BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez is niet te houden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:10 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Maar als supporter wil je toch prijzen voor je club. En met een lekker gevoel naar wedstrijden kijken of zie ik dat verkeerd
zit ik niet zo mee.
we hebben genoeg prijzen gewonnen.
een kampioenschap kan er wel bij, maar verder vind ik vooral de teambuilding en het spel belangrijk
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Wat een zinloos, oeverloos en kinderachtig gedoe is hier gaande. Welles, nietes enzovoort. Zielig! Ik blijf daartegen ageren. Kost het erg veel moeite om respect voor elkaars club en elkaars mening te tonen? En bovendien wat heeft dit alles met het topic te maken?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:45 schreef Pietje het volgende:
Wat een zinloos, oeverloos en kinderachtig gedoe is hier gaande. Welles, nietes enzovoort. Zielig! Ik blijf daartegen ageren. Kost het erg veel moeite om respect voor elkaars club en elkaars mening te tonen? En bovendien wat heeft dit alles met het topic te maken?
Een topic begint bij de TS. Wanneer deze direct geen respect toont, zal een topic nooit van de grond komen en altijd eindigen in een vete tussen supporters van Ajax en Feyenoord.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Klopt, Amsterdammer113. Althans over het algemeen. Maar Sportdwaas komt mij (als ras-Amsterdammer en als ras-Ajacied) nou niet bepaald over als respectloos. Veel wat hij schrijft doe hij, volgens mij, met een knipoog en een glimlach. Daar kunnen wij als Amsterdammers toch wel tegen?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:16 schreef Pietje het volgende:
Klopt, Amsterdammer113. Althans over het algemeen. Maar Sportdwaas komt mij (als ras-Amsterdammer en als ras-Ajacied) nou niet bepaald over als respectloos. Veel wat hij schrijft doe hij, volgens mij, met een knipoog en een glimlach. Daar kunnen wij als Amsterdammers toch wel tegen?
Natuurlijk kunnen we daar tegen, echter moet je in de openingspost niet direct spelers belachlijk maken en komen met onwaarheden waar geen bron voor is.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we daar tegen, echter moet je in de openingspost niet direct spelers belachlijk maken en komen met onwaarheden waar geen bron voor is.
Dat clubs in de rij staan voor Suarez of iig goed in de gaten houden is natuurlijk geen nieuws, als er op fansites over elke getoonde intresse in een speler een nieuwspost zou moeten worden geplaatst krijg je elke dag 30 berichten met club x heeft intresse in speler y.

Maar als er nou gesteld wordt dat er een concreet bod is gedaan dan moet er wel een bron vermeld worden. Ook bijvoorbeeld rare dingen als dat nu bijvoorbeeld clubs voor de Zeeuw op de tribune zouden zitten is 'vreemd' en ook dan even de bron vermelden. Of om nog een voorbeeld te geven, men wil Vermeer hebben, ook dan even een bron want ook dat heeft wel nieuwswaarde door de ontwikkelingen van keeperwissels van afgelopen seizoen.
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:16 schreef Pietje het volgende:
Klopt, Amsterdammer113. Althans over het algemeen. Maar Sportdwaas komt mij (als ras-Amsterdammer en als ras-Ajacied) nou niet bepaald over als respectloos. Veel wat hij schrijft doe hij, volgens mij, met een knipoog en een glimlach. Daar kunnen wij als Amsterdammers toch wel tegen?
hij is vervent feyenoord supporter hoor
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 12 augustus 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 14:16 schreef Pietje het volgende:
Klopt, Amsterdammer113. Althans over het algemeen. Maar Sportdwaas komt mij (als ras-Amsterdammer en als ras-Ajacied) nou niet bepaald over als respectloos. Veel wat hij schrijft doe hij, volgens mij, met een knipoog en een glimlach. Daar kunnen wij als Amsterdammers toch wel tegen?
ach sommige zien het als een grapje..ik en andere zien het als provoceren tis maar hoe je mensenkennis is wat je er van vind...
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 17:47 schreef Krunk het volgende:

[..]

hij is vervent feyenoord supporter hoor
Daar is op zich niets mis mee. Ik ben fervent Ajax-supporter. En geloof me, als Ajax verloren heeft heb ik zwaar de pest in. Maar ik ben opgevoed door mijn ouders (lang geleden, ik ben ruim 60 jaar...) met de boodschap om respect te hebben voor andermans mening, ras, cultuur, et cetera. Er zijn inderdaad een aantal Feyenoord-fans (en laten we eerlijk zijn, ook Ajax-fans) die zich hier af en toe knap misselijk gedragen. Dat vind ik oprecht jammer. Verder vind ik het onaanvaardbaar dat in een discussieforum als dit, een aantal lieden over de schreef gaan door erg persoonlijk te worden. Dat vind ik ook oprecht jammer. En natuurlijk, zodra een Ajacied zich meldt op het Feyenoord-forum zijn de rapen ook gaar. Ook al jammer. Zoals ik hierboven schreef ben ik wat ouder (in jouw ogen misschien zelfs een "ouwe zak") en ik heb een tijd meegemaakt dat Ajax- en Feyenoord-supporters doorelkaar in één vak zaten. Probleemloos en die supporters zaten gewoon gezellig met elkaar te praten. Hele gezinnen zaten er, inclusief jonge kinderen! Ik realiseer me terdege dat dit anno 2009 niet meer kan. Om het nogmaals te zeggen: Jammer. Dus of iemand voor Ajax, PSV of Feyenoord is, ik vind het oké, mits er geen scheldkanonnen in stelling worden gebracht! Maar in godsnaam laten we het leuk houden. Voor je het weet heb je een tweede "Beverwijk" en daarop zit niemand te wachten mag ik hopen. Overigens lijk ik met deze preek wel een dominee, maar ik ben een bankier maar dan wel eentje zonder bonus. Daar heb ik principieel afstand van gedaan, maar dat is een andere discussie... ;-))
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 12 augustus 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar is op zich niets mis mee. Ik ben fervent Ajax-supporter. En geloof me, als Ajax verloren heeft heb ik zwaar de pest in. Maar ik ben opgevoed door mijn ouders (lang geleden, ik ben ruim 60 jaar...) met de boodschap om respect te hebben voor andermans mening, ras, cultuur, et cetera. Er zijn inderdaad een aantal Feyenoord-fans (en laten we eerlijk zijn, ook Ajax-fans) die zich hier af en toe knap misselijk gedragen. Dat vind ik oprecht jammer. Verder vind ik het onaanvaardbaar dat in een discussieforum als dit, een aantal lieden over de schreef gaan door erg persoonlijk te worden. Dat vind ik ook oprecht jammer. En natuurlijk, zodra een Ajacied zich meldt op het Feyenoord-forum zijn de rapen ook gaar. Ook al jammer. Zoals ik hierboven schreef ben ik wat ouder (in jouw ogen misschien zelfs een "ouwe zak") en ik heb een tijd meegemaakt dat Ajax- en Feyenoord-supporters doorelkaar in één vak zaten. Probleemloos en die supporters zaten gewoon gezellig met elkaar te praten. Hele gezinnen zaten er, inclusief jonge kinderen! Ik realiseer me terdege dat dit anno 2009 niet meer kan. Om het nogmaals te zeggen: Jammer. Dus of iemand voor Ajax, PSV of Feyenoord is, ik vind het oké, mits er geen scheldkanonnen in stelling worden gebracht! Maar in godsnaam laten we het leuk houden. Voor je het weet heb je een tweede "Beverwijk" en daarop zit niemand te wachten mag ik hopen. Overigens lijk ik met deze preek wel een dominee, maar ik ben een bankier maar dan wel eentje zonder bonus. Daar heb ik principieel afstand van gedaan, maar dat is een andere discussie... ;-))
er zijn hier 2feyenoorders
die het anders bedoelen zoals jij het allemaal mooi zegt pietje
en daar mogen we best wel wat van zeggen..We zijn niet zo naief van ow wat is de wereld zo mooi en ach wat maakt het uit dat ze ons provoceren dan weer slijmen om vervolgens rare privebeirchten te sturen hahaha

Dus Dominee je zegt het mooi maar eigenlijk zeg je dan dat we geen respect voor ander mans meningen hebben dat hebben we juist wel maar maak je verder niet druk we blijven er wat van zeggen..en de mensen die het wel goed bedoelen daarin gaan we inhoudelijk op in..
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar is op zich niets mis mee. Ik ben fervent Ajax-supporter. En geloof me, als Ajax verloren heeft heb ik zwaar de pest in. Maar ik ben opgevoed door mijn ouders (lang geleden, ik ben ruim 60 jaar...) met de boodschap om respect te hebben voor andermans mening, ras, cultuur, et cetera. Er zijn inderdaad een aantal Feyenoord-fans (en laten we eerlijk zijn, ook Ajax-fans) die zich hier af en toe knap misselijk gedragen. Dat vind ik oprecht jammer. Verder vind ik het onaanvaardbaar dat in een discussieforum als dit, een aantal lieden over de schreef gaan door erg persoonlijk te worden. Dat vind ik ook oprecht jammer. En natuurlijk, zodra een Ajacied zich meldt op het Feyenoord-forum zijn de rapen ook gaar. Ook al jammer. Zoals ik hierboven schreef ben ik wat ouder (in jouw ogen misschien zelfs een "ouwe zak") en ik heb een tijd meegemaakt dat Ajax- en Feyenoord-supporters doorelkaar in één vak zaten. Probleemloos en die supporters zaten gewoon gezellig met elkaar te praten. Hele gezinnen zaten er, inclusief jonge kinderen! Ik realiseer me terdege dat dit anno 2009 niet meer kan. Om het nogmaals te zeggen: Jammer. Dus of iemand voor Ajax, PSV of Feyenoord is, ik vind het oké, mits er geen scheldkanonnen in stelling worden gebracht! Maar in godsnaam laten we het leuk houden. Voor je het weet heb je een tweede "Beverwijk" en daarop zit niemand te wachten mag ik hopen. Overigens lijk ik met deze preek wel een dominee, maar ik ben een bankier maar dan wel eentje zonder bonus. Daar heb ik principieel afstand van gedaan, maar dat is een andere discussie... ;-))
geweldige post...
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:09 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

er zijn hier 2feyenoorders
die het anders bedoelen zoals jij het allemaal mooi zegt pietje
en daar mogen we best wel wat van zeggen..We zijn niet zo naief van ow wat is de wereld zo mooi en ach wat maakt het uit dat ze ons provoceren dan weer slijmen om vervolgens rare privebeirchten te sturen hahaha

Dus Dominee je zegt het mooi maar eigenlijk zeg je dan dat we geen respect voor ander mans meningen hebben dat hebben we juist wel maar maak je verder niet druk we blijven er wat van zeggen..en de mensen die het wel goed bedoelen daarin gaan we inhoudelijk op in..
Ik reageerde slechts op Krunk's post over het feit dat Boudewijn een fervent Feyenoord fan is en dat ik daar simpelweg geen enkel probleem mee heb. Maar doe er wat mee of doe er niks mee.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 augustus 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik reageerde slechts op Krunk's post over het feit dat Boudewijn een fervent Feyenoord fan is en dat ik daar simpelweg geen enkel probleem mee heb. Maar doe er wat mee of doe er niks mee.
ach, altijd hetzelfde, op het ajax forum wordt ik een feyenoorder genoemd, op het feyenoord forum een ajax supporter!

het houdt elkaar in ieder geval in evenwicht :)
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ach, altijd hetzelfde, op het ajax forum wordt ik een feyenoorder genoemd, op het feyenoord forum een ajax supporter!

het houdt elkaar in ieder geval in evenwicht :)
maar voor wie ben je dan??
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Ben ik nou ook wel benieuwt naar ja..
bully
 bully - woensdag 12 augustus 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar is op zich niets mis mee. Ik ben fervent Ajax-supporter. En geloof me, als Ajax verloren heeft heb ik zwaar de pest in. Maar ik ben opgevoed door mijn ouders (lang geleden, ik ben ruim 60 jaar...) met de boodschap om respect te hebben voor andermans mening, ras, cultuur, et cetera. Er zijn inderdaad een aantal Feyenoord-fans (en laten we eerlijk zijn, ook Ajax-fans) die zich hier af en toe knap misselijk gedragen. Dat vind ik oprecht jammer. Verder vind ik het onaanvaardbaar dat in een discussieforum als dit, een aantal lieden over de schreef gaan door erg persoonlijk te worden. Dat vind ik ook oprecht jammer. En natuurlijk, zodra een Ajacied zich meldt op het Feyenoord-forum zijn de rapen ook gaar. Ook al jammer. Zoals ik hierboven schreef ben ik wat ouder (in jouw ogen misschien zelfs een "ouwe zak") en ik heb een tijd meegemaakt dat Ajax- en Feyenoord-supporters doorelkaar in één vak zaten. Probleemloos en die supporters zaten gewoon gezellig met elkaar te praten. Hele gezinnen zaten er, inclusief jonge kinderen! Ik realiseer me terdege dat dit anno 2009 niet meer kan. Om het nogmaals te zeggen: Jammer. Dus of iemand voor Ajax, PSV of Feyenoord is, ik vind het oké, mits er geen scheldkanonnen in stelling worden gebracht! Maar in godsnaam laten we het leuk houden. Voor je het weet heb je een tweede "Beverwijk" en daarop zit niemand te wachten mag ik hopen. Overigens lijk ik met deze preek wel een dominee, maar ik ben een bankier maar dan wel eentje zonder bonus. Daar heb ik principieel afstand van gedaan, maar dat is een andere discussie... ;-))
helemaal mee eens pietje.
kan er niks meer aan toevoegen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

maar voor wie ben je dan??
Ik ben nooit echt voor een club maar meer gun ik het spelers of trainers.
Vorig jaar was ik voor van Gaal (dus AZ) dit jaar clubloos, heb minder vertrouwen in Koeman hoewel ik Schaars een erg goede speler vind, misschien wel de beste van de eredivisie.
Van Basten was eigenlijk mijn tweede keus geweest maarja... die is er ook niet meer en Jol ken ik niet dus heb er niet echt iets mee. Been heb ik ook niets mee, heeft nog nooit echt iets gepresteerd want NEC kun je nou niet echt een topclub noemen. Rutten van PSV ken ik niet als trainer en vind hem erg oninteressant om naar te kijken en luisteren dus dat wordt hem ook niet. Als laatste qua trainers vind ik Maaskant wel een man met een visie en vlotte babbel maar om nou daarvoor voor NAC te worden gaat me ook weer iets te ver.

Dus dit seizoen ben ik clubloos supporter!
Ik kijk gewoon de wedstrijden van PSV/Ajax/Feyenoord/AZ en een beetje FC Twente.
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 01:17   quote  deeplink  
alleen neem je het vaak op voor 010 mensen, en ook op dat forum ben je wel aardig aan het slijmen zo hier en daar
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 augustus 2009 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 01:17 schreef Krunk het volgende:
alleen neem je het vaak op voor 010 mensen, en ook op dat forum ben je wel aardig aan het slijmen zo hier en daar
Als men zich gewoon aan de regels houdt ben ik ook een stuk aardiger...

probeer het maar eens een maandje uit :)
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
:)alright we will see.
zolang jij je ook aan de regels houd!
ik gebruik de meld knop inmiddels, dus ben benieuwd hoe dit vergaat.
indien deze niet werkt dan begin ik weer met de RIJKS CENCUUR DIENST:)
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
vrede op aarde :):):):):):):)):)
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
:) Ik ben altijd de vredes en oorlogs stichter hierzo!
Zou wel moeten he, een beetje de moderators helpen kan geen kwaad.
Die zijn nauwelijks aanwezig.
En anders sluiten we gewoon vanaf werk de gehele server van de hosting af:)
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 22:36   quote  deeplink  
waar werk je dan??
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 22:37   quote  deeplink  
moet je ajaxrulezz vragen;)
remco k
 remco k - donderdag 13 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
ik vroeg het jou
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 22:43   quote  deeplink  
;) kan ik niet over het forum zeggen.
bij een overheidsorganisatie die erg direct is.
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier om: In Zuid zeggen ze: Geen woorden maar Daden. Bijv Staatsbank als Shirtsponsor. Eneco de stroom laten afsluiten in de Kuip. De gehele spelersstaf op de CAT a plaatsen van de licentie commissie KNVB.
And at last, but not the least ---> FEYENOORD KAN EINDELIJK WEER EENS KAMPIOEN WORDEN???!! Ra ra ra.... Simpel. Ze worden kampioen van de Jupiler Divisie!!!

Sjees... eindelijk weer eens rede om te juigen in Zuid. Wellicht komen er deze keer minder ongelukken. Lijken wel net Palesteinen. Ze maken elkaar af als het even niet loopt;)
Per4manc
 Per4manc - donderdag 20 augustus 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Was het topic niet "Suarez niet te houden?"
Pagina 2 kan gewist worden!
Boss
 Boss - donderdag 20 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Zo niet meer te houden! Hoop dat ie woord houdt en blijft
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 22:37   quote  deeplink  
volggens mij bepaalt ajax of ie blijft, Jol zal nooit akkoord gaan dat ie gaat, maak je maar niet druk.
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Inderdaad remco..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
EEN CENTRUMVERDEDIGER EN HONDA GEPOSTEERD ACHTER SUAREZ EN JE HEBT EEN KONINGSKOPPEL. ALVES NIET NODIG.(KOMT ALLEN MAAR GELD OPHALEN)
MET HONDA WORDEN WIJ KAMPIOEN EN KOMEN WIJ VER IN EUROPA.
ALLE DIE AANDELEN HEBBEN BIJ AJAX MOETEN NU AAN DE BEL TREKKEN.....HONDA!!!!!!!!Geen dure spits kopen, je hebt meer aan Honda.
Samen met Suarez een koningskoppelker centr en een verddigerD
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
caps lock aan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
MEE EENS WORDT SUAREZ EN HONDA HET NIEUWE KONINGSKOPPEL????
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:28   quote  deeplink  
hoe kan je trouwens weten of je met honda wel kampioen word? Hij is goed maar zou ook zomaar kunnen tegenvallen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:35   quote  deeplink  
HONDA KWAM TIJDENS DE JUPILERCOMPETITIE AL VAN EEN ANDERE PLANEET.
HIJ HEEFT TIJDENS DE EERSTE TWE WEDSTRIJDEN DIT SEIZOEN AL 4X GESCOORD AL 2X EEN EINDPASS GEGEVEN WAAR EEN DOELPUNT UIT VOORTKWAM.
HIJDEED DIT OP GROOTSE WIJZE, HIJ ONDERSCHEIDT ZICH NET ALS SUAREZ TUSSEN DE GEMIDDELDE VOETBALLERS.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:37   quote  deeplink  
capslock uit! Maar mee eens of niet ?
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:40   quote  deeplink  
Ja ik ben het helemaal met je eens zie ook liever honda zo gauw mogelijk komen maar kapioen wordt je niet met 1 speler.. Maar t zou wel een geweldige aankoop zijn..
bully
 bully - donderdag 20 augustus 2009 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 22:37 schreef remco k het volgende:
volggens mij bepaalt ajax of ie blijft, Jol zal nooit akkoord gaan dat ie gaat, maak je maar niet druk.
hij zal er een grote stem in hebben maar als het echt er om gaat neemd ajax de beslissing en niet jol.
of jol er dan blij mee is dat is een ander verhaal.
geloof ook niet dat hij dit seisoen al weg gaat want ajax zal heus wel geleerd hebben.
met sneijder was natuurlijk een goed leer moment.
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:46   quote  deeplink  
ja inderdaad..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:06   quote  deeplink  
heej Freaky een koningskoppel bestaat uit twee spelers... natuurlijk wordt je geen kampioen met 1 speler, vond trouwens de Jong en Enoh vanavond ook super.
Jol doet het goed met die zuid Amerikaan, voelt deze jongens goed aan dat zegt Suarez zelf ook.
Nogmaals: ALLE DIE AANDELEN HEBBEN BIJ AJAX MOETEN NU AAN DE BEL TREKKEN.....HONDA!!Van der Boog!!!!!!Geen dure spits kopen, je hebt meer aan Honda.

groots, en Do de rse
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:12   quote  deeplink  
nee klopt maar suarez hebben we al en met honda erbij alleen worden wij geen kampioen.. maar ben nu al blij als suarez alleen blijft als de deadline is afgelopen:P
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 21 augustus 2009 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
MEE EENS WORDT SUAREZ EN HONDA HET NIEUWE KONINGSKOPPEL????
om kampioen te worden moet je een team hebben. Dat is iets wat we hier in nederland al heel lang missen. op alle forum wordt alleen maar geluled over elkaars elftallen maar zo gauw er een trainer komt die ergens een team kan maken heb je gewoon een elftal dat europees mee kan doen. alleen willen alle spelers na een of twee jaar weg voor het groiete geld en komen dan op de bank. kijk maar naar real.
Krunk
 Krunk - vrijdag 21 augustus 2009 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 22:37 schreef remco k het volgende:
volggens mij bepaalt ajax of ie blijft, Jol zal nooit akkoord gaan dat ie gaat, maak je maar niet druk.
klopt.die blijft

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez is niet te houden









0.0082290