BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Van degenen die je hebt opgenoemd Wil ik Gohouri wel en Derdiyok ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Hasjkoph --
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Die grote Uruguaanse aanvoerder van het nationale elftal moeten we halen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
Ja maar die is al bijna naar Lazio
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Lugano evt. nog haalbaar?? Maatje van Suarez...
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2009 - 22:23   quote  deeplink  
nogmaals die is al bijna naat lazio vertrokken.
robs
 robs - donderdag 30 juli 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Zondag zullen we het in Euroborg met Oleguer of Wielaert moeten doen
16 augustus PSV-uit...
Pjettr
 Pjettr - donderdag 30 juli 2009 - 22:37   quote  deeplink  
zijn ook zoveel spelers die "bijna" naar Ajax zijn vertrokken :)
freakie
 freakie - donderdag 30 juli 2009 - 22:48   quote  deeplink  
ja hasjkoph maar noem aantal spelers die best van waarde kunnen zijn.. maar inderdaad naar spelers kijkende is derdiyok en gohouri zijn lkkre spelers ja.. voor ajax helemaal en toch best haalbaar..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 juli 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Ja, maar ik denk dat die clubs zelf ook inzien hoe goed hun talenten zijn en ik denk dat je veel moet betalen hoor.. Maar we kunnen het altijd proberen want niet geschoten is altijd mis ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 31 juli 2009 - 11:00   quote  deeplink  
maaruh Jol had het erover een ervaren speler nog te willen halen.. en vdvaart gaat denk ik weg bij Real (alweer niet in de selectie) zou het dan toch nog vdvaart worden die terug gaat komen ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 juli 2009 - 11:33   quote  deeplink  
Nee want hij heeft al eerder gezegd dat hij nu nog niet naar Ajax wil terugkeren
nummer10
 nummer10 - vrijdag 31 juli 2009 - 11:35   quote  deeplink  
nee omdat hij nog kans zag bij Real... denk het ook niet maar you never know..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 juli 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Nee waar hi jzei dat hij wel naar HSV wilde, dus ik denk dat hij daar eerder heen gaat dan naar Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:38   quote  deeplink  
zal wel niet gebeuren, maar dan zou het middenveld wel echt compleet zijn
de zeeuw
donald v/d vaart
aissati
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 juli 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Ja das waar, maar ik heb Vd Vaart eigenlijk nooit goed gevonden,, Hij nam altijd de vrije trappen, vaak ook bij Oranje, En bijna altijd gaan ze heel hoog over.. Ik sanp niet waarom hij nog vrije trappen neemt..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 12:56   quote  deeplink  
misschien niet de beste vrije trappen nemer maar wel 1 van de beste middenvelders die ajax ooit gehad heeft uit de eigen jeugd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 juli 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Ja ok, het zou geweldig zijn als hij kwam, maar ik denk dat dat pas over een paar jaar is
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
denk ik ook.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 31 juli 2009 - 13:04   quote  deeplink  
zullen het zien...
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 13:50   quote  deeplink  
ff offtopic

Als je kijkt naar dezelfde ligting ajax spelers die nu in europa spelen, sneijder babel heitinga v/d vaart huntelaar de jong, al deze spelers hebben gezegd ooit als speler terug te keren bij ajax, dan ga je over een aantal jaar zeker weer een elftal hebben wat zich met de CL kan gaan bemoeien. En dan hebben spelers als Grygera en maxwell ook gezegd ooit weer voor ajax te willen spelen.
sasja50
 sasja50 - vrijdag 31 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
jammer dat de meeste spelers pas terugkeren als ze 32,33 jaar zijn.......................
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 16:07   quote  deeplink  
klopt maar ook dat kan goed uitpakken, ik bedoel dan heb je een aatal jaren spelers die terugkeren en dezelfde truuk uihalen als rijkaard in de jaren 90:)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 31 juli 2009 - 16:41   quote  deeplink  
daarom remco.. gewoon de NIEUWE generatie samen met de oude zoals in de jaren 90.. Perfecte combo.. :)
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 16:46   quote  deeplink  
ja want je zou toch denken, dat met al die spelers die van ajax komen en in europa spelen er wel een paar gaan terugkomen in de toekomst, en als jol ons klaar kan stomen tot aan die periode daan kunnen er weleens mooie dingen gaan gebeuren:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door remco k --
sasja50
 sasja50 - vrijdag 31 juli 2009 - 18:18   quote  deeplink  
voorlopig zijn de spelers van die generatie nog geen Rijkaard nivo , moeten eerst nog echt slagen in buitenland en daarbij komt : Rijkaard was een echte leider dat moeten deze jongens nog worden , we hebben in t verleden ook Winter,Witsche,Verlaat,Davids terug zien komen en die waren toch niet zo succesvol.............
Bergkamp,Sar hebben ook ooit gezegd terug te keren maar bleven toch mooi weg , kortom voetballerij moet je je niet te snel rijk rekenen !
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 23:07   quote  deeplink  
inderdaad maar jij doet altijd alleen maar negatief, wij zijn een klein beetje positief ingesteld in het leven:)
freakie
 freakie - vrijdag 31 juli 2009 - 23:45   quote  deeplink  
tsja maar sasja als je dan denkt dat er ook 2 spelers zijn terug gekeert.. davids en stam.. dan heb je toch 50%.. dus spelers die nu wegzijn huntelaar, sneijder, van der vaart, maxwell, grygera, ibrahimovic, chivu.. dan heb je daar toch veel kans dat daar toch spelers van terug komen.. en dan neer ik aan vooral huntelaar, sneijder, en van de vaart dat zijn spelers die ooit weer terug naar nederland willen.. oo vergat babel, heitinga, en de jong
robs
 robs - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:40   quote  deeplink  
Zondag drie punten! Groningen zonder Berg, Gewoon vastzetten die gasten en 0-2.
robs
 robs - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:46   quote  deeplink  
als we iedereen mochten opstellen die ooit voor ons heeft gespeeld en nu nog fit zijn, konden we zondag zo spelen;

van der sar
heitinga-ooijer-vertonghen-vermaelen
sneijder-de zeeuw-de jong-van der vaart
suarez-huntelaar-eliah/babel
robs
 robs - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:47   quote  deeplink  
waarbij de achterhoed niet veel minder is als we nu hebben
kortom, nack to the topic: verdedigers blijft het grootstet probleem voor ons dit en de komende seizoenen, misschien kunnen blind en jol als ex-verdedigers beter jonge jongens opleiden/een kans geven, zoals bij az vorig seizoen met moisander en moreno
robs
 robs - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:49   quote  deeplink  
o ja ik vergeet maxwell, chivu en grygera nog voor achterin en zlatan uiteraard als spits

zo dus

van der sar
heitinga-grygera-chivu-maxwell
de zeeuw-sneijder-van der vaart
suarez-ibrahimovic-babel
sasja50
 sasja50 - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 00:49 schreef robs het volgende:
o ja ik vergeet maxwell, chivu en grygera nog voor achterin en zlatan uiteraard als spits

zo dus

van der sar
heitinga-grygera-chivu-maxwell
de zeeuw-sneijder-van der vaart
suarez-ibrahimovic-babel
dit is beter , ooijer en elia speelden nooit in Ajax 1 dus die kan je niet echt meetellen.

zo zou Feyenoord eruitzien:

Dudek
emerton-vlaar-bahia-gio
fer - tomasson - wijnaldum
kuyt-cruz-vPersie

niet allemaal grote namen maar toch een aardig elftal
robs
 robs - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Wat hebben we met die kakkerlakken te maken man, opzouten
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 12:28 schreef robs het volgende:
Wat hebben we met die kakkerlakken te maken man, opzouten
loop niet zo te zeiken sukkel, hij reageert toch normaal op je!!!!! of niet soms!!!!??
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
ach robsje heeft liever alleen Ajax , geen tegenstanders en al helemaal geen Feyenoord , ach wat zal t dan toch saai zijn..............
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 11:45   quote  deeplink  
tsja beetje rare reactie robs maar die van sasja ook want t gaat hier over ajax geloof ik.. en sasja elia heeft wel degelijk bij ajax gespeeld.. en ooijer speelde ook voor ajax dat ze niet bij ajax 1 speelde zegt niet veel meestal komen ze terug naar hun eerste club of die club waar ze nog graag een keer willen spelen in nederland.. voor elia is dat alletwee wel van toepassing en voor ooijer tsja daar hoef ik geen uitleg bij te geven.. die is al terug naar zijn clubliefde psv..
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 11:45 schreef freakie het volgende:
tsja beetje rare reactie robs maar die van sasja ook want t gaat hier over ajax geloof ik.. en sasja elia heeft wel degelijk bij ajax gespeeld.. en ooijer speelde ook voor ajax dat ze niet bij ajax 1 speelde zegt niet veel meestal komen ze terug naar hun eerste club of die club waar ze nog graag een keer willen spelen in nederland.. voor elia is dat alletwee wel van toepassing en voor ooijer tsja daar hoef ik geen uitleg bij te geven.. die is al terug naar zijn clubliefde psv..
ik weet dat ze bij Ajax speelden maar beide nooit in t eerste , dat gaf ik ook al aan volgens mij.
Verder is dit idd t Ajax forum maar daar mag toch best s de naam van een andere club vallen , anders wordt t wel erg kortzichtig!
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 augustus 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Zoals ik ooijer zag spelen , hoef die van mij niet naar ajax te komen ook :P
robs
 robs - zondag 02 augustus 2009 - 13:12   quote  deeplink  
heel normaal hoor, zoals echte supporters weten: geen kakkerlakken hier
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 13:36   quote  deeplink  
nou robs.. dan moeten er ook geen joden in feyenoord forum zitte en dat is jammer genoeg niet zo en sasja reageerd nu gewoon goed en kan lkkr meepraten.. doet namelijk niks verkeert..
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Je heb ook ECHTE suporters die ook gewoon kunnen praten met iemand die zegt dat hij of zij een feyenoorder is en gewoon normaal meepraat.. Ajax supporters die zien alles door een andere bril dan feyenoord suporters dat zien bij ons.. dat is niet altijd even terecht maar soms is dat juist terecht..
Thomas
 Thomas - zondag 02 augustus 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 13:12 schreef robs het volgende:
heel normaal hoor, zoals echte supporters weten: geen kakkerlakken hier
Zolang er normaal wordt gediscussieerd, mag iedere supporter van iedere club zich hier begeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5904
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers...









0.0178020