BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax vs benfica

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Goed, hier maar even een stuk of wat OFFtopic berichten verwijderd, die overigens totaal de verkeerde kant op gingen. Het vervolg dus alleen ONtopic posten.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:08 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Precies
En je weet hoe het gaat bij de goede uitslagen in Engenland dan hoor je,Jah het zijn maar oefenwedstrijden..En nu hoor je het tegenovergestelde dus serieus nemen doe ik ze niet.

3-3 tegen Atl Madrid en 2-3 Tegen Benfica
nou wat slecht hoor???het zijn ook echte amateur clubs?
Hun verwachte meer van Ajax dan wij lijkt het wel haha zijn hun dan eigenland Ajacieden in schaapskleren?

Ik kijk meer naar het spel en naast de individuele fouten zag ik een weerbaar Ajax en een Ajax die makkelijk tegen zulke clubs kansen creƫrde Mentaal zag het er ook goed uit.
En Ajax speelde niet in hun vaste samenstellig Dus het kan alleen maar beter.
Ik heb er vertrouwen netzoals onze Ajacieden
En daar gaat het om wat andere zeggen is altijd hetzelfde liedje of we nou goed presteren of slecht Eerlijk zijn ze nooit.Ik ben wel eerlijk over feyenoord toen ze de uefaCup wonnen kon ik ook alleen maar eerlijk zijn en hun team prijzen.Maar de laatste jaren ben ik ook eerlijk en inhoudelijk met feiten want het gaat slecht met hun.Zelfs als de Supporters denken dat Fernandes en Cisse wereld aankopen zijn.Bij ons komen tog hele andere namen naar boven.Ik ben ook eerlijk over Ajax wanbeleid enz maar dat is nu verleden tijd en kijk nu in het heden en het gaat goed...

En als je als Ajax Jeugd zijnde in al die zware jaren toch mensen kan opleide naar het nederlandsElftal Ajax Alweer als enige nederlandse club met de meeste opgeleide internationals van de afgelopen jaren dan doen we het niet zo slecht,vooral niet voor nederland de feynoorders juigen ook voor oranje tog? Stekelenburg,VDWiel,Heitingha,De Jong,Sneijder,VD Vaart,Babel,Emanuelson(nu niet maar is international 11 keer) en ik vergeet vast nog een paar...Oranje heeft het altijd moeten hebben van de Ajax Jeugd
en nu komt er weer een lichting aan.En Ajax heeft eht meeste verdient aan transers AJax kan de hoogste transfers betalen ondanks een mindere periode

1995 ChamL gewonnen,Europese SuperCup,WereldBeker
1996 Finale ChamL

Daarna een mindere periode sinds 1998
maar 3 keer kampioen als Feyenoorders zeggen maar 3 keer kampioen dan verwachten ze meer van Ajax en schatten ze Ajax hoger in dan Feyenoord want dat is nog altijd 2 keer meer.

5 keer de nationale Beker ook 3 keer meer dan feyenoord sinds 1998

4 keer de nederlandse supercup JC ook 3 keer meer dan Feyenoord

Dat zijn alle Feiten nationaal van de afgelopen jaren..Snap daarom niet waarom feyenoord zo op de borst klopt en alleen maar kan wijzen naar Ajax hier zijn de Feiten
als een feyenoorder nog steeds naar Ajax wijst zie dit bericht en ga je nog steeds door dan ben je naief....

Ik ben ook eerlijk
Internationaal heeft Feyenoord het beter gedaan
Qua resultaten in de ChamL heeft Ajax het beter Gedaan

Maar Feyenoord heeft de uefaCup gewonnen
de europese prijzen kast van feyenoord is nu
1 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League .
2 keer de UEFA Cup
1 keer wereldbeker

de prijzenKast van Ajax is

4 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League.
1 keer de EuropaCup 2
1 keer de UefaCup
3 keer de Europese Supercup
2 keer de wereldBeker

En dan zou ik de vergelijking Nationaal maar achter wegen laten...

Hier zijn alle feiten op een rijtje

Elke bericht met wijzen en zaniken over Ajax is vanaf nu 100% jaloezie waarom?
zie dit bericht met alle feiten Inhoudelijker kan ik niet zijn!!!
wat kan ik hier nog over zeggen!
dit is geheel en compleet waar.
ik neem die 010-tieners ook niet serieus joh.
met een speler van nec en roda gaan ze wel zeker CL spelen in ieder geval.
zeker de Cup de Lek in Utrecht!

je hebt een goede en overduidelijke toelichting gegeven over de stand van zaken.
hier kan ik echt niks meer aan toevoegen op 1 ding na, vergeet de enorme schuld van de holbewoners niet.
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:40   quote  deeplink  
in het verleden behaalde resultaten bieden geen enkele garantie voor de toekomst. Maar feit is dat Ajax veel succesvoller is en dat heb IK ook nooit ontkent , echter ik vind dat er op dit moment ook weinig reden is tot arrogantie vanuit Amsterdam want zover zijn ze nog niet ., Als je als grootste en rijkste club presteerd zoals Ajax de laatste jaren moet je gewoon even wat minder brullen zorgen dat je een titel pakt en dan mag je weer brullen!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:43   quote  deeplink  
nee zelfs 1 titel erbij en de 3e ster maken het nog niet goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Thomas --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:40 schreef sasja50 het volgende:
in het verleden behaalde resultaten bieden geen enkele garantie voor de toekomst. Maar feit is dat Ajax veel succesvoller is en dat heb IK ook nooit ontkent , echter ik vind dat er op dit moment ook weinig reden is tot arrogantie vanuit Amsterdam want zover zijn ze nog niet ., Als je als grootste en rijkste club presteerd zoals Ajax de laatste jaren moet je gewoon even wat minder brullen zorgen dat je een titel pakt en dan mag je weer brullen!
wij hebben meer gepresteerd afgelopen jaren dus het is arrogant om steeds naar Ajax te wijzen En wij brullen wat we wullen haha daarvoor zijn we mannen we mogen brullen alleen wat we brullen dat heb jij niet weten te onthullen want we brullen helemaal niet dat het goed gaat alleen beter dan feyenoord daarom juist mijn reactie dat ik het vreemd vind dat velen feyenoorders op onze forum zitten te wijzen naar Ajax Vandaar mijn inhoudelijk reactie met feiten
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
:) ze hebben het erg gezellig hierzo.
blijkbaar is hun forum vergeven van haat, jalozie, degradatienieuws, drugshandel en roddels over de concurrenten!

evenaar maar eerst dat wat Marco van Basten en Davids in hun tijd hebben betaald, dan praten we verder met feyenoord.
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:43 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

wij hebben meer gepresteerd afgelopen jaren dus het is arrogant om steeds naar Ajax te wijzen En wij brullen wat we wullen haha daarvoor zijn we mannen we mogen brullen alleen wat we brullen dat heb jij niet weten te onthullen want we brullen helemaal niet dat het goed gaat alleen beter dan feyenoord daarom juist mijn reactie dat ik het vreemd vind dat velen feyenoorders op onze forum zitten te wijzen naar Ajax Vandaar mijn inhoudelijk reactie met feiten
En toch is een opmerking terecht dat er de afgelopen jaren niet ontzettend veel is gepresteerd. En dat mag hij best aangeven. Anders zou bijna niemand er iets over mogen zeggen/discussieren. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is ;)

Btw, hier wordt al vaker geroepen, ook door jullie, dat de prestaties niet goed zijn. Ga nu niet verkondigen dat ze helemaal niet zo slecht zijn, omdat anderen misschien minder gepresteerd hebben.
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:49   quote  deeplink  
idd dan kan je tegen een supp. van Graafschap altijd zeggen dat jou club t goed doet, laten we gewoon eerlijk zijn als je pretendeerd de absolute nr1 van Nederland te zijn en je ziet achtereenvolgens PSV 5x en dan AZ 1x kampioen worden en wordt zelfs ingehaald door `twente , dan gaat t toch niet lekker of wel ? Ik weet ook wel dat t in ~Rotterdam nog beroerder gaat maar die club heeft ook niet de nr1 status zoals Ajax die denkt te hebben!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 19:50   quote  deeplink  
ABSOLUTE MAAK JIJ ER VAN. op basis van de historie en nu zijn wij de top.
punt uit.
indien een andere club 8x kampioen is geworden maar zelfs dan nog niet eens in staat is ons te passeren is die dus geen top maar flop!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax vs benfica









0.0105857