BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 september 2018 - 15:48   quote  deeplink  
Heeft natuurlijk weer een geweldig, diepgaande uitleg?
van geil
 van geil - zondag 16 september 2018 - 15:48   quote  deeplink  
Al Bundy ?
@ Leon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door van geil --
MMM
 MMM - zondag 16 september 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 15:48 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft natuurlijk weer een geweldig, diepgaande uitleg?
Doet wat het team nodig heeft.

Dan zou hij vandaag zijn biezen nog pakken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 september 2018 - 15:51   quote  deeplink  
Trots
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 september 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 15:48 schreef van geil het volgende:
Al Bundy ?
@ Leon.
Nee meer zo 1 van kan ik je helpen en om je heen blijft lopen.
van geil
 van geil - zondag 16 september 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Hahaha
MMM
 MMM - zondag 16 september 2018 - 16:15   quote  deeplink  
Als ik dat interview zie op FOX dan schaam ik me echt wat voor domme trainer dit is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 september 2018 - 16:18   quote  deeplink  
Niet trots?
CobusIII
 CobusIII - zondag 16 september 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Wegwezen...
ar
 ar - zondag 16 september 2018 - 16:34   quote  deeplink  
Larsson gewisseld voor meer diepgang?
Wat een gelul!
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 september 2018 - 16:38   quote  deeplink  
Dat is de media papegaaien
snaad
 snaad - zondag 16 september 2018 - 16:56   quote  deeplink  
Slapste trainers bank die wij ooit gehad hebben
snaad
 snaad - zondag 16 september 2018 - 16:58   quote  deeplink  
Zou Dirrek niet terug willen komen als laatste man is sneller dan jan arie en eric bijelkaar
van geil
 van geil - zondag 16 september 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:56 schreef snaad het volgende:
Slapste trainers bank die wij ooit gehad hebben
Verlang je weer naar Arie Haan ?
snaad
 snaad - zondag 16 september 2018 - 17:03   quote  deeplink  
Nee dat zou Gio niet willen dan heeft hij tegenspraak en dat wil hij niet
snaad
 snaad - zondag 16 september 2018 - 17:11   quote  deeplink  
Trouwens Haan werd eruit gepleurd toen hij niet voldeed nu zitten er watjes in het bestuur die dit allemaal toestaan anti voetbal nogmaals
Milo
 Milo - zondag 16 september 2018 - 17:15   quote  deeplink  
Gio het is klaar! Houd de eer aan jezelf!
snaad
 snaad - zondag 16 september 2018 - 17:31   quote  deeplink  
Een goede voorzitter die beslissingen durft te nemen zoals de heer Van der Herik zou een optie kunnen zijn
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 september 2018 - 17:38   quote  deeplink  
Trots
ar
 ar - zondag 16 september 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Haha
Trots tot in de treure
kenny
 kenny - zondag 16 september 2018 - 18:33   quote  deeplink  
gio is gewoon niet geschikt als trainer is eerder een goede assistent , ik roep het al een poosje dat hij totaal geen vorderingen maakt met dit elftal het lijkt nergens op , zit totaal geen voetbal of beleving in , positie spel is al tijden zwaar belabbert en het ziet er allemaal ideeloos uit , daarbij ziet ik onder gio geen enkele speler beter worden eerder slechter , blijft voor mij nog steeds niet te begrijpen dat gio en v geel maar mogen aanrotzooien zonder dat er ingegrepen wordt van bovenaf
Dirk1
 Dirk1 - maandag 17 september 2018 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2018 - 12:31 schreef Dirk1 het volgende:
vanmiddag weer puntverlies en wat dan weer excuus bla bla en zus en zo van GIO wanneer komt hier een einde aan? wie durft de beslissing te nemen?
nog maar een keer ik blijf het toch zeggen hoor nu al 5 punten achter wanneer word er ingegrepen??!!!!
aangepast en maar weer een keer geplaatst moetten we eerst op een hopeloze achterstand staan voor dat er ingegrepen word???
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 september 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:

Bij Feyenoord merk ik dat het na zeventig, tachtig minuten gewoon op is", zegt Levchenko bij Studio Voetbal. "Voornamelijk op het middenveld.
quote:

"Je weet dat Giovanni niet zo'n durver is natuurlijk", vertelt de oud-speler van Feyenoord. "Hij had Van Persie kunnen laten staan en Jorgensen er dan bijbrengen. Met vier spelers voorin had je het dan kunnen doen", aldus een duidelijke van Daele die de situatie anders had aangepakt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 september 2018 - 09:10   quote  deeplink  
"We hadden moeite met dit systeem."
En dan wacht je af.
van geil
 van geil - maandag 17 september 2018 - 11:48   quote  deeplink  
De ingreep niet meegekregen begrijp ik
Fart
 Fart - maandag 17 september 2018 - 14:25   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/48248-van-bronckhorst-ik-kijk-naar-wat-het-team-nodig-heeft.html

Handdoeken, schone sportbroeken, nieuwe schoenen ect ect
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 september 2018 - 14:34   quote  deeplink  
Kopje koffie
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 september 2018 - 14:35   quote  deeplink  
Middenveld in tact houden wat juist niet in de wedstrijd zat voor 66%
Leuv
 Leuv - maandag 17 september 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Ik mag het allemaal niet horen.
Jullie (=het merendeel) waren hier toch allemaal zo lyrisch over die heikneuter ?
Dan mag je ook op de blaren zitten.
Fart
 Fart - maandag 17 september 2018 - 16:35   quote  deeplink  
Geef die jongen een sticker
ar
 ar - maandag 17 september 2018 - 16:37   quote  deeplink  
T was weer gezellig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 september 2018 - 16:44   quote  deeplink  
Clasie///HELD!!!
van geil
 van geil - maandag 17 september 2018 - 16:52   quote  deeplink  
Smullen
CobusIII
 CobusIII - maandag 17 september 2018 - 17:36   quote  deeplink  
Ingreep was Malacia laten doordekken op middenvelder AZ...Dat werkte even, maar niet lang. Ook de eerste 30 min van de 2e helft was AZ de betere
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 september 2018 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 11:48 schreef van geil het volgende:
De ingreep niet meegekregen begrijp ik
KLEINE ingreep, in zijn woorden.
Wel goed lezen.
En wat was die kleine ingreep?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 september 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 16:32 schreef Leuv het volgende:
Ik mag het allemaal niet horen.
Jullie (=het merendeel) waren hier toch allemaal zo lyrisch over die heikneuter ?
Dan mag je ook op de blaren zitten.
Jullie....
Cheap, man.
van geil
 van geil - maandag 17 september 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Heb niets gelezen, heb iets gezien.
Namelijk dat Malacia na een kwartier middenvelder werd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 september 2018 - 08:40   quote  deeplink  
We kunnen er lang of kort over lullen, feit blijft dat er steeds meer kritiek komt, vanuit de media ook. ook de kennerts
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 september 2018 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jullie....
Cheap, man.
Het merendeel ziet niet hoe we de laatste jaren achteruithollen en zijn al blij met de huur van een heikneuter die niets toevoegt.
Held my ass !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 september 2018 - 09:59   quote  deeplink  
GIO///HELD!!!
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 18 september 2018 - 10:25   quote  deeplink  
Allemaal kretologie van de kouwe grond. Ik zal het nog één keer uitleggen........

Gio is geen trainer die graag het avontuur opzoekt. We kijken al ruim drie seizoenen naar een elftal dat weinig initiatief neemt en dat de tegenstander niet bij de strot durft te grijpen. Maar dat is niet alleen de schuld van de staf, dat ligt ook aan het simpele feit dat wij niet (meer) in staat zijn om spelers te kopen die ons elftal structureel beter maken. We moeten het doen met de beste spelers van de subtop, zoals Bilal toen was, en Vejinovic was. Hetzelfde geldt voor Amrabat en Ayoub. Je moet hopen dat zo'n jongen dan nog een extra stapje maakt, maar als dat niet lukt, dan verzuipt zo'n jongen al snel. Kijk maar naar Larsson.

Ik snap overigens wel dat er geen geld is voor grote aankopen. Alles is erop gericht om weer zonder extern geld verder te kunnen. Het terugkopen van de aandelen MOET gebeuren en de belofte aan de Vrienden van Feyenoord was om dat z.s.m. te doen. Dus dat leidt ertoe dat er effe niks mogelijk is. Ook de blessure van Jorgensen en het blijven van Tonny helpen niet. Zo komt er geen geld binnen.

Wat wel waar is, is dat Gio tactisch gezien weinig nieuws brengt, en dat de spelers onder zijn leiding steeds meer hun zelfvertrouwen aan het verliezen zijn. Berghuis is nu geen schim meer van de speler die hij vorig jaar was. Ook Botteghin kon in het kampioensjaar veel meer dan hij nu kan. Dus er is iets structureel mis met de mentale begeleiding en met de taakverdelingen in het veld. Het is meer dan simpelweg een gebrek aan vorm. Bovendien is het statistisch aan te tonen dat een trainer na drie seizoenen meestal zijn houdbaarheid wel voorbij is. E$n blijkbaar is er geen tegenspraak van zijn assistenten, want er verandert nooit iets aan de opstelling of aan het wisselbeleid.

Het lijkt me duidelijk dat er iets moet veranderen als we nog iets van dit seizoen willen maken, als dat niet al te laat is. Niet omdat we nu 'al' vijf punten achter staan, dat lijkt me het probleem nog niet. Maar wel dat er geen ontwikkeling in het elftal zit, dat is wel ernstig. Dus het wordt tijd om de trots in te slikken en toch maar een belletje te wagen met Peter Bosz. Dan maar derde worden en de titel vergeten en NU beginnen met het bouwen van een team dat volgend jaar kan strijden om het kampioenschap.
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 september 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 10:25 schreef Michellinkerd het volgende:
Allemaal kretologie van de kouwe grond. Ik zal het nog één keer uitleggen........

Gio is geen trainer die graag het avontuur opzoekt. We kijken al ruim drie seizoenen naar een elftal dat weinig initiatief neemt en dat de tegenstander niet bij de strot durft te grijpen. Maar dat is niet alleen de schuld van de staf, dat ligt ook aan het simpele feit dat wij niet (meer) in staat zijn om spelers te kopen die ons elftal structureel beter maken. We moeten het doen met de beste spelers van de subtop, zoals Bilal toen was, en Vejinovic was. Hetzelfde geldt voor Amrabat en Ayoub. Je moet hopen dat zo'n jongen dan nog een extra stapje maakt, maar als dat niet lukt, dan verzuipt zo'n jongen al snel. Kijk maar naar Larsson.

Ik snap overigens wel dat er geen geld is voor grote aankopen. Alles is erop gericht om weer zonder extern geld verder te kunnen. Het terugkopen van de aandelen MOET gebeuren en de belofte aan de Vrienden van Feyenoord was om dat z.s.m. te doen. Dus dat leidt ertoe dat er effe niks mogelijk is. Ook de blessure van Jorgensen en het blijven van Tonny helpen niet. Zo komt er geen geld binnen.

Wat wel waar is, is dat Gio tactisch gezien weinig nieuws brengt, en dat de spelers onder zijn leiding steeds meer hun zelfvertrouwen aan het verliezen zijn. Berghuis is nu geen schim meer van de speler die hij vorig jaar was. Ook Botteghin kon in het kampioensjaar veel meer dan hij nu kan. Dus er is iets structureel mis met de mentale begeleiding en met de taakverdelingen in het veld. Het is meer dan simpelweg een gebrek aan vorm. Bovendien is het statistisch aan te tonen dat een trainer na drie seizoenen meestal zijn houdbaarheid wel voorbij is. E$n blijkbaar is er geen tegenspraak van zijn assistenten, want er verandert nooit iets aan de opstelling of aan het wisselbeleid.

Het lijkt me duidelijk dat er iets moet veranderen als we nog iets van dit seizoen willen maken, als dat niet al te laat is. Niet omdat we nu 'al' vijf punten achter staan, dat lijkt me het probleem nog niet. Maar wel dat er geen ontwikkeling in het elftal zit, dat is wel ernstig. Dus het wordt tijd om de trots in te slikken en toch maar een belletje te wagen met Peter Bosz. Dan maar derde worden en de titel vergeten en NU beginnen met het bouwen van een team dat volgend jaar kan strijden om het kampioenschap.
Eens.
Al ga je wel kort door de bocht met dat er geen geld is. Het geld is, of was er wel, het is alleen volkomen verkeerd geinvesteerd. Er zijn zoveel derderangs spelers aangetrokken en gehuurd. Je had het beter met de talenten uit de jeugd kunnen doen met echte versterkingen als aanvulling.
kenny
 kenny - dinsdag 18 september 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 11:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

Eens.
Al ga je wel kort door de bocht met dat er geen geld is. Het geld is, of was er wel, het is alleen volkomen verkeerd geinvesteerd. Er zijn zoveel derderangs spelers aangetrokken en gehuurd. Je had het beter met de talenten uit de jeugd kunnen doen met echte versterkingen als aanvulling.
mee eens , je kan je ook afvragen waarom bijna al die aankopen mislukken zou dat aan al die spelers liggen ?? of hoe er getraint wordt en hoe er gespeeld moet worden , blijf het zeggen onder gio word geen enkele speler beter en het voetbal is niet om aan te zien , ook v geel mag maar aan stuntelen met aan trekken van de gekste spelers
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 september 2018 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 11:32 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , je kan je ook afvragen waarom bijna al die aankopen mislukken zou dat aan al die spelers liggen ?? of hoe er getraint wordt en hoe er gespeeld moet worden , blijf het zeggen onder gio word geen enkele speler beter en het voetbal is niet om aan te zien , ook v geel mag maar aan stuntelen met aan trekken van de gekste spelers
Volkomen mee eens. Alleen doet Gio de trainingen niet. Hij is slechts de coach.

Ik kan het hier wel blijven herhalen: In de hele club en dan bedoel ik vanaf de laagste elftallen tot en met het eerste elftal zit werkelijk geen enkel didactisch vermogen met uitzondering van Adriaanse en Kuyt.
Als er niet echt een keer iemand met de bezem door de club gaat zal het nooit wat worden en zullen we altijd de 3e viool blijven spelen.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 18 september 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 10:25 schreef Michellinkerd het volgende:
Ik zal het nog één keer uitleggen........

Bedankt voor je uitleg Michellinkerd. Was dit echt de laatste keer? :)

Ben het eigenlijk wel eens met je analyse.

Hoe deze situatie zo is gekomen is eigenlijk ook wel helder. Spelers die eigenlijk vervangen hadden moeten worden (Bot, Heijde, Toornstra om er maar eens een paar te noemen) mochten als beloning voor de successen hun contracten verlengen. Spelers die geld op hadden kunnen brengen, de door jou genoemde Jorgensen en Vilhena, maar ook Van Beek en misschien Vermeer, zijn om uiteenlopende redenen niet verkocht.

Maar vooral Gio had natuurlijk na 4 jaar (waarvan 3 als hoofdtrainer) een nieuwe uitdaging aan moeten gaan.

We kunnen hier met z'n allen mooie oplossingen bedenken, maar er gaat op korte termijn (dit seizoen) niets veranderen. Het is te hopen dat er voor Gio ook een Fenerbahce of zo komt. En dan maar een hele nieuwe staf een frisse wind laten waaien.
kenny
 kenny - dinsdag 18 september 2018 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 11:42 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg Michellinkerd. Was dit echt de laatste keer? :)

Ben het eigenlijk wel eens met je analyse.

Hoe deze situatie zo is gekomen is eigenlijk ook wel helder. Spelers die eigenlijk vervangen hadden moeten worden (Bot, Heijde, Toornstra om er maar eens een paar te noemen) mochten als beloning voor de successen hun contracten verlengen. Spelers die geld op hadden kunnen brengen, de door jou genoemde Jorgensen en Vilhena, maar ook Van Beek en misschien Vermeer, zijn om uiteenlopende redenen niet verkocht.

Maar vooral Gio had natuurlijk na 4 jaar (waarvan 3 als hoofdtrainer) een nieuwe uitdaging aan moeten gaan.

We kunnen hier met z'n allen mooie oplossingen bedenken, maar er gaat op korte termijn (dit seizoen) niets veranderen. Het is te hopen dat er voor Gio ook een Fenerbahce of zo komt. En dan maar een hele nieuwe staf een frisse wind laten waaien.
mee eens
kenny
 kenny - dinsdag 18 september 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 11:42 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg Michellinkerd. Was dit echt de laatste keer? :)

Ben het eigenlijk wel eens met je analyse.

Hoe deze situatie zo is gekomen is eigenlijk ook wel helder. Spelers die eigenlijk vervangen hadden moeten worden (Bot, Heijde, Toornstra om er maar eens een paar te noemen) mochten als beloning voor de successen hun contracten verlengen. Spelers die geld op hadden kunnen brengen, de door jou genoemde Jorgensen en Vilhena, maar ook Van Beek en misschien Vermeer, zijn om uiteenlopende redenen niet verkocht.

Maar vooral Gio had natuurlijk na 4 jaar (waarvan 3 als hoofdtrainer) een nieuwe uitdaging aan moeten gaan.

We kunnen hier met z'n allen mooie oplossingen bedenken, maar er gaat op korte termijn (dit seizoen) niets veranderen. Het is te hopen dat er voor Gio ook een Fenerbahce of zo komt. En dan maar een hele nieuwe staf een frisse wind laten waaien.
ook mee eens , ook de jeugd opleiding is niet zo goed als er gedacht wordt ook daar moet die lat omhoog , bij az en 020 en zelfs psv hebben ze de lat een stuk hoger liggen en breken daar de grotere talenten door
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 september 2018 - 12:48   quote  deeplink  
T gaat om t doorbreken en t podium, dat missen we
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 september 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:
T gaat om t doorbreken en t podium, dat missen we
Lekker vaag. Wat bedoel je hiermee ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 september 2018 - 13:58   quote  deeplink  
Wanneer je de jeugd geen podium (speeltijd, weerstand) geeft, kunnen ze nooit doorbreken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0989460