BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Az Supporters moeten zich schamen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Het is de Zeeuw zijn eigen leven.supporters bepalen niet hoe zijn carriere eruit komt te zien.De Zeeuw is niet met een AZ Hart geboren.Hij heeft bij AZ zijn stinkende best gedaan vorig jaar wou hij al naar een andere club nogmaals zijn keus in zijn eigen leven.maar dat ging niet door en daarna heeft hij ongelofelijk zich er overheen gezet en zijn best gedaan voor Az..EN nu wilt hij naar zijn droomclub in nederland staat toch mooi op je cv ajax..en dan krijgt hij inplaats van bedanken van vorig seizoen en we gunnen het je nee hoor inplaats van dat krijgt hij van de zelfde supporters die hem toejuigde bij het kampioenschap scheldwoorden en andere hateliijke dingen naar zijn kop..hoe bekrompen is eht voetbal eigenlijk?!?

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3902

zijn keus in zijn eigen leven hij heeft zijn best gedaan bij az..ze doen netalsof hij een moord heeft gepleegd dit slaat nergens op Az had hem voor een paar ton over gekocht volgend jaar loopt zijn contract af en nu vangen ze nog miljoenen.die link hierboven lees je hoe de az supporters reageerde..ze moeten zich schamen heel diep schamen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door ajaxrulezz --
AFCA!
 AFCA! - donderdag 23 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Hier ben ik het dus 100% mee eens! Ze moeten blij zijn dat ze nog geld voor hem vangen ;)
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Kijk 's hoe 't Ajax-publiek zijn oud-spelers behandeld.... Ze komen allemaal graag terug in A'dam. De Zeeuw is nog niet eens weg en hij wordt al als oud vuil behandeld! Schandalig! Het zelfde klapvee stond 3 maanden terug nog op de banken voor hem. Bij AZ geldt blijkbaar; uit 't AZ oog, uit 't AZ hart.... Wat een misselijk volk! Van Gaal werd vorig jaar ook al alles verwenst.... Geef mij maar Amsterdam!
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 18:56   quote  deeplink  
egt jonge als huntelaar naar az had gegaan had je ook wel anders gezeurt
bully
 bully - donderdag 23 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
ach laten we nu niet doen ofdat dit bij ons niet voorkomt.
ik weet me de boertjes de boer te herinneren waar ook veel ajax supporters niet echt nette woorden gebruikte.
en heitinga is natuurlijk op veel nettere manier vertrokken.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 juli 2009 - 19:01   quote  deeplink  
Ja Seedorf werd ook uitstekend ontvangen. Is een hele begrijpelijke reactie van die AZ fans. Als een speler van Ajax naar F'noord gaat reageren wij net zo. Neemt niet weg dat dit wel een extra duwtje in de rug van de Zeeuw richting Amsterdam kan zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 18:37 schreef Boss het volgende:
Kijk 's hoe 't Ajax-publiek zijn oud-spelers behandeld.... Ze komen allemaal graag terug in A'dam. De Zeeuw is nog niet eens weg en hij wordt al als oud vuil behandeld! Schandalig! Het zelfde klapvee stond 3 maanden terug nog op de banken voor hem. Bij AZ geldt blijkbaar; uit 't AZ oog, uit 't AZ hart.... Wat een misselijk volk! Van Gaal werd vorig jaar ook al alles verwenst.... Geef mij maar Amsterdam!
100% gelijk precies wat je zegt uit het oog is meteen uit het hart..
Lijkt wel of ze tegenwoordig computer geprogrameert zijn supporters over het algemeen en vooral nu de AZ supporters niks is meer menselijk.idd paar maanden terug allemaal blij de zeeuw is de beste lala enz en nu teksten van kale rot aap enz enz ??daar is tog niks menselijk meer aan..kinderachtig bekrompen en kort door de bocht!om een speler zo uit te schelden en te veroordelen De Zeeuw heeft zijn best voor AZ gedaan..Maar het is nogmaals zijn eigen beslissing in zijn eigen leven daar hebben die supproters helemaal niks mee te maken daar hebben de supporters helemaal geen stem in..Die supporters moeten gewoon naar hun werk gaan voor hun gezin er zijn en in het weekend naar het voetbal en zich druk maken om hun eigen beslissingen in hun leven..en niet een speler van alles uitmaken terwijl je daar nog een paar maanden voor gezongen heb op het kampioenschap!

En ze mogen helemaal blij zijn dat Az een suikeroom heeft
nog niet zo lang geleden speelde in de 2de divisie hadden ze een krakkemikkige stadiontje
en hadden ze spelers als Langerak,Fortes Rodriquez,Buskermolen,Huiberts
Dus daar moeten ze naar kijken en blij mee zijn!!!!!!!!!!!
niet te vergelijken met de ajax geschiedenis!!!!!
zelfde verhaal voor Twente ook niet te vergelijken met Ajax geschiedenis
Dus ze moeten niet steeds denken als een speler naar ajax wilt
dat Dat een conccurent sterker maken is of dat Ajax gelijkwaardig is.
want de opmars van twente en az is van de afgelopen jaren

De europacups en de andere prijzen van ajax is van de afglopen tientallen jaren!!

Dus Supporters van Az En Twente wees blij met wat jullie nu hebben
maar weet wel je plaats!! en hou je Fatsoen!!!vooral tegen spelers die je kampioen hebben gemaakt!!
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 19:18   quote  deeplink  
Nee, hoor. Goeie shit! Lekker inhoudelijk ook! Geen mening?
Afcabz
 Afcabz - donderdag 23 juli 2009 - 19:22   quote  deeplink  
ach Boss zit er niet echt naast hoor ,even een voorbeeld
als Luis Alberto Suárez per direct zou vertrekken ,denk je dat wij dan staan te springen om hem gedag te zeggen ,nee toch wij zouden alles bij elkaar vloeken ,wen er maar aan zo is het voetbal tegenwoordig
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 19:25   quote  deeplink  
seedorf
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:22 schreef Afcabz het volgende:
ach Boss zit er niet echt naast hoor ,even een voorbeeld
als Luis Alberto Suárez per direct zou vertrekken ,denk je dat wij dan staan te springen om hem gedag te zeggen ,nee toch wij zouden alles bij elkaar vloeken ,wen er maar aan zo is het voetbal tegenwoordig
Sneijder en huntelaar gingen onverwacht weg..Die alle en andere belangrijke spelers als Heitingha en VD Vaart die worden nog steeds toegezongen en met open armen ontvangen..

Suarez verkeerde vergelijking..De Zeeuw is niet aanvoerder gemaakt en belangrijk gemaakt in de voorbereiding..Suarez heeft de leiding in het Team genomen en alleen maar over het kampioenschap gepraat met en voor Ajax..Dus ik snap je maar verkeerde vergelijking..
En nogmaals iedereen ook die onverwachts weg gingen worden nog steeds met fatsoen benadert
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - donderdag 23 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Je moet je zo wie zo al schamen als je supporter bent van aZ ;-)
Boss
 Boss - donderdag 23 juli 2009 - 20:01   quote  deeplink  
dat klopt, zou me schamen.zou niet staan te springen als Suarez weg ging, maar zou hem ook niet alles verwensen.... ze mogen blij zijn dat ze nu internatiols hebben waar ze geld aan kunnen verdienen. Dat is wel eens anders geweest in Zwalkmaar
the iceman
 the iceman - donderdag 23 juli 2009 - 20:22   quote  deeplink  
moet je eens kijken op www.voetbalzone.nl daar staat op dat de subtoppers onderling gesproken hebben(steikem) om totaal niet meer mee te werken met transfers van hun spelers na ajax of psv, ik dacht dit moet ik even melden slaat tog nergens op
graag jullie reacties?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 20:22 schreef the iceman het volgende:
moet je eens kijken op www.voetbalzone.nl daar staat op dat de subtoppers onderling gesproken hebben(steikem) om totaal niet meer mee te werken met transfers van hun spelers na ajax of psv, ik dacht dit moet ik even melden slaat tog nergens op
graag jullie reacties?
Slaat idd nergens op!!
Ajax heeft zoveel miljoenen betaald aan Heerenveen,Groningen en Twente
dat is gewoon ongelofelijk zoveel Miljoenen waar die clubs gewoon beter van zijn geworden.
PSV heeft niet zoveel betaald als Ajax...Dat die clubs het nog niet snappen dat het een verbetering is om Naar AJax te gaan voor een speler vind ik kort door de bocht.zie de geschiedenis van Ajax al heeft Ajax afgelopen jaren niet veel gewonnen Ajax is Ajax.Al die clubs al hun voetbal geschiedenis bij elkaar opgeteld komt nog niet eens 10% in de buurt van de Geschiedenis van Ajax...Ze moeten blij zijn dat ze miljoenen krijgen van Ajax dat is het verschil van toen en nu vroeger gingen spelers makkelijker naar Ajax toen was de kloof groter...nu doen die clubs het goed dus vandaar die miljoenen dat is hun winst maar ze moeten het niet overdrijven allemaal ambituese directueren daar met mooie maat pakken bij die clubs maar ze moeten niet denken dat ze met hun club en status een speler moeten weigeren om naar Ajax te gaan ze moeten niet denken dat spelen voor hun club netzoveel waarde is voor hun spelers als bij Ajax...je hebt ambiteus en je hebt overdrijven.Zonder clubs als Ajax,Feyenoord en PSV had het nederlandse voetbal minder veel aanzien en hadden het nederlandselftal minder goed opgeleide spelers in hun geschienis..die maatpak directeuren moeten wel wat meer respect tonen voor die clubs en niet zomaar hun geschiedenis vergeten spelen voor die clubs is altijd nog beter op je CV en mooier om later tegen je kleinkinderen te kunnen vertellen dat je voor die clubs hebt gespeeld dan voor Groningen,Heerenveen en Twente

Ajax neemt die clubs wel serieus zie de Bedragen die ze betaald hebben
waarom die clubs ons niet serieus nemen??ik noem dat misplaatste arrogantie van een paar jaar goed presteren en vanuit die filosofie denken dat ze zich kunnen meten met Ajax,Daarvoor hebben ze als club nog een lange weg te gaan..en ze zijn aardig bezig zie nogmaals de bedragen die Ajax heeft betaald...Maar je geeft ze een vinger en ze pakken meteen je beide armen,.

Dat is mijn mening hierover..
the iceman
 the iceman - donderdag 23 juli 2009 - 20:41   quote  deeplink  
ajaxrulezzz nou zo dacht ik er dus exact hetzelfdeover toen ik dat vage bericht op voetbalzone las echt vaag
reminho
 reminho - donderdag 23 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2801_%5BUPDATE%5D-De-Zeeuw-zijn-transfer-naar-Ajax-is-nabij.html
Volgens deze bron komt hij voor 6,2 miljoen euro.
De az supporters balen gewoon dat hij weg gaat vandaar die uitspraken,snap het wel.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 20:53 schreef reminho het volgende:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2801_%5BUPDATE%5D-De-Zeeuw-zijn-transfer-naar-Ajax-is-nabij.html
Volgens deze bron komt hij voor 6,2 miljoen euro.
De az supporters balen gewoon dat hij weg gaat vandaar die uitspraken,snap het wel.
begrijp me niet verkeerd dat ze balen begrijp ik.
Maar ik weiger te begrijpen en te accepteren dat tie tot de grond toe beledigt word
en ik weiger te begrijpen dat je zo met een speler om gaat die altijd 100% zich zelf heeft gegeven voor die club.daar wil ik niks van begrijpen
reminho
 reminho - donderdag 23 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Ben het ook wel met jou eens ajaxrulezz,veel uitspraken gaan te ver,maar ajax is hun grote rivaal,en als er een speler van ajax naar feyenoord gaat bijvoorbeeld, krijg je bij ajax ook dit soort uitspraken, vandaar dat ik zeg snap het wel,maar het is niet goed natuurlijk,dat ben ik volkomen met jou eens.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:24 schreef reminho het volgende:
Ben het ook wel met jou eens ajaxrulezz,veel uitspraken gaan te ver,maar ajax is hun grote rivaal,en als er een speler van ajax naar feyenoord gaat bijvoorbeeld, krijg je bij ajax ook dit soort uitspraken, vandaar dat ik zeg snap het wel,maar het is niet goed natuurlijk,dat ben ik volkomen met jou eens.
Toen Cruijff naar feyenoord ging was iedereen daar teleurgesteld over maar hij werd niet zo bejegend als Az nu doet bij De Zeeuw..En Ajax-Az heeft geen rijke rivaal geschiedenis.alleen begin jaren 80 en de afgelopen jaren doen ze het goed maar de rest van de geschiedenis speelde AZ of onderaan of in de 2de divisie.En als Ajax supporters dat deden bij Huntelaar of Sneijder dan had ik dat natuurlijk ook tegen gesproken dat ik dat niet vind kunnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door ajaxrulezz --
reminho
 reminho - donderdag 23 juli 2009 - 21:42   quote  deeplink  
De maatschappij verhard, en is helaas niet te vergelijken met de periode van cruijff.
In deze tijd slaan aanhangers van clubs elkaar dood helaas, en wensen ze elkaar van alles toe.
Nogmaals ik keur het gedrag ook niet goed, en had alles ook liever anders gezien,maar dat is vandaag de dag helaas er niet meer bij.
Mocht de zeeuw naar ajax komen, hoop ik dat hij een goede tijd in amsterdam gaat mee maken,ook als ze in alkmaar spelen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:42 schreef reminho het volgende:
De maatschappij verhard, en is helaas niet te vergelijken met de periode van cruijff.
In deze tijd slaan aanhangers van clubs elkaar dood helaas, en wensen ze elkaar van alles toe.
Nogmaals ik keur het gedrag ook niet goed, en had alles ook liever anders gezien,maar dat is vandaag de dag helaas er niet meer bij.
Mocht de zeeuw naar ajax komen, hoop ik dat hij een goede tijd in amsterdam gaat mee maken,ook als ze in alkmaar spelen.
Kijk daar raak je een terechte punt!idd dat heeft alles met de maatschappij te maken,niet alleen verhard de maatschappij maar ik ervaar het als de maatschappij frustreert zoveel kort door de bochte frustraties zonder daar dieper op in te gaan..je hebt gelijk dat alles heeft met de maatschappij te maken en is niet te vergelijken met de Jaren 80...Maar mijn mening is dat je daar nog steeds wel wat van kan zeggen en een spiegel voor ze te houden.want als ik ze steeds zou begrijpen en op straat of waar dan ook tegen niemand meer kunnen zeggen waar ze mee bezig zijn dan word je het zelf ook.en als iedereen er wat van zegt dan houden we de jaren 80 gevoel en normen en waarde nog enigsinds in stand.;-)

Hopelijk met de credietcrisis komt de jaren 80 gevoel weer een beetje naar boven rond 1982 was het ook crisis mensen konden daardoor niet egoistisch leven en materieel denken maar elkaar helpen en om je heen kijken..vandaar de vele betrokkenheid ook met stakingen en optochten tegen onrecht..vakbonden als de FNV streden met de bevolking voor recht tegen onrecht...ludieke acties als Loesje mensen hadden toen meer idealen als nu..
sinds 10 a 15 jaar is dat langzaam weg gevaagd en dat is jammer...
Hopelijk komt dat gevoel de idealen en het fatsoen een beetje terug door de crediet crisis.....

Je hebt gelijk dat komt door de Maatschappij van tegenwoordig
reminho
 reminho - donderdag 23 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Kortom laten we ons vasthouden aan de mensen, die nog wel normen en waarden, hebben meegekregen van hun ouders, en dat het in de toekomst beter gaat.
Ajaxrullez vond het een leuke en goede conversatie.
Op naar de dertigste landstitel.
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
ajaxrulezz kijk dan kan je inderdaad wat hier best vaak gezegt is weer niet alleen az suporters of welke suporter dan ook voor bestraffen want een suarez die vertrekt naar psv, twente of az zou ook niet kunnen.. of een vertoghen naar feyenoord? t zijn voorbeelde maar denk dat je gelijk wat minder blij bent met die speler..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 22:25   quote  deeplink  
@reminho

Idd kortom de Jaren 80 mentaliteit moet weer terug
was idd een goede conversatie
heb er ook alle vertrouwen in dat Ajax kampioen word,En zo niet de wereld die draait door

@freakie

Ik heb geleerd en voor iedereen is het anders je kunt niet alles met elkaar vergelijken.Want die spelers die je opnoemt dat is allemaal onhaalbaar en ondenkbaar..Maar wat ik al eerder aangaf bij Snijder en Huntelaar gebeurde dat ook en daar was ik niet blij mee.Kwam ook op ongelukkige momenten maar aan de einde van de dag moet je gewoon doorgaan en je ploeg aanmoedigen..Ik zou nooit spelers van je club zo beledigen en van alles uitmaken..
en nu ging het over de Az Supporters maar ik heb dezelfde mening als de AjaxSupporters dat deden bij Een Ajax Speler natuurlijk..
jaja
 jaja - donderdag 23 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:32 schreef supras mijn mokum het volgende:
Je moet je zo wie zo al schamen als je supporter bent van aZ ;-)
niet lang geleden waren 60% van die az supporters nog ajax aanhangers. t zijn meer de rotte appels in het voetbal die met alle winden mee klapperen. ***
bully
 bully - vrijdag 24 juli 2009 - 00:21   quote  deeplink  
we zullen het maar niet hebben waar de boertjes allemaal voor werden uitgemaakt.
een schneider enz gingen wel op een heel andere manier weg.
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 01:11   quote  deeplink  
Ja maar gaat meer om de concurentie tussen de clubs.. dat huntelaar en sneijder niet te halen waren voor nederlandse clubs klopt maar stel je voor er gaan spelers van ajax dus bijvoorbeeld jan vertonghen(best goed voorbeeld want die is niet kwa interesse bij de top) Naar psv dan zijn wij ajax suporters er niet blij meee en ook niet met die speler want dat doe je niet.. kijk huntelaar en sneijder vindt ik dan nog een ander verhaal want die gaan voor het nivo verder want die stap hadden ze verdient beetje laat maar daar kan je begrip voor hebben..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 juli 2009 - 08:09   quote  deeplink  
freakie ondanks alles hebben wij als supporters zelfs Perez nog niet eens aangevallen.. en zo kan ik nog wel meer namen opnoemen.. teminste niet tegen spelers waaraan jeje kampioenschap te danken hebt !
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 10:41   quote  deeplink  
perez? nee doe had geen keus.. die had ook geen basis plek bij ajax.. stom van ajax zelf geen egte kans gegeven en zou niet goed in de groep functioneren...
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 10:44   quote  deeplink  
perez is ook nog eens een gekochte speler van de concurent ik denk dat perez minder emotioneel oproept dan een vertonghen bijvoorbeeld
Krunk
 Krunk - vrijdag 24 juli 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:06 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

100% gelijk precies wat je zegt uit het oog is meteen uit het hart..
Lijkt wel of ze tegenwoordig computer geprogrameert zijn supporters over het algemeen en vooral nu de AZ supporters niks is meer menselijk.idd paar maanden terug allemaal blij de zeeuw is de beste lala enz en nu teksten van kale rot aap enz enz ??daar is tog niks menselijk meer aan..kinderachtig bekrompen en kort door de bocht!om een speler zo uit te schelden en te veroordelen De Zeeuw heeft zijn best voor AZ gedaan..Maar het is nogmaals zijn eigen beslissing in zijn eigen leven daar hebben die supproters helemaal niks mee te maken daar hebben de supporters helemaal geen stem in..Die supporters moeten gewoon naar hun werk gaan voor hun gezin er zijn en in het weekend naar het voetbal en zich druk maken om hun eigen beslissingen in hun leven..en niet een speler van alles uitmaken terwijl je daar nog een paar maanden voor gezongen heb op het kampioenschap!

En ze mogen helemaal blij zijn dat Az een suikeroom heeft
nog niet zo lang geleden speelde in de 2de divisie hadden ze een krakkemikkige stadiontje
en hadden ze spelers als Langerak,Fortes Rodriquez,Buskermolen,Huiberts
Dus daar moeten ze naar kijken en blij mee zijn!!!!!!!!!!!
niet te vergelijken met de ajax geschiedenis!!!!!
zelfde verhaal voor Twente ook niet te vergelijken met Ajax geschiedenis
Dus ze moeten niet steeds denken als een speler naar ajax wilt
dat Dat een conccurent sterker maken is of dat Ajax gelijkwaardig is.
want de opmars van twente en az is van de afgelopen jaren

De europacups en de andere prijzen van ajax is van de afglopen tientallen jaren!!

Dus Supporters van Az En Twente wees blij met wat jullie nu hebben
maar weet wel je plaats!! en hou je Fatsoen!!!vooral tegen spelers die je kampioen hebben gemaakt!!
inderdaad
thesnitch
 thesnitch - vrijdag 24 juli 2009 - 23:52   quote  deeplink  
vraag me af of de Zeeuw nog een afscheidsfluitconcert krijgt bij az...

de az fans(die overigens de afgelopen 15 jaar voor ajax waren en nu ineens weer overstappen) moeten zich schamen voor al die kinderachtige opmerkingen.

echt zielig.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 24 juli 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Je bent pas een topclub als je je Top spelers (die 4jaar voor je hebben gespeeld kampioen voor ze zijn geworden) een waardig afscheid geven en zoals Ajax dat doet bij zijn oud spelers altijd met open armen verwelkomen bijvb nu heitingha met Atl Madrid op bezoek is.je bent pas een top club Als je respectvol met je spelers en oud spelers omgaat.
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - zaterdag 25 juli 2009 - 11:39   quote  deeplink  
Wat een gezeik, de Zeeuw had nooit naar Ajax moeten gaan, hoe zouden jullie het vinden als Suarez naar AZ gaat ? Volgens mijn spugen jullie supporters van Ajax deze speler dan ook uit. En jullie noemen jullie supporters van Ajax, spelers bus tegenhouden als jullie verliezen, verhaal halen dat is pas zielig, wij werden 11e 2 jaar terug. Niemand in Alkmaar houd dan een bus tegen !!!!!!!!!!!! Dat zijn supporters ook als het tegenzit.

Al 25jaar AZ supporter, zit in het bloed !!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:06 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

100% gelijk precies wat je zegt uit het oog is meteen uit het hart..
Lijkt wel of ze tegenwoordig computer geprogrameert zijn supporters over het algemeen en vooral nu de AZ supporters niks is meer menselijk.idd paar maanden terug allemaal blij de zeeuw is de beste lala enz en nu teksten van kale rot aap enz enz ??daar is tog niks menselijk meer aan..kinderachtig bekrompen en kort door de bocht!om een speler zo uit te schelden en te veroordelen De Zeeuw heeft zijn best voor AZ gedaan..Maar het is nogmaals zijn eigen beslissing in zijn eigen leven daar hebben die supproters helemaal niks mee te maken daar hebben de supporters helemaal geen stem in..Die supporters moeten gewoon naar hun werk gaan voor hun gezin er zijn en in het weekend naar het voetbal en zich druk maken om hun eigen beslissingen in hun leven..en niet een speler van alles uitmaken terwijl je daar nog een paar maanden voor gezongen heb op het kampioenschap!

En ze mogen helemaal blij zijn dat Az een suikeroom heeft
nog niet zo lang geleden speelde in de 2de divisie hadden ze een krakkemikkige stadiontje
en hadden ze spelers als Langerak,Fortes Rodriquez,Buskermolen,Huiberts
Dus daar moeten ze naar kijken en blij mee zijn!!!!!!!!!!!
niet te vergelijken met de ajax geschiedenis!!!!!
zelfde verhaal voor Twente ook niet te vergelijken met Ajax geschiedenis
Dus ze moeten niet steeds denken als een speler naar ajax wilt
dat Dat een conccurent sterker maken is of dat Ajax gelijkwaardig is.
want de opmars van twente en az is van de afgelopen jaren

De europacups en de andere prijzen van ajax is van de afglopen tientallen jaren!!

Dus Supporters van Az En Twente wees blij met wat jullie nu hebben
maar weet wel je plaats!! en hou je Fatsoen!!!vooral tegen spelers die je kampioen hebben gemaakt!!
wel heel erg dom om te denken dat de keus van een speler te maken heeft met wat er 15 jaar geleden werd gewonnen. je kan wel zeggen dat de opmars van de laatste jaren is,maar dat is ajax haar eigen schuld ajax is namelijk stil blijven staan na het vertrek van van Gaal. lijkt mij logisch dat die clubs liever geen spelers zien vertrekken naar hun concurrent, en eigenlijk waren we vorig jaar geen eens concurrent van az want we moesten nog knokken voor de derde plek.

Misschien word het eens tijd dat supporters zoals jij hun plek eens leren kennen, jezus wat een arrogantie, vergeet aub niet dat ajax al 13 jaar niks maar dan ook helemaal niks meer heeft gepresteerd. En het moet ook geen jaren meer duren voor het succes komt want anders zijn we alleen nog maar een grote club een mythe uit het verleden
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 20:39 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Slaat idd nergens op!!
Ajax heeft zoveel miljoenen betaald aan Heerenveen,Groningen en Twente
dat is gewoon ongelofelijk zoveel Miljoenen waar die clubs gewoon beter van zijn geworden.
PSV heeft niet zoveel betaald als Ajax...Dat die clubs het nog niet snappen dat het een verbetering is om Naar AJax te gaan voor een speler vind ik kort door de bocht.zie de geschiedenis van Ajax al heeft Ajax afgelopen jaren niet veel gewonnen Ajax is Ajax.Al die clubs al hun voetbal geschiedenis bij elkaar opgeteld komt nog niet eens 10% in de buurt van de Geschiedenis van Ajax...Ze moeten blij zijn dat ze miljoenen krijgen van Ajax dat is het verschil van toen en nu vroeger gingen spelers makkelijker naar Ajax toen was de kloof groter...nu doen die clubs het goed dus vandaar die miljoenen dat is hun winst maar ze moeten het niet overdrijven allemaal ambituese directueren daar met mooie maat pakken bij die clubs maar ze moeten niet denken dat ze met hun club en status een speler moeten weigeren om naar Ajax te gaan ze moeten niet denken dat spelen voor hun club netzoveel waarde is voor hun spelers als bij Ajax...je hebt ambiteus en je hebt overdrijven.Zonder clubs als Ajax,Feyenoord en PSV had het nederlandse voetbal minder veel aanzien en hadden het nederlandselftal minder goed opgeleide spelers in hun geschienis..die maatpak directeuren moeten wel wat meer respect tonen voor die clubs en niet zomaar hun geschiedenis vergeten spelen voor die clubs is altijd nog beter op je CV en mooier om later tegen je kleinkinderen te kunnen vertellen dat je voor die clubs hebt gespeeld dan voor Groningen,Heerenveen en Twente

Ajax neemt die clubs wel serieus zie de Bedragen die ze betaald hebben
waarom die clubs ons niet serieus nemen??ik noem dat misplaatste arrogantie van een paar jaar goed presteren en vanuit die filosofie denken dat ze zich kunnen meten met Ajax,Daarvoor hebben ze als club nog een lange weg te gaan..en ze zijn aardig bezig zie nogmaals de bedragen die Ajax heeft betaald...Maar je geeft ze een vinger en ze pakken meteen je beide armen,.

Dat is mijn mening hierover..
beter lezen kerel, er staat niet dat geen enkele speler meer naar ajax of psv mag verkocht worden, er staat alleen dat er de hofdprijs voor betaald dient te worden, lijkt me ook niet meer dan logisch aangezien wij hetzelfde doen met andere clubs, waar haalt iedereen toch het idee vandaan dat ajax zo heilg is. en zo is het trouwens al jaren in het voetbal, als een club een speler wil hebben van een andere club moet daar flink voor betalen.
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:32 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Toen Cruijff naar feyenoord ging was iedereen daar teleurgesteld over maar hij werd niet zo bejegend als Az nu doet bij De Zeeuw..En Ajax-Az heeft geen rijke rivaal geschiedenis.alleen begin jaren 80 en de afgelopen jaren doen ze het goed maar de rest van de geschiedenis speelde AZ of onderaan of in de 2de divisie.En als Ajax supporters dat deden bij Huntelaar of Sneijder dan had ik dat natuurlijk ook tegen gesproken dat ik dat niet vind kunnen
beetje domme vergelijking zit maar 25 jaar tussen en toen had je geen internet.
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 13:25   quote  deeplink  
denk dat iedereen de boertjes de boer is vergeten toen die niet meer voor ajax wilden voetballen.
ook toen werden er woorden gebruikt tegen hun die ik niet kon waarderen.
dus laten we nu niet doen of dat bij ons niet voorkomt.
want dat gebeurd overal.
er zijn nu eenmaal supporters die tevaak hun emoties te ver doordrijven.
die zitten bij ajax psv feyenoord az twente utrecht enz.
en laten we ook niet vergeten je bent voor ajax of anti ajax.
dat is tegenwoordig wel de trend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door bully --
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 22:08 schreef freakie het volgende:
ajaxrulezz kijk dan kan je inderdaad wat hier best vaak gezegt is weer niet alleen az suporters of welke suporter dan ook voor bestraffen want een suarez die vertrekt naar psv, twente of az zou ook niet kunnen.. of een vertoghen naar feyenoord? t zijn voorbeelde maar denk dat je gelijk wat minder blij bent met die speler..
tuurlijk , zo is t toch gewoon!
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 23:51 schreef jaja het volgende:

[..]

niet lang geleden waren 60% van die az supporters nog ajax aanhangers. t zijn meer de rotte appels in het voetbal die met alle winden mee klapperen. ***
dat is niet waar , mensen waren meestal WEL al AZ supporter maar gingen niet naar Stadion en nu wel , zijn ook allemaal mensen uit de Zaanstreek.
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

wel heel erg dom om te denken dat de keus van een speler te maken heeft met wat er 15 jaar geleden werd gewonnen. je kan wel zeggen dat de opmars van de laatste jaren is,maar dat is ajax haar eigen schuld ajax is namelijk stil blijven staan na het vertrek van van Gaal. lijkt mij logisch dat die clubs liever geen spelers zien vertrekken naar hun concurrent, en eigenlijk waren we vorig jaar geen eens concurrent van az want we moesten nog knokken voor de derde plek.

Misschien word het eens tijd dat supporters zoals jij hun plek eens leren kennen, jezus wat een arrogantie, vergeet aub niet dat ajax al 13 jaar niks maar dan ook helemaal niks meer heeft gepresteerd. En het moet ook geen jaren meer duren voor het succes komt want anders zijn we alleen nog maar een grote club een mythe uit het verleden
Zoooooo , das duidelijke taal , netjes verwoord maar wel waar!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

wel heel erg dom om te denken dat de keus van een speler te maken heeft met wat er 15 jaar geleden werd gewonnen. je kan wel zeggen dat de opmars van de laatste jaren is,maar dat is ajax haar eigen schuld ajax is namelijk stil blijven staan na het vertrek van van Gaal. lijkt mij logisch dat die clubs liever geen spelers zien vertrekken naar hun concurrent, en eigenlijk waren we vorig jaar geen eens concurrent van az want we moesten nog knokken voor de derde plek.

Misschien word het eens tijd dat supporters zoals jij hun plek eens leren kennen, jezus wat een arrogantie, vergeet aub niet dat ajax al 13 jaar niks maar dan ook helemaal niks meer heeft gepresteerd. En het moet ook geen jaren meer duren voor het succes komt want anders zijn we alleen nog maar een grote club een mythe uit het verleden
nou nou iedereen mag zijn mening hebben..het is arrogant om te zeggen dat ik mijn plaats moet weten omdat ik een andere mening heb dan jou.jekutn wel komen met hey kerel of hey je doet arrogant maar iedereen op deze forum kan zijn eigen mening fentileren over zijn eigen club daar ben je Ajacied of daar ben je een voetballiefhebber voor.

Ten 2de vind ik dat je deels gelijk hebt.we hebben niet veel gepresteerd de afgelopen jaren dat klopt.maar we zijn ook geen jaren achter elkaar 5 ste 6 ste 10de geworden..
in de laatste vanaf 1998 hebben we niet veel gewonnen dat klopt.3 landstitels 5 keer de Beker en 4 keer de JohanCruijff Schaal.en in Europa heel matig 1keer kwartFinale ChamL
Maar Als AJax het dubbele had gewonnen was de discussie dan anders?

Bij Ajax hebben wel de beste spelers nog altijd gespeeld zijn de meeste spelers naar Oranje gegaan van nederland en heeft Ajax het meeste verdient aan transfers.
als Ajax een periode even niet zo veel wint als alle andere periodes dan verander ik mijn mening niet over Ajax het blijft een topclub met wereldaanzien.en mythe is overdreven want 1995 chamL en de WereldBeker.een Mythe is iets van veel langere tijd geleden.

Je hebt gelijk dat Ajax niet meer veel wint en daardoor soms pas op de plaats moet stellen..alleen wat is tegenwoordig een hoofdprijs??bijna 17miljoen voor Mickey dat was meer dan een hoofdprijs Az vroeg minimaal 8miljoen dat zou ook meer dan een hoofdprijs zijn geweest nu is het 1miljoen minder ongeveer.

dus de discussie is dan wat is tegenwoordig een hoofdprijs
we hoeven niet de zelfde mening te hebben Remco maar ik hoef niet mijn plaats te weten Remco we kunnen er wel over discuseren daar is een Forum voor.
Een Chille Middag nog!
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 18:13   quote  deeplink  
de enigste reden waarom ik vind dat jij je plaats moet leren kennen is omdat jij datzelfde vind van de az supporters. niet vergeten dat ajax zelf deze bedragen betaalt als we de scouting eindelijk eens een keer voor elkaar zouden hebben dan kunnen we net als vroeger zelf onze spelers halen.

Ik schrijf ook als we de komende jaren niks gaan presteren en de tendens zoals ie nu is met de verkoop van spelers zal ajax over een aantal jaren niks meer zijn dan een mythe.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:13 schreef remco k het volgende:
de enigste reden waarom ik vind dat jij je plaats moet leren kennen is omdat jij datzelfde vind van de az supporters. niet vergeten dat ajax zelf deze bedragen betaalt als we de scouting eindelijk eens een keer voor elkaar zouden hebben dan kunnen we net als vroeger zelf onze spelers halen.

Ik schrijf ook als we de komende jaren niks gaan presteren en de tendens zoals ie nu is met de verkoop van spelers zal ajax over een aantal jaren niks meer zijn dan een mythe.
Nou een positieve ajacied ben je niet ;-)
En wat vind ik hetzelfde van de AZ Supporters?

me vorige bericht was inhoudelijk en gaf ik ook jou deels gelijk
als ik dan nog steeds mijn plaats moet weten dan loopt onze discussie een beetje dood
Wil graag inhoudelijk met je praten over wat een norm is met bedragen en dat Ajax daar soms in de fout mee is geweest met hoge bedragen enz.

Laten we op onze AjaxForum normaal praten over voetbal
en niet denigrerend dat ik mijn plaats moet weten
want daar heb jij niks over te zeggen ;-)
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 18:33   quote  deeplink  
laten we niet op de persoon gaan spelen en het leuk houden.
maar wat remco zegt is denk ik wel waar.
dat als we jaren niet meer presteren de naamsbekendheid langzaam gaat afbrokkelen.
rome was vroeger ook een wereldmacht.
maar daarentegen heb ik nu wel het vertrouwen dat de prestaties weer gaan komen.
dus we zullen daarom denk ik later niet kunnen nagaan wie hierover nou gelijk had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door bully --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:33 schreef bully het volgende:
laten we niet op de persoon gaan spelen en het leuk houden.
maar wat remco zegt is denk ik wel waar.
dat als we jaren niet meer presteren de naamsbekendheid langzaam gaat afbrokkelen.
maar daarentegen heb ik nu wel het vertrouwen dat de prestaties weer gaan komen.
dus we zullen daarom denk ik later niet kunnen nagaan wie hierover nou gelijk had.
ow maar ik zeg ook ik geef hem deels gelijk zeker wel al is sinds 1998 3 landstitels 5 keer de Beker en 4 keer de JohanCruijff Schaal niet dramatisch maar zeker niet goed!!!

Alleen Ajax heeft over heel de wereld nog steeds een grote naam
en 2 goede seizoenen en de schade is bijna weer hersteld want het is en blijf Ajax.
Als je in een korte tijd veel goede spelers verliest aan grotere clubs dan moet je realitsch zijn en het verlies van de afgelopen jaren aanvaarden
Maar ik ben en blijf positief over ajax

En Ajax heeft in mijn ogen meer crediet verdient als meest succesvolle club in nederland alle tijden daar staat of valt een slechte periode van ajax niet mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door ajaxrulezz --
bully
 bully - zaterdag 25 juli 2009 - 18:45   quote  deeplink  
daar ben ik het mee eens ajaxrulezz.
persoonlijk vond ik de laatste jaren wel ajax onwaardig.
maar denk dat we nu de goede tijden weer tegemoet gaan.
en wat je al zegt twee keer landskampioen en je beetje laten zien in europa en de naam staat weer.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Was zeker wel Ajax onwaardig maar toch in goede en slechte periodes blijf ik netzoals jou positief over Ajax.Okay niet veel prijzen heeft Ajax gewonnen maar ik hoor mensen zeggen er komt niemand meer uit de jeugd van Ajax nou dat is de agfelopen jaren juist wel het geval zie het nederlands elftal

Stekelenburg,VDWiel,Heitingha,Sneijder,VDVaart,Babel dat zijn geen kleine namen Vermeer hoort er eigelijk ook bij want vind hem beter dan Timmer en Vorm en nu komen er weer wat talenten uit de Ajax Jeugd...Vertoghen heeft veel jaren in de ajaxjeugd gevoetbald Vemaelen en Aldeweireld ook.Dus daarin is Ajax nog het meest productieve met opgeleide spelers dan welke club dan ook in nederland
Alleen het verschil is 15jaar geleden bleven die spelers wat langer bij Ajax
Nu kun je het haast niet meer tegenhouden grotere bedragen grotere clubs
Als al die spelers nog waren gebleven + andere spelers dan was Ajax moeiteloos meer kampioen geworden en had het moeiteloos mee kunnen doen in Europa..
oke er is wanbeleid gepleegd dat klopt.Maar als je steeds opnieuw moet beginnen dan heb je ook als Ajax zijnde minder kans op succes en regelmatige prestaties.
Dus overal is reden voor..Maar ik zie geen reden om Ajax na een slechte periode af te schrijven als top Club ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 19:06 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

100% gelijk precies wat je zegt uit het oog is meteen uit het hart..
Lijkt wel of ze tegenwoordig computer geprogrameert zijn supporters over het algemeen en vooral nu de AZ supporters niks is meer menselijk.idd paar maanden terug allemaal blij de zeeuw is de beste lala enz en nu teksten van kale rot aap enz enz ??daar is tog niks menselijk meer aan..kinderachtig bekrompen en kort door de bocht!om een speler zo uit te schelden en te veroordelen De Zeeuw heeft zijn best voor AZ gedaan..Maar het is nogmaals zijn eigen beslissing in zijn eigen leven daar hebben die supproters helemaal niks mee te maken daar hebben de supporters helemaal geen stem in..Die supporters moeten gewoon naar hun werk gaan voor hun gezin er zijn en in het weekend naar het voetbal en zich druk maken om hun eigen beslissingen in hun leven..en niet een speler van alles uitmaken terwijl je daar nog een paar maanden voor gezongen heb op het kampioenschap!

En ze mogen helemaal blij zijn dat Az een suikeroom heeft
nog niet zo lang geleden speelde in de 2de divisie hadden ze een krakkemikkige stadiontje
en hadden ze spelers als Langerak,Fortes Rodriquez,Buskermolen,Huiberts
Dus daar moeten ze naar kijken en blij mee zijn!!!!!!!!!!!
niet te vergelijken met de ajax geschiedenis!!!!!
zelfde verhaal voor Twente ook niet te vergelijken met Ajax geschiedenis
Dus ze moeten niet steeds denken als een speler naar ajax wilt
dat Dat een conccurent sterker maken is of dat Ajax gelijkwaardig is.
want de opmars van twente en az is van de afgelopen jaren

De europacups en de andere prijzen van ajax is van de afglopen tientallen jaren!!

Dus Supporters van Az En Twente wees blij met wat jullie nu hebben
maar weet wel je plaats!! en hou je Fatsoen!!!vooral tegen spelers die je kampioen hebben gemaakt!!
onderaan praat je over het feit dat Az en Twente supporters hun plaats moeten weten.

Ik probeer je helemaal niet te beledigen integendeel, ik hou wel van een stevige discussie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Az Supporters moeten zich schamen!









0.0084199