BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - donderdag 09 juli 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 08:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sleegers gaat het daar maken (hoop ik)..
Dan hoop ik dat ie een goeie voorzet heeft. Ontbreekt mij te vaak op onze flanken.
MMM
 MMM - donderdag 09 juli 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 00:16 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ie een goeie voorzet heeft. Ontbreekt mij te vaak op onze flanken.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 juli 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Precies, wie zou de corners gaan nemen..(?) Jens..(?)
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2015 - 18:12   quote  deeplink  
staat die er in dan ?
MMM
 MMM - donderdag 09 juli 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 18:12 schreef van geil het volgende:
staat die er in dan ?
Ligt eraan wie er blijven/gaan. Wel benieuwd naar.

Elk middenveld met Immers in de basis zal mislukken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Precies, wie zou de corners gaan nemen..(?) Jens..(?)
Vejinovic wellicht. Nam die ze ook niet bij Vitesse?
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Die kan het ja.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 09 juli 2015 - 21:39   quote  deeplink  
1-8 Kermat Feyenoord, nu borusia dortmunt ben benieuwd, dat is een topclub .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
??????
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 juli 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Hilarisch..😂
VVout
 VVout - donderdag 09 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Aan de postzegels?
van geil
 van geil - donderdag 09 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
LSD
VVout
 VVout - donderdag 09 juli 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Zoiets ja.
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 10 juli 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 21:39 schreef Fer 1 het volgende:
1-8 Kermat Feyenoord, nu borusia dortmunt ben benieuwd, dat is een topclub .
Hoop dat van Hooijdonk fit is.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 10 juli 2015 - 18:44   quote  deeplink  
En Thomason
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 10 juli 2015 - 18:47   quote  deeplink  
1-8 stelt geen moer voor,we zien het wel straks nippie nippie knijpie knijpIe.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 10 juli 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Dat is subjectief pardon rechter.
VVout
 VVout - vrijdag 10 juli 2015 - 18:50   quote  deeplink  
smiley_haeng.gif
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 10 juli 2015 - 21:36   quote  deeplink  
12-07-2015 fortuna dusseldorf- Feijenoord. dacht gelezen te hebben Borussia ,foutje bedankt.Maar ik ga niet optimistisch zitten doen het zijn altijd stugge tegenstanders die,Duitsers maakt niet uit welke afdeling .Ik had zelf liever borussia Dortmund gezien maar oké ,ik ben benieuwd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 juli 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Helder momentje..(?)
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 10 juli 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Als het weer zo n uitslag word stel het weer niets voor ,ja leuk oefen potje blablabla.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Gio moet keuzes maken: ''Daar ben ik niet bang voor''

2aajywk.jpg

Giovanni van Bronckhorst is tot dusver zeer positief over het verloop van het trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk. Dat vertelde hij zaterdag tussen de twee trainingen door in het spelershotel tegenover enkele vanuit Nederland meegereisde journalisten, die de gelegenheid kregen om Feyenoords hoofdtrainer aan de tand te voelen over de eerste periode van de voorbereiding.

De plek waar de selectie van Feyenoord deze week is neergestreken om toe te werken naar de start van het seizoen, kent Van Bronckhorst nog van zijn tijd met het Nederlands elftal. In het jaar 2010 zaten we hier met Oranje, ter voorbereiding op het WK. Op het moment dat de optie voorbij kwam om met Feyenoord naar Oostenrijk te gaan, dacht ik meteen aan Seefeld. Ik ken de omgeving en de omstandigheden zijn hier uitstekend, waardoor we goed kunnen trainen.

Het trainingskamp in de Alpen duurt tot en met aanstaande maandag, wat in totaal neerkomt op een verblijf van acht dagen. Dat is best lang, vandaar ook de break van afgelopen vrijdag, toen de spelers vrij kregen en konden ontspannen, legt Van Bronckhorst uit. Vanaf dit weekend gaan we het laatste blok in, met nog een aantal trainingen en de wedstrijd van zondag tegen Fortuna Düsseldorf. Dan zullen alle spelers in actie komen die woensdag tegen Kematen niet aan bod kwamen.

Tegen de Oostenrijkers zag Van Bronckhorst onder andere Calvin Verdonk, Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop aan het werk. De coach is positief over het drietal, dat evenals doelman Kamil Miazek en Stef Gronsveld (geblesseerd achtergebleven in Rotterdam) al dan niet voorlopig is overgeheveld naar de eerste selectie. Zij krijgen de tijd om zich aan te passen en te wennen aan het hogere niveau bij het eerste. Ik moet zeggen dat ze me tot dusver goed bevallen. Ze zullen sowieso de voorbereiding meedraaien. De definitieve samenstelling van de selectie is natuurlijk ook deels afhankelijk van of er nog transfers gaan plaatsvinden.

Voorlopig heeft Van Bronckhorst een groep tot zijn beschikking waarin de concurrentie stevig is, zo stelt hij tevreden vast. Spelers moeten strijden voor hun plek en in mijn ogen hoort dat ook zo, zeker in de voorbereiding. Door de concurrentie aan te gaan, maken ze elkaar sterker. Dat zie ik graag terug op trainingen. Dat de hoofdtrainer daardoor lastige keuzes zal moeten gaan maken, is iets waar hij niet tegenop ziet. Daar ben ik zeker niet bang voor. Dat hoort erbij, uiteindelijk kan ik er maar elf opstellen.

In zijn eerste voorbereiding als hoofdtrainer, oogt Van Bronckhorst tot dusver ontspannen. Ik geniet van mijn rol als hoofdtrainer, glimlacht hij. Er komt veel meer bij kijken dan toen ik nog assistent was, maar dat ervaar ik juist als positief. Bovendien heb ik een zeer goede staf om me heen, we doen het echt met elkaar. Samen moeten we ervoor zorgen dat we de groep zo goed mogelijk klaarstomen voor de competitie en dat er straks een winnend Feyenoord op het veld staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2015 door RenatoBos --
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 11 juli 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Jaaaaaaa ik mag het hopen Renato ,ik vind dat hij haast moet maken en niet de amateurs ,op moet zoeken.Ik zelf had graag een wat sterker tegenstander gezien,dan staan de nieuwelingen gelijk onder druk.Maar goed ik hoop dat hun ontwikkeling snel zal komen ,en toekennen passen in de eredivisie.Waar ik bang voor ben is de onderschatting ,en gemak zucht.Zie karsdorp loopt onder de hogebal en niet er voor zo als het hoord.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 11 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Ik ben ook benieuwd of er getraind word op korners vrije trappen combinaties strafschoppen dat laatste is vaak beslissend.Vejnovic kan heel goed vrijetrappen nemen,vaak heb ik gezien eindigen ze op de lat en dat moet en kan beter.Die man heeft een ,technische trap over hem en dat moetje uit kunnen buiten maak er gebruik van,ook die zijn beslissend.ala verhooidonk.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 11 juli 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Ik zal een keer daar na toe gaan en dat meen ik uit de grond van mijn Feijenoord hart om dat aan te geven.Wanneer ik steeds zie, dat het niet goed genoeg is.En doe dat niet met andere er bij ,misschien bel ik hem dan wel Gio is een man van mijn hart echt een goed mens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Van Bronckhorst reëel over transfers in voorbereiding

2wqh5yu.jpg

Giovanni van Bronckhorst is nu twee weken aan het werk als hoofdtrainer van Feyenoord. Zijn voornaamste doel is om een ploeg te formeren, die 'Feyenoord-waardig' is. "Dat is het belangrijkst", stelt Van Bronckhorst tegenover RTV Rijnmond.

Van Bronckhorst ziet veel perspectief in de huidige selectie. We hebben veel goede spelers, die beschikken over diverse kwaliteiten. Sommigen zijn balvast, anderen beschikken over veel snelheid. Op het middenveld hebben we spelers met een goede steekbal. Dat moeten we combineren tot een ploeg die speelt op de Feyenoord-manier. Feyenoord staat voor passie en strijd. Daar hamer ik op tijdens trainingen en wedstrijden.'

We spraken met Van Bronckhorst, voordat Feyenoord kenbaar maakte dat de club in onderhandeling is over een transfer van aanvoerder Jordy Clasie. Maar Gio is realistisch over hoe zijn ploeg er uit kan zien na het sluiten van de transfermarkt. "We hebben bij Feyenoord al eerder gezien dat de selectie in de voorbereiding heel anders kan zijn dan eind augustus. Vooralsnog hebben we veel goede middenvelders, dat klopt ja. Het belangrijkste is hoe je staat en dat iedereen weet hoe je op elkaar moet reageren. Hoe meer mensen je om je heen hebt die de bal willen hebben, hoe makkelijker het wordt."

Conditie
In zijn eerste twee weken lette de technische staf ook scherp op de conditie van de selectie. Zes weken heeft Feyenoord om er voor te zorgen dat ze topfit aan het seizoen beginnen. Onder Fred Rutten week Feyenoord af van de werkwijze die door inspanningsfysioloog Raymond Verheijen jarenlang op Varkenoord gepredikt werd. Maar onder Van Bronckhorst keert die werkwijze weer terug, zonder dat daar al te veel de nadruk op moet worden gelegd. "Mensen willen graag de werkwijze van coaches in hokjes plaatsen. Onder Koeman hebben we gewerkt volgens de methode van Verheijen. Ik ben het ook eens met zijn visie. Maar om mijn periodisering 'de Verheijen-methode' te noemen doe ik niet."
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - zondag 12 juli 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Als hij voor Immers blijft kiezen neem ik hem niet serieus en kan hij gauw opzouten
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Fer 1
 Fer 1 - zondag 12 juli 2015 - 18:00   quote  deeplink  
niet helemaal mee eens ,dan kunnen we dat ook van Kaziemm zeggen.Om toch nog wat wijzer financieel te worden ,moetje ze toch redelijk vaak laten voetballen,voor een redelijke Door verkoop.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 15:23 schreef MMM het volgende:
Als hij voor Immers blijft kiezen neem ik hem niet serieus en kan hij gauw opzouten
Joh, gun Gio effe de tijd. Zelf al kiest ie misschien voor spelers die jij en ik niet zouden opstellen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 19:02   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST ZIET PROGRESSIE BIJ FEYENOORD

hryma1.jpg

Voor Giovanni van Bronckhorst was er zondag na de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf (0-2) weinig tot geen reden tot klagen. De hoofdtrainer van Feyenoord had zijn ploeg een goede indruk achter zien laten tegen de Duitse club en kon bovendien met Dirk Kuyt, Kenneth Vermeer en Karim El Ahmadi opnieuw drie spelers hun eerste speelminuten van de voorbereiding geven. Daarom ben ik zeer tevreden, stelde Van Bronckhorst na het laatste fluitsignaal in Kufstein.

De 106-voudig international was na het derde duel van de oefencampagne logischerwijs tevreden over het resultaat, maar keek ook verder dan alleen de uitslag. We hebben er een intensieve trainingsweek opzitten, maar de jongens maken een heel fitte indruk. Bovendien zie ik veel progressie in dit team. Natuurlijk waren er ook vandaag nog genoeg dingen voor verbetering vatbaar, we hadden de wedstrijd bijvoorbeeld eerder moeten beslissen gezien de vele mogelijkheden die we kregen. Maar al met al kijk ik heel tevreden terug op deze middag.

Het oefenduel met de Duitsers kreeg bovendien extra kleur door de rentree van Dirk Kuyt, die op een warm onthaal kon rekenen van de aanwezige supporters. Het is mooi voor Dirk dat hij vandaag drie kwartier heeft kunnen spelen, zoals het ook positief is dat Kenneth en Karim voor het eerst in actie zijn gekomen, besloot Gio.

Met de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf achter de rug, is het trainingskamp in Oostenrijk bijna voorbij voor Feyenoord. Maandagochtend werkt de selectie de laatste training af in Seefeld, daarna keren spelers en staf terug naar Rotterdam.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
MMM
 MMM - zondag 12 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 18:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Joh, gun Gio effe de tijd. Zelf al kiest ie misschien voor spelers die jij en ik niet zouden opstellen..
Keuze voor Immers zou onbegrijpelijk zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 juli 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 19:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Keuze voor Immers zou onbegrijpelijk zijn.
Vind ik ook , net zoals de keuze voor Nelom, Wilkshire, Kazim en Manu ... die spelers vind ik echt te triest voor woorden!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 juli 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 19:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Keuze voor Immers zou onbegrijpelijk zijn.
Het zou ook niet mijn keus zijn, maar tegelijkertijd zie ik wel graag dat Gio een eerlijke kans krijgt. En dat hij de vrijheid heeft impopulaire beslissingen te maken, als hij denkt dat dat het beste voor Feyenoord is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 juli 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Immers op de bank plaatsen zou ook inkomstenderving in gaan houden.
Lekker in etalage zetten.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 12 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Misschien moet er meer gecandeerd worden van af de tribune, zo dat V.Geel gaat begrijpen dat dit anders moet heel anders.
MMM
 MMM - maandag 13 juli 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het zou ook niet mijn keus zijn, maar tegelijkertijd zie ik wel graag dat Gio een eerlijke kans krijgt. En dat hij de vrijheid heeft impopulaire beslissingen te maken, als hij denkt dat dat het beste voor Feyenoord is.
Iedere trainer die kiest voor Immers, daar kan ik echt helemaal niets mee. We wachten maar af tot 8 augustus.

Ik hoop dat Immers zo snel mogelijk weggaat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat de echte basis opstelling wordt.
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Wat heb je nou aan oefenwedstrijden als je nooit met de basis speelt.
(althans dat mag ik hopen)
JanM
 JanM - maandag 13 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:40 schreef van geil het volgende:
Wat heb je nou aan oefenwedstrijden als je nooit met de basis speelt.
(althans dat mag ik hopen)
Van tevoren aangegeven dat alle spelers aan de beurt zouden komen tijdens oefenwedstrijden / trainingskamp, dus zo gek is dit (nog) niet!
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Precies, verwacht tegen S'hampton de echte basis in de eerste helft.
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 11:49   quote  deeplink  
logischer was n dubbel programma geweest op zo'n oefenstage.
JanM
 JanM - maandag 13 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:49 schreef van geil het volgende:
logischer was n dubbel programma geweest op zo'n oefenstage.
Dat ze jou niet vragen om het te organiseren, kun je meteen de job van Van Geel overnemen!
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 11:54   quote  deeplink  
vriendelijk weer.
laat maar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:49 schreef van geil het volgende:
logischer was n dubbel programma geweest op zo'n oefenstage.
Vind er zo wel een logische opbouw in.
Eerste deel is vooral conditie en groepsvorming.
Dat is dan prima. Nu werken aan de basis.

We hebben ook langer de tijd, want geen vroeg Europees.
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind er zo wel een logische opbouw in.
Eerste deel is vooral conditie en groepsvorming.
Dat is dan prima. Nu werken aan de basis.

We hebben ook langer de tijd, want geen vroeg Europees.
ok, persoonlijk vind ik twee wedstrijden in de benen weinig voor de start van de competitie, maar goed is slechts mijn mening.
Hopelijk worden de automatismen er op de training dan goed ingeslepen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Ga er vanuit. Ik bedoel, de basis is natuurlijk gewoon 4-3-3 voetbal.
Zo complex moeten we t niet maken...
JanM
 JanM - maandag 13 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:54 schreef van geil het volgende:
vriendelijk weer.
laat maar.
't is toch allemaal kudt als we jou moeten geloven? De basis weet je pas 100% zeker als transferwindow dicht is en wil je nog spelers slijten, dan moeten die in ieder geval minuten maken in de hoop dat ze zich positief laten zien ...
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 12:30   quote  deeplink  
had ik al laat maar gezegd?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 14 juli 2015 - 23:11   quote  deeplink  
Immers in de picture bij lage divisie club Engeland, amadie naar de zandbak,Nelom naar het2e,Manu reserve.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0151679