagen over zijn verkoopbeleid. Goede prijzen op goede momenten. En shoppen met een lege portemonnee kan hij als de beste.

Wel denk ik dat er een en ander is af te dingen op zijn aankopen. Om eens een voorbeeld te noemen dat ik eerder heb aangehaad. Voor Amrabat en St. Juste is gezamenlijk bijna 9 miljoen neergelegd. Das veel geld voor 2 reserves. Zeker als je op met name het middenveld wel wat meer voetbal en creativiteit kan gebruiken. Bij de aankopen van onder meer Amrabat en Larsson heb ik van de zomer al mijn kanttekeningen geplaatst. Amrabat, zei ik toen al, voegt qua type niets toe aan de selectie (wat onverlet laat dat ie zeker wel een talentvolle speler is) en bij Larsson heb en had ik twijfels ten aanzien van zijn mentaliteit, blessuregevoeligheid en gebrek aan diepgang. Maar goed, geen enkele td heeft een 100% score. En inderdaad, we mogen niet vergeten dat Van Geel zeker de eerste seizoenen prima werk heeft verricht. En ik vind het ook flauw als sommigen hem niet de credits willen geven voor bijvoorbeeld Pellè. Dat de zoon van Koeman hem tegenkwam op vakantie is een leuke anekdote maar verder eigenlijk niet zo relevant.

En voor Gio heb ik ook veel lof. Was altijd een van mijn favoriete spelers. Heb hem als mens heel hoog zitten. Maar ik zie ook dat na 3 jaar tijd Feyenoord nog steeds niet goed voetbald. Het spel is vaak stroperig en alleen als Feyenoord heel veel energie in het spel legt, worden aansprekende resultaten geboekt tegen sterke tegenstanders. En zelfs dan is er eigenlijk niet sprake van verzorgd voetbal. Maar goed, dat is niet alleen onder Gio zo hoor, dat is lang het geval. En Feyenoord maakt m.i. ook te vaak de fout om met teveel werkers te spelen. Immers is daar het ultieme voorbeeld van. Ze doen hun best, daar geen kwaard woord over, maar het voetbal is wat armoedig. En Gio heeft inmiddels ook wat dubieuze records op zijn naam staan. Meeste nederlagen opeen. Geen punt weten te halen tegen Ajax en PSV voor de compitie. Niet weten te winnen van promovendi.

En natuurlijk ben ik Gio dankbaar voor de prijzen. Eigenlijk ongelofelijk wat hij voor elkaar heeft gekregen. En als ik moet kiezen, dan verkies ik dat boven goed voetbal. Maar ik denk dat uiteindelijk die 2 hand in hand gaan. En dan moet je concluderen dat er iets moet veranderen. Dat men dan denkt aan een nieuwe trainer of td (afhankelijk van hun visie) is logisch, gezien de invloed die ze hebben binnen de club. Maar tegelijkertijd moet je ook concluderen dat de huidige selectie, hoewel ze beter moeten kunnen dan dit seizoen, ook wel wat mist. Maar goed, als beiden blijven, laat Van Geel dan maar bewijzen dat ie een paar goede creatieve spelers naar Feyenoord kan halen en laat Gio dan maar bewijzen dat ie er een goed voetballend team van kan maken dat volgend jaar langer meedoet. Lukt dat niet, dan is vroeg of laat de houdbaardatum van een van beiden (of allebei) verstreken.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 28 april 2018 - 19:03   quote  deeplink  
Ik volg wat je zegt en het klopt ook wel.
Maar een speler of een paar spelers die je aanschaft die het nu niet kunnen brengen is altijd een risico. Ik moet zeggen meestal pakt het gunstig uit. zoals met pelle idd, niemand zag er nog wat in. maar is juist bij feyenoord eindelijk tot bloei gekomen.
Van st juste had ik ook meer verwacht.
MAar niet elke aankoop is een treffer.

Ik snap, maar deel je mening niet wbt het succes onder Gio en van Geel.
een dik litteken in mijn ziel dat de club er net zo voor stond als fc twente nu.
dikke schuld door een td met een gat in zijn hand.
Het is een wonder dat van Geel dit heeft weten te keren, zonder dat de ziel verkocht werd aan een olie sjeik of chinees. club is kern gezond nu en er worden tegelijkertijd ook nog eens prijzen gewonnen.
Als je dit in contrast neemt met de tijd voor van Geel. bijna failliet en geen prijzen. dan kan ik niet anders zeggen dat Feyenoord boven verwachting goed rendeert onder van Geel. we zijn misschien als supporter soms te ongeduldig, want we zijn nog steeds onderweg ons te profileren als topclub. zijn we lang niet meer geweest en gaat super nu, aangezien veel voetbal liefhebbers er nu gewoon vanuit gaan dat feyenoord elk jaar meedoet voor de titel.
Gelukkig durft Feyenoord zelf (van geel en gio) dit nu ook elk jaar als doelstelling te nemen.
ze zijn gewoon realistisch en boeren over de 5 jaar genomen beter dan verwacht.
Dit jaar een dompertje in de eredivisie, maar over het algemeen alleen maar lof voor de behaalde resultaten. Als het over 2 jaar nog zo is als afgelopen seizoen(teveel achterstand op nr 1) ga ik ook om voor een frisse wind.

Als de klad er bij de spelers erin zit is het spel idd niet om aan te zien.
weet niet of daar door welke willekeurige zittende trainer wat aan te doen is, dan moet je iemand ontslaan en dan worden ze weer eventjes wakker, maar kakt het daarna weer in.
Kost de club ook nog eens veel geld
Ik zie wel een spelbeeld waar Gio mee aan het werk is. Ik moet zeggen dat dat best stabiel is. we zullen niet snel meer in de eredivisie met dikke cijfers verliezen hierdoor
Maar als er bij die gasten even geen vertrouwen is, dan gaan ze maar eindeloos terug spelen, angsthazen voetbal.
Goede nieuws, deze vertrouwens dip lijkt nu passe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door igor korneev --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 april 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 19:03 schreef igor korneev het volgende:
Ik volg wat je zegt en het klopt ook wel.
Maar een speler of een paar spelers die je aanschaft die het nu niet kunnen brengen is altijd een risico. Ik moet zeggen meestal pakt het gunstig uit. zoals met pelle idd, niemand zag er nog wat in. maar is juist bij feyenoord eindelijk tot bloei gekomen.
Van st juste had ik ook meer verwacht.
MAar niet elke aankoop is een treffer.

Ik snap, maar deel je ening niet wbt het succes onder Gio en van Geel.
een dik litteken in mijn ziel dat de club er net zo voor stond als fc twente nu.
dikke schuld door een td met een gat in zijn hand.
Het is een wonder dat van Geel dit heeft weten te keren, zonder dat de ziel verkocht werd aan een olie sjeik of chinees. club is kern gezond nu en er worden tegelijkertijd ook nog eens prijzen gewonnen.
Als je dit in contrast neemt met de tijd voor van Geel. bijna failliet en geen prijzen. dan kan ik niet anders zeggen dat Feyenoord boven verwachting goed rendeert onder van Geel. we zijn misschien als supporter soms te ongeduldig, want we zijn nog steeds onderweg ons te profileren als topclub. zijn we lang niet meer geweest en gaat super nu, aangezien veel voetbal liefhebbers er nu gewoon vanuit gaan dat feyenoord elk jaar meedoet voor de titel.
Gelukkig durft Feyenoord zelf (van geel en gio) dit nu ook elk jaar als doelstelling te nemen.
ze zijn gewoon realistisch en boeren over de 5 jaar genomen beter dan verwacht.
Dit jaar een dompertje in de eredivisie, maar over het algemeen alleen maar lof voor de behaalde resultaten. Als het over 2 jaar nog zo is als afgelopen seizoen(teveel achterstand op nr 1) ga ik ook om voor een frisse wind.
Van Geel heeft een rol gespeeld bij de redding van Feyenoord, maar vergeet niet dat het de VVF zijn gweest die Feyenoord voor een faillissement hebben behoed. En nogmaals, qua prijzen is het boven verwachting. Maar op de lange termijn is het team dat het best voetbald ook het meest succesvol. Daar is voor Feyenoord komend jaar de meeste winst in te behalen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 april 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 09:27 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Held...en nou wegwezen..
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 28 april 2018 - 19:24   quote  deeplink  
zeker de vrienden van feyenoord hebben een goede steun gegeven.
en gelukkig stond daar de juiste man die dat geld in no time terug heeft verdiend en er nog een smak geld aan toe heeft gevoegd.
Denk dat de komende jaren alleen maar beter worden. het financiële gat word langzaam steeds kleiner. Laat van Geel ook even wennen aan het feit dat hij meer mag besteden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 april 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Mevrouw van geel is het anders al gewend hoor
van geil
 van geil - vrijdag 11 mei 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Interview Gio, Feyenoord tv,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19311&abbr=feyenoord
van geil
 van geil - zaterdag 12 mei 2018 - 14:12   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19313&abbr=feyenoord
ar
 ar - zaterdag 12 mei 2018 - 14:44   quote  deeplink  
We kunnen van alles roepen, maar Gio is uithangbord voor de club, én een gentleman.
ar
 ar - zaterdag 12 mei 2018 - 14:45   quote  deeplink  
Met Martin in zijn kielzog ♥
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 12 mei 2018 - 18:31   quote  deeplink  
zonder minder. helden zijn het
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2018 - 00:57   quote  deeplink  
Tsja, Gio zit er door van Geel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0878341