BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 11:13 schreef freakie het volgende:
noem nou de 3 wedstrijden waar hij vreselijk heeft geblunderd.. en gelukkig zeg je dat hij zijn werk hoort te doen.. dat doet hij dus ook! maar wel na gezeur en dat is heel begrijpelijk want dat zeuren is door dat bovenstaande.. dan gaat het nu alleen over steek maar vermeer gaat nou ook niet zo lekker we hebben namelijk nu ook punten verloren door hem!
ja vermeer vergeet hij dagelijks.
zelfs tegen OM en afgelopen 5 wedstrijden in de eredivisie!
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 12:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

Het heeft in zoverre wat met elkaar te maken dat wanneer de voorhoede niet scoort en een keeper een bal doorlaat die eigenlijk gepakt moet worden, er verloren wordt. Dan verlies je punten. Scoort de voorhoede wel, maar maakt een keeper een blunder, dan hoeft dat dus geen punten te schelen. Het een hangt gewoon van elkaar af. Een keeper wordt minder hard afgerekent op fouten wanneer er toch gewonnen wordt dan wanneer het punten kost.
dus beste Patrick: indien suarez dario en mickey meer hadden gescoord ---> hadden eventuele persoonlijke fouten van de doelman weinig uitgemaakt. je kunt het puntverlies dus het gehele team aanrekenen. of word je volgend jaar kampioen met alleen suarez en aissati!! vrij sterk verhaal
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 12:51 schreef freakie het volgende:
leidijk.. Is het een goed antwoord als ik zegt eerst de volgende 2 wedstrijden winnen?:P
t kan heel veel schelen.. kwa aankopen een speler komt liever naar een club die naar de champions league gaat.. dan een club in de uefa cub..
;) klopt
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 19:50 schreef Patrick Buisman het volgende:
dat mag natuurlijk jouw mening zijn....ik ben van mening dat als je je probeert te manifesteren als topkeeper je simpelweg afgerekend mag worden op blunders....
klopt. suarez die simpele ballen mist moet ook worden afgerekend op het NIET scoren hiervan. want dat is zijn taak.
Henry die een aantal wedstrijden niet scoort als TOPSPELER, is ook in verzuim. want hij beoefend zijn job niet zoals omschreven. scoren is zijn taak. vrij simpel.
en zo kun je elke speler benaderen in de voetballerij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door Thomas --
bully
 bully - woensdag 29 april 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:03 schreef Krunk het volgende:

[..]

klopt. suarez die simpele ballen mist moet ook worden afgerekend op het NIET scoren hiervan. want dat is zijn taak.
Henry die een aantal wedstrijden niet scoort als TOPSPELER, is ook in verzuim. want hij beoefend zijn job niet zoals omschreven. scoren is zijn taak. vrij simpel.
en zo kun je elke speler benaderen in de voetballerij.
vind de uitspraken van jou zeker niet volwassen krunk
en over de keeper
is zinloos daarop verder tegaan
ieder heefd zijn eigen mening daarover
en die kan je mekaar niet opdringen
op naar het nieuwe seisoen want dit seisoen is gewoon verloren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - donderdag 30 april 2009 - 10:05   quote  deeplink  
Jongens, voor de laatste keer... Ga ontopic, discussieer met elkaar, maar laat elkaar in waarde. Dit is de laatste waarschuwing.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Krunk is iemand het daar dan niet mee eens ? maar ff daarop terug koment punten verloren door Vermeer ? nee Sorry..

1. Olequer zag er slecht uit met dat doelpunt.. en niet vermeer hij schoot em gewoon goed in.. was een stuk lastiger dan de doelpunten van Herenveen, Groningen, Heracles
2. Vermeer heeft ook belangrijke reddingen gemaakt tegen AZ die steek niet had gehad..
3. 16 Schoten op doel 69% bal bezit.. waarvan ermaar 1 in gaat en nog een penal ook.. DAT IS SLECHT !!!

Wel grappig overgens hoe het publiek achter Vermeer stond in de Wedstrijd op de Manier hoe snel hij doorging met het spel door mee te voetballen en niet het spel te vertragen..

Ontopic.. gewoon heel simpel.. de Groep bij elkaar houden.. en hooguit pranjic halen en laten we nu maar op houden over de keepers kwestie.. komen we toch niet uit..
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:50 schreef bully het volgende:

[..]

vind de uitspraken van jou zeker niet volwassen krunk
en over de keeper
is zinloos daarop verder tegaan
ieder heefd zijn eigen mening daarover
en die kan je mekaar niet opdringen
op naar het nieuwe seisoen want dit seisoen is gewoon verloren
wat is er niet volwassen aan.
een doelman word afgerekend op doelpunten en blunders
een spits moet worden afgerekend op het niet scoren of het verzuimen hiervan.

zo zit de maatschappij in elkaar maar dat snap jij niet!
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
Krunk is iemand het daar dan niet mee eens ? maar ff daarop terug koment punten verloren door Vermeer ? nee Sorry..

1. Olequer zag er slecht uit met dat doelpunt.. en niet vermeer hij schoot em gewoon goed in.. was een stuk lastiger dan de doelpunten van Herenveen, Groningen, Heracles
2. Vermeer heeft ook belangrijke reddingen gemaakt tegen AZ die steek niet had gehad..
3. 16 Schoten op doel 69% bal bezit.. waarvan ermaar 1 in gaat en nog een penal ook.. DAT IS SLECHT !!!

Wel grappig overgens hoe het publiek achter Vermeer stond in de Wedstrijd op de Manier hoe snel hij doorging met het spel door mee te voetballen en niet het spel te vertragen..

Ontopic.. gewoon heel simpel.. de Groep bij elkaar houden.. en hooguit pranjic halen en laten we nu maar op houden over de keepers kwestie.. komen we toch niet uit..
oke als we ontopic blijven: groep moet zeker bij elkaar blijven. zie ajax af en toe echt mooi spelen en goed combinatie spel leveren. tja.. het probleem ligt hem bij het feit dat ze dit niet constant en wekelijks doen. dus een pranjic hoeft niet zozeer. denk dat je dit seizoen met aissati en vertonghen mickey goed kan bedienen. een pranjic zorgt alleen maar weer voor de zoveelste middenvelder.
een beerens zou ik er wel bij halen, gezien hij kan wennen een seizoen lang.
suarez blijft maar 1 jaar nog!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 mei 2009 - 15:55   quote  deeplink  
zit wat in maar een beerens vind ik niet goed genoeg.. leuk voor herenveen en doet leuke dingen maar nog nie genoeg vind ik.. Elia het zelfde verhaal allhoewel ik die persoonlijk beter vind dan beerens.. maar ik las net ook dat Rommeldaal weer terug kwam van Verhuur? als ze die nu is Verkopen voor een leuk centje incl Bakjechoco en daar 1 goeie links/rechtsbuiten voor halen ? een soort Overmars ?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:19   quote  deeplink  
beste nr10 , ik denk dat de 2 genoemde spelers allebei versterkingen zouden zijn voor Ajax , Elia zeker , dat is een speler die met een actie een wedstrijd kan openbreken en is de laatste 2 jaar echt extreem gegroeid en is zeker wel geschikt voor Ajax , beerens kan je idd over twijfelen maar ook hij is enorm gegroeid de laatste 2 jaar. en jij wilt "een soort overmars" maar die wil iedereen wel dus dat zal niet meevallen of hij moet in eigen jeugd lopen al kwam Overmars ook van een klein clubje dus goed scouten in Nl kan ook nog optie zijn al zal er niet zomaar even een nieuwe Overmars rondlopen. Ik vind Elia echt een top-optie voor welke club dan ook , als je ziet hoe die jongen met de bal omgaat en ook nog oog heeft voor de combinatie met andere spelers: echt toptalent maar als ie meer dan 10 milj moet kosten is dat wel een groot risico.
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 17:26   quote  deeplink  
nummer tien? t opvallende is dan bij 1 wedstrijd in de uefa cup bij vermeer er nul tegen ajax zijn gevallen waar hij het egt uitstekend deed.. daarin tegen waren het er 5 tegen in de 3 wedstrijden bij vermeer..

De topic als we spelers halen moeten het spelers zijn die we kopen als vervanging van andere spelers die miss weg gaan.. zoals je ziet bij az en twente ze hebben als er een speler weg gaat weer een lopen die bijna net zo goed is.. bodul is zoon voorbeeld bij ajax.. En iemand met een echte leiderschaps mentalitiet is nodig een soort davids of stam achtig.. hoop nog steeds dat kanu komt..

Elia is natuurlijk ook heel goed maar die gaat niet komen nar ajax als we geen VC halen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Elia komt dus niet nee ,

verder is Kanu natuurlijk geen leider type stam of davids!
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 18:00   quote  deeplink  
nee dat klopt jantje! over kanu, en of ajax Elia kan halen weet je dus niet.. of je moet al wat vooruit gekeken hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
ja in me glazen bol! zag net een persconferentie van vandaag met MvB waarin hij aangaf dat Ajax eigenlijk niet in de Cl maar in de Uefa-league hoort qwa nivo , waarom hebben wij hier altijd meningverschillen over terwijl het bij Ajax zelf WEL duidelijk is????
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 18:06   quote  deeplink  
haha ja ik zag die persconferentie ook.. hij geeft aan dat hij het niet eens is met de indelingen van de wedstrijden en zijn spelers dus ook geen of nauwelijks hun eigen vakantie kunnen nemen.. En dat hij NU vindt dat ajax meer thuis hoort bij de eufa cup.. daaruit werd ik niet wijzer dat ze niet naar de champions league willen jantje!
Dan nog iets hij geeft aan als je ziet dat twente tegen arsenal moest.. Hij wil daar lijkt mij mee aangeven als je er dan al uitligt dan heb je al helemaal niks..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 18:13   quote  deeplink  
ik zeg ook niet de ze niet willen , ik zeg wel dat Marco aangaf dat Ajax qwa nivo eigenlijk meer thuishoort in de Uefa League! lezen en dan reageren a.u.b.

natuurlijk wil je naar de CL , dat wil iedereen!
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 17:58 schreef jantje 1974 het volgende:
Elia komt dus niet nee ,

verder is Kanu natuurlijk geen leider type stam of davids!
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 18:04 schreef jantje 1974 het volgende:
ja in me glazen bol! zag net een persconferentie van vandaag met MvB waarin hij aangaf dat Ajax eigenlijk niet in de Cl maar in de Uefa-league hoort qwa nivo , waarom hebben wij hier altijd meningverschillen over terwijl het bij Ajax zelf WEL duidelijk is????
ja dat zegt hij maar je zegt het bij je eerste berichtje alsof het nu al zo is dat ajax elia niet kan halen.. dat wat je nu dus zegt is dus dan ook niet zeker dat Elia niet komt toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 19:28   quote  deeplink  
sorry freak maar je bericht is erg onsamenhangend , mijn reactie op de komst van Elia was een opnaaiertje , er werd volgens mij door jou gezegd dat Elia alleen haalbaar was als Ajax 2e zou worden waarop ik antwoorde dat ie dus niet komt!
Heeft werkelijk niets te maken met t verhaal van MvB en mijn reactie daarop!
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 19:31   quote  deeplink  
nou dat geef je wel aan als reden.. daap
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 19:36   quote  deeplink  
wat geef ik aan als reden? en hou t netjes a.u.b. daapje!
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 19:52   quote  deeplink  
haha jonge je weet niet eens wat je heb geschreven.. lees a.u.b even je berichtjes nog eens keer!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 20:18   quote  deeplink  
heb ik al 3 x gedaan , dus zeg t maar .............

denk toch dat je t niet goed gelezen heb wat ik schrijf maar geef t me duidelijk aan dan kan ik reageren.........
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:
zit wat in maar een beerens vind ik niet goed genoeg.. leuk voor herenveen en doet leuke dingen maar nog nie genoeg vind ik.. Elia het zelfde verhaal allhoewel ik die persoonlijk beter vind dan beerens.. maar ik las net ook dat Rommeldaal weer terug kwam van Verhuur? als ze die nu is Verkopen voor een leuk centje incl Bakjechoco en daar 1 goeie links/rechtsbuiten voor halen ? een soort Overmars ?
ja is ook een goede optie. maar denk dat rommedahl toch wel geschikt is voor in de breedte? alleen denk niet dat hij de intentie heeft om in ajax 2 te spelen elke maandag ofzo. hmm.. vind beerens wel een aardige speler namelijk, maar goed. misschien voor over 2 jaar? ik bedoelde meer om hem te laten rijpen voor een jaartje als vervanger van suarez eind van de rit. ja nu noem je even iemand op... Marc Marc Marc... zo dat was nog eens een speler. vond het moment toen hij ogararu even wegspeelde ook zo fantastisch!
maar misschien is een type John van ’t Schip en Bryan Roy niet meer zo gemakkelijk te vinden. de concurrentie is ook bijzonder groot alvorens een talentje een clubje uitkiest. Martina is veels te licht voor ajax1, bakjechoco niet geschikt voor eredivisie niveau;) en een emanuelson is idd niet echt een linksbuiten nee. meer een noodoplossing voor op alle posities, behalve doelman;) tja... de tijd zal het leren. scout gewoon iemand uit Zweden :P
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 17:19 schreef jantje 1974 het volgende:
beste nr10 , ik denk dat de 2 genoemde spelers allebei versterkingen zouden zijn voor Ajax , Elia zeker , dat is een speler die met een actie een wedstrijd kan openbreken en is de laatste 2 jaar echt extreem gegroeid en is zeker wel geschikt voor Ajax , beerens kan je idd over twijfelen maar ook hij is enorm gegroeid de laatste 2 jaar. en jij wilt "een soort overmars" maar die wil iedereen wel dus dat zal niet meevallen of hij moet in eigen jeugd lopen al kwam Overmars ook van een klein clubje dus goed scouten in Nl kan ook nog optie zijn al zal er niet zomaar even een nieuwe Overmars rondlopen. Ik vind Elia echt een top-optie voor welke club dan ook , als je ziet hoe die jongen met de bal omgaat en ook nog oog heeft voor de combinatie met andere spelers: echt toptalent maar als ie meer dan 10 milj moet kosten is dat wel een groot risico.
idd denk dat Munsterman de hoofdprijs wil hebben hiervoor
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 20:55   quote  deeplink  
oke jantje..
k kan het helemaal verkeert begrijpen maar als je eerst zegt dat elia dan niet komt(op mijn reactie)..
en dan daarna zegt dat je een persconferentie heb gezien waar marco aangeeft dat ajax bij de eufa cup hoort kwa nivo..
dan denk ik dat jij daarmee nog iets wil verstreken(dat ajax dan geen 2e word)
Dat ajax niet bij de champions league hoort kan maar dat is in het algemeen alle clubs in nederland zijn gewoon te min..
marco zegt dat tegen een arsenal niet te spelen is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 21:16   quote  deeplink  
dat heb je dus niet goed gelezen , die opmerking van MvB staat voor mij helemaal buiten t 2e of 3e worden! je gebler was dus voorbarig en onterecht. Lees voortaan gewoon wat er staat en ga er niet je eigen wending aangeven om vervolgens met die gedachte kritiek te gaan leveren.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
valt het u allen niet op dat freakie dezelfde aanvalstechniek op medeforumschrijvers heeft als krunk maar dat zij elkaar nooit afvallen??
Gaat er steeds meer op lijken dat freakie en krunk nicknames zijn van 1 en dezelfde persoon, of zie ik sterretjes?
freakie
 freakie - vrijdag 01 mei 2009 - 21:29   quote  deeplink  
nou oke t zou mijn fout zijn.. maar welke aanvals techniek heb ik volgens jou dan? als jij wilt geloven dat krunk en ik een en de zelfde zijn ga je gang alleen ik weet nu dat ik geheel iemand anders ben en niet 2 acounts ga maken.. dus ik mijn opzichte zie je heel veel sterretjes.. alleen krunk heeft het ook genoeg wel goed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door freakie --
bully
 bully - vrijdag 01 mei 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:50 schreef bully het volgende:

[..]

vind de uitspraken van jou zeker niet volwassen krunk
en over de keeper
is zinloos daarop verder tegaan
ieder heefd zijn eigen mening daarover
en die kan je mekaar niet opdringen
op naar het nieuwe seisoen want dit seisoen is gewoon verloren
als je goed kijkt naar jou bericht en de mijne zie je dat thomas die heefd aangepast
en dat mijn reactie over onvolwassenheid niet over de keeper ging maar over hetgeen je andere mensen hier toewenst of benoemd
over de keeper gaf ik alleen aan dat het een oneindige duscussie is
waar ieder zijn eigen mening over heefd
en dat je die mekaar niet kan opdringen
persoonlijk zie ik ook liever steek
deze discussie heefd niks meer met het voetbal temaken
maar meer met het op de persoon te spelen
dus daarom dat ik daar al heel tijdje niet meer aan meedoe
maar om ontopic teblijven
persoonlijk zie ik elia graag komen
en dat we toch nog tweede worden zodat we ajax hopelijk dan toch nog in de cl zien spelen
maar zie dat nog steeds niet als vanzelfsprekend
want het zal nog moeilijk genoeg worden
bully
 bully - vrijdag 01 mei 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 21:22 schreef jantje 1974 het volgende:
valt het u allen niet op dat freakie dezelfde aanvalstechniek op medeforumschrijvers heeft als krunk maar dat zij elkaar nooit afvallen??
Gaat er steeds meer op lijken dat freakie en krunk nicknames zijn van 1 en dezelfde persoon, of zie ik sterretjes?
zelfde meningen lijkt mij nog niet zo verkeerd
maar verschil tussen die twee is dat freaky niet op de persoon speeld[niet bij mij ]
maar gewoon zijn mening geefd
ook al ben ik het daar niet altijd mee eens
en hij het niet met mij
maar denk dat daar dit forum ook voor bedoeld is
zonder mekaar aftevallen te discuseren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door bully --
freakie
 freakie - zaterdag 02 mei 2009 - 15:04   quote  deeplink  
dus ontopic blijve k denk dat elia iedereen hier wel wil zien komen das dus niet zo heel moeilijk.. uiteraard ajax dat 2e gaat worden is pittiger.. Maar waar ajax nu mee bezig is is jonge spelers bekijken uit het buitenland dat vindt ik nog een stukje beter.. Elia is heel goed maar die gaat heel wat kosten..
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 21:44 schreef bully het volgende:

[..]

als je goed kijkt naar jou bericht en de mijne zie je dat thomas die heefd aangepast
en dat mijn reactie over onvolwassenheid niet over de keeper ging maar over hetgeen je andere mensen hier toewenst of benoemd
over de keeper gaf ik alleen aan dat het een oneindige duscussie is
waar ieder zijn eigen mening over heefd
en dat je die mekaar niet kan opdringen
persoonlijk zie ik ook liever steek
deze discussie heefd niks meer met het voetbal temaken
maar meer met het op de persoon te spelen
dus daarom dat ik daar al heel tijdje niet meer aan meedoe
maar om ontopic teblijven
persoonlijk zie ik elia graag komen
en dat we toch nog tweede worden zodat we ajax hopelijk dan toch nog in de cl zien spelen
maar zie dat nog steeds niet als vanzelfsprekend
want het zal nog moeilijk genoeg worden
heb er wel de hoop in dat de 2e plek te pakken moet zijn.
twente draait voor geen meter.
laatste week spelen we zelf tegen de tukkers. dus we hebben alles in eigen hand.
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 22:05 schreef bully het volgende:

[..]

zelfde meningen lijkt mij nog niet zo verkeerd
maar verschil tussen die twee is dat freaky niet op de persoon speeld[niet bij mij ]
maar gewoon zijn mening geefd
ook al ben ik het daar niet altijd mee eens
en hij het niet met mij
maar denk dat daar dit forum ook voor bedoeld is
zonder mekaar aftevallen te discuseren
openbaar forum om je kritiek, denkwijze, visie, strategie, perspectief, motivatie, beoordelingen etc... op te plaatsen. niet moeilijk toch!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 07:45   quote  deeplink  
is inderdaad openbaar , mijn verzoek naar u toe is om ook s andermans meningen te respecteren of soms zelfs is iets toe te geven , dit zou u aanwezigheid een stuk minder irritant maken.
U mag uw mening net als iedereen hebben maar hoeft uw mening niet op te dringen op de manier zoals u vaak doet.
Verder is het natuurlijk wel fijn als men wel een beetje realistisch blijft in de reacties en meningen.
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 20:24 schreef Krunk het volgende:

[..]

heb er wel de hoop in dat de 2e plek te pakken moet zijn.
twente draait voor geen meter.
laatste week spelen we zelf tegen de tukkers. dus we hebben alles in eigen hand.
je zegt twente draait voor geen meter
ajax wel dan?
ajax laat het op alle fronten afleggen op moment
in begin verloren ze tegen de kleintjes
die winnen ze nu en laten het weer liggen tegen de grotere
en twente is er altijd op gebrand het van ajax tewinnen
tegen ajax spelen is nu eenmaal de beste motivatie die er is
zeg niet dat twente nu wel zal winnen van ajax
maar vind het nog steeds niet vanzelfsprekend
dat ajax dat doet
het kan twee kanten op en ik hoop de goede
want zonder die tweede plaats is het seisoen wel heel erg verziekt
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 13:45   quote  deeplink  
bully , je weet toch dat in de ogen van Krunk Ajax onaantastbaar is en hij niet inziet dat Ajax ook niet draait ondanks de magere resultaten want die liggen aan scheidsrechters en dat soort factoren maar niet aan Ajax zelf!
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 07:45 schreef jantje 1974 het volgende:
is inderdaad openbaar , mijn verzoek naar u toe is om ook s andermans meningen te respecteren of soms zelfs is iets toe te geven , dit zou u aanwezigheid een stuk minder irritant maken.
U mag uw mening net als iedereen hebben maar hoeft uw mening niet op te dringen op de manier zoals u vaak doet.
Verder is het natuurlijk wel fijn als men wel een beetje realistisch blijft in de reacties en meningen.
prima, alleen indien mijn mening niet hetgeen is wat jij denkt moet je er niet op reageren. want dan is het logisch dat er een discussie uitkomt. verdr hoef je hier niet poeslief te gaan doen na jouw dreig berichten en ziekten berichten!

UPDATE: Sparta - AFC
Op dit moment kan heel Nederland maar weer zien waarom ajax 0-2 achterstaat tegen sparta. Dacht dat Ajax de punten nodig had, maar blijkbaar hebben Vermeer en van der Wiel voldoende punten om nu al Twente te kunnen passeren. Wat staat Vermeer weer onwijs slecht opgesteld bij het eerste doelpunt! En dan vd Wiel die regelmatig fouten maakt en de verdediging van Ajax geheel open laat liggen. En een Suarez die geheel geen inzet vertoond. Dit is al tekenend voor de situatie op het moment. Ongeacht of Steek zou keepen of niet.... dit is precies wat ik bedoel: Ajax is geen kampioen geworden doordat het team nooit THUIS GEEFT daar waar nodig is. En de verdediging een mooie gatenkaas is. Echt dieptriest!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:27   quote  deeplink  
eens krunk , dit kan je geen topclub meer noemen! kritiek op Vermeer is zoals altijd wat overdreven , jongen staat prima te keepen maar de verdediging staat gewoon te schutteren , centrum zo lek als een vergiet , duels worden verloren op t middenveld waar vBuuren heerst over de kleine mannetjes bij Ajax , nee de top is nog ver héél ver weg.................... maar goed is al vaker gezegd de samenstelling van dit elftal klopt niet en dat ligt toch echt aan de technische staf (MvB) en in die staf zal in de zomer het één en ander gaan veranderen en er zal iemand bijkomen die niet in Marco's kaartclubje zit..................
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 15:28   quote  deeplink  
als deze standen zo blijven kunnen we cl voorronden vergeten
ajax 2-0 achter en twente op 0-0
dus komt ert gewoon op neer dat mvb gefaald heeft hier een team van te maken wat hij zelf al toegaf
en ik zie nog steeds geen uitzicht op enige verbetering
dat je geen kampioen word is niet het ergste maar wel dat je nog steeds geen stijgende lijn ziet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:27 schreef jantje 1974 het volgende:
eens krunk , dit kan je geen topclub meer noemen! kritiek op Vermeer is zoals altijd wat overdreven , jongen staat prima te keepen maar de verdediging staat gewoon te schutteren , centrum zo lek als een vergiet , duels worden verloren op t middenveld waar vBuuren heerst over de kleine mannetjes bij Ajax , nee de top is nog ver héél ver weg.................... maar goed is al vaker gezegd de samenstelling van dit elftal klopt niet en dat ligt toch echt aan de technische staf (MvB) en in die staf zal in de zomer het één en ander gaan veranderen en er zal iemand bijkomen die niet in Marco's kaartclubje zit..................
ja toch.... echt diep triest hoe je tegen psv onderuit gaat en tegen sparta waar je de punten nodig hebt staat te spelen alsof je een PANENKA strafschop staat te nemen!! ;) ook al zoiets tegen AZ dat ik mezelf moet gaan afvragen: Suarez zit je al op wereldtop ofzo?! is gewoon minachting naar het publiek en je eigen team.

en snap ook niet wat een witschge toevoegd aan ajax!
van het schip is nog redelijk.
balen dat KOSTER geen coach meer is. hij kon tenminste wel goed omgaan met de selectie en de groep goed coachen. vond hem wel motiverend en nuchter. weet niet hoe jij dit ziet?

maar dit ajax staat nog ver van plaats 2!
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:28 schreef bully het volgende:
als deze standen zo blijven kunnen we cl voorronden vergeten
ajax 2-0 achter en twente op 0-0
dus komt ert gewoon op neer dat mvb gefaald heeft hier een team van te maken wat hij zelf al toegaf
en ik zie nog steeds geen uitzicht op enige verbetering
dat je geen kampioen word is niet het ergste maar wel dat je nog steeds geen stijgende lijn ziet
Marco heeft een goed team het veld op gegooid!
wat jantje aangeeft: verdediging staat lam en gehandicapt te spelen. geen idee waarom alderweireld niet speelt in plaats van wielaert!
verder staat vermeer ook niet al te best. en vd wiel denkt echt dat hij straatlengtes op Silva voorloopt. maar hij heeft zijn plek meer te danken aan een gebrek aan denkvermogen van de technische staf van ajax! silva is echt beter.
en by the way wat doet een anita op het middenveld? word wekelijks overlopen. zorg voor controle. plaats desnoods SLOME SLAK Lindgren daaro. of speel 442 met emanuelson op links

(2e helft)
vermeer

vd wiel oleguer wielaert vermaelen

enoh aissati urby mickey

suarez cvitanich

damn klote zooi
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 15:36   quote  deeplink  
het is het team wat het doet
weet niet waar jij het op baseerd dat van het schip het wel goed doet en witsche niet
omdat derksen dat zei?
volgens mij is marco de eindverandwoordelijke
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:36   quote  deeplink  
zéér realistisch krunkie! tof van je want dit heb ik nog nooit gezien van je! Kan me nog herinneren dat jij MvB en zijn KOMPLETE staf zéér geschikt vond voor Ajax , top dat je ook een keer je ongelijk aangeeft , klasse!

ik weet wat t is als je club zo afglijdt , heb t jaren al meegemaakt , gelukkig zit mijn club de laatste 10 wedstrijden in een goede reeks maar ik weet hoe jeje voelt.

echt kut , je snapt er niks van want hoe kan mijn club zo ver afzakken , hadden we Perz nog maar want die scoort net 1-0 voor Twente tegen AZ met een wereldgoal! pfffffffffffffffffffff

uithuilen en opnieuw beginnen! sterkte!
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:37   quote  deeplink  
het team presteert niet naar behoren!
marco heeft een goed team het veld op gestuurd!
nu staat twente 1-0 voor!
en is ajax alweer genaaid! wat een kloteteam ook. mentaliteit van miljonairs die er al zijn. waar zijn de echte spelers gebleven!
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 15:38   quote  deeplink  
twente 1-0 voor
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:39   quote  deeplink  
ja zei ik net. echt klote. stelletje mooiweer voetballers in de arena. denken dat ze al ver zijn.
er staat gewoon een slap zooitje mieten man!
spelers als galasek, davids, seedorf, blind, van basten zijn er niet meer
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 15:40   quote  deeplink  
de trainer moet de spelers motiveren
dus als hem dat niet lukt met die miljonairs zoals jij zegt
en andere trainers bij andere clubs wel
is het toch zijn falen
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:43   quote  deeplink  
tjaa voor een deel wel.
maar de jongens doen het uiteindelijk zelf.
JE MOET ALS HOPELOOS TEAM DAT CL WIL GAAN SPELEN ZELF GEMOTIVEERD ZIJN OM NAAR BEHOREN TE PRESTEREN. INDIEN JE DIT NIET KUNT ALS PROF IS JE EIGEN INSTELLING VER TE ZOEKEN. baal als een stekker van dit waardeloos stelletje hangjongeren!
echt diep triest hoe hier al weken word gespeeld. en dan klagen: ja shit... we spelen geen CL ik wil nu naar een andere club toe. stel mieten.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:44   quote  deeplink  
maar krunk , jij gaf aan dat spelers als Suarez,Aissatti,Sulejmani toppers zijn die al véél verder zijn dan spelers als Schaars,Dembele,de Zeeuw die WEL t karakter hebben en dus ook al kampioen zijn?

spelers scout je toch ook op mentaliteit of niet?

dat marco zijn scouting niet zo geweldig is blijkt wel uit de spelers die hij in Oranje liet spelen: Bobson,Denneboom...............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX 2009/10









0.0338060