BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Drenthe in belangstelling Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
balhaar
 balhaar - zondag 02 augustus 2009 - 13:00   quote  deeplink  
'Ajax en Osasuna schrikken van salaris Drenthe'
Ajax en Osasuna hebben zich afgelopen week bij Real Madrid gemeld voor Royston Drenthe. Beide clubs deinsden volgens de Spaanse krant Navarra Sport echter terug na het horen van de salariswensen van de middenvelder.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/111984/Ajax_en_Osasuna_schrikken_van_salaris_Drenthe.html

lijkt jullie dit een gewenste aankoop? ik denk dat hij vrij veel progresse geboekt heeft bij real madrid, uiteraard niet voor een plaats in de basis maar tov feyenoord toch wel. Maar voor een salaris van 3 mil lijkt het me toch niet een speler die we moete hale, wat denke jullie ervan?
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zondag 02 augustus 2009 - 13:05   quote  deeplink  
OPROTTEN!!!

Hebben we niet nodig!

Huntelaar naar de kakkerlakken?
Litmanen naar de gloeilampen?

NOOIT!!!

Wij zijn ARROGANT en dus de BESTE!!!
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
te veel salaris.. voorral voor zo een speler.. en dat probleem is dankzij real bij veel spelers.. Real kan dat betalen met hun 100 milj schuld ofzo.. Andere clubs moeter er moeilijker mee doen om dat te kunnen betalen. Real helpt t voetbal zo een beetje om zeep. Alle spelers die een beetje goed spelen worden door Real gehaald en krijgen een fantastisch overdreven groot salaris, en als het er op neerkomt dan moeten ze een jaar later het liefste weg. Maar als niemand aan die salaris eisen kan voldoen , dan gaat Real toch ooit nog wel is een probleem hebben!
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
hahah alles is te duur tegenwoordig.
mss ergens een investeerder optrommelen.
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
denk dat ik dat prive ook eens ga moeten zoeken ;)
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 13:06 schreef Pjettr het volgende:
te veel salaris.. voorral voor zo een speler.. en dat probleem is dankzij real bij veel spelers.. Real kan dat betalen met hun 100 milj schuld ofzo.. Andere clubs moeter er moeilijker mee doen om dat te kunnen betalen. Real helpt t voetbal zo een beetje om zeep. Alle spelers die een beetje goed spelen worden door Real gehaald en krijgen een fantastisch overdreven groot salaris, en als het er op neerkomt dan moeten ze een jaar later het liefste weg. Maar als niemand aan die salaris eisen kan voldoen , dan gaat Real toch ooit nog wel is een probleem hebben!
waarom helpt real het voetbal om zeep dan?
ze pompen juist in deze dure tijden een aardig bedrag op de voetbalmarkt.
en ze kopen nog vrij gericht in.
dat was idd in het verleden daar wel anders.
Pjettr
 Pjettr - zondag 02 augustus 2009 - 13:47   quote  deeplink  
omdat de spelers die ze na een jaar ofzo niet meer nodig hebben , bijna niet meer aan een nieuwe club komt omdat t salaris van die spelers te hoog ligt.
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
dat heeft niks met real en het salaris te maken.
maar om het feit dus dat ze bij hun nieuwe club ook realbedragen willen hebben.

maar de transferbedragen die wordt gevraagt is niet absurd.
bully
 bully - zondag 02 augustus 2009 - 15:26   quote  deeplink  
en wat is er van waar?
heb nu al zoveel geruchten gehoord.
en geloof niet dat ajax momenteel het type speler drenthe nodig heefd.
dus geloof er niks van.
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 18:02   quote  deeplink  
tis wel een goede speler maar denk niet dat we hem nodig hebben, en wat een onzin is dat zeg, ik zie hier mensen roepen dat hij NOOIT mag komen omdat hij bij Feijnoord heeft gespeeld.

Dus als van persie zich hier gratis aanmeld sturen we hem ook maar weg omdat ie daar gespeeld heeft, doe is een beetje normaal man, wat een sukkel.
Pietje
 Pietje - zondag 02 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
Ik denk gewoon dat Ajax genoeg linksbenige spelers in zijn selectie heeft. Ik vind Drenthe een prima voetballer en dat hij voor Feyenoord heeft gespeeld zegt me ook niks. Daar heeft remco k beslist een punt! Alleen Ajax heeft hem niet nodig.
bully
 bully - zondag 02 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
je haald me de woorden uit de mond pietje.
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 23:35   quote  deeplink  
Hebben we niet nodig!
Bas12345
 Bas12345 - zondag 02 augustus 2009 - 23:45   quote  deeplink  
HAAL HONDA HAAL HONDA DAT IS EEN VERSTERKING EN DAT IS WORDT EEN TOP SPELER NU KOPEN!!!!!
joey
 joey - maandag 03 augustus 2009 - 00:14   quote  deeplink  
JUIST!
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 11:08   quote  deeplink  
als je goed leest is een speler als drenthe nodig om weer met 4 3 3 te gaan spelen.. Drenthe is een goeie voetballer.. hij komt uit Rotterdam en is een straatrat.. iets wat van mij wel bij Ajax mag komen... daarbij ik zie mensen zeggen HET IS EEN KAKKERLAK !!! jongens Als het nu vPersie was mocht hij dan ook niet komen ? stomme inet hooligans..
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Een nr.9 een centrale verdediger en Honda moeten gekocht worden, die zie ik duizend maal liever komen dan Drenthe.
Urby wordt dan hoogstwaarschijnlijk kind van de rekening. Gister speelde hij toevalligerwijs een puike pot maar vind hem altijd zo verschrikkelijk zwak wanneer er terug verdedigd moet worden. Daarnaast denk ik dat Honda voor veel meer gevaar uit de tweede linie kan zorgen (afstandschoten, steekpassen e.d.). Een 4-3-3 met het mddenveld Honda, Aisatti, De Zeeuw tegen zwakke tegenstanders en tegen sterkere Enoh, De Zeeuw en Honda/Aisatti is natuurlijk fantastisch.

Er moeten gewoon wat middenvelders in de uitverkoop: Lindgren, Sno, Urby, Kennedy
Verhuren: Sarpong, Blind

Qua verdedigend ingestelde middenvelders heb je dan nog: Gabri, Donald, Enoh, De Zeeuw, v/d Heijden hiervan spelen er sowieso maar maximaal twee dus dan heb je deze positie dubbel bezet. Ervaring met De Zeeuw en Gabri opgevuld met jeugdig talent.

In aanvallend opzicht: Aisatti, Honda, De Jong, Rommedahl

9 mensen voor het middenveld lijkt me afdoende.
Dan nog Ogararu de deur uitschoppen en een centrale verdediger aantrekken.
Cvitanich mag ook vertrekken wanneer er een spits wordt aangetrokken.

Jol lijkt het niet te zien zitten in Cvitanich maar Ajax heeft een nr.9 nodig die mee kan voetballen (ook met zijn rug naar de goal) en altijd aanspeelbaar is in het strafschopgebied. Graag buiten de landsgrenzen zoeken want namen als Koevermans, VoH e.d. daar wordt ik niet vrolijk van. Jammer dat Bodul nog geen kans krijgt.. In de voorbereiding en tegen Groningen zag je dat wanneer Suarez en Sulejmani samen als spitsenkoppel fungeerde het strafschopgebied te zwak bezet was om gevaarlijk te worden uit voorzetten. Een type Toivonnen zal bij Ajax daarom ook goed renderen. Jol moet sowieso Suarez niet op de nr 9 positie posteren vind hem veel gevaarlijker wanneer hij meer ruimte heeft, ingezakt op 10 maar het liefst aan de rechterkant.
Pjettr
 Pjettr - maandag 03 augustus 2009 - 11:45   quote  deeplink  
idd ik zou het niet erg vinden mocht hij komen.. btj agressive speler die nog wel wat kan laten zien
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 11:50   quote  deeplink  
inderdaad Pjettr..

en Famey ik heb het al vaker gezegt Emanuelson is een Topper alleen bepaalde mensen willen het niet zien.. hij is 1 seizoen verkeerd gebruikt en word er nog altijd op aangekeken...
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 11:51   quote  deeplink  
en wieleart/alderwiereld ging ook lekker gister maar Alderweireld moet wel wat doen aan zijn snelheid !!
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Mijn mening is niet gebaseerd op wat populistisch geneuzel van de voorgaande seizoenen ;)

Bij Emmanuelson heb ik altijd zo'n dubbel gevoel. Hij is multifunctioneel, kan op verschillende posities uit de voeten (10, linkshalf, linksback, linksbuiten) maar blinkt op geen van deze posities uit. Daarnaast is het ook geen "stille kracht" / waterdrager / type Viera die niet opvalt maar toch belangrijk is.
In mijn optiek rendeert hij het best als linkshalf maar brengt hij net te weinig om bepalend te zijn. Aangezien hij al 6 jaar in de hoofdmacht speelt zou je verwachten dat het een dragende kracht is geworden maar wanneer het collectief een minder wedstrijd balt is hij de eerste die zijn kop laat hangen.
Daarnaast probeert hij dingen vaak te "technisch" op te lossen waardoor hij te weinig rendement uit zijn acties haalt. Ook heeft hij te weinig loopvermogen om als box-to-box player te fungeren. Qua techniek zit het goed maar in aanvallend opzicht loopt hij te vaak de opkomende linksback of de centrale middenvelder in balbezit in de weg.
Maar zijn grootste tekortkoming vind ik toch zijn verdedigende omschakeling en inzicht, ondertussen kampioenluchtdekken geworden. Zijn passingsfouten op cruciale posities leveren vaak een mogelijkheid op voor de tegenstander om te counteren. En zelfs dan is hij niet de eerste die begint met jagen!

Over zijn corners wil ik het niet eens hebben...

Voor een leuke duit verkopen en Honda halen is mijn devies!
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 11:50 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad Pjettr..

en Famey ik heb het al vaker gezegt Emanuelson is een Topper alleen bepaalde mensen willen het niet zien.. hij is 1 seizoen verkeerd gebruikt en word er nog altijd op aangekeken...
Hij heeft het 1 seizoen redelijk gedaan, dat is heel wat anders, vorig seizoen heeft hij bijna alle wedstrijden gespeeld op linkshalf of linksbuiten en een paar wedstrijden op 10, zijn eigen woorden waren toen dat deze posities hem beter bevielen dan voorgaande jaren dus kom niet aan met dat ie vorig jaar verkeerd is gebruikt.

Het seizoen daarvoor was het ook niet meer dan mtig te noemen.

Hij is een middelmatige speler bij ajax en zeker geen topper, maarja dat willen sommige menesen hier blijkbaar niet zien:)
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
nummer10 waarom ben jij zo gecharmeerd van Emmanuelson?

Wielaert heeft mij positief verrast tegen Groningen, tijdens de voorbereiding toch wat grove fouten gemaakt. Stond goed te ballen, oogde in de duels sterker dan vorig seizoen, coachte de achterste linie eindelijk naar behoren. Alderweireld vind ik sowieso een klasbak tegen Groningen werd hij veelvuldig gewezen op het instappen tijdens de buitenspelval door Wielaert maar dat sluipt er vanzelf in. Deze jongen kan uitgroeien tot een topper, goede mandekker, fluwelen pass, tomeloze inzet.

Hoop dat v/d Heijden binnenkort ook wat tijd krijgt

*Spelfout aangepast*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door famey --
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 12:49 schreef famey het volgende:
Mijn mening is niet gebaseerd op wat populistisch geneuzel van de voorgaande seizoenen ;)

Bij Emmanuelson heb ik altijd zo'n dubbel gevoel. Hij is multifunctioneel, kan op verschillende posities uit de voeten (10, linkshalf, linksback, linksbuiten) maar blinkt op geen van deze posities uit. Daarnaast is het ook geen "stille kracht" / waterdrager / type Viera die niet opvalt maar toch belangrijk is.
In mijn optiek rendeert hij het best als linkshalf maar brengt hij net te weinig om bepalend te zijn. Aangezien hij al 6 jaar in de hoofdmacht speelt zou je verwachten dat het een dragende kracht is geworden maar wanneer het collectief een minder wedstrijd balt is hij de eerste die zijn kop laat hangen.
Daarnaast probeert hij dingen vaak te "technisch" op te lossen waardoor hij te weinig rendement uit zijn acties haalt. Ook heeft hij te weinig loopvermogen om als box-to-box player te fungeren. Qua techniek zit het goed maar in aanvallend opzicht loopt hij te vaak de opkomende linksback of de centrale middenvelder in balbezit in de weg.
Maar zijn grootste tekortkoming vind ik toch zijn verdedigende omschakeling en inzicht, ondertussen kampioenluchtdekken geworden. Zijn passingsfouten op cruciale posities leveren vaak een mogelijkheid op voor de tegenstander om te counteren. En zelfs dan is hij niet de eerste die begint met jagen!

Over zijn corners wil ik het niet eens hebben...

Voor een leuke duit verkopen en Honda halen is mijn devies!
jij snapt het tenminste...
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:
en wieleart/alderwiereld ging ook lekker gister maar Alderweireld moet wel wat doen aan zijn snelheid !!
zeker allebei goede wedstrij gespeeld, maar je kunt niet zoveel veranderen aan iemand zijn snelheid, hij is gewoon niet de snelste speler van de ed, dus zal hij dat met andere middelen moeten oplossen door bijv goed te staan en slim te lopen, volgens mij heeft ie dat wel aardig onder de knie...
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 13:13   quote  deeplink  
wie heeft het over vorig jaar verkeerd gebruikt ? heb het over dat hij werd gebruikt als Linksback onder tencate.. dat vorig jaar eigenlijk dus zijn eerste seizoen was waar hij op possities stond waar hij het liefst staat.. en dan ook nog op allerlei verschillende possities.. maar goed over Emanuelson worden we het toch niet eens :)

Alderweireld.. nou volgens mij kan je wel degelijk wat doen aan snelheid.. teminste wel iets.. niet dat hij in 1 keer overmars ofzo word dat niet maar je kan wel degelijk trainen op afzetten voor een sprint en versnellen.. dat word zelfs bij ons in de Selectie getraint..
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 13:13 schreef nummer10 het volgende:
wie heeft het over vorig jaar verkeerd gebruikt ? heb het over dat hij werd gebruikt als Linksback onder tencate.. dat vorig jaar eigenlijk dus zijn eerste seizoen was waar hij op possities stond waar hij het liefst staat.. en dan ook nog op allerlei verschillende possities.. maar goed over Emanuelson worden we het toch niet eens :)

Alderweireld.. nou volgens mij kan je wel degelijk wat doen aan snelheid.. teminste wel iets.. niet dat hij in 1 keer overmars ofzo word dat niet maar je kan wel degelijk trainen op afzetten voor een sprint en versnellen.. dat word zelfs bij ons in de Selectie getraint..
ja maar ik bedoel dat word bij ajax ook echt wel getraind en op eredivisie niveau zie je uberhaubt bijna nooit iemand sneller worden, want zoals je zegt dat word overal getraind, ik denk dat hij gewon niet sneller is, maar dat hoeft geen zorg te zijn , kijk maar naar ferdinand en vidic ook dat zijn niet de snelste spelers, maar houden wel samen met v/d sar wel van de eerste 22 wedstrijden vorig seizoen 20 keer de nul, dus snelheid kan belangrijk zijn, maar dat hoeft niet als het maar goed staat.

Maar 1 ding nog over Urby en dan hou ik erover op ok:).

Jij zegt dus dat hij tot aan het seizoen met v Basten altijd verkeerd is gebruikt.
Hij heeft daarvoor altijd als linksback gespeeldd en het eigenlijk nooit echt goed gedaan, want zoals jij zegt speelt hij daar op verkeerde posities.
Afgelopen seizoen heeft hij op verschillende posities op het middenveld gespeeld en op linksbuiten zelf zegt hij tevreden te zijn over zijn spel en d posities die hij afgelopen seizoen heeft bespeeld.( dat zijn Urby's eigen woorden.)

feiten van afgelopen seizoen, kijk de wedstrijden er maar op na..

Hij doet aan de bal af en toe goede tot zeer goede dingen, alleen wil hij alles veel te technisch doen,( dat Commentaar kreeg hij van ten Cate ook al)
aanvallend zonder bal loopt hij regelmatig gaten dicht waar andere spelers in willen duiken zoals sulejmani en ook vermaelen.
Wil veel te vaak de bal brengen ipv de bal in te spelen en zelf ruimte te maken.
Gaat vrijwel nooit een (kop)duel aan, (iets waar van basten en ten cate zich vaak aan ergerden), iets wat ajax dus vaak balverlies kost.
En het ergste punt is dat het bijna genant is hoevaak er spelers uit zijn rug weglopen of erger hij laat ze vaak gewoon lopen, waardoor bijvoorbeeld Olequer vaak 1tegen 1 kwam te staan, en dit vaak verloor, dat zijn dus aardig wat tegengoals waar de fout bij Urby begon.
Hij gaat nooit voorop in de strijd, iets wat wel hoort bij iemand die samen met steek het langst bij deze selectie zit.

Dit zijn feiten die gbasseerd zijn op zo'n 80 wedstrijden die ik van Urby heb gezien.

Aangezien jij het niet met me eens bent, ben ik benieuwd hoe jij al deze punten kan weerleggen en mij het tegendeel kan laten zien. Ik hoor van je :)
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Sluit goed aan op mijn kritiek :P
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
ik hoop dat hij er wel op reageerd ben benieuwd hoe hij de kritiek kan weerleggen.
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Het gaat mij er niet om iets uit te lokken. Discussiƫren met een beetje niveau lijkt me wel een keer leuk op dit forum. In tegenstelling tot al die 1 regel niet onderbouwde onzin posts.
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 17:14   quote  deeplink  
mij ook niet daarom probeer ik ook vaak een wedervraag te stellen, alleen zijn er inderdaad veel mensen die maar 1 zin posten daar wat mee uit proberen te lokken, en er zelf verder niet meer op reageren, beetje jammer.
sasja50
 sasja50 - woensdag 05 augustus 2009 - 14:34   quote  deeplink  
Drenthe is de Nederlander met meeste speelminuten in voorbereiding bij Real dus zal niet weggaan , echte Feyenoorder knokt zich er doorheen!
Taat
 Taat - woensdag 05 augustus 2009 - 15:12   quote  deeplink  
Drenthe, een kakkerlak die bij de psychiater loopt...naar 020? Beter van niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 augustus 2009 - 16:50   quote  deeplink  
vraag me af wat ik zou moeten weerleggen.. pieken en dalen vorig seizoen maar dat had het hele team ? daarbij Urby is ook onder MvB niet goed gebruikt (telkens verschillende possities linksbuiten, rechtsbuiten, 10 linkshalf.. en klopt kopduels kan beter.. maar de rest ? gaten dicht lopen ? hij is juist de gene die probeert ruimte temaken.. let nu gewoon op dit seizoen (mits hij op 1 plek blijft) dan in de loop van de tijd komen we erop terug afgesproken ? en dan niet alleen op zijn spel aan de bal letten ook als hij de bal niet heeft.. bedoel vorig jaar was niemand goed (behalve suarez dan) en zelfs die had zijn kut momenten dat ik denk van jesus wat doe je.. en ook die liet zijn man lopen en hielp niet mee verdedigen (iets wat bij groningen niet het geval was want iedereen hielp..) dit jaar en dan hebben we het er weer over.. je kan hier lang en breed over discuseren maar jij ziet andere dingen dan mij..
sasja50
 sasja50 - woensdag 05 augustus 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:
vraag me af wat ik zou moeten weerleggen.. pieken en dalen vorig seizoen maar dat had het hele team ? daarbij Urby is ook onder MvB niet goed gebruikt (telkens verschillende possities linksbuiten, rechtsbuiten, 10 linkshalf.. en klopt kopduels kan beter.. maar de rest ? gaten dicht lopen ? hij is juist de gene die probeert ruimte temaken.. let nu gewoon op dit seizoen (mits hij op 1 plek blijft) dan in de loop van de tijd komen we erop terug afgesproken ? en dan niet alleen op zijn spel aan de bal letten ook als hij de bal niet heeft.. bedoel vorig jaar was niemand goed (behalve suarez dan) en zelfs die had zijn kut momenten dat ik denk van jesus wat doe je.. en ook die liet zijn man lopen en hielp niet mee verdedigen (iets wat bij groningen niet het geval was want iedereen hielp..) dit jaar en dan hebben we het er weer over.. je kan hier lang en breed over discuseren maar jij ziet andere dingen dan mij..
dit topic gaat over Drente in belangstelling Ajax?

en dan dit verhaal?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:
vraag me af wat ik zou moeten weerleggen.. pieken en dalen vorig seizoen maar dat had het hele team ? daarbij Urby is ook onder MvB niet goed gebruikt (telkens verschillende possities linksbuiten, rechtsbuiten, 10 linkshalf.. en klopt kopduels kan beter.. maar de rest ? gaten dicht lopen ? hij is juist de gene die probeert ruimte temaken.. let nu gewoon op dit seizoen (mits hij op 1 plek blijft) dan in de loop van de tijd komen we erop terug afgesproken ? en dan niet alleen op zijn spel aan de bal letten ook als hij de bal niet heeft.. bedoel vorig jaar was niemand goed (behalve suarez dan) en zelfs die had zijn kut momenten dat ik denk van jesus wat doe je.. en ook die liet zijn man lopen en hielp niet mee verdedigen (iets wat bij groningen niet het geval was want iedereen hielp..) dit jaar en dan hebben we het er weer over.. je kan hier lang en breed over discuseren maar jij ziet andere dingen dan mij..
je hebt echt helemaal gelijk Litmanen10

Daarom hebben we Drenthe ook niet nodig met Urby
Ben je het met me eens dat Ajax nu meer in balans is,En dat Ajax niet zo snel met miljoenen meer gaat strooien we hebben een goede jeugd en we hebben nu een topspeler voor maar 6miljoen gekocht De Zeeuw,Atauba bij Jong Ajax was tie goed,Dus in mijn ogen alleen nog 1 verdediger als het kan zoniet dan niet.En als de mogelijkheid er is Huntelaar zo niet dan die 7miljoen ;-)

Mar je hebt gelijk over Urby nogmaals daarom hebben we tog niet die Drenthe nodig we hebben genoeg alternatieven op die positie
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:
vraag me af wat ik zou moeten weerleggen.. pieken en dalen vorig seizoen maar dat had het hele team ? daarbij Urby is ook onder MvB niet goed gebruikt (telkens verschillende possities linksbuiten, rechtsbuiten, 10 linkshalf.. en klopt kopduels kan beter.. maar de rest ? gaten dicht lopen ? hij is juist de gene die probeert ruimte temaken.. let nu gewoon op dit seizoen (mits hij op 1 plek blijft) dan in de loop van de tijd komen we erop terug afgesproken ? en dan niet alleen op zijn spel aan de bal letten ook als hij de bal niet heeft.. bedoel vorig jaar was niemand goed (behalve suarez dan) en zelfs die had zijn kut momenten dat ik denk van jesus wat doe je.. en ook die liet zijn man lopen en hielp niet mee verdedigen (iets wat bij groningen niet het geval was want iedereen hielp..) dit jaar en dan hebben we het er weer over.. je kan hier lang en breed over discuseren maar jij ziet andere dingen dan mij..
volgens mij geef ik je juist bijna alleen punten zonder bal, wat speelt hij nu bij ajax, 5 seizoenen, en met dit resultaat???, ik hoef daar niet op terug te komen, gewoon een matige voetballer meer niet!!! je gaat maar op 1 punt in dat ik noem jammer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:28 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

je hebt echt helemaal gelijk Litmanen10

Daarom hebben we Drenthe ook niet nodig met Urby
Ben je het met me eens dat Ajax nu meer in balans is,En dat Ajax niet zo snel met miljoenen meer gaat strooien we hebben een goede jeugd en we hebben nu een topspeler voor maar 6miljoen gekocht De Zeeuw,Atauba bij Jong Ajax was tie goed,Dus in mijn ogen alleen nog 1 verdediger als het kan zoniet dan niet.En als de mogelijkheid er is Huntelaar zo niet dan die 7miljoen ;-)

Mar je hebt gelijk over Urby nogmaals daarom hebben we tog niet die Drenthe nodig we hebben genoeg alternatieven op die positie
in andere topics laat jij je ook negatief uit over Yrby als ik me niet vergis?????
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:37   quote  deeplink  
wat ik vind, is niet mijn mening maar feiten gebasseerd op al de tijd dat hij bij ajax speelt, maar goed, als jij dat niet wilt zien ben je gewoon blind, en ben je zo'n supporter waarbij geen speler iets fout doet, nou veel succes!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

in andere topics laat jij je ook negatief uit over Yrby als ik me niet vergis?????
hey die Remco wassupp

Nee als je goed had gelezen ;-)
Dan zei ik dat hij het dit jaar wel moet waarmaken je kunt niet eeuwig talent zijn
dat is niet negatief uitlaten.ik zei er ook bij dat we na 2 wedstrijden in de voorbereiding en vorig jaar waar bijna iedereen matig presteerde hem daarom niet moeten afrekenen daarop.En tegen Groningen zag ik weer zijn waarde,Er zijn niet zoveel spelers die en in de verdediging kunnen spelen en op het middenveld en in de Aanval,goed om zo iemand erbij te hebben,Daarom zeg ik we hebben Drenthe niet nodig als Atuba niet kan spelen kan op die positie Urby en Vertonghen..
Als ik kritisch ben op een speler zoals Urby dan is dat nog niet negatief uitlaten ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:38 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

hey die Remco wassupp

Nee als je goed had gelezen ;-)
Dan zei ik dat hij het dit jaar wel moet waarmaken je kunt niet eeuwig talent zijn
dat is niet negatief uitlaten.ik zei er ook bij dat we na 2 wedstrijden in de voorbereiding en vorig jaar waar bijna iedereen matig presteerde hem daarom niet moeten afrekenen daarop.En tegen Groningen zag ik weer zijn waarde,Er zijn niet zoveel spelers die en in de verdediging kunnen spelen en op het middenveld en in de Aanval,goed om zo iemand erbij te hebben,Daarom zeg ik we hebben Drenthe niet nodig als Atuba niet kan spelen kan op die positie Urby en Vertonghen..
Als ik kritisch ben op een speler zoals Urby dan is dat nog niet negatief uitlaten ;-)
ok maar je gaf nr 10 gelijk en hij vind dat Urby een geweldenaar is dus daarom vond ik dat raar.

Alles ok verder??
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

ok maar je gaf nr 10 gelijk en hij vind dat Urby een geweldenaar is dus daarom vond ik dat raar.

Alles ok verder??
Ik had zijn discussie met jou niet gevolgd.Deze topic gaat over drenthe ik zie hem een analyse maken over Urby waarvan ik ontopic denk,En vind dat we drenthe niet nodig hebben.

Jah alles chill!
wel een voetbalkater van gister vond het echt jammer en onrecht maargoed.
Nederland weer met 1 club in de ChamL jah duhhh andere landen meer geld enz
die hale makkelijker punten wanneer gaan ze daar nou wat aan doen om het eerlijker te maken?Maarjah dat is weer een andere discussie ;-)

En al nieuwe iedeeen over de nieuwe Meer haha
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Urby is gewoon niet goed genoeg voor ajax. Als je 23 bent moet je in je kwaliteiten zijn gestabiliseerd en niet meer als een jojo op en neer gaan, het enige slechte moment bij ajax afgelopen zondag, kwam weer doordat een speler van groningen uit de rug van emanuelson weg liep, en niet te vergeten was hij en degene op het hele veld met de minst aangekomen passes. Snap echt niet dat hij nog speelt,
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
ja zeker jammer gister, hele pot gezien en twente had het gewoon verdiend door te gaan jammer...
Ik had nr10 een stuk of 7 feiten gegeven over urby en gevraagd die te weerleggen, hij reageerd dan op 1 punt beetje jammer.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 17:56   quote  deeplink  
jah dat is idd jammer dan verdoe je je tijd met een discussie

Ik vind 23 niet echt oud en Urby heeft kwaliteit,en ik heb er wel vertrouwen in dat hij onder Jol nog beter gaat presteren C Ronaldo laat op zijn positie ook nog wel is een man lopen.Urby moet vooral concentreren op het aanvallende en wat hij ook kan,tegen Groningen vond ik hem echt niet slecht spelen.ik zeg niet dat ik 100% zeker ben maar ik geef hem nog een paar wedstrijden om hem echt te beoordelen of hij een speler is voor Ajax1 ;-)
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 18:05   quote  deeplink  
23 is zeker niet oud, maar na je 22ste kun je gewoon geen talent meer zijn dan moet je aan het groeien zijn als speler, en Urby zit al vanaf z'n 19de op hetzelfde matige niveau, als hij een kans krijgt moet Sno die ook weer krijgen en bakzezozoet ook, op een gegeven moment houd het gewoon op, en ben je geen talent meer en moet je constant presteren, dat kan hij niet..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 18:05 schreef remco k het volgende:
23 is zeker niet oud, maar na je 22ste kun je gewoon geen talent meer zijn dan moet je aan het groeien zijn als speler, en Urby zit al vanaf z'n 19de op hetzelfde matige niveau, als hij een kans krijgt moet Sno die ook weer krijgen en bakzezozoet ook, op een gegeven moment houd het gewoon op, en ben je geen talent meer en moet je constant presteren, dat kan hij niet..
Sno kun je niet met hem vergelijken Urby heeft 11 interlands op zijn naam
Urby heeft 1 slecht seizoen gedraaid en Honda is bijvb ook 23

Je hebt gelijk hij moet nu zijn talent waarmaken wel heeft hij al veel ervaring 124 wedstrijden en veel in Jong Oranje en Oranje met die Ervaring en de capaciteiten die hij heeft moet hij dit seizoen meer een stempel drukken op het elftal.Ik denk dat Jol dat wel uit hem krijgt..En zo niet dan geef ik jou niet deels gelijk zoals nu maar dan geef ik je gelijk.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 18:16 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Sno kun je niet met hem vergelijken Urby heeft 11 interlands op zijn naam
Urby heeft 1 slecht seizoen gedraaid en Honda is bijvb ook 23

Je hebt gelijk hij moet nu zijn talent waarmaken wel heeft hij al veel ervaring 124 wedstrijden en veel in Jong Oranje en Oranje met die Ervaring en de capaciteiten die hij heeft moet hij dit seizoen meer een stempel drukken op het elftal.Ik denk dat Jol dat wel uit hem krijgt..En zo niet dan geef ik jou niet deels gelijk zoals nu maar dan geef ik je gelijk.
dat had hij in mijn ogen al 2 jaar eerder moeten doen, Sno was ook ooit een talent:(. Honda is ook 23 inderdaad maar hij is in mijn ogen ook geen talent maar een heel goede voetballer, niet vergeten dat Honda zijn opleiding genoot bij nikszeggende clubjes en Emanuelson kreeg de beste opleiding van de wereld..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
maar jij weet ook dat bij een voetballer 1 seizoen alles anders kan zijn,we vergeten nu wel dat hij op vorig seizoen na goed voetbalde en wat extra toevoegde aan Ajax voorgaande jaren dat moeten we na 1 seizoen niet vergeten.
Maar ik kan je niet meer dan gelijk geven dat hij het dit seizoen moet laten zien niet als Talent maar met zijn ervaring.Ik heb er vertrouwen in vooral onder Jol

En als Ajacied kan ik heel makkelijk speler bij Ajax afkraken als ik ze niet goed genoeg vind vind dat altijd zo hypocriet als je dat niet kan doen alleen maar dat je voor Ajax ben,
Maar ik schrijf Urby nog niet af vooral niet na 1 seizoen.Ik was bijvb positief over V Basten
en nu geef ik ook toe dat hij geen goede Trainer op dit moment is voor een topclub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 18:27 schreef ajaxrulezz het volgende:
maar jij weet ook dat bij een voetballer 1 seizoen alles anders kan zijn,we vergeten nu wel dat hij op vorig seizoen na goed voetbalde en wat extra toevoegde aan Ajax voorgaande jaren dat moeten we na 1 seizoen niet vergeten.
Maar ik kan je niet meer dan gelijk geven dat hij het dit seizoen moet laten zien niet als Talent maar met zijn ervaring.Ik heb er vertrouwen in vooral onder Jol

En als Ajacied kan ik heel makkelijk speler bij Ajax afkraken als ik ze niet goed genoeg vind vind dat altijd zo hypocriet als je dat niet kan doen alleen maar dat je voor Ajax ben,
Maar ik schrijf Urby nog niet af vooral niet na 1 seizoen.Ik was bijvb positief over V Basten
en nu geef ik ook toe dat hij geen goede Trainer op dit moment is voor een topclub
niet alleen vorig seizoen, ik heb urby nog nooit goed gevonden, dus ik schrijf hem niet af na 1 seizoen, hij svhiet gewoon te kort en kan geen taken uitvoeren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Drenthe in belangstelling Ajax?









0.0122458