BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 26 september 2018 - 07:58   quote  deeplink  
Staat gelijk qua punten met de 2e plaats en 3 achter op de 1e en dan deze praat op dit moment, het zal wel.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 september 2018 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 21:25 schreef kenny het volgende:

[..]

probleem met gio is dat hij en v gastel volgens de verheijen methode trainen , dat is dus kort en veel rust , neem die v bommel, ten hag of die duitser bij heracles die trainen langer en intensiever en dat is te zien aan veld spel en progressie bij spelers
Gebasseerd op lucht. Wat een onzin zeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2018 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 07:58 schreef VVout het volgende:
Staat gelijk qua punten met de 2e plaats en 3 achter op de 1e en dan deze praat op dit moment, het zal wel.
Eens hoor, je kan het ook zien in de wedstrijdtopics. Het is elke wedstrijd genieten, puntje van de stoel. De ene na de andere puntgave aanval rolt van de mat. En onze verdediging komt eigenlijk nooit in de problemen, dus ik snap het ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 september 2018 - 09:33   quote  deeplink  
Daarentegen spelen 020 en 040 zonder visie, onaantrekkelijk en onsamenhangend.
En toch worden we hooguit 3e.
Niet erg, is realiteit.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 september 2018 - 09:51   quote  deeplink  
Er wordt ook wel veel verwacht van Gio en zijn muiters op de bank. Met deze samenstelling van de selectie zou ik ook niet blij zijn. Je kunt er feitelijk weinig mee. Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje waar werkelijk geen enkel idee achter zit. De huur van Clasie blijf ik maar als voorbeeld herhalen.
Ook de naar binnen trekkende buitenspelers stoor ik me wekelijks aan. Met deze buitenspelers is een goed positiespel zo goed als onmogelijk. Het zou beter zijn ze beide eens van flank te wisselen. Dit geeft veel meer ruimte en mogelijkheden tot positiespel.

Persoonlijk denk ik dat we meer een selectie hebben voor een 532 systeem dan een 433(punt voren) systeem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Leuv --
VVout
 VVout - woensdag 26 september 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens hoor, je kan het ook zien in de wedstrijdtopics. Het is elke wedstrijd genieten, puntje van de stoel. De ene na de andere puntgave aanval rolt van de mat. En onze verdediging komt eigenlijk nooit in de problemen, dus ik snap het ook niet.
Genieten in onze eredivisie is ver te zoeken, nu deze groep afbreken gaat ze niet verder helpen. Ze hebben juist het vertrouwen nodig, waarmee je met dat zetje in één keer heel iets andere zou kunnen zien.

Wij zijn Feyenoord, hoe kunnen wij helpen! Door ze af te zagen?
MMM
 MMM - woensdag 26 september 2018 - 12:38   quote  deeplink  
Sorry VVout maar met dat positieve 'gelul' van jou zonder enkele kritiek, daar komen we ook niet verder mee. Dat wordt al jaren bij Feyenoord gehanteerd en kijk waar we staan.

Het is gewoon 1 grote zooi bij Feyenoord, daar kunnen we allemaal niet om heen. En dat dat slappe gezwam dat we gelijk staan met 020, lekker belangrijk na 6 wedstrijden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 20:22 schreef kenny het volgende:
inderdaad mag gio graag zien vertrekken maar dan wel met v geel erbij , onder gio wordt geen enkele speler beter eerder slechter , positiespel zwaar armoedig en spelsysteem of iets wat er op lijkt valt niet te ontdekken , maar v geel heeft ook een poepie miljoenen er door gejaagd met b keus spelers die te kort komen en ons totaal niet beter maken , moraal van het verhaal we staan weer op 0,0 en met een achterstand op psv en 020 die niet meer is in te lopen
Diks is momenteel tweede keus bij ACF Fiorentina, maar voelt zich thuis en voelt dat zijn kansen komen. ''Bij aanvang van het seizoen werd me gezegd dat ik mocht vertrekken. Die beslissing is enkele weken later teruggetrokken. Ik speelde heel goed in de voorbereiding waarna de trainer aangaf me toch te willen behouden. Bij Feyenoord ben ik ook een betere voetballer geworden. Ik weet nu beter wat ik wel en niet kan.''
VVout
 VVout - woensdag 26 september 2018 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 12:38 schreef MMM het volgende:
Sorry VVout maar met dat positieve 'gelul' van jou zonder enkele kritiek, daar komen we ook niet verder mee. Dat wordt al jaren bij Feyenoord gehanteerd en kijk waar we staan.

Het is gewoon 1 grote zooi bij Feyenoord, daar kunnen we allemaal niet om heen. En dat dat slappe gezwam dat we gelijk staan met 020, lekker belangrijk na 6 wedstrijden..
Er is kritiek, alleen met het je wel verder helpen op het moment. Oprotten zonder opties daar ben je lekker mee en dan ook nog op het meest ongunstigste moment.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 september 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 16:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Er is kritiek, alleen met het je wel verder helpen op het moment. Oprotten zonder opties daar ben je lekker mee en dan ook nog op het meest ongunstigste moment.
Lekker duidelijk.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 september 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 12:38 schreef MMM het volgende:
Sorry VVout maar met dat positieve 'gelul' van jou zonder enkele kritiek, daar komen we ook niet verder mee. Dat wordt al jaren bij Feyenoord gehanteerd en kijk waar we staan.

Het is gewoon 1 grote zooi bij Feyenoord, daar kunnen we allemaal niet om heen. En dat dat slappe gezwam dat we gelijk staan met 020, lekker belangrijk na 6 wedstrijden..
Wat een onzin zeg.
Het is 2010 en de jaren ervoor niet.

Feyenoord heeft het 3e budget.
staat derde en heeft onder gio als gemiddelde ranking op de ranglijst plaats 2.66
oe wat gaat t slecht

Denk eerder dat er met dat negatieve gelul van jou we niet verder komen.
Support is het enige wat spelers onder het kaliber ajax en psv boven zichzelf uit kan laten stijgen.

Tuurlijk kan het altijd beter, als je kijkt naar real madrid.
maar moet wel realistisch blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door igor korneev --
ar
 ar - woensdag 26 september 2018 - 19:06   quote  deeplink  
Trencin :5
Feyenoord :1

Trots.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 september 2018 - 19:31   quote  deeplink  
een blamage

je hebt voor een club als feyenoord een sterke ruggengraat nodig
VVout
 VVout - woensdag 26 september 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Ga lekker door met zeiken. Hoop echt dat de groep opbloeid, maar daar zal dan het aandeel van jullie 0% in zijn geweest.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 september 2018 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:34 schreef VVout het volgende:
Ga lekker door met zeiken. Hoop echt dat de groep opbloeid, maar daar zal dan het aandeel van jullie 0% in zijn geweest.
mee eens, zelfs in het kampioensjaar was het kommer en kwel.
Dit forum zou idd maar het beste 0% invloed moeten hebben op de club en de supporters
ar
 ar - woensdag 26 september 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Tuurlijk moet je de ploeg aanmoedigen.
Maar je kop in het zand steken helpt geen zier
Het elftal draait zeer moeizaam, en de kritiek daarop is gewoon terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:50 schreef ar het volgende:
Tuurlijk moet je de ploeg aanmoedigen.
Maar je kop in het zand steken helpt geen zier
Het elftal draait zeer moeizaam, en de kritiek daarop is gewoon terecht.
En geloof me, nu neem ik ff MMM als voorbeeld, die schreeuwt echt wel z’n longen uit zijn lijf in het stadion. Zoals een trouwe supporter betaamt. Maar soms denk ik hier ook wel eens als ik hem zo lees dat we helemaal niet in de eredivisie horen te spelen maar een amateurclubje zijn. Kritiek heb ik geen moeite mee en er is best kritiek te leveren, op spelers en op trainer. Want best is het allemaal niet wat we voorgeschoteld krijgen..
En nogmaals ik pak mmm nu ff als voorbeeld had ook een ander kunnen zijn. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door RenatoBos --
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 19:51 schreef van geil het volgende:
Overstijgt de messias als je de selectie oprecht weegt .
..
Frstu
 Frstu - woensdag 26 september 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En geloof me, nu neem ik ff MMM als voorbeeld, die schreeuwt echt wel z’n longen uit zijn lijf in het stadion. Zoals een trouwe supporter betaamt. Maar soms denk ik hier ook wel eens als ik hem zo lees dat we helemaal niet in de eredivisie horen te spelen maar een amateurclubje zijn. Kritiek heb ik geen moeite mee en er is best kritiek te leveren, op spelers en op trainer. Want best is het allemaal niet wat we voorgeschoteld krijgen..
En nogmaals ik pak mmm nu ff als voorbeeld had ook een ander kunnen zijn. .
De spijker op zijn kop!

We leggen de lat al jaren te laag. Hoe kan het dat PSV jaren de beste ploeg van Nederland is? PSV is in alles in een kleinere club dan Feyenoord. Kleinere stad, kleiner stadion, kleinere supportersgroep...

Dat heeft alles met beleid te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Frstu --
ar
 ar - woensdag 26 september 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En geloof me, nu neem ik ff MMM als voorbeeld, die schreeuwt echt wel z’n longen uit zijn lijf in het stadion. Zoals een trouwe supporter betaamt. Maar soms denk ik hier ook wel eens als ik hem zo lees dat we helemaal niet in de eredivisie horen te spelen maar een amateurclubje zijn. Kritiek heb ik geen moeite mee en er is best kritiek te leveren, op spelers en op trainer. Want best is het allemaal niet wat we voorgeschoteld krijgen..
En nogmaals ik pak mmm nu ff als voorbeeld had ook een ander kunnen zijn. .
Eens.
In het geval MMM is elke keer weer de frustratie dat het maar niet loopt.Wéér op weg naar de kuip voor een voorspelbare zaad wedstrijd. Technische spelers en de daarbij behorende acties zijn lichtpuntjes.De naweeën lees je terug in de topics. En zo uit ieder op zijn manier kritiek, soms ietwat wrang en met oogkleppen. De ander heeft niet of nauwelijks kritiek. Ik ben ook liever positief, maar het zit gewoon niet lekker. En dat gevoel voel je ook in het stadion.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Yep..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2018 - 21:40   quote  deeplink  
Ik hoop morgen ook weer op een galavoorstelling
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop morgen ook weer op een galavoorstelling
Agnietenhof Tiel
van geil
 van geil - woensdag 26 september 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop morgen ook weer op een galavoorstelling
Agnietenhof Tiel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 september 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Sluikreclame.
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 28 september 2018 - 07:13   quote  deeplink  
stonden de spelers die op de bank zaten hem nou uit te lachen gisteren of wilden ze niet warm lopen ??
VVout
 VVout - zondag 30 september 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
• Giovanni van Bronckhorst gaat zijn 109de Eredivisie-duel coachen bij Feyenoord, waarmee hij Willem van Hanegem evenaart. Met 170 competitiewedstrijden als Feyenoord-coach is Bert van Marwijk de recordhouder.
https://www.vi.nl/nieuws/van-bronckhorst-evenaart-van-hanegem-record-voor-van-den-brom?utm_source=vi_rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_nieuws

Leuk dat hier iemand ook nog aandacht voor heeft...
MMM
 MMM - zondag 30 september 2018 - 12:13   quote  deeplink  
Lekker belangrijk
VVout
 VVout - zondag 30 september 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Ja, het is eens een ander soort nieuws. Begin er wat afgestompt door te worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 30 september 2018 - 13:03   quote  deeplink  
Kritiek is altijd prima, maar dan moet gezet wel reëel zijn. De verwachtingen zijn meestal te hoog. Nu helpt het ook niet dat het voetbal matig is. Er zit geen vertrouwen in het team. De verdediging is op papier prima, maar toch hou je altijd je hart vast. We zijn te vaak niet de baas. Ik mis onverzettelijkheid. Er is geen over-mijn-lijk-mentaliteit bij sommigen lijkt het. Als Feyenoord zijnde is dat juist noodzakelijk. Dat hoort ons handelsmerk te zijn. Neem bijv. St.Juste. Prima gozer. Loopt de longen uit zijn lijf, werkt ontzettend hard en toch mis ik een stukje meedogenloosheid. Botteghin speelt met de ziel onder zijn arm. Die kan veel beter. Etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 30 september 2018 - 13:08   quote  deeplink  
Velen zeuren over Gio's slappe keuzes, maar hij probeert juist vastigheid tree krijgen, zodat hey vertrouwen terug komt, althans zo zie ik het. En dikke overwinning zou werk en keert fijn zijn..
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 september 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Mooi verhaal
MMM
 MMM - zondag 30 september 2018 - 15:35   quote  deeplink  
Wat een slap stuk met open deuren zeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 september 2018 - 15:46   quote  deeplink  
Slapstick?
MMM
 MMM - zondag 30 september 2018 - 17:29   quote  deeplink  
Hopelijk zn laatste wedstrijd
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 september 2018 - 17:29   quote  deeplink  
Ja
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 september 2018 - 17:31   quote  deeplink  
Ja, maar hij heeft 5 prijzen gewonnen...
tomson
 tomson - zondag 30 september 2018 - 17:32   quote  deeplink  
Ben t nu echt wel een beetje zat. Met die drama opstellingen van m.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 september 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2018 - 17:31 schreef CobusIII het volgende:
Ja, maar hij heeft 5 prijzen gewonnen...
Van Hanegem nog meer....
MMM
 MMM - zondag 30 september 2018 - 17:34   quote  deeplink  
Visieloze trainer
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 september 2018 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2018 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van Hanegem nog meer....
Gio mag vertrekken in de winterstop. Andere trainer heeft dan een half jaar om zijn spelsysteem erin te krijgen. Volgend jaar weer kampioen.
van geil
 van geil - zondag 30 september 2018 - 17:37   quote  deeplink  
:)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 september 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2018 - 17:36 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Gio mag vertrekken in de winterstop. Andere trainer heeft dan een half jaar om zijn spelsysteem erin te krijgen. Volgend jaar weer kampioen.
Die zien afmaken, als ie zelf niet vertrekt.
Pampertijd tot dan.
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 september 2018 - 18:55   quote  deeplink  
Gio onze loods houd ook ons dit jaar weer op koers.
Super dat we zo kunnen profiteren van onze oude helden (Gio,kuijt,v persie)
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 september 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2018 - 18:55 schreef igor korneev het volgende:
Gio onze loods houd ook ons dit jaar weer op koers.
Super dat we zo kunnen profiteren van onze oude helden (Gio,kuijt,v persie)
Neem er nog één...
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 september 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2018 - 18:56 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Neem er nog één...
ik zal t doorgeven.

Gio! nog een 1 prijs aub!!
van geil
 van geil - zondag 30 september 2018 - 19:02   quote  deeplink  
Golden Boy
MMM
 MMM - zondag 30 september 2018 - 19:14   quote  deeplink  
Goede zet Gio om Toornstra linksbuiten te zetten, eikel
ar
 ar - zondag 30 september 2018 - 20:10   quote  deeplink  
Hahaa ja wat een baksteen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door ar --
ar
 ar - zondag 30 september 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Goed dat je Larsson weer hebt ingebracht.
Hij heeft vertrouwen nodig, en vandaag ging het weer wat beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0947470