BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afgetroefd door Feyenoord voor Cissé..................

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
makker
 makker - zaterdag 04 juli 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Gelukkig maar. Hebben we niet weer de onnodige miljoenen over de balk gegooid voor een speler die zich pas een jaar gepresenteerd heeft op het hoogste podium. Maar houden jullie je nu maar bezig met je eigen club want volgens mij is daar nog genoeg werk aan de winkel. Of niet soms?
Shiva
 Shiva - zaterdag 04 juli 2009 - 21:58   quote  deeplink  
het zou idd weggegooid geld zijn..net zoals met sulmani.
het is onbegrijpelijk dat pranjic en douglas niet opgehaald zijn.
makker
 makker - zaterdag 04 juli 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 21:58 schreef Shiva het volgende:
het zou idd weggegooid geld zijn..net zoals met sulmani.
het is onbegrijpelijk dat pranjic en douglas niet opgehaald zijn.
Over Sulejmani is denk ik meer dan genoeg gezegd. Als deze jongen komend seizoen niet preseert zal hij de boeken ingaan als de grootste miskoop alle tijden. Dat Pranjic en Douglas niet zijn opgehaald is vreemd, maar we weten natuurlijk allemaal niet hoe Jol over de invulling van zijn team denkt. Het kan zijn dat hij beide spelers niet nodig achtte. Echter bij Pranjic is Bayern om de hoek komen kijken en tja Bayern is gewoon groter dan Ajax. Hoe moeilijk dat ook te zeggen is.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 04 juli 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 20:44 schreef Shiva het volgende:
en ze vissen ook al naast elia
wist je al anders gingen ze niet achter cisse aan.
freakie
 freakie - zaterdag 04 juli 2009 - 23:42   quote  deeplink  
hetnieuws en joey.. sorry heb nie egt veel zin in spellings discussies.. nivo is inderdaad niveau.. zoals je al ziet schrijf ik niet op spellings controle.. en heb ik ook niet egt veel zin om daar nu op te gaan letten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door freakie --
bully
 bully - zondag 05 juli 2009 - 12:58   quote  deeplink  
een discussie over spelling lijkt mij niet echt nuttig.
vaak word hier snel wat ingetypt dus foutje kan altijd.
plus dat het hier over voetbal gaat en niet over typfouten.
en om oftopic teblijven.
De koi hoek.nl wie zegt dat ajax achter cisse aanzat?
is de telegraaf nu ineens wel een betrouwbaar medium?
persoonlijk denk ik niet dat cisse bij ajax wat zou toevoegen.
joey
 joey - zondag 05 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Ja sorry!

Maar is het nou bevestigt door iemand van
AJAX dat ze achter cisse aanzaten?
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 20:44 schreef Shiva het volgende:
en ze vissen ook al naast elia
elia speelt op de plek van sulejmani, we hadden deze jongen uberhaubt niet nodig, misschien voor de breedte.
greenwood
 greenwood - zondag 05 juli 2009 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

elia speelt op de plek van sulejmani, we hadden deze jongen uberhaubt niet nodig, misschien voor de breedte.
denk niet dat ze van plan waren 8 miljoen uit te geven aan een breedte aankoop.. denk dat ze dan met elia op links sulejmani op 10 dario spits suarez rechtsbuiten wilden spelen ofzo. maar we hebben elia dus helemaal niet nodig zodat sulejmani op links kan blijven.
freakie
 freakie - zondag 05 juli 2009 - 15:37   quote  deeplink  
ja maar ze geven ook aan geen mega aankopen te gaan maken.. maar ook dat ze niet opzoek zijn naar aanvallers.. naar een middevelder en verdediger..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 juli 2009 - 16:26   quote  deeplink  
denk dat Cissé voor elke ploeg wel interessant is , voor de ene club als Basisspeler en voor de andere als breekijzer , ik ga ook niet beweren dat Cissé Suarez en/of Sulejmani uit de basis zou spelen maar als er interesse is ziet de club wat in je , en terecht!

Ik vind t ook goed dat Ajax (om welke reden dan ook) geen 10 milj neerlegd voor Elia want dan is t einde zoek , Jol heeft in Dld gewerkt en daar worden flinke salarissen betaald maar met transfersommen zijn ze daar (in verhouding) best zuinig.
Shiva
 Shiva - zondag 05 juli 2009 - 18:04   quote  deeplink  
al met al..zonde van alle tijd en energie voor een speler die niet eens nodig was.
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Ik ben rasfeyenoorder maar snap niet waarom Feyenoorders hier een topic starten om een "lange neus" te trekken naar 020? Laten we alles gewoon op het veld laten zien zonder hier meteen weer met dingen te komen als dat Feyenoord weer kampioen wordt. Feit is gewoon dat beide clubs onder hun kunnen spelen en dat het een beetje kinderachtig is om op een forum stoer te gaan doen over een speler die naar ons toe komt.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zondag 05 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2009 - 22:32 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik ben rasfeyenoorder maar snap niet waarom Feyenoorders hier een topic starten om een "lange neus" te trekken naar 020? Laten we alles gewoon op het veld laten zien zonder hier meteen weer met dingen te komen als dat Feyenoord weer kampioen wordt. Feit is gewoon dat beide clubs onder hun kunnen spelen en dat het een beetje kinderachtig is om op een forum stoer te gaan doen over een speler die naar ons toe komt.
Wij kunnen elkaar de hand schudden!
freakie
 freakie - maandag 06 juli 2009 - 20:31   quote  deeplink  
zeer goede reactie viezefurr!
Shiva
 Shiva - maandag 06 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
je hebt helemaal gelijk.
laten we het van de positieve kant bekijken.
we kunnen voor dat er een bal is getrapt,ajax al afschrijven voor de CL plekken.
joey
 joey - maandag 06 juli 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Want...?
AFCAjason
 AFCAjason - dinsdag 07 juli 2009 - 15:07   quote  deeplink  
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO blij dat hij niet naar ajax is gekomen wat een enorme miskoop zou dat zijn en wat een geldverspilling daarbij blijft het een gerucht en klopt er geen reet van.
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 15:07 schreef AFCAjason het volgende:
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO blij dat hij niet naar ajax is gekomen wat een enorme miskoop zou dat zijn en wat een geldverspilling daarbij blijft het een gerucht en klopt er geen reet van.
helemaal mee eens een overschatte speler naar mij mening vooral voor 3,5miljoen euro.Feyenoord heeft niks geleerd toen ze die 30miljoen weg smeten en in de schulden kwamen.3,5miljoen kunnen ze nooit meer terug verdienen aan cisse dus nog meer schulden!!
Chukkie
 Chukkie - dinsdag 07 juli 2009 - 21:28   quote  deeplink  
De topic was dat Ajax (zelfs) werd afgetroeft door Feyenoord....

Om even inhoudelijk te reageren... Ik vin niet dat er sprake is van aftroeven als je pas op het allerlaatste moment een ultieme poging waagt eenb speler binnen te halen.

Pas op het allerlaatste moment heeft Ajax een poging gewaagt en dat alleen maar omdat mijn inziens het project Elia werd afgeblazen.

Dus aftroeven... nee sorry beetje overdreven!
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 21:28 schreef Chukkie het volgende:
De topic was dat Ajax (zelfs) werd afgetroeft door Feyenoord....

Om even inhoudelijk te reageren... Ik vin niet dat er sprake is van aftroeven als je pas op het allerlaatste moment een ultieme poging waagt eenb speler binnen te halen.

Pas op het allerlaatste moment heeft Ajax een poging gewaagt en dat alleen maar omdat mijn inziens het project Elia werd afgeblazen.

Dus aftroeven... nee sorry beetje overdreven!
helemaal gelijk chuckie hier is geen spraken van aftroeven in de verste verte niet!!!!!
snap die zin ook niet echt je kunt beter zeggen ajax heeft geen geld verspilling gedaan
aan een overschatte speler die nooit meer dan 3miljoen waard is en dat geld kun je echt niet meer terug verdienen nog meer schulden voor feyenoord dus!
bully
 bully - dinsdag 07 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 15:10 schreef k-1cj het volgende:

[..]

helemaal mee eens een overschatte speler naar mij mening vooral voor 3,5miljoen euro.Feyenoord heeft niks geleerd toen ze die 30miljoen weg smeten en in de schulden kwamen.3,5miljoen kunnen ze nooit meer terug verdienen aan cisse dus nog meer schulden!!
Overigens zullen de huidige aankopen en waarschijnlijk ook de nog te testen Contofalsky niet bijdragen aan het verder oplopen van de schuld van Feyenoord. De aanwinsten zijn namelijk met extern geld gefinancierd. Zo betalen de Rotterdammers bijvoorbeeld het eerste jaar geen salaris aan Cissé. Volgend seizoen is dat wel het geval.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81735
dus niet nog meer schulden
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 23:19 schreef bully het volgende:
quote:Op [url=/topic-12367/p2/#157494" class="quote_link">dinsdag 07 juli 2009 - 15:10 schreef k-1cj het volgende:

[..]

helemaal mee eens een overschatte speler naar mij mening vooral voor 3,5miljoen euro.Feyenoord heeft niks geleerd toen ze die 30miljoen weg smeten en in de schulden kwamen.3,5miljoen kunnen ze nooit meer terug verdienen aan cisse dus nog meer schulden!!
Overigens zullen de huidige aankopen en waarschijnlijk ook de nog te testen Contofalsky niet bijdragen aan het verder oplopen van de schuld van Feyenoord. De aanwinsten zijn namelijk met extern geld gefinancierd. Zo betalen de Rotterdammers bijvoorbeeld het eerste jaar geen salaris aan Cissé. Volgend seizoen is dat wel het geval.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 06:57   quote  deeplink  
wat bully zegt klopt en je mag natuurlijk Cissé geen geweldige speler vinden maar om hem bij voorbaat al als miskoop te bestempelen is natuurlijk gewoon onzin en getuigt niet van enig inzicht , Cissé is een talentvolle , sterke aanvaller en maakt niet voor niets deel uit van de Ivoriaanse selectie waar hij de laatste 1,5 jaar 8 wedstrijden speelde en 5x scoorde en Ivoorkust heeft toch een flinke keuze in aanvallers!Of hij werkelijk Feyenoord omhoog gaat helpen zal de toekomst uitwijzen , ik verwacht wel wat van hem.

3,5 milj is nog een redelijk bedrag en zeker als je kijkt wat bijv. Sulejmani gekost heeft en die kon t tot dusver ook niet waarmaken , echter de reactie van 1 persoon neem ik niet serieus want die reageert niet inhoudelijk maar puur om tegen een persoon in te gaan..................................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door jantje 1974 --
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 08 juli 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 15:07 schreef AFCAjason het volgende:
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO blij dat hij niet naar ajax is gekomen wat een enorme miskoop zou dat zijn en wat een geldverspilling daarbij blijft het een gerucht en klopt er geen reet van.
Jaja, typisch Ajax, eerst willen ze hem nog snel ff kopen, nu loopt Feyenoord ermee vandoor en dan is hij toch slecht en te duur etc. Maar dan vraag ik mezelf af hoe is het met Sulejmani afgelopen, hoe duur was hij en wat heeft hij gepresteerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door Thomas --
joso1994
 joso1994 - woensdag 08 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
is niet heel erg, ik vind cissee sws geen sterspelr, sulejmani,emanualson,suarez,cvitanich en bodul zou ik er eerder inzetten
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
nee jullie geven liever 400.000 uit aan Verhoeven als Pizzakoerier...................................

verder zijn de spelers die je noemt totaal andere types dus t zou een aanvulling kunnen zijn en wellicht ziet Jol Urby niet als aanvaller verder ben ik benieuwd hoe vaak jij Bodul hebt gezien om die te beoordelen? Nogmaals ik zeg nu niet dat Cissé een sterspeler is maar hij heeft wel specifieke eigenschappen die voor elke ploeg handig zijn om te hebben!
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 13:54 schreef joso1994 het volgende:
is niet heel erg, ik vind cissee sws geen sterspelr, sulejmani,emanualson,suarez,cvitanich en bodul zou ik er eerder inzetten
helemaal met je eens man! cisse is idd geen sterspeler en zou het nooit worden zeker niet te vergelijken met het terechte rijtje die jij opnoemde!!!!Bodul goede spits was ook wekelijks op ajaxtv te zien wat een scorende drift heeft tie en dan Zeegelaar die is nu al beter dan Cisse!...EN Verhoeven is erbij heel mooi..mensen als J Derksen die zeuren voer zijn gewicht is nu de mond gesnoert een transfer naar ajax die kunnen alleen maar sport mensen maken..hij heeft ene groot postuur dat hoort bij hem als tie slanker was keepte hij misschien minder..
Maar er zijn mensen die daar dan altijd over zaniken zelfs als tie naar een topclub verhuist ongelofelijk is dat...Welkom verhoeven!!!!!
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 18:21 schreef k-1cj het volgende:
helemaal met je eens man! cisse is idd geen sterspeler en zou het nooit worden zeker niet te vergelijken met het terechte rijtje die jij opnoemde!!!!Bodul goede spits was ook wekelijks op ajaxtv te zien wat een scorende drift heeft tie en dan Zeegelaar die is nu al beter dan Cisse!...EN Verhoeven is erbij heel mooi..mensen als J Derksen die zeuren voer zijn gewicht is nu de mond gesnoert een transfer naar ajax die kunnen alleen maar sport mensen maken..hij heeft ene groot postuur dat hoort bij hem als tie slanker was keepte hij misschien minder..
Maar er zijn mensen die daar dan altijd over zaniken zelfs als tie naar een topclub verhuist ongelofelijk is dat...Welkom verhoeven!!!!!
Daar kun je vrij moeilijk over oordelen. Laat Cisse eerst maar eens zien wat hij kan in een ploeg als Feyenoord. Als je ziet waar Roda de laatste jaren heeft gestaan en hoe ze hebben gespeeld, dan heeft Cisse het daar helemaal niet slecht gedaan, integendeel. Een Bodul en Zegelaar hebben niet veel op het hoogste niveau gespeeld, dus die kun je absoluut nu niet met Cisse vergelijken. Over een jaar of 2, dan kun je misschien pas wat zeggen over de spelers, wie beter is etc.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 20:09   quote  deeplink  
het is mijn mening en die van velen ieder zijn mening indeze iedereen heet weer een andere kijk op voetbal en spelers en mocht jij gelijk hebben dan zal ik de eerste zijn die dat zou toegeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door k-1cj --
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 20:09 schreef k-1cj het volgende:
het is mijn mening en die van velen ieder zijn mening indeze iedereen heet weer een andere kijk op voetbal en spelers en mocht jij gelijk hebben dan zal ik de eerste zijn die dat zou toegeven
Uiteraard, daarom zet ik mijn mening hier ook neer, omdat iedereen een andere heeft ;) En wie weet hebben we wat van elkaars inzichten te leren.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 20:15   quote  deeplink  
meningen heeft iedereen maar bij sommige mensen is t gewoon blindheid , beetje vreemd als je Cissé tot de grond afkraakt en zelfs spelers die nog zelden tot nooit in de eredivisie gespeeld hebben al bestempeld als NU AL BETER dat duid niet op een open mind maar meer alles van je eigen club ophemelen (tot zelfs Verhoeven aan toe) en dat van de vijand alleen maar afkraken wat natuurlijk best mag hoor......................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2009 door Boudewijn --
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 20:17   quote  deeplink  
@thomas...ach slap ouwelullen over voetbal vind ik ook al goed hoor haha ;-)
vind gewoon de prijs teveel die feyenoord betaald in feyenoords positie
oke externe inversteerder maar die wilt dat geld ook op een dag terug zien
en naar mijn mening word cisse niet veel duurder om te verkopen over 2 a 3 jaar
in al die jaren RodaJC heeft tie maar 1redelijk seizoen gespeeld vorig jaar dus
dus ik ben niet overtuigd dat tie netzoals Taument,blinker goede buitenspelers in die
tijd dat tie dat zelfde niveau gaat halen bij Feyenoord..
Maar we zullen zien..

JanTJE verhoeven word geen 1ste keeper maar 3de

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2009 door Boudewijn --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 20:30   quote  deeplink  
ach als je Blinker al een goede speler vindt dan zal Cissé wel een topper worden , haha
verder heb ik al 1000x gezegd dat iedereen een mening mag hebben en ook ik zeg niet dat Cissé een topper is maar als Elia na 1 goed jaar al 9 milj waard is wat is dan nog teveel? Ik vind 4 ton voor een 3e keeper ook veel geld want die ben je 100% zeker kwijt.

ieder zijn mening maar wat jij geeft is geen objectieve mening maar altijd 100% pro Ajax en 200% tegen de andere in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afgetroefd door Feyenoord voor Cissé..................









0.0090019