BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Drenthe in belangstelling Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:10   quote  deeplink  
nou oke dan maar ik heb een andere mening want voorgaande seizoenen speelde hij alles en was iedereen lyrisch over hem hij speelde gewoon heel goed.Ik heb de laatste jaren bijna al die thuiswedstrijden gezien in de Arena en hij viel me altijd heel positief op er ging veel dreiging van uit vandaar werd hij ook toen international,
naar mijn mening alleen vorig jaar niet goed
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2009 - 19:24   quote  deeplink  
verschil van mening, dat geeft niet, ik kijk veel wedstrijden terug na het weekend, zonder spanning weet je wel, dan zie je gewoon veel dingen die niet kloppen, maar we zullen zien.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in maar na een paar seizoenen is mijn mening nu eenmaal dat ik Urby voor de toekomst van Ajax nog niet afschrijf.En normaal ben ik heel kritisch op spelers bij Ajax je moet het wel verdienen en je moet wel wat toevoegen als je bij Ajax speelt..Dat is mis gegaan de afgelopen jaren bij ajax daarom heeft ajax een mindere periode gehad omdat het spelers aanstelde die absoluut geen Ajax spelers zijn en daarom ging het mis spelers als

vanHalst,Verlaat,Sier,Nieuwenburg,Bergdølmo,Vierklau,Ogararu Anastasiou,
Sikora,Soetaers,Sonck,Juanfran,Verlaat,Boukhari,Kuffour
Lindenbergh,Roger,Wielaert,Sno,Bakircioglu,Urzais,Charisteas,Delorge

En dan vind ik Urby wel van een andere orde dan al deze namen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Jordi-B
 Jordi-B - vrijdag 07 augustus 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Drenthe.. is dat die voetballer met die gouden tand?
sasja50
 sasja50 - vrijdag 07 augustus 2009 - 16:03   quote  deeplink  
ja die ja , en straks nog de enige Nederlander in de basis van Real........................ haha zou een stunt zijn zeg , alle Nederlanders op een zijspoor en degene waar je het minste van verwachtte in de basis....................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Drenthe in belangstelling Ajax?









0.0074691