BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 26 juli 2009 - 18:12   quote  deeplink  
De namen van Verdedigers die nadrukkelijk worden genoemd

Lugano,Coates

De Namen die niet meer worden genoemd

Boularouhz,Rivas,Mathijssen,Obdradovic

Welke verdediger zien jullie graag komen?

Als het aan mij ligt
Lugano die is transfervrij
En Coates Achter Lugano een jong Talent
Daarmee zou Ajax 4 uruguanen hebben
een goeie kliek

Uw mening Graag

ps
Porto en As Roma willen Keirrison niet meer huren
Misschien dat Ajax nu een kans maakt?

En KlaasJan Bijna naar de Spurs
Dus dat geld van De Zeeuw Circa 7 Miljoen is snel weer terug Meer ruimte en mogelijkheden voor verdedigers?

Vind Oleguer beter dan Wielaert
Wielaert goed voor in je elftal alleen niet voor de Basis
denk ik vooral in europese wedstrijden....
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
denk dat de verdedigers van ajax goed genoeg zijn alleen moet er wel een hechte verdediging van worden gemaakt.

Voor rechts lijkt me duidelijk dat het wel goed zit met v/d wiel en silva persoonlijk maakt me niet veel uit wie van de twee er speelt.

centrum, wielaert beetje langzaam maar als ie in vorm komt is hij wel sterk en een goed leider, redelijk sterk aan de bal. Olequer is nog iets sterker maar komt vaak door fouten van anderen vaak 1 tegen 1 te staan en daar heeft ie wel moeite mee we kopsterk en ook een leider. Alderweireld gaat dit seizoen zeker weten doorbreken ook een leiderstype met een fantastische trap lijkt me wel dat hij de toekomst heeft. eventueel kan vertongen en blind ook nog in het centrum spelen.

Links Atouba lijkt mij een basisplaats te krijgen snelle opkomende ervaren kopsterke verdediger, als optie kunnen blind verongen anita en emanuelson hier ook nog spelen.

Ik denk serieus dat dit een verdedigend sterk team kan zijn maar een belangrijke voorwaarde is echt dat ze er samen 1 geheel van kunnen maken.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 00:07   quote  deeplink  
Wielaert vond ik een goede leider bij Twente maar het is geen Ajax speler,ik ben het deels met je eens dat oleguer en Wieleart niet super slecht is zo slecht dat je niet voor het kampioenschap mee kan doen dat zeker niet..Maar ik mis een harde verdediger ben er nu wel achter gekomen dat het enige waar ajax als het nog transfers maakt moet op richten en dat is het centrum van de verdediging
f-side
 f-side - maandag 27 juli 2009 - 09:11   quote  deeplink  
het wordt tijd dat er echt goeie verdedegers komen ik vindt wielaert onbetrouwbaar achterin ik vindt olequer ook best veel fouten maken en over silva niet tespreken als ik ajax was zou ik proberen om een van die twee uruguanen tegaan ik heb filmpjes gezien op yuotube ze kunnen lekker verdedegen ik hoop dat een van deze jongens kunnen komen het zou mooi zijn als ze alebij kwamen dan heb je zeker een goeie verdedeging en dan moet ajax met dit elftal gaan spellen

--------------------stekelenburg-----------------

---vdwiel---------lugano--------coates(alderweirels)-------atuoba

---------------------de zeeuw---------------------

------gabri----------------------------ehno

-------------------aissati---------------

---------------suarez-----cvitanisch(suljemani)

en dan verkopen
rommedahl kennedy sno luque wielaert oluquer
verhuren
anita donald
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 09:45   quote  deeplink  
duidelijk zelf nooit een bal aangeraakt..

Wieleart kwam duidelijk niks tekort.. hij moet alleen een beer naast zich hebben zoals Douglas.. zo niet.. niet opstellen.. daarbij Emanuelson maakte weer een zeer sterke indruk gisteren.. dus waarom Gabri die gsst word oud en we krijgen dezeeuw als opjager.. en dan heb je donald ook nog.. en dat je cvitanich boven sulejmani heb staan snap ik ook niet.. je hebt gisteren toch gezien hoe die jongen speelt of niet ? dus ik zeg gewoon

--------------------stekelenburg-----------------

---vdwiel---------lugano--------Olequer/wieleart------atuoba

---------------------de zeeuw---------------------

enoh----------------------------------emanuelson

-------------------aissati---------------

---------------suarez-----suljemani
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 09:47   quote  deeplink  
en hoe kom je er in godsnaam bij om rommedahl weg te doen ? bakjechoco moet opzoute heb hem gezien op AT maar die gast is zo fucking traag.. donald zou ik niet verhuren en Anita ook niet.. die kan je zeer goed gebruiken als iemand geblesseerd is op meerdere possities..
freakie
 freakie - maandag 27 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
ja inderdaad en wieleart en oleguer is ook beetje onnodig.. want die doe je niet voor hoog bedrag weg en haal je niet veel betere voor terug.. Donald heeft laten zien dat hij toch aardig kan voetballen en sno deed het zeker niet verkeert op de positie waar hij stond.. Maar emanuelson ben ik het niet helemaal mee eens want vindt hem niet slcht maar hij speelde weer niet helemaal lkkr.. en anita kan je denk ik beter wel verhuren want heeft denk ik nu nog geel rol in ajax.. En silva dan? ik ben opzich erg ontevreden over het verdedigen maar wat een mooie lange ballen gaf hij als openingspass(dus niet als hoge pass).. En tsja rommedahl spannende speler.. maakt fouten maar ook zijn fout dan weer goed..(miss als hij gescoort heeft eruit halen?:P)
robs
 robs - maandag 27 juli 2009 - 13:37   quote  deeplink  
jongens het is allemaal heel erg simpel en heel erg zichtbaar. tegengoals in counters zoals vorig jaar willen we niet toch? en az werd kampioen door de weinige tegengoals. er zal dus een keus gemaakt moeten worden, oleguer en wielaert kunnen de nul niet houden, dus moet je gewoon zo gaan spelen met als AANKOOP die aanvoerder van Uruguay:

steek

van der wiel - alderweireld - AANKOOP - Atouba

enoh - de zeeuw - aissati - emanuelson

suarez - sulejmani

je hebt een sterke bank dan met vermeer-vertonghen-cvitanich-de jong- gabri-rommedahl-oleguer of wielaert en de jonkies anita, donals, zeegelaar, van der heijden achter de hand net als lindgren, die als stand in kan fungeren voor de zeeuw

mooi zou zijn als die braziliaan van barca ook nog komt, die jongen scoort aan de lopende band

in thuiswedstrijden kun je op rechts rommedahl brengen, maar ook uit als je achter komt
robs
 robs - maandag 27 juli 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Lugano moet dus komen, transfervrij en een vriendje van Suarez
bram
 bram - maandag 27 juli 2009 - 14:25   quote  deeplink  
en een keeper dan
Blade85
 Blade85 - maandag 27 juli 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 14:25 schreef bram het volgende:
en een keeper dan
keeper???
freakie
 freakie - maandag 27 juli 2009 - 16:31   quote  deeplink  
robs.. je zegt vrij simpel maar heb je gezien waar vornamelijk de goals vielen? paar domme foutjes op het middeveld en dan staan verdedigers te ver naar voren en vallen er teveel doepunten.. zo simpel is het niet en jol geeft zelf aan wielaert heel goed te vinden maar daar moet een goede verdediger naqast staan.. en moet het middeveld niet van die onodige ballen verliezen..
robs
 robs - maandag 27 juli 2009 - 23:35   quote  deeplink  
daar heb je dus de zeeuw voor vlak voor de verdediging en als je uit speelt enoh of gabri op rechts
robs
 robs - maandag 27 juli 2009 - 23:39   quote  deeplink  
UIT
stekelenburg
vd wiel-alderweireld-vertonghen/lugano-atouba
enoh/gabri-de zeeuw-aissati-emanuelson
suarez-sulejmani
THUIS
stekelenburg
vd wiel-alderweireld-vertonghen/lugano-atouba
rommedahl-de zeeuw-aissati-emanuelson
suarez-cvitanich
ninadejong
 ninadejong - maandag 27 juli 2009 - 23:43   quote  deeplink  
atouba in het centrum voor meer body dan heb je ook een goede mandekker waarschijnlijken en dan vertongen linksback.
http://www.vitalics.nl wie er naast atouba moet spelen weet ik ook niet.
en silva mag na vanavond wel weg.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Atuba heeft daar nog nooit gespeeld.Laat hem lkker spelen op de Positie die die gewend is en waar die voor gehaald is.
joey
 joey - dinsdag 28 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Bale, lugano, coates Denk dat nog een extra verdediger wel nice is ja..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 00:38 schreef joey het volgende:
Bale, lugano, coates Denk dat nog een extra verdediger wel nice is ja..
wat dacht je van alle 3 ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 12:11   quote  deeplink  
ik hoop echt dat die jol lugano zo gek kan krijgen naar nederland te komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Lugano gaat waarschijnlijk al niet meer,, hij gaat waarschijnlijk naar Lazio.. Dan wil ik wel Bale en als dat niet lukt Coates ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Hasjkoph --
ST
 ST - dinsdag 28 juli 2009 - 15:03   quote  deeplink  
die zijn ook al onderweg naar italie.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 juli 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Ja want als we Bale willen krijgen moeten we strijden tegen Juventus en AC Milan, ik weet niet wie Coates nog meer willen hebben :O
robs
 robs - dinsdag 28 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
We zullen het moeten doen met de zes kandidaten die bij Ajax 1 al eerder in het centrum hebben gespeeld en aan jullie de keus welk duo het wordt. De kandidaten:

Wielaert
Van der Wiel
Vertonghen
Alderweireld
Oleguer
Blind
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 28 juli 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Blind is middenvelder
En ik zie dan verthongen op het middenveld en Oleguer en aldeweireld in het centrum
robs
 robs - dinsdag 28 juli 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Oleguer zag er niet goed uit afgelopen zondag
benieuwd wie er in Groningen aan de afstrap staan achterin
Ik hou het op

Steek
Vd Wiel-Alderweireld-Wielart-Vertonghen

Of Atoube op links en Jan ipv Wielaert
Ziet er naar uit dat Enoh zal spelen trouwens
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 11:58   quote  deeplink  
ik denk dat jol wel zal starten met olequer in de basis.

verdedigers op zich zijn bij ajax goede genoeg, er moet alleen rust komen en vertrouwen, ik bedoel buiten alderweireld speelt geen van de verdedigers met veel vertrouwen.

denk dat jol begint met v/d wiel, olequer, alderweireld, atouba.
robs
 robs - woensdag 29 juli 2009 - 13:26   quote  deeplink  
zit wat in
jan een jaartje op de bank dan??
sowieso spannend wie bij de 18 zitten
lindgren, sno en sarpong in elk geval niet
donald of enhoh?
straks gabri er nog bij...
freakie
 freakie - woensdag 29 juli 2009 - 13:35   quote  deeplink  
robs.. sno is dus niet afgeschreven..
freakie
 freakie - woensdag 29 juli 2009 - 13:36   quote  deeplink  
lindgren en sarpong en luque denk ik eerder..

En Gabri en de zeeuw er zometeen bij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door freakie --
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juli 2009 - 13:49   quote  deeplink  
komt allemaal wel goed.. de foutjes eruit zoals tegen Benfica en ATL en je bent er al..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 13:26 schreef robs het volgende:
zit wat in
jan een jaartje op de bank dan??
sowieso spannend wie bij de 18 zitten
lindgren, sno en sarpong in elk geval niet
donald of enhoh?
straks gabri er nog bij...
is niet goed voor zijn ontwikkeling, maar eigenlijk kan me dat niet zo veel schelen, ik bedoel als het beste team er maar staat wat ons de titel gaat brengen, en vergeet niet door blessures en schorsingen zullen er nog wel veel wisselingen zijn dit seizoen.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2009 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 13:49 schreef nummer10 het volgende:
komt allemaal wel goed.. de foutjes eruit zoals tegen Benfica en ATL en je bent er al..
helmaal mee eens, volgens mij stond het verder wel aardig, plus dat er geen team is in de ed met een hoger niveau dan atl en benfica
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Zondag weten we al veel meer over Jols plannen. Vertonghen zou nog wel kunnen spelen, maar dan als linksback denk ik, om een week later plaats te maken voor Atouba.

Benieuwd wie er bij de 18 zitten tegen Groningen...
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 00:21   quote  deeplink  
Wat zal het centrum worden? Alderweireld staat wel vast en naast hem is het wie van de drie:
-Vertonghen
-Oleguer
-Wielaert

Rechtshalf wordt ook nog een issue: Gabri, Enoh, Rommedahl, Donald, Sno, Kennedy; een mannetje of 6 voor 1 plek...

Ik zou zondag toch zo beginnen:

Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Oleguer-Atoube
Enoh-De Zeeuw-Aissati-Emanuelson
Suarez-Cvitanich

bank: Vermeer-Vertonghen-Sulejmani-Wielaert-Rommedahl-De Jong-Silva
tribune: Anita-Lindgren-Van der Heijden-Kennedy-Zeegelaar-Donald-Sno

ik ga uit van afwezigheid wegens blessure: Gabri
Pjettr
 Pjettr - donderdag 30 juli 2009 - 03:28   quote  deeplink  
Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Oleguer-Atouba
Enoh-De Zeeuw-Aissati-Suljemani/Zeegelaar
Suarez-Cvitanich

En als Atouba nog niet speelt dan daar Vertongen
Pjettr
 Pjettr - donderdag 30 juli 2009 - 03:28   quote  deeplink  
en Emanuelson naar de tribune voor de rest vh seizoen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal mee eens met Pjettr.. En inderdaad Emanuelson: Zoek een club! ;)Weet niet waarom hij nog niet weg is..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 12:02   quote  deeplink  
waarom vinden jullie Emanuelson zo slecht?
sasja50
 sasja50 - donderdag 30 juli 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:02 schreef patrickpsv15 het volgende:
waarom vinden jullie Emanuelson zo slecht?
slecht is niet t juiste woord , Urby is niet slecht , verder kun je gewoon de discussie op dit forum over hem volgen dan weet je wat wij van hem vinden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Maakt veel fouten.. Loopt andere mensen in de weg.. Soms doet hij wel eens iets goeds, maar dat is alleen als Ajax zelf goed speelt, anders speelt hij slecht.. Eerst was hij wel goed, maar hij is alleen niet echt doorgebroken..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:02 schreef patrickpsv15 het volgende:
waarom vinden jullie Emanuelson zo slecht?
dan moet je beter lezen staat meerdere malen in dit forum beschreven.
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Emanuelson speelt zondag sowieso, Jol ziet het in hem zitten. Samen met Alderweireld, Aissati, Van der Wiel, Atouba, De Zeeuw, Suarez en Stekelenburg zijn dit de enige spelers met een vaste stek bij hem, de andere drie posities is hij nog niet uit of wisselen naar gelang de tegenstander of in uit/thuis-wedstrijden, zoals rommedahl-enoh/gabri en sulejmani/cvitanich. de tweede centrumverdediger wil hij gaan kopen (hij vindt Wielaert, Oleguer en Vertonghen op die plek onmgeschikt hetgeen ze ook bewezen het hele vorige seizoen en nu weer op het AT), volgens AT5 wordt dat Juan Forlin, 21 jaar en international bij Argentinie...
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 12:56   quote  deeplink  
Ajax in gesprek met Juan Forlín '
30 juli 2009

AMSTERDAM - Er zouden gesprekken plaatsvinden in München waar de club van Forlin meedoet aan de Audi Cup. Volgens Zuid-Amerikaanse media zou Ajax interesse hebben voor een verdediger van Boca Juniors. De website canchallena.com meldt dat er een gesprek zou zijn met de zaakwaarnemer van Juan Forlin. De 21-jarige verdediger maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Het gesprek zou plaatsvinden in München omdat Boca Juniors daar momenteel deelneemt aan de Audi Cup.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Het is raar, want Juan Forlín staat niet in Wikipedia qua naam, qua elftal Boca Juniors, qua nationaal elftal Argentinië.. Hoe kan dat ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Ow w8 ik heb het al gezien.. Hij saat niet bij de NL Wikipedia maar bij de Engelse Wikipedia.. http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_forlin
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Denk dat we niet egt vrolijk gaan worden van die speler als hij komt.. is namelijk zo dat jol een ervaren speler zoekt(hij is 21) en ook sterk/lang en hij is maar(1.80).. dus denk niet dat deze gekocht gaat worden en het dus een gerucht is..
Hij speelt dan wel voor jong argentinie enzo maar zoon speler maakt ajax niet persee goed.. als hij die speler van hsv diouf tegen krijgt of niang dan kan hij t ook wel vergeten bij hoge ballen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door freakie --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Kan, en Jol wilde het geheim houden, dus lijkt me een beetje raar als dit het is.. En ja Hij is maar 21 dus niet ervaren, dus lijkt me eigenlijk niet dat Jol deze speler bedoelt..
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 13:36   quote  deeplink  
klopt maar laten we afwachten..
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Zie liever strool komen ofzo.. (28 en 1.86 geen briljante voetballer maar wel iemand die iemand opzij zet..)
Of gohouri..(1.88 en 28)

Of aanvallend sterke spits is streller(1.95 en 28) of uit zelfde land derdiyok(1.90 en wel jong 21)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 30 juli 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:56 schreef robs het volgende:
Ajax in gesprek met Juan Forlín '
30 juli 2009

AMSTERDAM - Er zouden gesprekken plaatsvinden in München waar de club van Forlin meedoet aan de Audi Cup. Volgens Zuid-Amerikaanse media zou Ajax interesse hebben voor een verdediger van Boca Juniors. De website canchallena.com meldt dat er een gesprek zou zijn met de zaakwaarnemer van Juan Forlin. De 21-jarige verdediger maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Het gesprek zou plaatsvinden in München omdat Boca Juniors daar momenteel deelneemt aan de Audi Cup.
Ben benieuwd Maar niet alles wat uit Argentinie en Brazilie komt is goed.
Hij heeft net zijn eerste jaar achter de rug.Wel is zo dat hij in dat jaar international is geworden.Hij heeft 1 jaar bij RealMadridB gespeeld ze wouden hem graag houden maar dat kon niet met verblijfpapieren enz...En zijn waarde is 2miljoen Gek genoeg als zijn waarde 6miljoen was dan was ik meer overtuigd dat het een goede is,Maar dat is natuurlijk fout gedacht.Als Wieleart bijvb weg kan dan zou ik naast die Argentijn nog een ervaren sterke verdediger willen zien.Of als die Argentijn echt zo goed is dan is dat niet nodig.
Ik ben benieuwd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers...









0.0102269