BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax vs benfica

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Hier kunnen alle feyenoorders over het geweldige eigendoelpunt van ajax kunnen praten en alle ajax fans over de wedstrijd..
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 21:59   quote  deeplink  
nou vermeer moet ook maar 2e keeper gaan worden.. is nu wel duidelijk.. verdediging van ajax is zeker niet goed maar keepers werk is zeker niet goed.. uitkomen als je nog een speler ziet die achter zijn man aanloopt..
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:05   quote  deeplink  
raar dat niemand hier ooit over het altijd waardeloze spel van emanuelson, men zegt altijd dat hij zo goed is , ga nu maar eens opletten hij doet af en toe wat goeds met de bal maar zonder bal kan hij beter buiten het veld gaan staan hij loopt constant eigen spelers in de weg loopt bij balbezit regelmatig gaten dicht waar bijv sulejmani in wil duiken en laten we het maar niet over zijn verdedigende kwaliteiten hebben laat gewoon zijn man weglopen en dit niet 1 keer nee wel 10/15 keer in een wedstrijd. spelers met bal lopen hem voorbij alsof ie er niet staat.

Ik snap niet en heb het ook nooit gesnapt wat de trainers toch in hem zien, WAARDELOZE VOETBALLER!!!!!
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
volgens mij zaten bijde spelers daar verkeerd, Silva maakt een sliding zonder bal te raken terwijl die speler vanbenfica zelf de bal niet eens beroerde en vermeer komt wel heel raar uit.

Kijk maar eens goed naar de irritatie van suarez.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:09   quote  deeplink  
rare gewaarwording dat iedere tegengoal op het toernooi een eigen fout is geweest.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:11   quote  deeplink  
GOAL mooi doelpunt van donald samen met suarez.
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 22:12   quote  deeplink  
jaa die was mooi ja!:P
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:46   quote  deeplink  
He Shiva het zal je wel niks interesseren maar weet je eigenlijk wel dat je door alles en iedereen ook op het feijenoord forum word uitgekotst, en opmerkingen als ik pas me aan werden in de brugklas weleens gebruikt maar niet als je volwassen bent, dus ik neem aan dat je een jaar of 12 bent, moet je dan nog niet naar bed ofzo???
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
haha ja remco moet nog beginnen en aanval zit opzich wel goed.. denk dat 4-4-2 het beste is alleen vervelend bal verlies en stom.. maar vermeer is nu zeker 2e keeper weet ik bijna te zegge:P
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Vermeer is vandaag wel heel onzeker trouwens.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 22:53   quote  deeplink  
niet te vergeten dat de hele verdediging die re vandaag stond op olequer na waarschijnlijk toch geen basis is ik bedoel silva zal niet starten op rechts vertongen zal denk ik niet basis staat in het centrum en anita zal geen linksback staan. dus ik voorzie geen problemen.
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 23:00   quote  deeplink  
rommedahl tsjaa wisselvallige speler..
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 23:03   quote  deeplink  
vind donald erg goed spelen trouwens
Bas12345
 Bas12345 - zondag 26 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Hoi mede ajax fans ik zit weer te kijken en het is niet goed wat ajax laat zien en dat ligt aan de selectie ajax koopt maar en koopt maar maar verkopen niks. en ajax heeft niet zo veel goede spelers alleen Stekenlenburg, suarez, aissaiti, van der wiel, ( atouba ) en ( de zeeuw ) maar ajax moet veel meer verkopen zoals sh heerenveen en twente en groningen. Spelers die weg kunnen zijn bijv. Sno, kennedy rommedahl, bruno silva, emanuwelson, enzevoor ze hebben allemaal geen meerwaarde en die spelers leveren samen zeker wel 10 miljoen op en daar moet 1 of 2 spelers kopen die belangerijk zijn zoals bouhlarouz, rivas die hebben meerwaarde en je moet zorgen dat je een goed team krijgt waar alle posities goed gevuld zijn want ik heb liever berg in de spits dan dario cvittanich en die verdedeging is gewoon zeer slecht dus ik denk als het zo doorgaat dat je dit jaar geen kampioen wordt want ajax is geen TEAM het loopt niet
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 23:09   quote  deeplink  
bas je bent zeer duidelijk alleen als dat soort spelers niet in belangstelling staan is het verkopen moeilijk.. en al helemaal als je zoveel spelers heb dan moet de trainer kijken naar heel veel spelers kijken..
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 23:06 schreef Bas12345 het volgende:
Hoi mede ajax fans ik zit weer te kijken en het is niet goed wat ajax laat zien en dat ligt aan de selectie ajax koopt maar en koopt maar maar verkopen niks. en ajax heeft niet zo veel goede spelers alleen Stekenlenburg, suarez, aissaiti, van der wiel, ( atouba ) en ( de zeeuw ) maar ajax moet veel meer verkopen zoals sh heerenveen en twente en groningen. Spelers die weg kunnen zijn bijv. Sno, kennedy rommedahl, bruno silva, emanuwelson, enzevoor ze hebben allemaal geen meerwaarde en die spelers leveren samen zeker wel 10 miljoen op en daar moet 1 of 2 spelers kopen die belangerijk zijn zoals bouhlarouz, rivas die hebben meerwaarde en je moet zorgen dat je een goed team krijgt waar alle posities goed gevuld zijn want ik heb liever berg in de spits dan dario cvittanich en die verdedeging is gewoon zeer slecht dus ik denk als het zo doorgaat dat je dit jaar geen kampioen wordt want ajax is geen TEAM het loopt niet
je moet niet vergeten dat dit bij lange na niet het eerste elftal is ik bedoel silva zal niet spelen in de basis en atouba wel de zeeuw wel dus maak je niet al te druk, ben het wel met je ens dat er veel spelers zullen moeten vertrekken, maar dat zal nog wel gaan gebeuren.
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 23:14   quote  deeplink  
suarez is verkoopbaar maar dat wil je niet als ajax zijnde.. dan zijn de andere spelers zoals donald en siem de jong wel te verhuren en dat is wel handig..
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 23:12 schreef Shiva het volgende:
idd..en alleen saures is verkoopbaar.
de spelers die jij op noemde zijn met veel geluk wel te verhuren.
jij moet hopen dat die spelers bij feijenoord zouden willen spelen adt zou dat nog eens wat kunnen worden.
Bas12345
 Bas12345 - zondag 26 juli 2009 - 23:24   quote  deeplink  
kijk als ajax meer concreet was geweest had je dit team kunnen hebben en niet zo duur en zeg maar eerlijk welk team heb je liever deze of die van nu

Stekelenburg
wiel rivas luciano? atouba

engelelaar vertonghen
aissati

Suarez Berg sulejmani

en misschien nog wat meer spelers als je hoger bod deedt op prediger en misschien krijg je keirrison nog en misschien vergeet ik nog wat maar je kunt ook goed SCOUTEN dat je hetzelfde krijgt als groningen ( BERG SUAREZ 17 MIl ) heerenveen ( SULEJMANI Pranjic 20 miljoen ) Twente ( Elia 8 miljoen ) en ajax laatste maanden jaren niks alleen huntelaar maar is van heerenveen eigelijk maar vermealen hebben ze prima gedaan. Maar ik vind ajax slecht beleid heeft
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 26 juli 2009 - 23:36   quote  deeplink  
polletjes platstampen!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 26 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
Dat Aissati na zijn eigendoelpunt.Zich oppakte en met mooie voorzetten strooide en goed in de combinatiebleef als bijna enige van de Avond.Dat zegt meer dan die tegendoelpunt.Vind het klasse dat je je daarna mentaal zo oppakt!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 00:04   quote  deeplink  
tjsah dat is voetbal humor en hij krijgt het nog zeker vaak te horen.

Maar wat mij daarna opvalt is dat tie zijn kop niet laat hangen en goed speelt
veel spelers zijn dan heel de wedstrijd van slag.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 00:17   quote  deeplink  
Mentaal gezien zijn spelers en de ploeg idd beter dan vorig jaar
Ajax speelde ook niet in zijn vaste samenstelling tegen Atl was het 40 minuten heel goed er komt nog minimaal 1 verdediger erbij + de aankopen enz
tjsah dat zegt idd wel genoeg
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 juli 2009 - 00:49   quote  deeplink  
Ik heb dit topic een beetje opgeschoond en de reacties van anti-Ajax supporters verwijderd. Het is namelijk niet de bedoeling om de supporters van het club forum moedwillig te provoceren.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 juli 2009 - 00:50   quote  deeplink  
Donald is overigens een leuke speler... dat kan nog wel wat worden en Lens samen met Suarez afgelopen vrijdag vond ik ook erg gevaarlijk.

Hopelijk kan De Zeeuw wat extra rust in het middenveld brengen!
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:
Donald is overigens een leuke speler... dat kan nog wel wat worden en Lens samen met Suarez afgelopen vrijdag vond ik ook erg gevaarlijk.

Hopelijk kan De Zeeuw wat extra rust in het middenveld brengen!
Even denken... Lens.... Heb ik een transfer gemist?
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
inderdaad ajax rulezzz.. ajax was niet slecht absoluut niet.. op zich hebben ze weinig weg gegeven zowel tegen Atl als tegen Benfica.. maar elk foutje wat ze maakte was een tegendoelpunt maar voor de rest heb je beide ploegen ook bijna niet gezien.. als die foutjes er simpel weg niet waren geweest hadden we 3 en 2 - 0 gewonnen.. iets wat jol dus ook al zegt en versterkingen komen ook nog he.. bedoel ook dat belangrijke spelers er gewoon niet waren.. Enoh bijvoorbeeld.. en ik wil toch even zeggen dat SULEJMANI ERAAN KOMT !!!
John7
 John7 - maandag 27 juli 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Beste Remko k,
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik dacht dat ik de enige was die zo over Emanuelson denkt. Overschatte, luie, matige voetballer. Strik erom en...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 juli 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Emanuelson mag worden verkocht ja.. Levert een paar miljoenen op,, Als hij niet wordt verkocht dan gewoon wissel maar niet in de basis!
Pjettr
 Pjettr - maandag 27 juli 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 22:05 schreef remco k het volgende:
raar dat niemand hier ooit over het altijd waardeloze spel van emanuelson, men zegt altijd dat hij zo goed is , ga nu maar eens opletten hij doet af en toe wat goeds met de bal maar zonder bal kan hij beter buiten het veld gaan staan hij loopt constant eigen spelers in de weg loopt bij balbezit regelmatig gaten dicht waar bijv sulejmani in wil duiken en laten we het maar niet over zijn verdedigende kwaliteiten hebben laat gewoon zijn man weglopen en dit niet 1 keer nee wel 10/15 keer in een wedstrijd. spelers met bal lopen hem voorbij alsof ie er niet staat.

Ik snap niet en heb het ook nooit gesnapt wat de trainers toch in hem zien, WAARDELOZE VOETBALLER!!!!!
Lees dan maar een keer terug in topic : Amsterdam Tournament
Pjettr
 Pjettr - maandag 27 juli 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Ook een beetje nutteloos om als feyenoorder zijnde een topic op een ajax forum te open btw
bully
 bully - maandag 27 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 00:17 schreef ajaxrulezz het volgende:
Mentaal gezien zijn spelers en de ploeg idd beter dan vorig jaar
Ajax speelde ook niet in zijn vaste samenstelling tegen Atl was het 40 minuten heel goed er komt nog minimaal 1 verdediger erbij + de aankopen enz
tjsah dat zegt idd wel genoeg
laten we het niet romantiseren.
want in beide wedstrijden waren er teveel fouten.
ook nog van belangrijke spelers oa van der wiel.
het elftal staat nog lang niet maar denk ook niet dat we dat van jol kunnen verwachten.
dit is gewoon een proces wat even duurt.
heb wel gezien dat we niet echt ruim in verdedigers zitten.
anita op links vond ik dus helemaal niks.
als atouba geblesseerd of geschorst is heb je niet veel meer op links.
vertongen zie ik liever op het middenveld en emanuelson heefd wel bewezen nu dat als je die achterin zet je teveel doelpunten tegen krijgt.
denk dat het middenveld als je zometeen de zeeuw heb wel staat.
ik heb in iedergeval nu wat positieve kanten gezien dus mijn gevoel voor de toekomst is weer beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door bully --
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 12:36   quote  deeplink  
denk dat Jol straks met de volgende opstelling gaat spelen.

------------------------------Stekelenburg--------------------------------------

Van Der Wiel-------Olequer of Wielaert-------Alderweireld------------Atouba/Bale

-------------------------------------Donald/Enoh----------------------------------

-------------De Zeeuw/Enoh----------------------------------Emanuelson/Sulejmani--

-------------------------------------Aissati------------------------------------

-----------------------Suarez(C)----------------Cvitanich/Sulejmani-------------

Liever zie ik Emanuelson verkocht worden, komt gewoon tekort in dit team. Lees net dat Jol Bodul graag wil Ruilen tegen Bale op huurbasis, ik snap daar de opzet niet helemaal van want het is nu niet zo dat we zo ruim in de spitsen zitten, maarja ook niet erg ruim in de verdedigers.
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Misschien dat Donald en de Zeeuw nog van positie ruilen trouwens, maar ik denk wel dat donald vell zal spelen dit seizoen, zeker na gister hij bleef als 1 van de weinige ajax speler met redelijk gemak overeind en liet aanvallend ook zeker goede dingen zien.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 21:59 schreef freakie het volgende:
nou vermeer moet ook maar 2e keeper gaan worden.. is nu wel duidelijk.. verdediging van ajax is zeker niet goed maar keepers werk is zeker niet goed.. uitkomen als je nog een speler ziet die achter zijn man aanloopt..
wat een waardeloze doelman.
maar dat heb ik al vaker meegedeeld en UITGELEGD!
deze man moet gewoon worden verbannen uit de ArenA!!!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 22:08 schreef remco k het volgende:
volgens mij zaten bijde spelers daar verkeerd, Silva maakt een sliding zonder bal te raken terwijl die speler vanbenfica zelf de bal niet eens beroerde en vermeer komt wel heel raar uit.

Kijk maar eens goed naar de irritatie van suarez.
feit is dat als Silva als verdediger een sliding maakt en de bal mist, uiteindelijk Vermeer in doel moet staan.
of is hij soms de persoon die de sliding ook dubbel moet meemaken!
gewoon een druiloor en allesweter, maar hij veroorzaakt alleen maar onrust achterin.

bij het doelpunt van aissati ook! er staan 2 man om hem heen, terwijl anita en wederom silva vrijstonden.
hij maakt telkens de verkeerde keuzes!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 23:24 schreef Bas12345 het volgende:
kijk als ajax meer concreet was geweest had je dit team kunnen hebben en niet zo duur en zeg maar eerlijk welk team heb je liever deze of die van nu

Stekelenburg
wiel rivas luciano? atouba

engelelaar vertonghen
aissati

Suarez Berg sulejmani

en misschien nog wat meer spelers als je hoger bod deedt op prediger en misschien krijg je keirrison nog en misschien vergeet ik nog wat maar je kunt ook goed SCOUTEN dat je hetzelfde krijgt als groningen ( BERG SUAREZ 17 MIl ) heerenveen ( SULEJMANI Pranjic 20 miljoen ) Twente ( Elia 8 miljoen ) en ajax laatste maanden jaren niks alleen huntelaar maar is van heerenveen eigelijk maar vermealen hebben ze prima gedaan. Maar ik vind ajax slecht beleid heeft
fout, in 2 van deze spelers had ajax geen concrete interesse!
dus in jouw forumoptiek zou dat erbij moeten komen, in de visie van JOL niet!
anders was hij er wel voor gegaan snap je.

en misschien en als levert niks op.
anders waren alle clubs inmiddels kampioen. want als die nou meer geld hadden, en misschien een betere coach hadden.

joh hou gewoon vertrouwen in jol en derest.
ben tevreden.
alleen vermeer, wielaert, vd wiel en kennedy kunnen direct weg!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 23:51 schreef ajaxrulezz het volgende:
Dat Aissati na zijn eigendoelpunt.Zich oppakte en met mooie voorzetten strooide en goed in de combinatiebleef als bijna enige van de Avond.Dat zegt meer dan die tegendoelpunt.Vind het klasse dat je je daarna mentaal zo oppakt!
geheel mee eens.
zie mijn eerdere motivering.
fout is ontstaan door een foute pass van vermeer!!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad ajax rulezzz.. ajax was niet slecht absoluut niet.. op zich hebben ze weinig weg gegeven zowel tegen Atl als tegen Benfica.. maar elk foutje wat ze maakte was een tegendoelpunt maar voor de rest heb je beide ploegen ook bijna niet gezien.. als die foutjes er simpel weg niet waren geweest hadden we 3 en 2 - 0 gewonnen.. iets wat jol dus ook al zegt en versterkingen komen ook nog he.. bedoel ook dat belangrijke spelers er gewoon niet waren.. Enoh bijvoorbeeld.. en ik wil toch even zeggen dat SULEJMANI ERAAN KOMT !!!
klopt
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Krunk... Vermeer meot duidelijk nog veel leren... maar verkopen ? nee.. bakjechoco weg.. wieleart is wel goed in zijn oude vorm met een breekijzer naast hem.. maar vdwiel ? heo kom je daar nu weer bij ?
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:
Krunk... Vermeer meot duidelijk nog veel leren... maar verkopen ? nee.. bakjechoco weg.. wieleart is wel goed in zijn oude vorm met een breekijzer naast hem.. maar vdwiel ? heo kom je daar nu weer bij ?
Laten we dan afspreken dat we Vermeer op de bank houden? Deal?
Kennedy kots ik van. Rommedahl is 10x beter, en ook Zeegelaar vind ik redelijk voor nu.
Wielaert is denk ik niet een speler voor Ajax. Hij is sloom, lomp en maakt teveel fouten. Hij is gehaald om deze op te lossen. Heb liever Alderweireld daarvoor in de plaats.

vd wiel is defensief ook een beetje zwak.
v0nd hem wel aardig stuntelen tegen Madrid. en ook afgelopen jaar niet altijd even overtuigend.
maar goed bij gebrek van een betere rechtsback heb je ook geen keus.
we hebben geen trabelsi,reiziger,cafu etc....
freakie
 freakie - maandag 27 juli 2009 - 16:23   quote  deeplink  
krunk bij veel heb je gelijk nou maar van der wiel heeft afgelopen seizoen uitstekent gespeeld.. Hij is jong en niet ervaren natuurlijk dus maakt foutjes.. en inderdaad tegen benfica vondt ik hem ook paar foutjes maken kan ook niet anders.. want hij valt in op een slecht moment.. En tegen madrid heeft hij niet verkeerde dingen gedaan.. Eigenlijk vondt ik hem best goed spelen..
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 16:43   quote  deeplink  
jewel, alleen dan moet silva ook een eerlijke kans krijgen.
anders had hij vermeer ook direct moeten wisselen.
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 16:44   quote  deeplink  
ja ik ook freakie... kzat in de arena en hij deed echt ook veel goeie dingen en tuurlijk het is een jonge hond en is te aanvallend in gesteld en daardoor soms telaat weer terug.. dat moet hij afleren.. maar aan de andere kant als hij op komt moet de rechtshalf zich laten zakken en da gat opvullen dus of het altijd vdwiel zijn fout is... maar ja laat Steek in het doel en Vermeer reserver laten we da afspreken.. en inderdaad Bakjechoco komt ERG VEEL te kort.. Rommedaal daarin tegen is me possitief opgevallen..
freakie
 freakie - maandag 27 juli 2009 - 16:46   quote  deeplink  
ja klopt nummer 10! t is ook niet voor niks dat hij speelde in het nederlands elftal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:
ja ik ook freakie... kzat in de arena en hij deed echt ook veel goeie dingen en tuurlijk het is een jonge hond en is te aanvallend in gesteld en daardoor soms telaat weer terug.. dat moet hij afleren.. maar aan de andere kant als hij op komt moet de rechtshalf zich laten zakken en da gat opvullen dus of het altijd vdwiel zijn fout is... maar ja laat Steek in het doel en Vermeer reserver laten we da afspreken.. en inderdaad Bakjechoco komt ERG VEEL te kort.. Rommedaal daarin tegen is me possitief opgevallen..
:)
vd wiel is een goede jeugdspeler die potentie heeft international te blijven.
alleen moet hij zijn defensieve taken niet uit het oog verliezen.
en vooral al niet als je wielaert naast je hebt staan, geen enkele zekerheid in deze opstelling.

de RM (Gabri) doet dit goed, maar als je met 442 gaat spelen kan het met andere spelers problemen opleveren. dus heb ik liever dat gregory blijft haar hij hoort, nummer 2 namelijk.

Inderdaad Steek erop. Heb hem enkele weken geleden voor het laatst gesproken, en hij is erg gemotiveerd kan ik je vertellen uit eigen ervaring. Vermeer ligt by the way ook niet goed in de groep. Behalve bij Vermaelen (vertrokken) en bij Lindgren!

Kenhetniet moet per direct vertrekken, en zeegelaar als vervanger laten.
rommedahl vind ik een verbetering en een opkikker leveren als je ajax bekijkt.
soort van deense babangida. alleen dan nog iets minder slagvaardig.
maar zoals ik al zei elders, JOL MAAKT SPELERS BETER:)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 27 juli 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Jol al gewoon allang weet hoe hij gaat spelen,, Alleen door vanalles te proberen krijgt hij meer ideeen over hoe Ajax het beste speelt..
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

het gelijke spel tegen vvv even niet vergeten en sampdoria tsjaa dat is al jaren geen fatsoenlijk team meer. houd je dus daar maar druk mee
ach toen Ajax won van 2e divisieclub in Engeland werd Jol en zijn mannen de hemel in geschreven.............
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 17:55 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

nogmaals ajax is trouwens elk jaar superieur aan feyenoord

Maar nogmaals jij kan niet met bewijzen komen dat wij zeiden dat we dat toenooi zomaar ff gingen winnen..Want daar ging het toernooi niet om!
de 4-0 en de 4-1 waren goede uitslagen in engenland toen zei jij is maar oefenwedstrijden enz en nu til je dus te hoog aan oefenwedstrijden.
Nogmaals ik en adere zijn juist tevreden over deze oefenwedstrijden tegen atl Madrid goed en tegen Benfica als we de kansen af maakte dan was het anders en we speelde niet in de vaste samenstelling..En ik word met de dag positiever over Jol daar doet een 3-2 verlies tegen Benfica niets bij af hahaha
Heerenveen was slap Az heel goed 5-1
maar tegen Brugge en HSV 2 keer verliezen
dan vidn ik 3-3 Tegen Atl MAdrid en 2-3 verlies tegen Benfica niet slechter
inderdaad. az heeft net zoals heerenveen en feyenoord een zeer slechte voorbereiding gehad!

ik ben zeer tevreden over de ontwikkelingen van onze spelers en Jol.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 18:39 schreef Krunk het volgende:

[..]

inderdaad. az heeft net zoals heerenveen en feyenoord een zeer slechte voorbereiding gehad!

ik ben zeer tevreden over de ontwikkelingen van onze spelers en Jol.
Precies
En je weet hoe het gaat bij de goede uitslagen in Engenland dan hoor je,Jah het zijn maar oefenwedstrijden..En nu hoor je het tegenovergestelde dus serieus nemen doe ik ze niet.

3-3 tegen Atl Madrid en 2-3 Tegen Benfica
nou wat slecht hoor???het zijn ook echte amateur clubs?
Hun verwachte meer van Ajax dan wij lijkt het wel haha zijn hun dan eigenland Ajacieden in schaapskleren?

Ik kijk meer naar het spel en naast de individuele fouten zag ik een weerbaar Ajax en een Ajax die makkelijk tegen zulke clubs kansen creƫrde Mentaal zag het er ook goed uit.
En Ajax speelde niet in hun vaste samenstellig Dus het kan alleen maar beter.
Ik heb er vertrouwen netzoals onze Ajacieden
En daar gaat het om wat andere zeggen is altijd hetzelfde liedje of we nou goed presteren of slecht Eerlijk zijn ze nooit.Ik ben wel eerlijk over feyenoord toen ze de uefaCup wonnen kon ik ook alleen maar eerlijk zijn en hun team prijzen.Maar de laatste jaren ben ik ook eerlijk en inhoudelijk met feiten want het gaat slecht met hun.Zelfs als de Supporters denken dat Fernandes en Cisse wereld aankopen zijn.Bij ons komen tog hele andere namen naar boven.Ik ben ook eerlijk over Ajax wanbeleid enz maar dat is nu verleden tijd en kijk nu in het heden en het gaat goed...

En als je als Ajax Jeugd zijnde in al die zware jaren toch mensen kan opleide naar het nederlandsElftal Ajax Alweer als enige nederlandse club met de meeste opgeleide internationals van de afgelopen jaren dan doen we het niet zo slecht,vooral niet voor nederland de feynoorders juigen ook voor oranje tog? Stekelenburg,VDWiel,Heitingha,De Jong,Sneijder,VD Vaart,Babel,Emanuelson(nu niet maar is international 11 keer) en ik vergeet vast nog een paar...Oranje heeft het altijd moeten hebben van de Ajax Jeugd
en nu komt er weer een lichting aan.En Ajax heeft eht meeste verdient aan transers AJax kan de hoogste transfers betalen ondanks een mindere periode

1995 ChamL gewonnen,Europese SuperCup,WereldBeker
1996 Finale ChamL

Daarna een mindere periode sinds 1998
maar 3 keer kampioen als Feyenoorders zeggen maar 3 keer kampioen dan verwachten ze meer van Ajax en schatten ze Ajax hoger in dan Feyenoord want dat is nog altijd 2 keer meer.

5 keer de nationale Beker ook 3 keer meer dan feyenoord sinds 1998

4 keer de nederlandse supercup JC ook 3 keer meer dan Feyenoord

Dat zijn alle Feiten nationaal van de afgelopen jaren..Snap daarom niet waarom feyenoord zo op de borst klopt en alleen maar kan wijzen naar Ajax hier zijn de Feiten
als een feyenoorder nog steeds naar Ajax wijst zie dit bericht en ga je nog steeds door dan ben je naief....

Ik ben ook eerlijk
Internationaal heeft Feyenoord het beter gedaan
Qua resultaten in de ChamL heeft Ajax het beter Gedaan

Maar Feyenoord heeft de uefaCup gewonnen
de europese prijzen kast van feyenoord is nu
1 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League .
2 keer de UEFA Cup
1 keer wereldbeker

de prijzenKast van Ajax is

4 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League.
1 keer de EuropaCup 2
1 keer de UefaCup
3 keer de Europese Supercup
2 keer de wereldBeker

En dan zou ik de vergelijking Nationaal maar achter wegen laten...

Hier zijn alle feiten op een rijtje

Elke bericht met wijzen en zaniken over Ajax is vanaf nu 100% jaloezie waarom?
zie dit bericht met alle feiten Inhoudelijker kan ik niet zijn!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax vs benfica









0.0102670