BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als we nog een middenvelder zoeken..........!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 14:37 schreef nummer10 het volgende:
je kan nog niks zeggen over of hij het eredivisie niveau aankan.. dat kan je pas beoordelen in de winterstop maar niet naar 1 wedstrijd ...
en dat kun je van het aanstormend jeugd ook niet zeggen of wel...
Bas12345
 Bas12345 - maandag 03 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
----------------stekelenburg-------------
van der wiel---aldeirweireld------vertonghen------atouba
--------------------de zeeuw-----------
----------------enoh/aisati/honda--------------------- 2 van kiezen
-----suarez-------------------------mickey
-------------------huntelaar----------- en mikey kan ook links middevelder dan als je 442 speelt
joey
 joey - maandag 03 augustus 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Jongeeee huntelaar komt niett...

Als ze honda + verdediger zouden kopen:

----keeper---
vdwiel--wieleart--aldeweireld--atouba of vertongen gewoon
-------de zeeuw-----
rommedahl---------honda---
----suarez---micky of cvita---
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 16:13   quote  deeplink  
Stekelenburg,VDWiel,Forlin,Aldeweireld,Atouba,Enoh,De Zeeuw,Honda,Vertonghen,
Suarez,Sulejmani
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
voorlopig stond het zondag heel goed, dus als er niks bij komt dan lekker zo laten staan en op elkaar laten inspelen...
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Ben ik het niet mee eens. Tegen Groningen (een voetballende ploeg) kreeg Ajax redelijk veel ruimte om te voetballen. Een club als RKC zal zich ingraven en weinig ruimte voorin weggeven. Debet hieraan kun je niet gebruik maken van de kwaliteiten van de Deense hogesnelheidstrein. Waarschijnlijk speelt Ajax veel dichter tegen de achterlijn, rechterkant lekker open laten zodat vd Wiel kan opstomen. Aisatti op het middenveld posteren zodat hij de spitsen beter kan bedienen. Is meer creativiteit vereist tegen RKC omdat ze waarschijnlijk met 10 man voor de goal gaan hangen.

Just my 2 cents.
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 17:33   quote  deeplink  
we hebben afgelopen weekend genoeg gecreerd daar zal het niet aan liggen, Rkc zal zich inderdaad ingraven en op de counter spelen des te meer moet je ervoor zorgen da het goed staat, daarvandaan dat ik zeg lekker laten staan, we hoeven wedstrijden niet met 6/0 te winnen, en met dit team denk ik dat we iedere wedstrijd genoeg kansen zullen krijgen om 1of 2 keer te scoren.
famey
 famey - maandag 03 augustus 2009 - 17:48   quote  deeplink  
Jol is een tactische trainer die zich aanpast aan de tegenstander (Enoh ipv Aissatti bijv) en iedere wedstrijd anders benadert. Daarom verwacht ik een rol voor Aisatti en niet voor Rommedahl. Of hij moet Enoh naar de kant halen voor Aisatti.
Het lijkt me plausibeler dat Rommedahl wordt vervangen door Issi. Wat meer defensieve zekerheid om ten alle tijden de '0' te behouden aangezien de tegendoelpunten ons al meermalen het kampioenschap hebben gekost.

Voor de rest ben ik het met je eens en opteer ervoor om zo min mogelijk wijzigingen door te voeren zodat er automatisme in de ploeg kan slijpen.

----------Stekelenburg-------------
------Wielaert-Alderweireld--------
vd Wiel------------------Vertonghen
----------De Zeeuw-----------------
---Enoh----------------Emmanuelson-
----------Aisatti------------------
------Suarez-Sulejmani-------------

Denk dat Atouba een invalbeurt krijgt en niet vanaf het begin zal starten, zelfde geldt voor Rommedahl. Wanneer Ajax op voorsprong staat, Suarez de linksback een kaart aan heeft genaaid en deze er doorheen zit mag hij van mij Rommedahl brengen ;D
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
ik ben het op zich wel met jeens hoor maar ik denk toch dat ajax zaterdag niet gaat starten met aissati, Jol vind hem te licht, neemt niet weg dat ik hem graag zie spelen in ajax 1 maar ik denk gewoon dat jol eerst voor vastigheid zal kiezen en zekerheid en veel vertrouwen in het elftal wil bouwen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 20:03 schreef remco k het volgende:
ik ben het op zich wel met jeens hoor maar ik denk toch dat ajax zaterdag niet gaat starten met aissati, Jol vind hem te licht, neemt niet weg dat ik hem graag zie spelen in ajax 1 maar ik denk gewoon dat jol eerst voor vastigheid zal kiezen en zekerheid en veel vertrouwen in het elftal wil bouwen.
Te licht voor uitduels en Thuis voor de aanval wel goed?
Of hoe bedoelde Jol te licht?
Tja..., en nu?
 Tja..., en nu? - maandag 03 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
Honda was vooral zo goed omdat hij zn visitekaartje wilde afgeven vanwege de interesse van PSV. De deadline nadert, dus..... Doe mij maar een goede centrale verdediger en een goede spits. Dan zijn we al een heel eind....
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 03 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
Sinds Honda bij vvv is ,presteert hij altijd goed en het is geen type speler dat als het niet doorgaat waar hij nu al bij heeft neergelegd Dat hij minder gaat presteren het geen geen jongen zoals Arnoutovic..Een beeldige prof en een top voetballer die Honda.Psv heeft het geld er niet voor alleen bij verkoop Affelay.Az gaat hem denk ik kopen.En Ajax moet eerst idd een verdediger kopen hoe goed Honda ook is Ajax heeft al zoveel middenvelders
Tja..., en nu?
 Tja..., en nu? - maandag 03 augustus 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Vertonghen naar het middenveld en een goeder centrale verdediger erbij. Waarom Schaars niet losweken? Dan kan Aissati vrijuit voetballen en het verschil gaan maken. Als Huntelaar komt, dan kan Mickey wel inpakken. Desinvestering noemen ze dat. En zo goed is ie nou ook weer niet. Ze hadden Ooijer moeten halen. Dat zou ook een hoop hebben opgelost. En Gabri is voorbij helaas...
Pjettr
 Pjettr - maandag 03 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Ooijer? :\ .. Dat vind ik helemaal een baggeraar.. En schaars losweken?? Doe e keer normaal?
Die komt nooooooit van zn leven naar Ajax.. En Az zal hem niet laten gaan ook.. Over huntelaar moet ik je wel gelijk geven .. K zie liever Forlin komen dan Huntelaar..
Honda mag van mij wel komen , extra inkomen en een goede speler die potentie heeft door te groeien. Kan hij samen met Aissati strijden om een plekje
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 20:12 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Te licht voor uitduels en Thuis voor de aanval wel goed?
Of hoe bedoelde Jol te licht?
ik weet niet hij zei gewoon dat hij ismael te licht vond
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 21:27 schreef Tja..., en nu? het volgende:
Vertonghen naar het middenveld en een goeder centrale verdediger erbij. Waarom Schaars niet losweken? Dan kan Aissati vrijuit voetballen en het verschil gaan maken. Als Huntelaar komt, dan kan Mickey wel inpakken. Desinvestering noemen ze dat. En zo goed is ie nou ook weer niet. Ze hadden Ooijer moeten halen. Dat zou ook een hoop hebben opgelost. En Gabri is voorbij helaas...
een verdediger, en dan heb je het over Schaars losweken, volgens mij is schaars een middenvelder en geen verdediger, hoezo gabri voorbij, momenteel geblesserd maar die gaat wel terugkomen hoor en mickey inpakken als huntelaar komt, leg dat eens uit als huntelaar komt gaat er gewoon weer 433 gespeeld gaan worden en volgens mij hebben ze allebei niks met elkaar te maken, huntelaar spits en mickey linksbuiten, rommedhaal zal dan het kind van de rekening worden maar dat maakt mijniet zo veel uit , we hebben het wel over huntelaar, niet over 1of andere kwakzalver.
joey
 joey - dinsdag 04 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Huntelaar komt niet joh.

Cv en honda halen en als bodul word verhuurt dan nog een jonge spits halen klaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door joey --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
tja en nu ? Sulejmani is niet zo goed en zou wel inkunnen gaan pakken ?.... je hebt totaal maar dan ook totaal geen kijk op voetbal.. je bent echt zo 1 die kijkt van het wat een mooie panna wat een wereld voetballer !!
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 11:44   quote  deeplink  
en dan praten over ooyer halen, die bewees afgelopen weekend wel hoe goed hij nog is.
joey
 joey - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Ooijer? Wtf..XD
thedon
 thedon - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
ooijer hahaha haal dan stam terug ahhahahahahaah
joey
 joey - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
ja of kuffour

Miss dat hij uiteindelijk wel nog een prima spleer had geworden..Maar we zullen het nooit weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door joey --
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
dat bedoel ik ook te zeggen joey, ik reageerde op tsja nu
joey
 joey - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Jaa ik snap um wl hoorXD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als we nog een middenvelder zoeken..........!!!!!









0.0185639