BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juli 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Van Brockhorst moet hard zijn: ''Maar vooral ook eerlijk''

1zxv1vb.jpg

Giovanni van Bronckhorst is officieel een kleine maand hoofd­trainer van Feyenoord. De volgens zijn spelersgroep zo 'lekker relaxte Gio' moet Feyenoord weer in het spoor van PSV, Ajaks en zelfs AZ krijgen. De 40-jarige oefenmeester, die zondag tijdens de Open Dag met de aankopen op de middenlijn uit de helikopter stapt, verkiest vooralsnog de dialoog boven de vuist op tafel.

Van Bronckhorst was nog niet zo lang geleden 'Gio' voor de spelers en die verkorte voornaam gebruiken sommige spelers nog steeds. Maar de situatie is drastisch veranderd, vanaf nu is de voormalig speler van onder meer Glasgow Rangers, Arsenal en Barcelona de baas in de Kuip. ,,Dat was ik al in mei natuurlijk toen ik het overnam van Fred Rutten'', zegt Van Bronckhorst tegenover het Algemeen Dagblad.

,,Een aardige jongen? Het is simpel, de trainer kan maar elf spelers opstellen. Natuurlijk spreek ik alles door met mijn technische staf, maar uiteindelijk geef ik er nu een klap op en zeg ik 'zo gaan we het doen'. Dat kan best vervelende situaties opleveren voor een trainer. Ik ga spelers op de bank of zelfs op de tribune zetten. Dat zijn dingen die je liever niet doet, maar je moet het doen.''

,,Het belangrijkste is volgens mij dat je eerlijk bent, dat er voor de spelers voortdurend duidelijkheid is. Je moet als trainer hard zijn en dat ben ik ook, maar ik wil ook eerlijk zijn. Spelers krijgen duidelijkheid waarom ze niet in actie komen. Ik houd er niet van om mensen voor de gek te houden. Nu vraagt iedereen aan mij wat er moet gebeuren. Dat is een knop omzetten, ik sta ook iets verder van de spelers af dan in het verleden. Maar ik wil altijd benaderbaar blijven. Zo ben ik en dat voelen de spelers volgens mij ook wel.''
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Ja Gio je kan eerlijk zijn ,dan moetje nu ook zien dat Kaziem en Nelomp Immers geen meer waarde is voor het elftal.Conequent zijn heet dat
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Ze kunnen wat mij betreft tribunaal plaats nemen.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Gio zit natuurlijk ook in n spagaat.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Geeft op rijnmond al n steekje naar de TD.
De versterkingen moeten snel komen.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Verder meldt het AD dat Gio volgende maand als dat dan nog nodig is zijn eigen netwerken gaat informeren over evt versterkingen.
Luis Enrique (Barcalona).
Arsene Wenger (Arsenal).
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 20:36   quote  deeplink  
En heel snel want dit is ruksichtloos,Als hij het nu nog niet weet Gio, nou dan wordje gewoon in de neuk genomen.Als gewone mensen dit zeggen en de profs zien het niet,houd het gewoon op.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juli 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Die weten t ook.
Maar die weten ook dat de bomen niet tot in de hemel groeien.
We moeten dus wat lozen. Hoe dan ook. Desnoods afkopen uit t transferbudget.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Transfer geld is er genoeg ruim 15 miljoen.
Er is verder nog ruimte in het salarisbudget na het vertrek van Clasie.
Daarna is alleen die Zweed gekomen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juli 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Klopt, maar er moet 1. wat knaps komen en 2. op meer dan 1 positie.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Yep.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
15 miljoen gaat nog enkelen Miljoentjes af voor de investeerders en excelsior.Maar dan blijft er genoeg over ,zo duur zijn verdedigers niet.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 21:04 schreef Fer 1 het volgende:
15 miljoen gaat nog enkelen Miljoentjes af voor de investeerders en excelsior.Maar dan blijft er genoeg over ,zo duur zijn verdedigers niet.
Nee , die had ik er al af gehaald.
Opletten Fer.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juli 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Maar salaris budget is maar beperkt nog steeds he.
Clasie zat op een miljoentje ongeveer?
Die Zweed zal er laten we zeggen zes ton van opsnoepen?

Dus een 4 ton salarisbudget is niet veel dan nog.
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Klopt.
Daarom Staan El Kazim Vilhena Immers bij mij met stip op de exit lijst.
Daarna nog n rijtje met bv Manu, Nelom , Wilkshire Te Vrede.
Jouw optie is evt bij nood ook nog mogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2015 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juli 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Werkelijk teleurgesteld in Gio !!! Ik had wel wat meer van hem verwacht ... betreft kwalitatief selecteren en opstellen.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Oké geilie dan zijn we het eens .
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Niet zo lijden man komt goed ,dit is en was een zwakke opstelling bij nader inzien,oook wel een beetje naïef van Gio .Hij had kunnen weten dat de kleinere clubs tegenwoordig knokken voor wat ze waard zijn. Zo zie je maar dat het respect voor Feijenoord helemaal, weg is.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Dit had niet mogen gebeuren ,maar goed hij is gewaarschuwd.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Daarom had ik het liever tegen borussia Dortmund opgenomen, dan weetje al gelijk waarJe aan toe bent met die gasten.Verliezen in de voorbereiding is geen schande ligt er aan tegen wie en hoe.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juli 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 21:38 schreef Fer 1 het volgende:
Daarom had ik het liever tegen borussia Dortmund opgenomen, dan weetje al gelijk waarJe aan toe bent met die gasten.Verliezen in de voorbereiding is geen schande ligt er aan tegen wie en hoe.
Denk jij dat Borussia tegen Feyenoord wil oefenen ???
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juli 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 21:08 schreef van geil het volgende:
Klopt.
Daarom Staan El Kazim Vilhena Immers bij mij met stip op de exit lijst.
Daarna nog n rijtje met bv Manu, Nelom , Wilkshire Te Vrede.
Jouw optie is evt bij nood ook nog mogelijk.
Goei rijtje geile ! Ga zo door, dan wordt het nog wat met jou! ;-)
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Ik ben vereerd.
Maar zeg dit al n half jaartje ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juli 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:27 schreef van geil het volgende:
Verder meldt het AD dat Gio volgende maand als dat dan nog nodig is zijn eigen netwerken gaat informeren over evt versterkingen.
Luis Enrique (Barcalona).
Arsene Wenger (Arsenal).
Niet ondenkbaar. Schiftingen in voorbereidende partijtjes en naderhand zijn ook dat soort topclubs wel beland in de schiftingsfase.
En dan: sell and rent.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:27 schreef van geil het volgende:
Verder meldt het AD dat Gio volgende maand als dat dan nog nodig is zijn eigen netwerken gaat informeren over evt versterkingen.
Luis Enrique (Barcalona).
Arsene Wenger (Arsenal).
Wifi neuk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2015 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juli 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:27 schreef van geil het volgende:
Verder meldt het AD dat Gio volgende maand als dat dan nog nodig is zijn eigen netwerken gaat informeren over evt versterkingen.
Luis Enrique (Barcalona).
Arsene Wenger (Arsenal).
Niet ondenkbaar. Schiftingen in voorbereidende partijtjes en naderhand zijn ook dat soort topclubs wel beland in de schiftingsfase.
En dan: sell and rent.
ar
 ar - zaterdag 18 juli 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Wat zei je Henk?
hehehe..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2015 door ar --
van geil
 van geil - zaterdag 18 juli 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Henk praat dubbel.
VVout
 VVout - zaterdag 18 juli 2015 - 23:43   quote  deeplink  

https://www.youtube.com/watch?v=V1Tl6NV5t8k
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 04:32   quote  deeplink  
Zo als ik al gezegd hebt,Gio gaat zo nodig spelers op de bank of op de tribune zetten .Interview Feijenoord pings ,hij doet het niet graag maar als de dialoog niet helpt moet ik, maatregelen nemen.aldus Gio. Kijk dat is nu het grote verschil F.Rutten Zo komt de kuip toch nog vol te zzitten.Want er lopen nog al wat van die lanteflanters rond daar op dat veld.Emiel Schelvis in gesprek met M.v.Geelwat betreft Mathijsen,hij schijnt een goede band met deze man te hebben,de reden ook dat hij hem ook langer in de ploeg wilde hebben.Of hij nu wel of niet goed voetbalde,maakte M.v.Geel niet uit.Zo man zou direct op non actief gezet moeten worden,hij heeft echt lopen klojen met het elftal.Het is dat de vrienden van Feijenoord hebben ingegrepen anders had hij met zijn pensioen nog gevoetbald als het aan m.v.Geel gelegen had.Dat muisje heeft nog een staartje Let op mijn woorden Het is dus toch een hoer Inplaats van een Kerel bahba.Waardeloze kerel voor voor de club handel in eigen belang en niet voor de daar om dat rare verhaal GGuidettie.Hij heeft die knul gewoon gepasseerd om dat hem dat uit kwam de held.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 04:40   quote  deeplink  
Waardeloze kerel handeld niet in het belang van de club maar eigen belang.Niemand begreep ook waarom hij ook steeds opgesteld werd.Zo ook Kaziem en nog 6 andere bagger spelers.Ik ben weer een klaar met die man.Sterkte allemaal ik hoop dat hij er uit vliegt ,En wie weet wat er nog meer speeld ,anders krijgt Gio het nog zwaar te verduren bij hem Wat een graflijer.Met zijn pleuris Kaziem boularouse ,enzv.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 04:45   quote  deeplink  
En al die mooie woorden van hem Feijenoord is een mooie club en een fantastisch stadion ,en dan dit ,eindelijk iemand die hem onder vuur neemt Emiel schelvis een Feijenoord journalist.Daar om wij zagen wat er gebeurde en we konden het maar niet vatten.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 04:52   quote  deeplink  
Krijg nog een gauw handdruk ook straks ,wie weet wat voor opdrachten Rutten heeft moeten incassereN van hem.En dat hij het daar helemaal niet mee eens was nu sugereerd ik wat maar kijk er niet raar van op.Ik vond Rutten ook terughoudend ,als hij geïnterviewd werd Door Jan Dirk Stouten. Je moest het uit zijn tenen halen zo als J .D .Stouten ook aangaf.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 04:56   quote  deeplink  
Word vervolgd,dit toneelstukje.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2015 - 06:10   quote  deeplink  
Aluhoedje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 04:56 schreef Fer 1 het volgende:
Word vervolgd,dit toneelstukje.
Laat maar..
Barabas
 Barabas - zondag 19 juli 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Welk een gewauwel....
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Dan moetje het lezen mischien gaat er een lampje branden.
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Haha, lampje.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Met zo n rommelmarkt wordfeijenoord geen kampioen, en Gio is een goede trainer met de juiste instelling.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Luister en lees de details,dan snapje de achter liggende gedachten Hoe wat en waar om.Het zijn meestal toch de journalisten die de waarheid boven tafel krijgen.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Maar alsje er aan voor bij wilt lopen ga je gang je leeft in een vrij land ,met list en bedrog.
Barabas
 Barabas - zondag 19 juli 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 16:01 schreef Fer 1 het volgende:
Dan moetje het lezen mischien gaat er een lampje branden.
Ik zie daar te zeer tegenop... Kort bondig inhoudelijk sterk en je krijgt mijn aandacht waarschijnlijk wel te pakken, maar al dat gespui in 351 posts achter mekaar.... no thanks.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Ik vind het zwaar bemoeiend en dan ook nog eens uitspraken doen die kant nog wal raken..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 juli 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 16:03 schreef Fer 1 het volgende:
Met zo n rommelmarkt wordfeijenoord geen kampioen, en Gio is een goede trainer met de juiste instelling.
Dat van Gio moet ik nog maar eens zien ... Het begin is niet vol vertrouwen door het opstellen van Kazim en Nelom en het zetten van spelers op de verkeerde plek !!!
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Je verkoopwaar moet je etaleren, heb nog steeds hoop.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Vind ik niet.En zeker niet met dit soort potjes.
Veel beter spelers te gebruiken die het moeten doen.
Definitief afscheid nemen werkt beter.
En noopt zaakwaarnemers tot actie.
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
We zijn niet in de positie om geld over de muur te gooien, er zal geharkt moeten worden waar het kan.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Dat schijnt opdracht M.v.Geel te zijn om die bagger spelers op te stellen, verkoopbaar te houden tenkosten van de club en voetbal kwaliteit.We hebben nog steeds te maken met die schuldenlast uit een kort verleden.Maar dat neemt niet weg dat hij ook nog eens in eigen belang handeld.Dus nog even Door lijden lijdensweg.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 20:04   quote  deeplink  
De enigste die het ook begrijpt is wout ,we ontkomen er niet aan,van de fouten van de TD v.Geel.We kunnen alleen maar hopen dat ze allemaal in een koop verkocht of verhuurd worden.Voor zo ver zullen wij ons nog heel wat aan ergeren en lijden onder M.v.Geel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0199651