BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 23:31 schreef FR.rolde het volgende:

[..]

Gaan we nog een keer naar lijdensweg toe?
Toch..
Ik bedoel we weten nu waar hij woont, ti's enkel nog ff wat rond vragen waar er in een appartement een vervelende papegaai woont..
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 00:51 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Moet je ze wel hebben
zie Heerenveen topic
FR.rolde
 FR.rolde - zondag 24 mei 2015 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Toch..
Ik bedoel we weten nu waar hij woont, ti's enkel nog ff wat rond vragen waar er in een appartement een vervelende papegaai woont..
Dat lijkt me zo gedaan, doen we!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij zet je ook elke keer weer voor schut he, iemand die een oplaasbanaan op het veld laat waaien noem je een debiel en moet maar nooit mee in een stadion komen en hier krijg je het voor elkaar om onze getinte spelers voor apen uit te maken. Jij bent niet goed bij je hoofd L..
Kijk eerst eens een keer in de spiegel voordat je Feyenoordsupporters voor alles en nog wat uitmaakt. Jij bent een veel slechter persoon..
Voor apen? Waar dan? Blankies en donkies, white's and blacks, duo penotti, kaaskop en negro .... En dat noem jij voor apen uitmaken?

Dan ben jij niet goed bij je hoofd! Als ik iemand ooit voor een aap zou uitmaken zou ik het gewoon zeggen. Daar heb ik geen pseudoniemen voor nodig. Dat ik een deel van de. Supporters voor debielen uitmaakt is helemaal waar, dat ze die voor langere tijd mogen opsluiten is ook waar. Dat ze die mogen knuppelen om een halt toe te roepen is waar .... Dat zijn geen supporters , die alleen maar willen rellen en slopen!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:24 schreef roddie het volgende:

[..]

Ik ben zelf trainer geweest in het amateurvoetbal, en drie keer gepromoveerd met een hele middelmatige, maar wel gelijkwaardige selectie met duidelijke afspraken die voor iedereen golden. Iedereen wist waar die aan toe was en elke speler kreeg zijn kansen.
Nooit geen gezeik gehad.
Café voetbal zeker?
VVout
 VVout - zondag 24 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Vers getapt biertje er bij, satétje en lekker ontspannen ouwehoeren, iets mis mee?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:27 schreef VVout het volgende:
Vers getapt biertje er bij, satétje en lekker ontspannen ouwehoeren, iets mis mee?
Helemaal niet !
roddie
 roddie - zondag 24 mei 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 08:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Café voetbal zeker?
Nee, het waren f pupillen, en de oudste was 6.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 08:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor apen? Waar dan? Blankies en donkies, white's and blacks, duo penotti, kaaskop en negro .... En dat noem jij voor apen uitmaken?

Dan ben jij niet goed bij je hoofd! Als ik iemand ooit voor een aap zou uitmaken zou ik het gewoon zeggen. Daar heb ik geen pseudoniemen voor nodig. Dat ik een deel van de. Supporters voor debielen uitmaakt is helemaal waar, dat ze die voor langere tijd mogen opsluiten is ook waar. Dat ze die mogen knuppelen om een halt toe te roepen is waar .... Dat zijn geen supporters , die alleen maar willen rellen en slopen!
Joh wat is een donkie dan..(?)
dr love
 dr love - zondag 24 mei 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Gio staat voor de moeilijkste beslissing want je hebt zeer weinig keus qua doelpuntmakers.en het ergste is dat iedereen zeer kritisch uithaalt naar kazim ik vind dat gio hem in bescherming moet nemen en hem op achter de spitsen moet laten spelen zodat de druk even af is bij hem en hij moet zich niet reageren op de media. Maar dan moet immers wijken voor de positie en achmadi of clasie

Vermeer

V.beek wilkshere kongolo

Bilal toornstra/clasie achmadi/vilhena boeitius

Kazim

Achabar manu
dr love
 dr love - zondag 24 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Misschien dat je te vrede als vleugel aanvaller kan gebruiken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Om de cornervlag vast te houden?
dr love
 dr love - zondag 24 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Goed zo gio maar je moet echt 3-5-2 spelen of 4-4-2 en pleur die clasie eruit en geef vilhena met toornstra de kans en feyenoord speelt sprankelend voetbal zo pak je gelijk de onkunde van vorige trainers/coach aan. Ik vindt het nu al top dat gio toch bezig is met de formatie te verbeteren dat heeft koeman, ŕukker niet gedaan pas als feyenoord 4 a 5 wedstrijden verder is dat was ook de oorzaak dat feyenoord de controle begon te verliezen.
G-child
 G-child - zondag 24 mei 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Anass achahbar!! Gio heeft het licht gezien!!
dr love
 dr love - zondag 24 mei 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Heel goed gio met achabar en manu die twee hebben laatste maanden of jaren zoveel kritiek gekregen van de sport journalisten of voetbal analisten ook rotterdammer daar zitten ook veel joden.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Waarom stel je Nelom dan ook op
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 17:43   quote  deeplink  
Deze elf hadden t ook moeten klaren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Jammer Gio, je hebt het in ieder geval geprobeerd en het was je nog bijna gelukt ook..
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Jammer van opa.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 17:47   quote  deeplink  
wel n foutje van Gio.
liet niemand warmlopen.
dat zal m niet meer gebeuren.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:
Jammer Gio, je hebt het in ieder geval geprobeerd en het was je nog bijna gelukt ook..
eens.
t was op voorhand n kansloze missie.
hij bracht in ieder geval weer prikkels en voetbal.
sportverteller
 sportverteller - zondag 24 mei 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 17:48 schreef van geil het volgende:

[..]

eens.
t was op voorhand n kansloze missie.
hij bracht in ieder geval weer prikkels en voetbal.
Kansloos was het zeker niet. Je verliest door een buitenspel doelpunt en door pech. Gio heeft weer voetbal in het elftal gebracht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 mei 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 17:47 schreef van geil het volgende:
wel n foutje van Gio.
liet niemand warmlopen.
dat zal m niet meer gebeuren.
Liepen wel mensen warm. Alleen niet Wilkshire. Maar je kan niet je hele bank constant warm laten lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 mei 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Wel een postieve indruk van Gio als trainer gekregen. Weet in geen tijd meer voetbal in het elftal te brengen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wel een postieve indruk van Gio als trainer gekregen. Weet in geen tijd meer voetbal in het elftal te brengen.
Aight..
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wel een postieve indruk van Gio als trainer gekregen. Weet in geen tijd meer voetbal in het elftal te brengen.
eens
sportverteller
 sportverteller - zondag 24 mei 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wel een postieve indruk van Gio als trainer gekregen. Weet in geen tijd meer voetbal in het elftal te brengen.
Eens.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Toch klasse Gio, je bent er maar ingestapt en heb het geprobeerd. Maar met deze simpele en mindere voetballers valt er niet veel te redden. Ik hoop dat je de komende zomer goed verwent gaat worden betreft spelers , en balangrijker: dat de mindere en domme spelers verdwijnen ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Duidelijke verklaring bij fox van hem..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:25 schreef RenatoBos het volgende:
Duidelijke verklaring bij fox van hem..
moet ik even opzoeken op internet dan !
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 mei 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Jammer geen loon naar werken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

moet ik even opzoeken op internet dan !
Staat er nog niet op..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Staat er nog niet op..
Giovanni van Bonckhorst had vele momenten van ongeloof in De Kuip zondagmiddag. Het resulteerde echter niet in de gewenste overwinning op sc Heerenveen (2-2). ''Maar ik heb gezegd dat ik trots op ze ben. We stonden er wederom als team'', bleef Gio positief.
''We hadden de kansen om de wedstrijd te beslissen, zelfs met tien man. Er zijn dingen gebeurd waarvan je denkt: hoe kan dit'', vertelde de coach tegenover Fox Sports. ''Het uitvallen van Luke Wilkshire en die grote kans van Elvis Manu. Maar ze hebben er alles aan gedaan, meer kon ik niet van de jongens vragen.''

Feyenoord was kapot aan het einde. ''We hebben de afgelopen weken veel klappen gekregen. Door de doelpunten kregen we weer energie in samenwerking met het Legioen. We hebben vandaag laten zien wat we kunnen. Dit moet de basis zijn voor volgend seizoen.''
Van Bronckhorst zei verder dat de voorbereiding op het nieuwe seizoen direct begint. ''Europees voetbal is een gemis, maar we beginnen volgend seizoen weer met een frisse start. Nu op vakantie en die zal voor een hoofdtrainer wat drukker zijn.''
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Wedstrijd niet gezien, stukje Langs de Lijn...
van Bronckhorst toch credits opgebouwd, voetballend weer aan de praat kunnen krijgen?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:
Wedstrijd niet gezien, stukje Langs de Lijn...
van Bronckhorst toch credits opgebouwd, voetballend weer aan de praat kunnen krijgen?
Ziet er beter uit de laatste twee wedstrijden in ieder geval..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

moet ik even opzoeken op internet dan !
http://foxsports.nl/video/281280-van-bronckhorst-dit-is-de-basis-voor-volgend-seizoen.html
dr love
 dr love - zondag 24 mei 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Zo vreselijk jammer alleen al voor gio baal ik als een stekker, het brak vandaag echt aan scherpte en nogmaals clasie a.u.b verkopen brengt totaal niks.alle andere spelers krijgen de volle laag kritiek en hij niet heel vreemd.
MMM
 MMM - zondag 24 mei 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Goed gedaan met Anass en Bilal. Keuze voor Nee lomp snap ik niet.
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 23:20   quote  deeplink  
Helaas is Gio 34 wedstrijden te laat aangesteld.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 23:20 schreef Els het volgende:
Helaas is Gio 34 wedstrijden te laat aangesteld.
eens.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 23:50   quote  deeplink  
We hebben verloren door een buitenspel doelpunt en een afgekeurd doelpunt voor ons .manu had ook moeten scoren 1op 1 de ploeg heeft wel weer strijdlust getoont een vacature open SPITS AUB .7HALFMILJOEN mischien clasie 10 en nog een beetje doe je best vGeel. DUS NIET zullen wel weer verdeiggers worden middenvelders want daar hebben we er zo wijnig van buitenspelers SPITSEN SPITSEN SPITSEN de rest hebben we al .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 20:26 schreef dr love het volgende:
Zo vreselijk jammer alleen al voor gio baal ik als een stekker, het brak vandaag echt aan scherpte en nogmaals clasie a.u.b verkopen brengt totaal niks.alle andere spelers krijgen de volle laag kritiek en hij niet heel vreemd.
Neelomp, Manuniet, Nimmers en Klaarzim, die moeten ze als eerste gaan dumpen ... Clasie gaan wel vanzelf weg helaas!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 09:29   quote  deeplink  
In enkele opzichten is het ook wel goed dat Clasie vertrekt. Allereerst voor hemzelf.
Vind hem niet een volwaardige leider, stuurt een elftal niet, scoort vrijwel niet.
De laatste 7 weken heeft hij de boel niet kunnen kantelen en ging veelal mee in de malaise.
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 25 mei 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Wat een gemekker over Gio omdat hij de laatste wissel gebruikte en geen rekening had gehouden met een eventuele verlenging....kasdorp zat er toch doorheen en dat was de laatste wissel.
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:37 schreef het kale mannetje het volgende:
Wat een gemekker over Gio omdat hij de laatste wissel gebruikte en geen rekening had gehouden met een eventuele verlenging....kasdorp zat er toch doorheen en dat was de laatste wissel.
Is ook onzin en zeker geen beginnersfout, zoals die trol van de Telegraaf ons wil laten geloven. Karsdorp vroeg al 20 minuten om een wissel en Achahbar zat er clompleet doorheen. Logische wissels dus. En de wissel van Boëtius-Manu vond ik begrijpelijk.
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:38 schreef Els het volgende:

[..]

Is ook onzin en zeker geen beginnersfout, zoals die trol van de Telegraaf ons wil laten geloven. Karsdorp vroeg al 20 minuten om een wissel en Achahbar zat er clompleet doorheen. Logische wissels dus. En de wissel van Boëtius-Manu vond ik begrijpelijk.
eens
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:38 schreef Els het volgende:

[..]

Is ook onzin en zeker geen beginnersfout, zoals die trol van de Telegraaf ons wil laten geloven. Karsdorp vroeg al 20 minuten om een wissel en Achahbar zat er clompleet doorheen. Logische wissels dus. En de wissel van Boëtius-Manu vond ik begrijpelijk.
Alleen jammer dat Manu niet beter zijn kansen kan benutten . Is wel zijn manco ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:38 schreef Els het volgende:

[..]

Is ook onzin en zeker geen beginnersfout, zoals die trol van de Telegraaf ons wil laten geloven. Karsdorp vroeg al 20 minuten om een wissel en Achahbar zat er clompleet doorheen. Logische wissels dus. En de wissel van Boëtius-Manu vond ik begrijpelijk.
En beste Els, het is zeker wel een beginnersfout van Gio om in zo'n korte tijd 3 keer te wisselen .
Met een grote kans op verlengingen ... Maar daar leert Gio alleen maar van !!!
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En beste Els, het is zeker wel een beginnersfout van Gio om in zo'n korte tijd 3 keer te wisselen .
Met een grote kans op verlengingen ... Maar daar leert Gio alleen maar van !!!
Volgens mij heb ik dan op een verkeerd scherm zitten kijken.
Er waren er op dat moment wel 6 aan een wissel toe.
Als iets niet meer kan kan het niet.
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En beste Els, het is zeker wel een beginnersfout van Gio om in zo'n korte tijd 3 keer te wisselen .
Met een grote kans op verlengingen ... Maar daar leert Gio alleen maar van !!!
Jij had liever doorgegaan met spelers die niet meer kunnen lopen? Tja, da's ook een visie. En zo lekker professioneel ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0127310