BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Az Supporters moeten zich schamen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 25 juli 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ik ben ook nooit negatief over ajax, ik zeg alleen als het nog jarenlang slecht blijft gaan dat de naam van Ajax zal gaan afbrokkelen, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Ik denk namelijk wel dat we een goede stap gaan maken dit seizoen.

Het enigste wat mij erg veel zorgen baard is de scouting van Ajax, die is gewoon waardeloos slecht, ik denk zelfs dat het scoutingsapparaat van ajax nog nooit zo slecht is geweest.
Spelers als sulejmani/suarez hadden we 15/20 jaar geleden zelf uit het buitenland gehaald.

Ik denk dat dat 1 van de voornaamste reden is dat er door ajax "te veel" geld voor spelers word betaald, het teveel vind ik trouwens wel meevallen het hoort namelijk wel een beetje bij deze tijd.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zaterdag 25 juli 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 20:27 schreef remco k het volgende:
Ik ben ook nooit negatief over ajax, ik zeg alleen als het nog jarenlang slecht blijft gaan dat de naam van Ajax zal gaan afbrokkelen, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Ik denk namelijk wel dat we een goede stap gaan maken dit seizoen.

Het enigste wat mij erg veel zorgen baard is de scouting van Ajax, die is gewoon waardeloos slecht, ik denk zelfs dat het scoutingsapparaat van ajax nog nooit zo slecht is geweest.
Spelers als sulejmani/suarez hadden we 15/20 jaar geleden zelf uit het buitenland gehaald.

Ik denk dat dat 1 van de voornaamste reden is dat er door ajax "te veel" geld voor spelers word betaald, het teveel vind ik trouwens wel meevallen het hoort namelijk wel een beetje bij deze tijd.
qua scouting ben ik het helemaal met je eens
ongelofelijk hoe Heerenveen,groningen en Twente Ajax steeds voor is.
Daar moet Ajax zeker wat aan doen!
Misschien scouts als Visser?
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - dinsdag 28 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Misschien een leuk idee voor de wedstrijd AJAX - aZ

F-side en 410 90`minuten lang Shota toejuichen ;-)
Kunnen wij laten zie hoe het wel moet;-)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 15:57   quote  deeplink  
dat hoeven we niet laten zien we hebben niks te bewijzen iedereen weet hoe we met oud spelers om gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door ajaxrulezz --
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 16:56 schreef Thomas het volgende:

[..]

Vraag me af, als jij vraagt welke clubs nog meer een opstelling zouden kunnen maken en iemand komt met spelers van Feyenoord, maakt dat die persoon meteen een Feyenoorder? Beetje aparte gedachtengang.... En ook al is het een Feyenoorder, zolang die persoon normaal een discussie aangaat (wat ook is gebeurd), is er niets aan de hand.

Er wordt normaal door anderen gereageerd, lees eens terug op welke manier jij op die mensen reageert...
ja en vaak reageren en provoceren de feyenoorders hier!
dus moeten ze worden gebanned.
dat zijn je eigen woorden geweest in jouw waarschuwing en prive bericht naar mij toe.
verder heb je mij ook gemaild dat als ik weg zou blijven van het 010 net er geen problemen waren.
nou weer die andere gasten van ons forum en de problemen zijn opgelost.
op deze manier keert iedereen zich TERECHT tegen jou en derest van het zooitje!
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 juli 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:57 schreef ajaxrulezz het volgende:
dat hoeven we niet laten zien we hebben niks te bewijzen iedereen weet hoe we met oud spelers om gaan
par example: JOHNNY
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Vind het grappig dat er vergelijkingen worden gedaan zoals wat zouden ajax supporters ervan vinden als Suarez naar AZ zouden gaan. Lekker realistisch! Dat vind ik dus typerend voor de Az aanhang, vergelijken met een club waar je bij lange na niet in de buurt komt. Perez ging trouwens naar PSV heen en weer, ajax supporters gaven hem zelfs nog een applaus toen hij bij psv speelde.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:44 schreef Mokum1 het volgende:
Vind het grappig dat er vergelijkingen worden gedaan zoals wat zouden ajax supporters ervan vinden als Suarez naar AZ zouden gaan. Lekker realistisch! Dat vind ik dus typerend voor de Az aanhang, vergelijken met een club waar je bij lange na niet in de buurt komt. Perez ging trouwens naar PSV heen en weer, ajax supporters gaven hem zelfs nog een applaus toen hij bij psv speelde.
Als Ajax dat had gedaan bij Huntelaar,Heitingha,Snijder,VDVaart,De Jong enz enz dan had ik dezelfde mening..Zelfs toen Cruijff naar feyenoord ging deden we dat niet dus jah...Alleen er worden dan vergelijkingen gedaan met suarez naar az maar dat is onhaalbaar en ondenkbaar je kunt niet alles met elkaar vergelijken.Als Ajax het zelfde had gedaan dan had ik dat ook tegengesproken.

tis jammer dat je tegenwoordig niks meer kan zeggen zonder dat er naar je gewezen van maar als het bij jullie gebeurd...Dat is niet gebeurd en ik kan geen topic maken op iets wat nog niet is gebeurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 20:55   quote  deeplink  
inderdaaaaaaad!!!!!
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
klopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Az Supporters moeten zich schamen!









0.0058100