BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als we nog een middenvelder zoeken..........!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Dan komt in mijn ogen er maar 1 in aanmerking. En dat is Honda. Als je ziet hoe hij speelt de 1e speelronde dan is hij een briljantje..... Dus Lindgren in de verkoop met sno en kennedy, dan Honda binnen halen. Veel clubs interesse maar niet concreet.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
ach Ajax heeft op zijn positie Aissattie , dus prioriteit zal daar niet liggen of is Aissattie nu al afgeschreven?
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Nee hoor, absoluut niet afgeschreven. Honda zou een versterking zijn.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
ik heb het eerder al gezegd.maar ook met de kanttekening We hebben issi en we hebben niet zomaar 10miljoen als we ook nog een verdediger willen...

Wel denk ik dat Honda later weer voor meer doorverkocht kan worden
want wat andere ook zeggen Honda heeft het nog niet bij een grotere club waargemaakt maar in mijn optiek wat hij nu laat zien op het veld kan ook op het veld van een topclub,en hij wou graag een transfer hij legt zich er nu bij neer en richt zich op vvv en mentaal laat hij zien dat hij sterk is en fatsoenelijk naar de club toe daar kunnen bijvb Arnoutovic en Elia heel wat van leren!!!!!
Daan
 Daan - zondag 02 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Ik denk dat de prioriteit ligt bij een sterke verdediger. Ik vind Olequer niet overtuigend en Wielaert mag vandaag wel goed gespeeld hebben dan, vorig seizoen was hij ook wisselvallig.
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Ik zie Gabri ook nog niet zo snel fit zijn. Dan kan het nog wel een tijd duren voordat hij op zijn oude niveau is. Dus vind ik dat honda wel aantrekkelijk zou kunnen zijn voor Ajax. Zeker met kijk op de toekomst!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 02 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:40 schreef Daan het volgende:
Ik denk dat de prioriteit ligt bij een sterke verdediger. Ik vind Olequer niet overtuigend en Wielaert mag vandaag wel goed gespeeld hebben dan, vorig seizoen was hij ook wisselvallig.
vind ik nou ook nog 1 goede verdediger en kunnen met een geruster gevoel naar de wedstrijden kijken Die argentijn van Boca 7 a 8 miljoen of een ruil met Cvitanisch dat willen ze ook
thedon
 thedon - zondag 02 augustus 2009 - 18:45   quote  deeplink  
honda speelde inderdaad super,zonde dat ajax al zoveel middenvelders heeft
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Maar kijk naar de inkopen die we dit jaar hebben gedaan. Is niet veel geld over de balk gesmeten. Eigenlijk bijna helemaal geen geld uitgegeven. En als Hunter verkocht wordt dan hebben ze De Zeeuw er al uit! Dus vind ik dat we wel wat geld kunnen steken in een goede middenvelder die eveneens een leider kan zijn. De verdediging stond wel aardig vandaag. Zie Vertonghen wel naar het centrum verschuiven met Toby. Als Autouba goed speelt aan de linkerkant. Een spits is niet echt noodzakkelijk als we met 2 spitsen blijven spelen.
Daan
 Daan - zondag 02 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 18:47 schreef duidelijkheid het volgende:
Maar kijk naar de inkopen die we dit jaar hebben gedaan. Is niet veel geld over de balk gesmeten. Eigenlijk bijna helemaal geen geld uitgegeven. En als Hunter verkocht wordt dan hebben ze De Zeeuw er al uit! Dus vind ik dat we wel wat geld kunnen steken in een goede middenvelder die eveneens een leider kan zijn. De verdediging stond wel aardig vandaag. Zie Vertonghen wel naar het centrum verschuiven met Toby. Als Autouba goed speelt aan de linkerkant. Een spits is niet echt noodzakkelijk als we met 2 spitsen blijven spelen.
Dit wilde ik net gaan posten. Zodra Atouba wedstrijdfit is, wordt hij denk ik de nieuwe linksback en zal vertonghen denk ik Enoh uit de basis spelen. Dus een middenvelder is nu denk ik niet meer nodig, aangezien we straks ook nog gabri en lindgren achter de hand hebben.
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Ik denk dat Lindgren gaat vertrekken
En Vertonghen gaat Jol denk ik naast Toby centraal achterin zetten als opbouwer met spijtende passes
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
splijtende hahaha
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Honda is mij echt 200% meegevallen, en aissatti is niet afgeschreven, maar Honda speelt en techisch en verbazingwekkend ook fysiek gewoon Engelaar voor een groot deel uit de wedstrijd, Ik zeg Honda halen en Emanuelson verkopen( wederom 1 van de minderen van ajax vandaag)
En Honda op de plaats van Emanuelson zetten. VVV wil nu trouwens geen 10 miljoen maar ongeveer 5 miljoen hebben, en dat is die zeker waard, en als wij hem niet halen gaat ie bijvoorbeeld psv sterker maken als affelay alsnog weggaat

Ik zeg halen dus...

Wat een solo trouwens tegen PSV, man van de wedstrijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door remco k --
Daan
 Daan - zondag 02 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Lindgren mag van mijn part wel vertrekken. We zullen zien wat Jol met Vertonghen gaat doen. Wat mij betreft start Toby in de basis als hij zoals eind vorig seizoen en vandaag speelde!
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Ajax waardige middenvelders Emanuelson,De zeeuw, aisatti, Enoh, Donald, Gabri?. Dus zou Honda er niet tussen misstaan.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
helemaal eens maar AJax kan geen 8 milj uitgeven aan een speler voor de breedte , dat zou onverantwoord zijn. Ajax heeft Aissatti voor die positie en PSV heeft Affelay mocht 1 vd twee weggaan dan zou t voor deze clubs een goede optie zijn.
steve16
 steve16 - zondag 02 augustus 2009 - 20:16   quote  deeplink  
honda halen voor 4,5 miljoen voor dat iemand anders het doet,als vertongen doorschuift kun je hem heel goed gebruiken issi is toch blessure gevoelig gabri ook dit gaat een grote worden goeie kop mentaal en fysiek ijzersterk je haalt het geld alleen al met de merchendise in japan eruit en je krijgt nog geld van huntelaar en er zit nog heel wat poen in die jodenkas dus kopen
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 20:17   quote  deeplink  
voor een miljoen of 4 kan je de gok wel wagen met het budget van Ajax ja.
steve16
 steve16 - zondag 02 augustus 2009 - 20:18   quote  deeplink  
mag ook nog een goede verdediger komen een spits moeten we nu maar eens zelf scouten
duidelijkheid
 duidelijkheid - zondag 02 augustus 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Maar daar zeg ik dan op wees er vroeg tijdig bij. Als Gabri en enoh niet fit zijn zou hij kunnen spelen. En Rommedahl.... speelde goed maar is te wisselvallig! Zou ook een positie kunnen zijn voor Honda.Toch?
steve16
 steve16 - zondag 02 augustus 2009 - 20:23   quote  deeplink  
zeker een positie voor honda alhoewel ik zeer benieuwd ben hoe rommedahlhet de komende weken gaat doen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 02 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
Wat dachten we van Landzaat?
Daan
 Daan - zondag 02 augustus 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 20:56 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Wat dachten we van Landzaat?
Overschatte voetballer, heeft ajax niks aan.
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 20:19 schreef duidelijkheid het volgende:
Maar daar zeg ik dan op wees er vroeg tijdig bij. Als Gabri en enoh niet fit zijn zou hij kunnen spelen. En Rommedahl.... speelde goed maar is te wisselvallig! Zou ook een positie kunnen zijn voor Honda.Toch?
zie hem liever op de positie van emanuelson, ook vandaag weer zo'n beetje de minste ajacied op het veld, en wat je zegt met de positie van enoh of gabri klopt natuurlijk niet, dat zijn beide verdedigende middenvelders en aanjagers, en als er iets is wat honda niet is dan is het een verdedigende annjager op het middenveld, het is een echte nr10 die van zowel rechts als links uit de voeten kan. Dus gewoon op de plek van Urby en die mag dan weer een andere club gaan zoeken.
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
En landzaat kan het niveau al jaren niet meer aan.
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Landzaat hoe kom je daar nu weer op man..Whahaha

Ik wil die honda wel bij ajax..Als hij op de plek van ema kan en bale komt niet naar ajax dan zeg ik: Doe mij maar een Honda..!
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
iemand had het over landzaat in dit topic daarvandaan.

maar kan ajax honda niet ruilen voor emanuelson met kennedy ofzo, goede deal voor ajax en vvv :)
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Ema en kenedy beetje overdreven...

Zou zeggen kenedy..
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
maakt voor de selectie op zich niks uit als ze allebei gaan, backup genoeg met donald nog achter de hand en anders kan sulejmani daar ook spelen en dan cvitanich in de spits, plenty mogelijkheden.

maar ik denk dat het een utopy is want volgens mij ziet jol het wel in hem zitten.
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 22:41   quote  deeplink  
ema gaat niet bij vvv spelen een kenedy zou nog kunnen als hij echt wilt splen moet dat maar
robs
 robs - zondag 02 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Honda halen ja, 5 miljoen is niks en veel promotie in Japan, shirtjes e.d.
Wel de ontevreden jongens/in wie Jol het niet ziet zitten wegdoen, Sno, Lindgren, Kennedy, Oleguer. Die jongens staan in Jong Ajax onze talenten in de weg
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
Lindgren? Die is toch geblesseerd?! Oleguer weg!? Dat lijkt me geen goed idee.!
Sno sjaa dat lijkt me logisch! en kenedy ook!

Geeft vvv Lekker 4 mil+kenedy+sno ofzow!XD
joey
 joey - zondag 02 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Damnn heb die honda net gezien tegen psv! Jeetje top speler halen voordaqt psv hem haalt!!!!!!!! WEES SNEL JOL!! IK BLIJF JE STALKE TOTDAT HONDA BIJ AJAX SPEELT!! hahahXD
Jacco
 Jacco - zondag 02 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Honda zou een absolute versterking zijn. Aissati is natuurlijk een goede speler maar Honda kan gewoon echt een wereldspeler worden. Hij is het soort speler die een club kampioen kan maken en ik vind dat Ajax hem zo snel mogelijk moet halen voordat een andere club gaat versterken. Want laten we eerlijk zijn, hij is voor iedere eredivisie club een absolute versterking.
bully
 bully - zondag 02 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
denk dat concurentie voor aisatti wel goed kan uitpakken.
wat ik vandaag van honda heb gezien is hij fysiek wat sterker.
en ook wat doelgerichter en heefd scorend vermogen.
is natuurlijk wel de eerste wedstrijd nu dat ik hem op dit niveau heb gezien.
maar moet zeggen dat viel me niet tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door bully --
robs
 robs - maandag 03 augustus 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Lindgren is niet geblesseerd.
Hij en Olegeur zaten nu al niet bij de eerste 19, Anita en Donald wel.
Straks Gabri er nog bij...

Honda is tien keer beter dan Aissati, die valt toch wat tegen en is letterlijk en figuurlijk erg licht

Zonder Ismail draaide het super vandaag
robs
 robs - maandag 03 augustus 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Honda halen? Ik zeg: DOEN !
duidelijkheid
 duidelijkheid - maandag 03 augustus 2009 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

zie hem liever op de positie van emanuelson, ook vandaag weer zo'n beetje de minste ajacied op het veld, en wat je zegt met de positie van enoh of gabri klopt natuurlijk niet, dat zijn beide verdedigende middenvelders en aanjagers, en als er iets is wat honda niet is dan is het een verdedigende annjager op het middenveld, het is een echte nr10 die van zowel rechts als links uit de voeten kan. Dus gewoon op de plek van Urby en die mag dan weer een andere club gaan zoeken.
Jol hoeft niet in een ruit te spelen. met demi en honda centraal op het middenveld. issi zou ook op rechts uit zijn voeten kunnen. Trouwens hoe honda vandaag speelde deed hij aanvallend en verdedigend zijn taken.
thedon
 thedon - maandag 03 augustus 2009 - 01:18   quote  deeplink  
enoh de zeeuw honda aisatti
suarez sulejmani
bully
 bully - maandag 03 augustus 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 00:38 schreef robs het volgende:
Lindgren is niet geblesseerd.
Hij en Olegeur zaten nu al niet bij de eerste 19, Anita en Donald wel.
Straks Gabri er nog bij...

Honda is tien keer beter dan Aissati, die valt toch wat tegen en is letterlijk en figuurlijk erg licht

Zonder Ismail draaide het super vandaag
aisatti heefd in voorbereiding goed gespeeld.
dus valt mij zeker niet tegen.
en misschien is hij wat licht maar heefd met zijn spel zeker wel waarde voor dit ajax.
en wat ik al zei honda heefd mij verrast om het zo goed te doen op dit niveau.
en denk zeker dat als hij dit in meer wedstrijden laat zien het een mooie concurent voor aisatti kan zijn.
en beetje concurentie kan geen kwaad.
Bas12345
 Bas12345 - maandag 03 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83304 ik denk niet dat honda naar ajax gaat
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Als we Honda willen halen moet het vandaag of morgen gebeuren, anders voetbalt hij over 2 weken tegen ons met psv, want affelay staat op het punt te vertrekken naar arsenal lees ik net, en volgens mij zijn ze in eindhoven ook niet achtelijk, let maar deze week word honda verkocht, dus ajax hup van je luie reet en haast maken om dit groeibrillantje binnen te halen!!!!
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Kan Ajax eindelijk het "echte" Ajax systeem spelen.
4-3-3 met de punt naar achter! Honda brengt veel meer in verdedigend opzicht dan Emmanuelson. Tegen zwakkere tegenstanders kun je Aisatti vervangen door Enoh en met punt naar voren spelen.

-------------------Aankoop----------------
Sulejmani---------------------------Suarez
-----------------Honda--Aisatti-----------
-------------------De Zeeuw---------------
Vertonghen--Alderweireld---Wielaert-vdWiel
-----------------Stekelenburg-------------

Atouba moet ik eerst nog aan het werk zien voordat hij in mijn basis elf terecht komt.

Posts uit het andere topic als onderbouwing:
Een nr.9 een centrale verdediger en Honda moeten gekocht worden, die zie ik duizend maal liever komen dan Drenthe.
Urby wordt dan hoogstwaarschijnlijk kind van de rekening. Gister speelde hij toevalligerwijs een puike pot maar vind hem altijd zo verschrikkelijk zwak wanneer er terug verdedigd moet worden. Daarnaast denk ik dat Honda voor veel meer gevaar uit de tweede linie kan zorgen (afstandschoten, steekpassen e.d.). Een 4-3-3 met het mddenveld Honda, Aisatti, De Zeeuw tegen zwakke tegenstanders en tegen sterkere Enoh, De Zeeuw en Honda/Aisatti is natuurlijk fantastisch.

Er moeten gewoon wat middenvelders in de uitverkoop: Lindgren, Sno, Urby, Kennedy
Verhuren: Sarpong, Blind

Qua verdedigend ingestelde middenvelders heb je dan nog: Gabri, Donald, Enoh, De Zeeuw, v/d Heijden hiervan spelen er sowieso maar maximaal twee dus dan heb je deze positie dubbel bezet. Ervaring met De Zeeuw en Gabri opgevuld met jeugdig talent.

In aanvallend opzicht: Aisatti, Honda, De Jong, Rommedahl

9 mensen voor het middenveld lijkt me afdoende.
Dan nog Ogararu de deur uitschoppen en een centrale verdediger aantrekken.
Cvitanich mag ook vertrekken wanneer er een spits wordt aangetrokken.

Jol lijkt het niet te zien zitten in Cvitanich maar Ajax heeft een nr.9 nodig die mee kan voetballen (ook met zijn rug naar de goal) en altijd aanspeelbaar is in het strafschopgebied. Graag buiten de landsgrenzen zoeken want namen als Koevermans, VoH e.d. daar wordt ik niet vrolijk van. Jammer dat Bodul nog geen kans krijgt.. In de voorbereiding en tegen Groningen zag je dat wanneer Suarez en Sulejmani samen als spitsenkoppel fungeerde het strafschopgebied te zwak bezet was om gevaarlijk te worden uit voorzetten. Een type Toivonnen zal bij Ajax daarom ook goed renderen. Jol moet sowieso Suarez niet op de nr 9 positie posteren vind hem veel gevaarlijker wanneer hij meer ruimte heeft, ingezakt op 10 maar het liefst aan de rechterkant.
Mijn mening is niet gebaseerd op wat populistisch geneuzel van de voorgaande seizoenen ;)

Bij Emmanuelson heb ik altijd zo'n dubbel gevoel. Hij is multifunctioneel, kan op verschillende posities uit de voeten (10, linkshalf, linksback, linksbuiten) maar blinkt op geen van deze posities uit. Daarnaast is het ook geen "stille kracht" / waterdrager / type Viera die niet opvalt maar toch belangrijk is.
In mijn optiek rendeert hij het best als linkshalf maar brengt hij net te weinig om bepalend te zijn. Aangezien hij al 6 jaar in de hoofdmacht speelt zou je verwachten dat het een dragende kracht is geworden maar wanneer het collectief een minder wedstrijd balt is hij de eerste die zijn kop laat hangen.
Daarnaast probeert hij dingen vaak te "technisch" op te lossen waardoor hij te weinig rendement uit zijn acties haalt. Ook heeft hij te weinig loopvermogen om als box-to-box player te fungeren. Qua techniek zit het goed maar in aanvallend opzicht loopt hij te vaak de opkomende linksback of de centrale middenvelder in balbezit in de weg.
Maar zijn grootste tekortkoming vind ik toch zijn verdedigende omschakeling en inzicht, ondertussen kampioenluchtdekken geworden. Zijn passingsfouten op cruciale posities leveren vaak een mogelijkheid op voor de tegenstander om te counteren. En zelfs dan is hij niet de eerste die begint met jagen!

Over zijn corners wil ik het niet eens hebben...

Voor een leuke duit verkopen en Honda halen is mijn devies!
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 13:06 schreef Bas12345 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83304 ik denk niet dat honda naar ajax gaat
DAAROM ZEG IK NU HANDELEN VOORDAT IE TEGEN ONS SPEELT!!!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
aanstellers... Ajax heeft hem niet nodig... genoeg kwaliteit we hebben tenslotte 11 middenvelders en dan ook nog veel uit eigen opleiding die beter worden dan honda en al helemaal niet voor 5 a 5 mil voor iemand die tegen een zwak PSV en eerste divisie leuk speelde.. eerst een seizoen goed zijn dan kan je geld vragen
joey
 joey - maandag 03 augustus 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Ik weet niet hoort maar ik heb hem vorig seizoen al genoeg gezien en je ziet dat hij eredivisie voetbal gewoon aankan! We kunnen zo'n jonge echt wel gebruiken hoor!!! Want er zullen echt nog wel wat middenvelder verkocht/verhuurt worden!
sasja50
 sasja50 - maandag 03 augustus 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 13:39 schreef nummer10 het volgende:
aanstellers... Ajax heeft hem niet nodig... genoeg kwaliteit we hebben tenslotte 11 middenvelders en dan ook nog veel uit eigen opleiding die beter worden dan honda en al helemaal niet voor 5 a 5 mil voor iemand die tegen een zwak PSV en eerste divisie leuk speelde.. eerst een seizoen goed zijn dan kan je geld vragen
HOnda heeft volgens mij ook al met VVV in eredivisie gespeeld en was toen ook al prima!
joey
 joey - maandag 03 augustus 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Waarmee kan je een zwak psv vergelijke?
nummer10
 nummer10 - maandag 03 augustus 2009 - 14:37   quote  deeplink  
je kan nog niks zeggen over of hij het eredivisie niveau aankan.. dat kan je pas beoordelen in de winterstop maar niet naar 1 wedstrijd ...
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 13:39 schreef nummer10 het volgende:
aanstellers... Ajax heeft hem niet nodig... genoeg kwaliteit we hebben tenslotte 11 middenvelders en dan ook nog veel uit eigen opleiding die beter worden dan honda en al helemaal niet voor 5 a 5 mil voor iemand die tegen een zwak PSV en eerste divisie leuk speelde.. eerst een seizoen goed zijn dan kan je geld vragen
en ben je weer te laat, en ik denk niet dat wij ook maar 1 middenvelder hebben die in potentie beter is of word dan Honda, dan kun je er wel 11 hebben maar die zijn ook niet allemaal even goed. De enige die in potentie net zo goed kan worden is Donald en verder niemand ook de Zeeuw of aissati niet.

Dus we kunnen wel wachten tot volgend seizoen maar dan ben je te laat, en je kan wel zeggen zwak psv, ik denk eerder sterk vvv door honda, en ook al was psv zwak als je als "kleine"middenvelder Engelaar technisch en fysiek uit de wedstrijd speelt moet je van goede huize komen...

en 5 miljoen is best veel maar geloof maar maar, de club die hem koopt gaat dat geld zeker 5 keer terug verdienen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als we nog een middenvelder zoeken..........!!!!!









0.0102679