BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Goede indruk Jol

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Waarom Jol zo goed is..
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Ben eigenlijk benieuwd wat we tot nog toe van Jol vinden.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel wat sceptisch was over de aanstelling van Jol.

Nu moet ik daar al vrij snel op terugkomen, de manier hoe die zich uit in de pers en met spelers omgaat, lak heeft aan het oude ajax systeem en hoe het er voorlopig voorstaat stemt mij in ieder geval vrij gunstig.
Ook hoe die met onze super aankoop sullejmani omgaat geeft mij veel vertrouwen, ik denk namelijk dat hij heel specifiek bezig is deze jongen 200% fit en 250% scherp te krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door remco k --
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 11 juli 2009 - 20:03   quote  deeplink  
helemaal mee eens, behlave dan dat ik van het begin af aan vertrouwen in Jol heb. Ook hoe hij voorzichtig is en nauwkeurig met de nieuwe aankopen, geen onverantwoorde aankopen doet, maar zo als het nu lijkt weloverwegen en geduldig dit aanpakt
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 11 juli 2009 - 20:04   quote  deeplink  
wat ik van te voren al dacht..harde trainingen dan V Basten meer Variatie dan V Basten.beter rekening kunnen houden met hard trainen en rust periodes ertussen zodat er niet veel blesures komen dan V Basten..meer uit een selectie kunnen halen en op scherp zetten dan V Basten...Wielaert hoefd nu niet zoals vorig halfjaar met heel veel rekening te houden zodat hij niet aan zijn eigen spel toe komt want Jol laat merken dat iedereen aan zijn taken moet houden..ik kan nog wel ff doorgaan wat voor verbetering Jol is dan V Basten!
bully
 bully - zaterdag 11 juli 2009 - 21:23   quote  deeplink  
hij is net bezig dus kan nog geen mening over hem geven.
de spelers geven natuurlijk nu alleen positieve berichten wat logisch is.
je moet daarom nu bepaalde berichten ook nog niet serieus nemen.
persoonlijk vond ik de aanstelling van jol na de afzegging van adriaanse een goede keuze.
en heb nog steeds het volle vertrouwen dat hij ons aller ajax weer aan het voetballen krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door bully --
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 20:04 schreef k-1cj het volgende:
wat ik van te voren al dacht..harde trainingen dan V Basten meer Variatie dan V Basten.beter rekening kunnen houden met hard trainen en rust periodes ertussen zodat er niet veel blesures komen dan V Basten..meer uit een selectie kunnen halen en op scherp zetten dan V Basten...Wielaert hoefd nu niet zoals vorig halfjaar met heel veel rekening te houden zodat hij niet aan zijn eigen spel toe komt want Jol laat merken dat iedereen aan zijn taken moet houden..ik kan nog wel ff doorgaan wat voor verbetering Jol is dan V Basten!
Nog steeds ben ik van mening dat wij als supporters van ajax van Basten schofterig slecht hebben behandeld, zo ga je gewoon niet om met een club icoon, ik vind dat hij bepaalde dingen beter had kunnen doen en je weet absoluut nog niet of hij meer uit deze selectie kan halen dan van basten want het seizoen is nog niet begonnen.

Maar goed genog over van Basten, we hebben het hier over Jol.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 11 juli 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog steeds ben ik van mening dat wij als supporters van ajax van Basten schofterig slecht hebben behandeld, zo ga je gewoon niet om met een club icoon, ik vind dat hij bepaalde dingen beter had kunnen doen en je weet absoluut nog niet of hij meer uit deze selectie kan halen dan van basten want het seizoen is nog niet begonnen.

Maar goed genog over van Basten, we hebben het hier over Jol.
ik zeg alleen het verschil tussen Jol en V Basten zie alleen de traingen en de meningen van de spelers..good argument ook dat wielaert nu tot zijn recht komt omdat tie niet bezig hoefd te zijn met 6 mede spelers maar nu gewoon met zijn eigen spel dus het team was loszand onder V Basten..En schrofterig???ik stond niet met een bievak muts tegenover v basten op het trainingsveld dat was een kleine groep..ik zeg alleen maar de feiten..over de speler v basten alleen maar goed verhalen asl trainer van ajax niet.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:46 schreef k-1cj het volgende:

[..]

ik zeg alleen het verschil tussen Jol en V Basten zie alleen de traingen en de meningen van de spelers..good argument ook dat wielaert nu tot zijn recht komt omdat tie niet bezig hoefd te zijn met 6 mede spelers maar nu gewoon met zijn eigen spel dus het team was loszand onder V Basten..En schrofterig???ik stond niet met een bievak muts tegenover v basten op het trainingsveld dat was een kleine groep..ik zeg alleen maar de feiten..over de speler v basten alleen maar goed verhalen asl trainer van ajax niet.
ik zeg ook niet jij, maar de supporters van ajax in het algemeen, hoeveel mensen zitten hier niet op het forum die ales en iedereen de lucht in prijzen en zodra 1 iemand wat roept draaien ze meteen hun mening weer bij en gaan ze de kudde weer achterna.
Dit is de club van de rages, met z'n allen er bovenop kom op daar gaan we, tot en met volgende week want dan hebben we het wel weer gehad en gaan we weer verder met de volgende.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 11 juli 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

ik zeg ook niet jij, maar de supporters van ajax in het algemeen, hoeveel mensen zitten hier niet op het forum die ales en iedereen de lucht in prijzen en zodra 1 iemand wat roept draaien ze meteen hun mening weer bij en gaan ze de kudde weer achterna.
Dit is de club van de rages, met z'n allen er bovenop kom op daar gaan we, tot en met volgende week want dan hebben we het wel weer gehad en gaan we weer verder met de volgende.
jij zegt wij als ajaxsupporters en tis een kleine groep die schrofterig doen,,en de rest zeggen alleen de feiten.V Basten is ajaxicoon maar als trainer heeft hij gefaald..Jol laat gewoon zien met harde trainingen en streng zijn op dat iedereen zijn taken uit voerd en ga zo maar door dadelijk staat er een team..een team die V Basten nooit had kunnen smeden.niet hatelijk bedoelt maar realiteit..en dat andere achter de kudde aanlopen enz ik let er niet op gaat langs me heen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door k-1cj --
bully
 bully - zaterdag 11 juli 2009 - 22:43   quote  deeplink  
er zijn er hier genoeg die al zijn twijfels over van basten hadden aan begin van het seisoen remco.
dus ook niet hun mening hebben verandert.
je kan de oude topics er op nakijken.
en van basten is zelf vertrokken en heefd zijn falen toegegeven.
op dit forum zullen ook niet de mensen met de bivak mutsen zitten.
ik heb aan begin van afgelopen competitie al mijn twijfels over marco geuit.
zit ook elke thuiswedstrijd in de arena zonder mijn ongenoegen teuiten.
er zijn natuurlijk ook zat die hun mening hebben aangepast maar daar had het spel van ajax en hoe alles verliep ook alle reden voor.

http://forum.headliner.nl/topic-9582/
bully - maandag 13 oktober 2008 - 22:48 edit quote deeplink
zover als pietje wil ik nog niet gaan
maar hij heeft naar mijn mening niet voldaan bij oranje
bij ajax heeft hij mijn twijfels maar geef hem nog het voordeel van de twijfel
ook zijn bericht geving over spelers in de media vind ik niet horen
dat accepteerd hij ook niet van zijn spelers dus hoort hijzelf ook niet te doen
en wat ik al eerder zei ik vind niet omdat je topspeler bent geweest je bij voorbaat een goede trainer word
ik zeg ook niet dat hij het niet zal worden
en ook ik vind het risico tegroot wat ajax heeft genomen door een trainer aantestellen die totaal geen ervaring heeft
mischien komt het wel goed maar dat kan ik na 5 wedstrijden nog niet beoordelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door bully --
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:43 schreef bully het volgende:
er zijn er hier genoeg die al zijn twijfels over van basten hadden aan begin van het seisoen remco.
dus ook niet hun mening hebben verandert.
je kan de oude topics er op nakijken.
en van basten is zelf vertrokken en heefd zijn falen toegegeven.
op dit forum zullen ook niet de mensen met de bivak mutsen zitten.
ik heb aan begin van afgelopen competitie al mijn twijfels over marco geuit.
zit ook elke thuiswedstrijd in de arena zonder mijn ongenoegen teuiten.
er zijn natuurlijk ook zat die hun mening hebben aangepast maar daar had het spel van ajax en hoe alles verliep ook alle reden voor.

http://forum.headliner.nl/topic-9582/
bully - maandag 13 oktober 2008 - 22:48 edit quote deeplink
zover als pietje wil ik nog niet gaan
maar hij heeft naar mijn mening niet voldaan bij oranje
bij ajax heeft hij mijn twijfels maar geef hem nog het voordeel van de twijfel
ook zijn bericht geving over spelers in de media vind ik niet horen
dat accepteerd hij ook niet van zijn spelers dus hoort hijzelf ook niet te doen
en wat ik al eerder zei ik vind niet omdat je topspeler bent geweest je bij voorbaat een goede trainer word
ik zeg ook niet dat hij het niet zal worden
en ook ik vind het risico tegroot wat ajax heeft genomen door een trainer aantestellen die totaal geen ervaring heeft
mischien komt het wel goed maar dat kan ik na 5 wedstrijden nog niet beoordelen
volgens mij ging dit topic over het functioneren van Jol, ik zeg ook niet dat van basten het goed heeft gedaan, ik wil alleen zeggen dat een icoon in ieder ander top land wel op deze plek was blijven zitten en dat dit in nederland vrijwel onmogelijk is, Als je in nederland een maand niet presteerd word je aan de schandpaal genageld dat is de meeste andere landen wel anders. En ja ook daar zijn legio voorbeelden van te vinden.

Ik vind het trouwens wel wat vroeg om te zeggen dat een wielaert nu veel beter functioneert dan vorig seizoen daar is het gewoon te vroeg voor om te zeggen.
Al denk ik wel dat Wielaert 1 van de personen zal zijn die een belangrijke rol gaan spelen.
bully
 bully - zondag 12 juli 2009 - 17:11   quote  deeplink  
ik reageerde op deze twee opmerkingen van jou.
ik en velen hier hadden bij de aanstelling van marco al twijfels.
en bij jol is dat minder omdat die zich al heefd bewezen en ook ervaring heefd.
en natuurlijk zijn er mensen die met de wind meewaaien.
maar zo extreem je het hier liet voorkomen kon ik me niet in vinden.
wat betreft wielaerd kan ik me wel in vinden.

remco k zei
Nog steeds ben ik van mening dat wij als supporters van ajax van Basten schofterig slecht hebben behandeld, zo ga je gewoon niet om met een club icoon,
ik zeg ook niet jij, maar de supporters van ajax in het algemeen, hoeveel mensen zitten hier niet op het forum die ales en iedereen de lucht in prijzen en zodra 1 iemand wat roept draaien ze meteen hun mening weer bij en gaan ze de kudde weer achterna.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door bully --
Daan
 Daan - zondag 12 juli 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Ik heb nog niet echt een mening over jol. Wel vind ik dat hij qua profiel beter bij ajax past dan van basten. Jol is iemand die de spelersgroep op scherp zet door hard te trainen en iedereen te laten vechten voor een kans. Hij heeft ook gezegd dat iedereen bij hem blanco begint in de voorbereiding waar ik zeer over te spreken ben. Zo komt er een goede concurrentiestrijd uit. Verder denk ik dat zijn communicatieve vaardigheden veel beter zijn in vergelijking met van basten, dus ik heb er wel goede hoop op. Maar om eerlijk te zijn, mag je geen conclusies trekken uit de voorbereiding.
bully
 bully - zondag 12 juli 2009 - 17:23   quote  deeplink  
dat gaf ik dus ook al aan bij mijn eerdere reaktie.
dus kan me daar wel in vinden daan.
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2009 - 22:09   quote  deeplink  
laten we hopen dat we weer mooie tijden tegemoet gaan, ik denk dat het met deze selectie best mogelijk is om weer eens wat te betekenen in europa, misschien niet direct maar met wat groei en ervaring die deze selectie gaat opdoen is het wel degelijk mogelijk
k-1cj
 k-1cj - zondag 12 juli 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 22:09 schreef remco k het volgende:
laten we hopen dat we weer mooie tijden tegemoet gaan, ik denk dat het met deze selectie best mogelijk is om weer eens wat te betekenen in europa, misschien niet direct maar met wat groei en ervaring die deze selectie gaat opdoen is het wel degelijk mogelijk
helemaal mee eens!
en zie jij veel verschillen met de selectie van HSV en AJax..
ik niet en Jol heeft het goed gedaan met HSV in de Uefacup

Maar een extra verdediger zou wel welkom zijn
of een leider op het middenveld.en een leider buiten het veld
Nedved is vrij hem voor 1jaar gebruiken perfect tog!
Pietje
 Pietje - zondag 12 juli 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Martin Jol staat nog wat te kort voor de selectie om een duidelijke en evenwichtige mening over hem te hebben. Dat ben ik dus ook met Daan eens. Mijn eerste indruk over MJ was beslist positief. Inderdaad, zoals ook bully over hem schreef (en bully en ik waren allebei consequente criticasters van de trainer - niet de mens en al helemaal niet de voetballer - Marco van Basten). Gezien de ervaring die Martin Jol heeft opgedaan bij Tottenham en HSV, bepaald geen kleine clubs, geloof ik er heilig in dat hij (MJ) de huidige selectie aan het voetballen krijgt.
Maar ik ben nog altijd van mening dat er wel degelijk wat versterkingen nodig zijn. Hoe graag ik MJ ook de tijd geef om iets moois te laten groeien, ik moet er werkelijk niet aan denken dat we weer een jaar moeten wachten op een kampioenschap en dus plaatsing voor de CL. Maar goed, laten wij het met z'n allen maar hopen!
bully
 bully - zondag 12 juli 2009 - 23:39   quote  deeplink  
denk ook wel dat die versterking komt.
maar word wel steeds moeilijker.
kan me ook helemaal vinden inwat je schrijft pietje.
en denk en hoop dat het allemaal nog goedkomt.
k-1cj
 k-1cj - zondag 12 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 23:39 schreef bully het volgende:
denk ook wel dat die versterking komt.
maar word wel steeds moeilijker.
kan me ook helemaal vinden inwat je schrijft pietje.
en denk en hoop dat het allemaal nog goedkomt.
met deze selectie komt het ook goed hoor of zijn we de aankopen van vorig jaar vergeten
bully
 bully - maandag 13 juli 2009 - 10:02   quote  deeplink  
vorig seisoen is natuurlijk wel de zwakte van dit team op het middenveld naar voren gekomen.
plus dat je na het vertrek van vermaelen en schilder pas 1 verdediger erbij heb gehaald.
dus in de verdediging zit je wel krap.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 juli 2009 - 10:39   quote  deeplink  
denk dat Jol idd Ajax beter zal laten renderen , man heeft kijk op voetbal en is ook op t mensenvak volgens mij sterk waar vBasten faalde........

denk dat zowel Ajax als Feyenoord van hun fouten geleerd hebben en daarom nu beide een people trainer hebben aangesteld.

Wat natuurlijk geen garanties biedt want sommige jongen moeten nog wel een laatste stap maken (sulejmani bijv.)
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Het publiek van Bristol de trainer van Bristol iedereen van Bristol zei dat Ajax een gala voorstelling gaf de trainer van Bristol was lyrisch wereld spelers een wereld team...

Jol vond het geen gala voorstelling want we kunnen beter.Ajax kan veel beter Jol geeft het mindere aan wat beter kan..En daarom is hij een top trainer..hij geeft aan het was wel goed maar laat meteen merken dat ze beter kunnen zo zet hij ze op scherp om niet zoals vorig seizoen om de week goed en dan weer slecht te spelen...

Om een team te hebben met spelers die op 100% van hun kunnen,kunnen spelen dan doe je het goed en heb je een goede team..Maar Jol krijg uit zijn spelers net die paar % meer eruit wat niet een speler uit zich zelf kan,maar dat alleen kan met goede begeleiding trainingen vertrouwen en in een goede team spelen..Hiddink is daar ook een meester in om net die paar procent meer uit een speler en een team te halen...Daarom heeft Ajax nu al een selectie om kampioen te worden vorig seizoen ook maar toen kwam het er niet uit...

Er zullen mensen zeggen jah wie is Bristol nou..Nou een goede middemoter in de 2de divisie van Engeland waar de begrotingen in de Championship algeheel hoger ligt dan in nederland.Wereld goal ook van Luque hoog salaris maar in een 4-4-2 kan hij onder Jol goed tot zijn recht komen.een goed seizoen spelen om volgend jaar nog wat aan hem te kunnen verdienen..

Suarez tot aanvoeder.weer een goede zet van een top trainer..je geeft hem meer verandwoordelijkheid zo word hij nog volwassener in en buiten het veld..en het motiveert hem nog meer om speler van Ajax te zijn..

Kortom
Jol een top trainer!
bully
 bully - donderdag 16 juli 2009 - 16:57   quote  deeplink  
laten we de sterkte van het team maar niet afmeten op een oefenwedstrijd.
vorig jaar werd op het amsterdam tournooi de eerste wedstrijd ook goed gespeeld.
en we weten hoe de competitie verder verliep.
ik heb jol wel hoog staan maar om nu al een conclusie te trekken vind ik te snel.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:57 schreef bully het volgende:
laten we de sterkte van het team maar niet afmeten op een oefenwedstrijd.
vorig jaar werd op het amsterdam tournooi de eerste wedstrijd ook goed gespeeld.
en we weten hoe de competitie verder verliep.
ik heb jol wel hoog staan maar om nu al een conclusie te trekken vind ik te snel.
helemaal eens, ik moet alleen wel zeggen dat ie een goede indruk achterlaat tot nu toe.

Ik had alleen Suarez geen aanvoerder gemaakt, maar dat is een kleinigheidje.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:57 schreef bully het volgende:
laten we de sterkte van het team maar niet afmeten op een oefenwedstrijd.
vorig jaar werd op het amsterdam tournooi de eerste wedstrijd ook goed gespeeld.
en we weten hoe de competitie verder verliep.
ik heb jol wel hoog staan maar om nu al een conclusie te trekken vind ik te snel.
ik maak tog geen conclusie..netzoals Jol geen conclusie maakt van een gala voorstelling.want het kan nog beter.ik heb het over de werkwijze van jol.om die een paar procent meer uit een speler te halen.ik weet ook niet hoe de resultaten zullen zijn.Of ben ik de enige die ziet dat Jol een top trainer is.Suarez aanvoeder maken hij is bepalend in het veld en maakt hem nu ook bepalend buiten het veld zo word tie nog volwassener hij maakt hem meer dan alleen maar een top speler..over resultaten kun je nu moeilijk conclusie trekken.maar over de werkwijze kun je al een hoop uithalen en de reacties van spelers enz enz

Ik heb het niet over de toekomst (resultaten in competitie)
maar ik heb het over het Heden!
want tot nu toe gaat het heel goed word er goed gespeeld en word het uiterste
van de spelers verwacht enz enz we kunnen nu alleen maar over het heden praten
hoe het nu gaat.Mijn bericht was een verslag over het heden want daar leven we nu in.resultaten in de toekomst dat is voor de toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:42 schreef k-1cj het volgende:
Het publiek van Bristol de trainer van Bristol iedereen van Bristol zei dat Ajax een gala voorstelling gaf de trainer van Bristol was lyrisch wereld spelers een wereld team...

Jol vond het geen gala voorstelling want we kunnen beter.Ajax kan veel beter Jol geeft het mindere aan wat beter kan..En daarom is hij een top trainer..hij geeft aan het was wel goed maar laat meteen merken dat ze beter kunnen zo zet hij ze op scherp om niet zoals vorig seizoen om de week goed en dan weer slecht te spelen...

Om een team te hebben met spelers die op 100% van hun kunnen,kunnen spelen dan doe je het goed en heb je een goede team..Maar Jol krijg uit zijn spelers net die paar % meer eruit wat niet een speler uit zich zelf kan,maar dat alleen kan met goede begeleiding trainingen vertrouwen en in een goede team spelen..Hiddink is daar ook een meester in om net die paar procent meer uit een speler en een team te halen...Daarom heeft Ajax nu al een selectie om kampioen te worden vorig seizoen ook maar toen kwam het er niet uit...

Er zullen mensen zeggen jah wie is Bristol nou..Nou een goede middemoter in de 2de divisie van Engeland waar de begrotingen in de Championship algeheel hoger ligt dan in nederland.Wereld goal ook van Luque hoog salaris maar in een 4-4-2 kan hij onder Jol goed tot zijn recht komen.een goed seizoen spelen om volgend jaar nog wat aan hem te kunnen verdienen..

Suarez tot aanvoeder.weer een goede zet van een top trainer..je geeft hem meer verandwoordelijkheid zo word hij nog volwassener in en buiten het veld..en het motiveert hem nog meer om speler van Ajax te zijn..

Kortom
Jol een top trainer!
Ik denk ook dat Jol wel een goeie is maar laten we ook niet gaan overdrijven , bij Spurs had hij goeie periode maar daarna presteerde hij met veel nieuwe aankopen ook slecht , bij HSV had hij prima start maar daarna stortte het ook in elkaar dus echt het maximale eruit halen is hem nog niet echt gelukt.............
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 21:08 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Jol wel een goeie is maar laten we ook niet gaan overdrijven , bij Spurs had hij goeie periode maar daarna presteerde hij met veel nieuwe aankopen ook slecht , bij HSV had hij prima start maar daarna stortte het ook in elkaar dus echt het maximale eruit halen is hem nog niet echt gelukt.............
als je als HSV zijnde lang meedoet voor de kampioenschap en in de halfe finale van de uefacup staat en in de beker dan doe je het goed.in de winterstop veel spelers toen bij HSV weggegaan dus dat het in elkaar storte ben ik het niet helemaal mee eens..Bij Tottenham H begin was goed eind minder maar zijn opvolger bakte er toen helemaal niks van hij heeft bij Tottenham wel laten zien wat voor Manager die is daar deden de slechte resultaten op het laatst niet bij af...En ik overdrijf niet als ik me mening geef over hoe het nu gaat ik zeg niet dat we kampioen of de uefacup winnen..zie het als een kleine colum van een verslag van de weken die Jol bij Ajax is.het gaat gewoon goed niets meer en niets minder
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 21:35   quote  deeplink  
denk als Ajax tot aan wedstrijd 28 meedoet om de titel en dan uiteindelijk net aan 5e wordt op 8 pnt van de koploper en 8 pnt uit de laatste 7 wedstrijden maar wel de halve finale van Uefa Cup haalt maar die wel verliest en dus niets hebt dat je het toch ook niet goed vindt of wel?

nogmaals ik vindt Jol een prima vent maar om echt TOPTRAINER te zijn moet je toch s wat gaan winnen...... en die kans is bij Ajax ook wel aanwezig dussssssssssssss
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 21:35 schreef jantje 1974 het volgende:
denk als Ajax tot aan wedstrijd 28 meedoet om de titel en dan uiteindelijk net aan 5e wordt op 8 pnt van de koploper en 8 pnt uit de laatste 7 wedstrijden maar wel de halve finale van Uefa Cup haalt maar die wel verliest en dus niets hebt dat je het toch ook niet goed vindt of wel?

nogmaals ik vindt Jol een prima vent maar om echt TOPTRAINER te zijn moet je toch s wat gaan winnen...... en die kans is bij Ajax ook wel aanwezig dussssssssssssss
Hoe kun je nou HSV in de duitse competitie vergelijken met Ajax in de Nederlandse Competitie.Dat Jol het zo goed heeft gedaan bij HSV ook door belangrijke spelers die gemist werden was gewoon goed HSV doet de laatste jaren niet zo lang mee om 3 prijzen.Daarin moet de club nog 1stap maken..een top traienr houd niet alleen maar in om prijzen te winnen..ALs Jol nou Trainer van B Munchen was dan was het anders.hij heeft genoeg gewonnen geen prijzen maar goede rusultaten een team goed in elkaar gevormd spelers beter gemaakt..om alleen maar als top trainer betiteld te worden als je prijzen achter je naam hebt staan dan denk je te zwart/wit over voetbal Adriaanse zou zeggen dat is scorebord Journalistiek...dusssss
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Ik kom zojuist terug uit Engeland. De Britse pers schrijft echt lyrisch over het spel van Ajax en het vakmanschap van Martin Jol tijdens de wedstrijd tegen Bristol. Leuk om te lezen, hoor! In verband met mijn werkzaakheden daar heb ik de wedstrijd zelf gemist, dus kan ik er niet over oordelen. Ook op de TV daar, de BBC - zeer betrouwaar - spraken de sportjournalisten uiterst positief over Ajax en over Martin Jol, een goede bekende in Engeland in zijn tijd bij Tottenham. Ook leuk om te horen. Nu praten we natuurlijk "maar" over Bristol, niet een club uit de hoogste divisie in Engeland. Maar toch. Ik krijg steeds meer trek in het komende seizoen, echt waar. Met dank aan Martin Jol, die mij als supporter steeds meer vertrouwen geeft. Al met al heb ik een heel ander gevoel dan vorig jaar, toen het bestuur met Marco van Basten op de proppen kwam. Laten we allemaal hopen op een mooi, zonnig, succesvol en vrolijk seizoen! Olé!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 21:45 schreef Pietje het volgende:
Ik kom zojuist terug uit Engeland. De Britse pers schrijft echt lyrisch over het spel van Ajax en het vakmanschap van Martin Jol tijdens de wedstrijd tegen Bristol. Leuk om te lezen, hoor! In verband met mijn werkzaakheden daar heb ik de wedstrijd zelf gemist, dus kan ik er niet over oordelen. Ook op de TV daar, de BBC - zeer betrouwaar - spraken de sportjournalisten uiterst positief over Ajax en over Martin Jol, een goede bekende in Engeland in zijn tijd bij Tottenham. Ook leuk om te horen. Nu praten we natuurlijk "maar" over Bristol, niet een club uit de hoogste divisie in Engeland. Maar toch. Ik krijg steeds meer trek in het komende seizoen, echt waar. Met dank aan Martin Jol, die mij als supporter steeds meer vertrouwen geeft. Al met al heb ik een heel ander gevoel dan vorig jaar, toen het bestuur met Marco van Basten op de proppen kwam. Laten we allemaal hopen op een mooi, zonnig, succesvol en vrolijk seizoen! Olé!
Bristol tog een goede middenmoter in de 2de divivisie een divisie waar de begrotingen algeheel hoger ligt dan in de eredivisie.Bij Ajaxtv kun je wat flitsen van de wedstrijd terug zien wereld goals ook van Luque halve wegen het veld scoorde die van grote afstand..
Jol is een top trainer omdat tie meteen zei na de wedstrijd het was geen gala voorstelling zoals de engelse het zeiden want we kunnen veel beter.En kijk dat is nou het verschil hij zet ze meteen weer op scherp en laat merken dat het beter moet en dat je niet te snel tevreden moet zijn,dat zijn nou 1 van de zoveel punten die me opvalt deze weken van Jol waarom hij het uiterste uit een team kan halen!
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 juli 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens, k-1cj. Ik moest eerst toch wel erg wennen aan Martin Jol en had zo mijn twijfels. Ik weet niet waarom en waarover. Het was een gevoel. En die Engelsen zijn echt wel wat gewend, die praten niet zomaar om wille van het praten. Het was echt gemeend wat die journalisten zeiden en schreven. Ik kreeg in ieder geval een zeer blij gevoel en dat heb ik eigenlijk nog steeds. En Luque, dat is wel een apart verhaal. Op dit forum werd hij steeds verguisd. Ik was een van de weinigen die het vaak voor hem opnam. Ik ben nog steeds van mening dat het een prima voetballer is, die perfect bij Ajax past met zijn drang naar voren en zijn puike traptechniek. Hij is alleen een beetje duur... Maar dat zou hij terug kunnen verdienen door goed te spelen bij Ajax en met doelpunten maken. Nogmaals: ik heb voor het komende seizoen een heel goed gevoel en dat is heel lang geleden!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:02 schreef Pietje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, k-1cj. Ik moest eerst toch wel erg wennen aan Martin Jol en had zo mijn twijfels. Ik weet niet waarom en waarover. Het was een gevoel. En die Engelsen zijn echt wel wat gewend, die praten niet zomaar om wille van het praten. Het was echt gemeend wat die journalisten zeiden en schreven. Ik kreeg in ieder geval een zeer blij gevoel en dat heb ik eigenlijk nog steeds. En Luque, dat is wel een apart verhaal. Op dit forum werd hij steeds verguisd. Ik was een van de weinigen die het vaak voor hem opnam. Ik ben nog steeds van mening dat het een prima voetballer is, die perfect bij Ajax past met zijn drang naar voren en zijn puike traptechniek. Hij is alleen een beetje duur... Maar dat zou hij terug kunnen verdienen door goed te spelen bij Ajax en met doelpunten maken. Nogmaals: ik heb voor het komende seizoen een heel goed gevoel en dat is heel lang geleden!
Over Luque was ik het wel vaak eens met mensen als er werd gezegd dat hij teveel verdiende en niet presteerde naar wat hij kreeg.In een 4-3-3 vind ik hem niet goed voor Ajax.
Maar in een 4-4-2 is het een goeie speler om in je selectie te hebben..en de strakke hand van Jol word dat misschien tog wel een goede combinatie.

Als Ajax had verloren tegen Bristol dan had je hier veel mensen horen zeggen nou dat word niks en ajax heeft snel spelers nodig.Nu ze hebben gewonnen en we zijn er blij mee hoor je mensen zeggen nou we moeten het nog zien ze hebben nog niks gewonnen tis overdreven enz enz
Dus het is nooit goed voor sommige.Maar het enige wat wij doen is beoordelen in het Heden en we zien nu alleen maar positieve dingen dat hoor je van spelers engelse media goede trainingen heel veel slimme punten van jol hoe die dingen aanpakt enz enz we kunnen alleen maar tevreden zijn nu hoe het loopt.je kunt neit van stap 1 naar 10 sommige willen al te snel van Ajax maar laten we bij stap 1 beginnen...Dat gaat nu al heel erg goed.
Wielaert hoeft niet zoals hij zelf aangaf rekening te houden met 5 a 6 spelers in het veld onder V Basten zodat hij niet aan zijn spel toekomt.Nu heeft iedereen zijn eigen taken waar ze aan houden daar zorgt Jol wel voor nu kan Wielaert meer concentreren op zijn eigen spel dus meer vertrouwen dus goed voor het team.EN dat is nog maar 1 speler Jol maakt een team van een selectie

Suarez aanvoeder geniale zet de beste speler van Ajax nog belangrijker maken zodat hij nog meer gemotiveert is om speler van Ajax te zijn hij was al belangrijk in en buiten het veld nu krijgt hij nog meer verandwoordelijkheid zo blijft hij groeien als voetballer en word tie volwassener buiten en in het veld..we kunnen niet meer dan tevreden zijn nu.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 21:41 schreef k-1cj het volgende:

[..]

Hoe kun je nou HSV in de duitse competitie vergelijken met Ajax in de Nederlandse Competitie.Dat Jol het zo goed heeft gedaan bij HSV ook door belangrijke spelers die gemist werden was gewoon goed HSV doet de laatste jaren niet zo lang mee om 3 prijzen.Daarin moet de club nog 1stap maken..een top traienr houd niet alleen maar in om prijzen te winnen..ALs Jol nou Trainer van B Munchen was dan was het anders.hij heeft genoeg gewonnen geen prijzen maar goede rusultaten een team goed in elkaar gevormd spelers beter gemaakt..om alleen maar als top trainer betiteld te worden als je prijzen achter je naam hebt staan dan denk je te zwart/wit over voetbal Adriaanse zou zeggen dat is scorebord Journalistiek...dusssss
een TOP speler moet prijzen winnen om die titel te krijgen , een TOP club moet ook prijzen winnen om die naam te mogen dragen en een TOP trainer is ook pas echt TOP als hij prijzen heeft gewonnen anders ben je gewoon een goede trainer maar (nog) geen TOP , verder kun je de competities idd niet vergelijken maar dat maakt ook niet uit als je 7 wedstrijden voor t einde met 3 ploegen bovenaan staat en je haalt dan nog maar 8 punten en eindigt als 5e heb je iets fout gedaan! Nogmaals Jol lijkt me prima trainer maar voor mij ben je pas echt een TOPPER als je de top gehaald hebt en dat is nu eenmaal het hoogste podium dus een prijs en tot die tijd ben je voor mij een goede trainer met potentie om een topper te kunnen worden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 juli 2009 - 22:19   quote  deeplink  
Ben het volledig met je eens, k-1cj! Op het punt van Luque na. Ik heb hem altijd een goede voetballer gevonden. Vroeger in Spanje en nu bij Ajax. Ik hoop dan ook dat hij blijft. Ik heb zo'n idee dat wij nog veel plezier aan hem gaan beleven. Ook dat is een gevoel.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

een TOP speler moet prijzen winnen om die titel te krijgen , een TOP club moet ook prijzen winnen om die naam te mogen dragen en een TOP trainer is ook pas echt TOP als hij prijzen heeft gewonnen anders ben je gewoon een goede trainer maar (nog) geen TOP , verder kun je de competities idd niet vergelijken maar dat maakt ook niet uit als je 7 wedstrijden voor t einde met 3 ploegen bovenaan staat en je haalt dan nog maar 8 punten en eindigt als 5e heb je iets fout gedaan! Nogmaals Jol lijkt me prima trainer maar voor mij ben je pas echt een TOPPER als je de top gehaald hebt en dat is nu eenmaal het hoogste podium dus een prijs en tot die tijd ben je voor mij een goede trainer met potentie om een topper te kunnen worden.
om nou Jol af te rekenen op die laatste 7 wedstrijden die close werden verloren alsof dat alles hem aan te rekenen is zoals gezegd HSV strijd niet elk jaar mee om 3 prijzen.+ nogmaals in de winterstop goede spelers weg.Als een trainer een selectie blijft motiveren en spelers blijft goed maken dan gaat dat inarent met verloren wedstrijden Jol heeft de ervaring jol heeft uit selecties het maximale gehaald nogmaals HSV kwam net te kort maar dat ze al mee deden om 3 prijzen dat is niet elke trainer gegeven met HSV vooral niet als Hun beste speler in de winterstop weg gaat..

en over prijzen gesproken Jan
Met roda won hij de nederlandse Beker
met tottenham kun je bijna geen kampioen worden,maar ze spreken nog steeds over hem daar
met HSV nogmaals niet elke trainer kan met HSV om 3 prijzen mee doen
met RKC haalde het met minimale selecties het maximale toen die weg ging zag je hoe kwetsbaar RKC was...hij heeft niet bij clubs getraint waar je makkelijk prijzen wint
maar hij heeft laten zien dat hij een top trainer is

een speler een trainer hoeven geen prijzen te winnen om top te zijn als ze de kwaliteiten al in huis hebben je moet ze beoordelen op kwaliteiten met prijzen worden ze nog meer top en nog meer in aanzien.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:37   quote  deeplink  
dat is jouw visie , ik vind ook dat Jol goed werk heeft gedaan maar nogmaals TOPspelers en TOPtrainers werken bij de TOPclubs en halen daar prijzen , een speler als Rob Penders draagt al jaren de defensie van NAC en haalt daar t maximale uit maar is dan toch nog geen TOPspeler of wel?

wij komen hier niet uit en dat zal zo zijn , ik vind dat je pas TOP bent als je aan de TOP staat en anders ben je gewoon goed bezig .punt
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:37 schreef jantje 1974 het volgende:
dat is jouw visie , ik vind ook dat Jol goed werk heeft gedaan maar nogmaals TOPspelers en TOPtrainers werken bij de TOPclubs en halen daar prijzen , een speler als Rob Penders draagt al jaren de defensie van NAC en haalt daar t maximale uit maar is dan toch nog geen TOPspeler of wel?

wij komen hier niet uit en dat zal zo zijn , ik vind dat je pas TOP bent als je aan de TOP staat en anders ben je gewoon goed bezig .punt
goed lezen
hij heeft een prijs gewonnen met RODA DE beker
+ met teams goed gepresteerd + de ervaring,Daar hoeft niet nog een prijs tegenover te staan
om hem dan pas te waarderen als top trainer het zou meer een bewijs zijn voor veel mensen dat hij een top trainer is niets meer.

om nou penders te vergelijken met Jol als trainer dat is appels en peren
penders is ook gedegradeert met NAC jol heeft al de ervaring als speler Jol heeft in 2 grote competities getraint op die manier komen we er niet uit als je met Penders aan komt en ik met inhoudelijke hoe ik er over denk dat we het niet eens zijn maakt niet uit maar om nou met penders te komen tjsha en je wou tog een prijs nou met Roda heeft hij de beker gewonnen daar is je prijs haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:40 schreef k-1cj het volgende:

[..]

goed lezen
hij heeft een prijs gewonnen met RODA DE beker
+ met teams goed gepresteerd + de ervaring,Daar hoeft niet nog een prijs tegenover te staan
om hem dan pas te waarderen als top trainer het zou meer een bewijs zijn voor veel mensen dat hij een top trainer is niets meer.

om nou penders te vergelijken met Jol als trainer dat is appels en peren
penders is ook gedegradeert met NAC jol heeft al de ervaring als speler Jol heeft in 2 grote competities getraint op die manier komen we er niet uit als je met Penders aan komt en ik met inhoudelijke hoe ik er over denk dat we het niet eens zijn maakt niet uit maar om nou met penders te komen tjsha en je wou tog een prijs nou met Roda heeft hij de beker gewonnen daar is je prijs haha
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ik dacht dat we een normale discussie hadden over Jol
niet dus,...
ach jah ook goed die prijs met Roda dat was de druppel zeker he hahaha
dat wist je vast niet...
ach jah we denken er allebij anders over dat maakt niet uit ik zeg gewoon de feiten
over wat Jol heeft gepresteerd niets meer en niets minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 23:04   quote  deeplink  
alleen is jouw opvatting van TOP anders dan die van mij , ik blijf erbij dat de TOP echt is voor de grote prijswinnaars en daaronder zit een hele grote groep sub-top waaronder Jol in mijn ogen valt , de echte toppers zijn in mijn ogen mannen als: vGaal,Ferguson,Mourinho,Hiddink dat soort jongens en daar valt Martin (nog) niet onder maar zit daar dus net onder , dat Roda die beker heeft is mooi maar als je niet begrijpt wat ik werkelijk bedoel is dat jammer voor je , ik ga de discussie niet langer maken omdat jij toch nooit 1% meegeeft vandaar mijnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 8 uit 7 in eindfase competitie is ook een feit , alles bij elkaar maakt Jol nog geen toptrainer dat is duidelijk.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:19 schreef Pietje het volgende:
Ben het volledig met je eens, k-1cj! Op het punt van Luque na. Ik heb hem altijd een goede voetballer gevonden. Vroeger in Spanje en nu bij Ajax. Ik hoop dan ook dat hij blijft. Ik heb zo'n idee dat wij nog veel plezier aan hem gaan beleven. Ook dat is een gevoel.
iniedergeval een goed gevoel!
En luque is geen slechte speler en hij verdient gewoon iets te veel hij is geen suarez ofzo maar het is ook een luxe om een gemotiveerde Luque op je bank te hebben
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:04 schreef jantje 1974 het volgende:
alleen is jouw opvatting van TOP anders dan die van mij , ik blijf erbij dat de TOP echt is voor de grote prijswinnaars en daaronder zit een hele grote groep sub-top waaronder Jol in mijn ogen valt , de echte toppers zijn in mijn ogen mannen als: vGaal,Ferguson,Mourinho,Hiddink dat soort jongens en daar valt Martin (nog) niet onder maar zit daar dus net onder , dat Roda die beker heeft is mooi maar als je niet begrijpt wat ik werkelijk bedoel is dat jammer voor je , ik ga de discussie niet langer maken omdat jij toch nooit 1% meegeeft vandaar mijnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 8 uit 7 in eindfase competitie is ook een feit , alles bij elkaar maakt Jol nog geen toptrainer dat is duidelijk.
kijk is naar jezelf jij geeft nooit 1% toe hahaha
kom ik met feiten en prijzen aan is het weer niet goed en de namen die jij opnoemt die vind ik hoger dan top die zijn subliem.Maar als Jol op zijn leeftijd en wat hij allemaal wel niet heeft meegemaakt al niet top is dat zou die dat nooit worden dus in mijn ogen is hij al top..ik zei al ik begrijp jou zeker wel alleen ik blijf bij mijn mening sorry voor dat..en 8 uit 7 tsjah ik vind dat kort door de bocht dat is ook mijn mening en kan ik weer utileggen als je bij HSV zo lang meedoet voor de prijzen met het verlies van bijvb VD Vaart in de winterstop je beste speler tjsha dat je het dan net niet lukt is jammer maar dat je al zo lang heb meegedaan dat is heel goed te noemen

als het goed gaat zoals bij HSV kun je niet alle credtis geven aan Jol maar die 8 uit 7 die kun je ook niet allemaal aanrekenen bij Jol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 23:11   quote  deeplink  
nu snap ik het ! bij mij was TOP het hoogste maar er is een nog hogere catogorie : SUBLIEM! haha nog nooit van gehoord in t voetbal , dus nu krijg je ook sub-topclubs,topclubs en sublieme clubs! hahaha wat een wartaal.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:11 schreef jantje 1974 het volgende:
nu snap ik het ! bij mij was TOP het hoogste maar er is een nog hogere catogorie : SUBLIEM! haha nog nooit van gehoord in t voetbal , dus nu krijg je ook sub-topclubs,topclubs en sublieme clubs! hahaha wat een wartaal.
ik noem het maar ff subliem geef het geen dudielijke etiket misschien laat ik een voorbeeld geven

messi vind ik hoger dan de top
en de top bij spelers is bijvb Eto'o,Henry,seedorf

Jol kun je niet met Hiddink of Fergusson vergelijken
maar daarom hoeft jol nog geen top trainer te zijn
bully
 bully - vrijdag 17 juli 2009 - 23:39   quote  deeplink  
een top trainer is hij nog niet daar heefd hij nog te weinig prijzen voor gewonnen.
maar ik geloof zeker dat hij een toptrainer kan worden mits hij de goede clubs treft.
als hij misschien van tottenham naar manchester was gegaan en daar prijzen gewonnen hoorde hij ook onder het rijtje toptrainers.
wat ik hiermee bedoel tezeggen is dat je ook geluk moet hebben met de clubs waar je trainer word.
als trainer van real madrid of manchester enz word je nu eenmaal eerder als toptrainer erkend.
en als je ziet hoeveel succes bijvoorbeeld ferguson heefd met het materiaal waar hij altijd mee mag werken heefd hij mij ook nog niet overtuigd.
en nog antwoord op hetgeen van k-1cj.
toen van basten begon waren de spelers ook vol lof.
en zeer te spreken over de werkwijze van marco.
dat is nu eenmaal altijd als een nieuwe trainer begint.
dat verdwijnt wel zogauw ze er achter komen dat ze reserve worden.
dus ik beoordeel een trainer niet als hij pas met de voorbereiding bezig is.
daarentegen heb ik wel veel vertrouwen in hem dus geloof zeker dat hij het goed gaat doen.
in begin speeld er nog gewoon teveel eigenbelang mee bij de spelers om een eerlijk oordeel tegeven.
dus is de indruk altijd goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door bully --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
amen!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:39 schreef bully het volgende:
een top trainer is hij nog niet daar heefd hij nog te weinig prijzen voor gewonnen.
maar ik geloof zeker dat hij een toptrainer kan worden mits hij de goede clubs treft.
als hij misschien van tottenham naar manchester was gegaan en daar prijzen gewonnen hoorde hij ook onder het rijtje toptrainers.
wat ik hiermee bedoel tezeggen is dat je ook geluk moet hebben met de clubs waar je trainer word.
als trainer van real madrid of manchester enz word je nu eenmaal eerder als toptrainer erkend.
en als je ziet hoeveel succes bijvoorbeeld ferguson heefd met het materiaal waar hij altijd mee mag werken heefd hij mij ook nog niet overtuigd.
en nog antwoord op hetgeen van k-1cj.
toen van basten begon waren de spelers ook vol lof.
en zeer te spreken over de werkwijze van marco.
dat is nu eenmaal altijd als een nieuwe trainer begint.
dat verdwijnt wel zogauw ze er achter komen dat ze reserve worden.
dus ik beoordeel een trainer niet als hij pas met de voorbereiding bezig is.
daarentegen heb ik wel veel vertrouwen in hem dus geloof zeker dat hij het goed gaat doen.
in begin speeld er nog gewoon teveel eigenbelang mee bij de spelers om een eerlijk oordeel tegeven.
dus is de indruk altijd goed.
je kunt moeilijk van een trainer verwachten van tottenham en hsv dat tie kampioen word hij is geen trainer van liverpool of van intermilan.internationaal en nationaal heeft hij bewezen om uit elftallen het maximale te halen hij is op een leeftijd dat hij al zoveel ervaring heeft dat hij niet veel hoefd bij te leren..ik snap jou punt maar ik blijf bij mijn mening dat hij het al is

ps natuurlijk waren ze toen vol lof over v basten
maar ik blijf erbij Jol is een top trainer v Basten niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door k-1cj --
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:43 schreef jantje 1974 het volgende:
amen!
boedist of katholiek?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:53 schreef k-1cj het volgende:

[..]

je kunt moeilijk van een trainer verwachten van tottenham en hsv dat tie kampioen word hij is geen trainer van liverpool of van intermilan.internationaal en nationaal heeft hij bewezen om uit elftallen het maximale te halen hij is op een leeftijd dat hij al zoveel ervaring heeft dat hij niet veel hoefd bij te leren..ik snap jou punt maar ik blijf bij mijn mening dat hij het al is
dat mag je niet verwachtten nee maar TOPtrainers zitten dan ook bij TOPclubs net zoals dat met spelers t geval is! amen!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 17 juli 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:55 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat mag je niet verwachtten nee maar TOPtrainers zitten dan ook bij TOPclubs net zoals dat met spelers t geval is! amen!
dat hoefd niet want je hebt meer top trainers dan er top clubs zijn
en je bent wel geloofig met je amen goed voor jou jan.
en wil je zeggen dat ajax geen topclub is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Goede indruk Jol









0.0081980