BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez is niet te houden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:34   quote  deeplink  
Het goede nieuws voor Ajax is dat Luis goed in vorm is. Het slechte nieuws dat Manunited, Mancity, Juventus, Arsenal, AS Roma en AC Milan op het vinkentouw zitten de ´hustler´ over te nemen.

Ook Rotterdamse investeerders met een gouden Feyenoord-hart lijken in staat Suarez over te halen voor een avontuur in Zuid.

Maar met de voetballende bankbediende Cvitanich lijkt Ajax de opvolger voor de slechts theedrinkende Uruquaan in huis te hebben en de derde plek blijft dus haalbaar voor de Arena bespelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Boudewijn --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Deze Topic Gaat nergens over
A.feyenoord heeft geen inversteerders voor 50miljoen
B.Hij zou nooit naar feyenoord willen
C.Hij is aanvoerder wil dolgraag met Ajax Kampioen worden en zijn buitenlandse Transfers die komt in de toekomst wel dat weet hij ook

Slotje erop dan maar deze topic gaat nergens over
sasja50
 sasja50 - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
A) klopt wat je zegt
B) klopt ook wat je zegt
C) klopt ook wel aardig , al denk dat ALS United of Barca komt en die bieden 40milj dat zowel Ajax als Suarez de stap nemen , niet te hopen want die jongen moet gewoon nog 1 jaar hier blijven om nog wat beter en volwassener te worden en om t publiek te laten genieten , hij is nog hardstikke jong dus zijn transfer komt idd echt wel.
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 12:34 schreef sportdwaas het volgende:
Het goede nieuws voor Ajax is dat Luis goed in vorm is. Het slechte nieuws dat Manunited, Mancity, Juventus, Arsenal, AS Roma en AC Milan op het vinkentouw zitten de ´hustler´ over te nemen.

Ook Rotterdamse investeerders met een gouden Feyenoord-hart lijken in staat ´het konijn´ over te halen voor een avontuur in Zuid.

Maar met de voetballende bankbediende Cvitaniets lijkt Ajax de opvolger voor de slechts theedrinkende Uruquaan in huis te hebben en de derde plek blijft dus haalbaar voor de Arena bespelers.

www.sportdwaas.nl
wahahahahahha wat heb jij gedronken pannelap
rot lekker op
echt een dwaas ja
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 16:54 schreef thedon het volgende:

[..]

wahahahahahha wat heb jij gedronken pannelap
rot lekker op
echt een dwaas ja
idd ook zo overdreven opgeschreven van feyenoord inversteerders met een gouden hart voor feyenoord bla bla bla

Suarez is een Top speler die Feyenoord nooit zou kunnen kopen zo'n speler
Betwijfel of er in de komende 15jaar ooit zo'n speler van die kwaliteit bij Feyenoord zou spelen denk het niet!

Twente is Feyenoord al een paar jaar voorbij gestreefd qua resultaten qua geld Ook wel een verschil he Twente koopt Ruiz voor miljoenen en Feyenoord haald een mindere speler door inversteerders Cisse..Zoek de verschillen.

Leuke wedstrijden hoor Feynoord-ajax enzo maar Az,Twente en Psv dat zijn de enige concurrenten voor Ajax voor het kampioen schap...Feyenoord moet eerst de komende jaren de concurrentie aan gaan met Heerenveen,Groningen,,, en Utrecht,Nec,Nac die komen eraan.
Want die clubs zijn ook nog is financieel veel gezonder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door ajaxrulezz --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Wat hebben die kakkerlakken hier elke keer te zoeken?? Is het hier soms gezelliger ofzo?? En waar zijn de moderators want berichten melden heb ook geen zin, want ze verwijderen ze nog niet. En daarnaast wanneer die gasten worden geblokt komen ze gewoon onder een andere naam terug. Misschien is IP-blokken een optie??
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:22 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat hebben die kakkerlakken hier elke keer te zoeken?? Is het hier soms gezelliger ofzo?? En waar zijn de moderators want berichten melden heb ook geen zin, want ze verwijderen ze nog niet. En daarnaast wanneer die gasten worden geblokt komen ze gewoon onder een andere naam terug. Misschien is IP-blokken een optie??
idd
Wij gaan ook niet naar de kuip om inhoudelijk over Ajax te praten haha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:23 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

idd
Wij gaan ook niet naar de kuip om inhoudelijk over Ajax te praten haha
Haha die gasten hebben geeneens inhoud. Het enige wat ze kunnen prediken is hun haat tegen Ajax, maar toch vinden ze het hier gezellig en blijven ze komen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Haha die gasten hebben geeneens inhoud. Het enige wat ze kunnen prediken is hun haat tegen Ajax, maar toch vinden ze het hier gezellig en blijven ze komen.
niet alleen hun club is ziek maar ze zijn ook ziek in hun kop..
Als je de feyenoord topics ziet altijd gescheld en gebla bla bla
gaat nergens over..Die jantje altijd slijmen hier onder het motto
ik wil hier inhoudelijk discuseren een feyenoorder kan heust wel dagelijk over ajax
praten meer dan over me eigen club???hahahahah jahooor je moet naief zijn om dat te geloven
altijd op dezlefde manier ruzie maken en zuigen
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
en toch stoppen we energie in dit topic, slot erop.
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 12:34 schreef sportdwaas het volgende:
Het goede nieuws voor Ajax is dat Luis goed in vorm is. Het slechte nieuws dat Manunited, Mancity, Juventus, Arsenal, AS Roma en AC Milan op het vinkentouw zitten de ´hustler´ over te nemen.

Ook Rotterdamse investeerders met een gouden Feyenoord-hart lijken in staat ´het konijn´ over te halen voor een avontuur in Zuid.

Maar met de voetballende bankbediende Cvitaniets lijkt Ajax de opvolger voor de slechts theedrinkende Uruquaan in huis te hebben en de derde plek blijft dus haalbaar voor de Arena bespelers.

www.sportdwaas.nl
GA LEKKER BRUIN ROKEN OP DE KRUISKADE
VAL ONS NIET MEER LASTIG
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
hahahaha
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
jatoch wat een fantasie hebben die gasten
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
idd hun zogenaamde wereldaankop Cisse die heb ik al 2 wedstrijden niet gezien
wat een lompe speler is dat..Maar als ze al zoveel moeite doen voor zo'n speler
en de supporters zijn er zo overdreven blij mee,Dan geeft tog aan wat voor niveau ze nu hebben en dat ze defenitief zijn afgehaakt als topCLub.Twente had geen inversteerders nodig om miljoenen uit te geven voor een speler die vele maler beter is Ruiz!

Feyenoord hoort al jaren niet meer bij de top
Ajax,Az,Twente,Psv Daarna Heerenveen en Groningen en dan pas Feyenoord
Al heeft Utrecht nu ook meer geld dan Feyenoord

het is niet meer dan een middenmoter geworden En een klasse speler als Suaraz die zien ze in de komende 15jaar niet bij hun op het veld hahahaha
vandaar zijn die feyenoorders allemaal zo gefrustreerd en komen ze vaak op onze forum hahaha

2007 FEYENOORD 7DE
2008 FEYENOORD 6DE
2009 FEYENOORD 7DE

EN DAN ZEUREN ZE DAT WIJ NIET MEER HEBBEN GEWONNEN AFGELOPEN 10JAAR DAN PSV
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
SINDS 1957 MAAR 9KEER KAMPIOEN
ZE HEBBEN ECHT COMPLEET GEEN RECHT VAN SPREKEN HAHA
AFGELOPEN 24JAAR 2 KEER KAMPIOEN HAHAHAHHAHAA
EN DAN ZEUREN ZE OVER ONZE SLECHTE PERIODE HAHAHAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door ajaxrulezz --
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:52 schreef ajaxrulezz het volgende:
idd hun zogenaamde wereldaankop Cisse die heb ik al 2 wedstrijden niet gezien
wat een lompe speler is dat..Maar als ze al zoveel moeite doen voor zo'n speler
en de supporters zijn er zo overdreven blij mee,Dan geeft tog aan wat voor niveau ze nu hebben en dat ze defenitief zijn afgehaakt als topCLub.Twente had geen inversteerders nodig om miljoenen uit te geven voor een speler die vele maler beter is Ruiz!

Feyenoord hoort al jaren niet meer bij de top
Ajax,Az,Twente,Psv Daarna Heerenveen en Groningen en dan pas Feyenoord
Al heeft Utrecht nu ook meer geld dan Feyenoord

het is niet meer dan een middenmoter geworden En een klasse speler als Suaraz die zien ze in de komende 15jaar niet bij hun op het veld hahahaha
vandaar zijn die feyenoorders allemaal zo gefrustreerd en komen ze vaak op onze forum hahaha

2007 FEYENOORD 7DE
2008 FEYENOORD 6DE
2009 FEYENOORD 7DE

EN DAN ZEUREN ZE DAT WIJ NIET MEER HEBBEN GEWONNEN AFGELOPEN 10JAAR DAN PSV
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
tenzij feyenoord 50 miljoen neertelt en een salaris van 5mil voor hem betaald maar aangezien dat meer is dan de hele feyenoord begroting
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
verkoop de kuip misshien kan je dan suarez halen
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:00   quote  deeplink  
2007 FEYENOORD 7DE
2008 FEYENOORD 6DE
2009 FEYENOORD 7DE
;-)
GEEN TOPCLUB MEER

WAT EEN LOSE TOPIC BIJ FEYENOORD
http://forum.headliner.nl/topic-13047/
HAHAHAHA
NET ZO LAAG ALS HUN PRESTATIES AFGELOPEN JAREN

2KEER KAMPIOEN IN 24 JAAR?
EN DAN ZEUREN OVER ONZE MINDERE PERIODE
IN DIE MINDERE PERIODE ZIJN WE 3KEER KAMPIOEN GEWORDEN DAT IS 1KEER MEER DAN HUN IN
24JAAR ZIJ HEBBEN ECHT GEEN RECHT VAN SPREKEN
HET ZIJN GEWOON DE FEITEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:00 schreef ajaxrulezz het volgende:
2007 FEYENOORD 7DE
2008 FEYENOORD 6DE
2009 FEYENOORD 7DE
;-)
GEEN TOPCLUB MEER

WAT EEN LOSE TOPIC BIJ FEYENOORD
http://forum.headliner.nl/topic-13047/
HAHAHAHA
NET ZO LAAG ALS HUN PRESTATIES AFGELOPEN JAREN

2KEER KAMPIOEN IN 24 JAAR?
EN DAN ZEUREN OVER ONZE MINDERE PERIODE
IN DIE MINDERE PERIODE ZIJN WE 3KEER KAMPIOEN GEWORDEN DAT IS 1KEER MEER DAN HUN IN
24JAAR ZIJ HEBBEN ECHT GEEN RECHT VAN SPREKEN
HET ZIJN GEWOON DE FEITEN
Ja als Ajax zulke prestaties zou leveren, zou jij geen ajacied meer zijn. Dat zegt wel heel veel over jou, he nepsupporter..Feyenoorders blijven tenminste achter hun club staan!!! Als Ajax wat minder presteert is de Arena gelijk leeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Coz --
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:22 schreef Coz het volgende:

[..]

Ja als Ajax zulke prestaties zou leveren, zou jij geen ajacied meer zijn. Dat zegt wel heel veel over jou, he nepsupporter..Feyenoorders blijven tenminste achter hun club staan!!! Als Ajax wat minder presteert is de Arena gelijk leeg..
De supporters groep van feijenoord werd ooit geschat op 2,5 miljoen, tegenwoordig zijn er daar geschat nog 1,2 van over, dus kom niet hier lopen zeiken.

Oja deze schattingen komen uit jullie eigen forums.

Dat is dus meer dan de helft die geen supporter meer is kerel eerst dus even beter je zaakjes checken voordat je weer van die onnozele berichten post
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

De supporters groep van feijenoord werd ooit geschat op 2,5 miljoen, tegenwoordig zijn er daar geschat nog 1,2 van over, dus kom niet hier lopen zeiken.

Oja deze schattingen komen uit jullie eigen forums.

Dat is dus meer dan de helft die geen supporter meer is kerel eerst dus even beter je zaakjes checken voordat je weer van die onnozele berichten post
Daar heb ik het helemaal niet over! ik heb het over ECHTE supporters in het stadion. Goed lezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Coz --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:22 schreef Coz het volgende:

[..]

Ja als Ajax zulke prestaties zou leveren, zou jij geen ajacied meer zijn. Dat zegt wel heel veel over jou, he nepsupporter..Feyenoorders blijven tenminste achter hun club staan!!! Als Ajax wat minder presteert is de Arena gelijk leeg..
haha
door je frustratie lees je niet goed
ik zei feyenoorders hebben geen reden om over de prestaties van ajax te praten
want als je de feiten bekijkt winnen ze zelf veeeeel minder dat zei ik.

en ajax heeft laatste jaren minder prijzen maar word ik daar minder ajacied van?Nope!!!!

beter lezen voortaan
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:31 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

haha
door je frustratie lees je niet goed
ik zei feyenoorders hebben geen reden om over de prestaties van ajax te praten
want als je de feiten bekijkt winnen ze zelf veeeeel minder dat zei ik.

en ajax heeft laatste jaren minder prijzen maar word ik daar minder ajacied van?Nope!!!!

beter lezen voortaan
En waar haal jij het vandaan dat Feyenoord over prestaties van Ajax slecht praat?
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:33 schreef Coz het volgende:

[..]

En waar haal jij het vandaan dat Feyenoord over prestaties van Ajax slecht praat?
de mensen hier, en volgens mij zat de kuip vorig seizoen niet altijd vol of wel???
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:33 schreef Coz het volgende:

[..]

En waar haal jij het vandaan dat Feyenoord over prestaties van Ajax slecht praat?
dat gebeurd hier dagelijk!
ik zie jou hier niet dagelijks dus ik begrijp niet waarom je mijn bericht zo personelijk opneemt haha
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Gossie zeg wat ik alleen maar wilde zeggen is dat Suarez niet voor Ajax te houden zal zijn. Maar wie weet zit ik er naast. En Kruiffie hep Feynoord ook aan de dubbel geholpen.
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
alleen heeft feijenoord geen geld
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 19:08 schreef sportdwaas het volgende:
Gossie zeg wat ik alleen maar wilde zeggen is dat Suarez niet voor Ajax te houden zal zijn. Maar wie weet zit ik er naast. En Kruiffie hep Feynoord ook aan de dubbel geholpen.
Cruijff was op zijn retour had alles al bereikt ook met Ajax.wat een vergelijking????
Cruijff was boos op het bestuur en pakte ze terug om voor Feyenoord te spelen.
Dat hebben wij hem nooit kwalijk genomen..Als bijvb V Hanegem naar ajax ging dan hadden jullie dat hem wel kwalijk genomen maar zo zijn we niet.

En Suarez niet te behouden bla bla
Dat willen jullie zo graag zeggen omdat het bij Feyenoord ontbreekt aan zulke top voetballers.hij heeft salarisverhoging aanvoerder hij heeft zo vaak aangegeven minimaal nog 1 jaar bij ajax te blijven want die transfer komt tog ooit wel

Dus jij zegt onwaarheden met geen feiten
let nou maar op je eigen club met je zogenaamde wereldaankoop Cisse die ik 2wedstrijden niet heb gezien..twente bijvb heeft Ruiz gekocht zonder inversteerders en die is vele maler beter dan Cisse
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
De laatste 15 jaar verdwijnen Ajax spitsen aan de lopende band naar het buitenland dus ik ben bang voor Ajax en het Nederlands voetbal dat er weer een smaakmaker van de velden verdwijnt. Het is alleen goed voor de kas en de reputatie van Ajax. Als voetballiefhebber ben ik zeer gecharmeerd van spelers als Suarez, Bergkamp, Huntelaar, Kluivert, van Basten, Cruijff en noem maar op. Verder ben ik alleen voor Feyenoord en hoop dat die club weer eens serieus zal meespelen voor het kampioenschap. Bij Feyenoord loopt er al jaren genoeg talent maar men weet er domweg geen team van te maken dat constant presteert. We kunnen moeilijk blijven ontkennen dat ze het wat coaching betreft in Eindhoven, Alkmaar, Heerenveen en Enschede de afgelopen jaren beter hebben gedaan.
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:22 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat hebben die kakkerlakken hier elke keer te zoeken?? Is het hier soms gezelliger ofzo?? En waar zijn de moderators want berichten melden heb ook geen zin, want ze verwijderen ze nog niet. En daarnaast wanneer die gasten worden geblokt komen ze gewoon onder een andere naam terug. Misschien is IP-blokken een optie??
al zo vaak gezegd. maar ja thomas en boudewijn die zie je plots niet meer he!
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:52 schreef ajaxrulezz het volgende:
idd hun zogenaamde wereldaankop Cisse die heb ik al 2 wedstrijden niet gezien
wat een lompe speler is dat..Maar als ze al zoveel moeite doen voor zo'n speler
en de supporters zijn er zo overdreven blij mee,Dan geeft tog aan wat voor niveau ze nu hebben en dat ze defenitief zijn afgehaakt als topCLub.Twente had geen inversteerders nodig om miljoenen uit te geven voor een speler die vele maler beter is Ruiz!

Feyenoord hoort al jaren niet meer bij de top
Ajax,Az,Twente,Psv Daarna Heerenveen en Groningen en dan pas Feyenoord
Al heeft Utrecht nu ook meer geld dan Feyenoord

het is niet meer dan een middenmoter geworden En een klasse speler als Suaraz die zien ze in de komende 15jaar niet bij hun op het veld hahahaha
vandaar zijn die feyenoorders allemaal zo gefrustreerd en komen ze vaak op onze forum hahaha

2007 FEYENOORD 7DE
2008 FEYENOORD 6DE
2009 FEYENOORD 7DE

EN DAN ZEUREN ZE DAT WIJ NIET MEER HEBBEN GEWONNEN AFGELOPEN 10JAAR DAN PSV
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
SINDS 1957 MAAR 9KEER KAMPIOEN
ZE HEBBEN ECHT COMPLEET GEEN RECHT VAN SPREKEN HAHA
AFGELOPEN 24JAAR 2 KEER KAMPIOEN HAHAHAHHAHAA
EN DAN ZEUREN ZE OVER ONZE SLECHTE PERIODE HAHAHAHAHAHA
zeer duidelijk verhaal.
wellicht kunnen ze eens die badkuip dichtgooien, en eindelijk eens de WATERrekening gaan betalen!
bij de UEFA gebeurd dit al door verbanning van de supporters, maar het moet nog verder.
CATegorie A bij de KNVB licentie zitten ze ook al

misschien moet ik ze op werk ook even aanmelden haha
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

De supporters groep van feijenoord werd ooit geschat op 2,5 miljoen, tegenwoordig zijn er daar geschat nog 1,2 van over, dus kom niet hier lopen zeiken.

Oja deze schattingen komen uit jullie eigen forums.

Dat is dus meer dan de helft die geen supporter meer is kerel eerst dus even beter je zaakjes checken voordat je weer van die onnozele berichten post
hahaha zeker.
de waarde is momenteel incl. cisse ofzoiets tegen de 1,5 miljoen euro!
ongeveer evenveel als het jaarsalaris van Gabri!
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

de mensen hier, en volgens mij zat de kuip vorig seizoen niet altijd vol of wel???
ze staan meestal op de Kruiskade vis te vangen, en investeerders te strikken
misschien een nieuwe shirtsponsor: HEADLINER!
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
@sportdwaas Ook Rotterdamse investeerders met een gouden Feyenoord-hart lijken in staat ´het konijn´ over te halen voor een avontuur in Zuid.

wanneer heb je dit vezonnen dan
of is het spul nog niet uitgewerkt,sterk spul he op de kruiskade
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
zeker... wellicht kunnen ze een van die chinezen op de kruiskade overhalen.
wellicht krijgen ze dan park, lee, nakata etc!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 12 augustus 2009 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 19:20 schreef sportdwaas het volgende:
De laatste 15 jaar verdwijnen Ajax spitsen aan de lopende band naar het buitenland dus ik ben bang voor Ajax en het Nederlands voetbal dat er weer een smaakmaker van de velden verdwijnt. Het is alleen goed voor de kas en de reputatie van Ajax. Als voetballiefhebber ben ik zeer gecharmeerd van spelers als Suarez, Bergkamp, Huntelaar, Kluivert, van Basten, Cruijff en noem maar op. Verder ben ik alleen voor Feyenoord en hoop dat die club weer eens serieus zal meespelen voor het kampioenschap. Bij Feyenoord loopt er al jaren genoeg talent maar men weet er domweg geen team van te maken dat constant presteert. We kunnen moeilijk blijven ontkennen dat ze het wat coaching betreft in Eindhoven, Alkmaar, Heerenveen en Enschede de afgelopen jaren beter hebben gedaan.
?????
De spitsen hebben een paar jaar bij Ajax gespeeld
en daarna voor minimaal 15 miljoen verkocht de beste spelers waar ze
nu nog steeds op verdienen...ManchCity bood een keer 15miljoen op de guzman
hadden ze niet aangenomen en sinds dien is hij geblesseert en uit vorm en word hij nooit meer 15miljoen....Bastos weggestuurd 18miljoen heeft lille er nu aan verdient

Ajax
Chivu 16miljoen
Zlatan 18miljoen
Sneijder 28miljoen
Huntelaar 20 miljoen + nog meer miljoenen
Babel 18 miljoen
Heitingha 10 miljoen
Vermaelen 13 miljoen

enz enz enz

dat mooie rijtje kan Feyenoord of psv niet opnoemen
en elke keer hebben we goede vervangers zoals nu Suarez
die ook weer voor een bedrag in de toekomst weggaat een bedrag waar de
schuld van Feyenoord wel 3 keer in past en zo hebben we nog meer spelers

Alleen maar een goede zaak
dus dat je een stukje probeert te schrijven dat Ajax haar beste spelers kwijtraakt
dat is een gegeven...en zo hoort het ook zo verdienen wij veel geld
altijd beter dan inversteerders cisse laten kopen nog meer schulden want die inversteerders willen ooit nog hun geld terug zien Cisse verdien je niet op
en hij mag de schoenen poetsen van Suarez dus aan kwaliteit concureren jullie ook niet met de Top....En stel een club is zo gek tog in de toekomst veel geld te betalen voor hem
dan verdienen ze er niks aan alles gaat naar de inversteerder

en kijk hierboven naar het rijtje van Ajax
pure winst!!!
paar jaar kwaliteit en daarna pure winst
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 02:22   quote  deeplink  
lalalalalal ajaxrulezzz waar ben je mee bezig gabber!
deze kakkies begrijpen er toch niks van.

alsof je een makaay,tomasson;gio;timmer;guzman; etccc kunt vergelijken met de selectie van ons.
die gehele kakkies selecties was afgelopen jaar geindexeerd op 2,5 miljoen euro!!!
LOLLLL

de ajax selectie is trouwens 116 miljoen euro waard!!!!! zie bericht van de UEFA op ajax.headliner.nl

en een spits als suarez bergkamp etc zullen nooit voor de badkuipgangers spelen.
investeerders kunnen en willen niet zoveel geld op tafel leggen.
alsof een cisse (aankoop van wellicht 400.000 euro) de kakkies naar de CL brengt.

ahahha sportdwaas, je bent gespaced men
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 03:12   quote  deeplink  
Er gaat veel geld om bij Ajax maar en dat zou dus verhoudingsgewijs veel prijzen moeten opleveren. Ook niet dus. Wel veel goede transfers.
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Suarez zo heel goed kunnen vertrekken maar feyenoord heeft helemaal niks waar suarez nou voor zou moeten gaan.. Ja amsterdammer das waar cisse is beter dan suarez zeide ze laatst nog bij feyenoord.. oo heb niet egt veel gehoort van onze cisse in die voetbal praat programma's.. En lkkr he die wilde trap van feyenoord BIJ DE AFTRAP!! GOED ZEG.. Gauw jullie feyenoorders nou maar schamen.. Elk jaar weer ja we hebben zo veel talent nou laat er eentje doorbreken dan.. Egt die aftrap van feyenoord gaat nog lang bij mij in mun geheugen staan zoals ze bij vi zeide dat doe je niks eens in het laagste voetbal.. OM VOOR TE SCHAMEN.. Feyenoord suarez overnemen hahaha hebben jullie inversteerders die 35 mil kunnen getalen dan??
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Sjongejonge wat een drukte zeg. Voetballers gaan overal heen voor geld tegenwoordig en wie weet is het ´konijn´ een uitzondering. Natuurlijk zal Suarez niet naar Feyenoord gaan maar dat heeft minder met emotie te maken dan met geld.

Je mag als Ajaxsupporter elke week wel een kaarsje opsteken dat Suarez niet geblesseerd raakt, geschorst wordt of naar een andere club vertrekt want dan valt er toch wel een serieus gat en sleept menig ploegje een puntje weg uit de Arena.
Pjettr
 Pjettr - woensdag 12 augustus 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Cataignos trouwens een leuke speler.. Maar of die er echt gaat komen is ook maar de vraag.. Talenten worden tegenwoordig telkens sneller opgegeven , dus k hoop voor jullie dat hij doorbreekt want dan kan het aardig wat opleveren voor Feyenoord..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Dit is toch een onderwerp wat Ajax aangaat. En jij mag toch ook het Feyenoord forum op. Kenmerk van de Amsterdammer is toch dat ze plagerig zijn.. Of klopt het dat de meerderheid van de Ajax fans vanuit de provincie komen.. Maar dit onderwerp mag gesloten worden hoor.
Pjettr
 Pjettr - woensdag 12 augustus 2009 - 12:34   quote  deeplink  
en even voor al die feyenoorders die geen leven heben door op een ajax forum te komen kutten.. Hou een keer op met dat jaloerse gedrag over spitsen.. kunnen wij ook nix aan doen he , dat feyenoord geen spitsen heeft die kunnen scoren en ajax wel.. ga uithuilen bij het bestuur ipv hier je frustratie te uiten.. t begint een beetje kinderachtig te worden
Pjettr
 Pjettr - woensdag 12 augustus 2009 - 12:36   quote  deeplink  
van mij mag je wel een topic openen.. maar dan wel met fatsoen.. leer dan op zn minst iemands naam goed te schrijven.. en plaats niet van die domme opmerkingen..
"Maar met de voetballende bankbediende Cvitaniets lijkt Ajax de opvolger voor de slechts theedrinkende Uruquaan in huis te hebben en de derde plek blijft dus haalbaar voor de Arena bespelers"
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 12:36 schreef Pjettr het volgende:
van mij mag je wel een topic openen.. maar dan wel met fatsoen.. leer dan op zn minst iemands naam goed te schrijven.. en plaats niet van die domme opmerkingen..
"Maar met de voetballende bankbediende Cvitaniets lijkt Ajax de opvolger voor de slechts theedrinkende Uruquaan in huis te hebben en de derde plek blijft dus haalbaar voor de Arena bespelers"
Uitgaande van de eindstand van vorig jaar is er niets mis met dit geintje. Gasselich werd toch ook gas en licht genoemd. Het is een Amsterdamse traditie (en niet alleen daar) bijnamen te geven aan dingen die je leuk of niks vindt. En onfatsoenlijk zou ik het al helemaal niet willen noemen. Tja en of iets dat ik leuk vind ook door een ander grappig wordt gevonden is een vraag die ik me niet meer stel bij het schrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door sportdwaas --
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Na maar sportdwaas je geeft zelf aan dat wij ajacieden zo plagering zijn je laat zelf zien dat je dat ook doet door zoon domme opmerking over cvitanisch te maken.. Ik stoor me er niet aan maar laat dan het goede voorbeeld zien.. Of ben je zo iemand die dan zegt dat de ajacieden het ook doen dus jij dan maar ook?
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 12:54 schreef freakie het volgende:
Na maar sportdwaas je geeft zelf aan dat wij ajacieden zo plagering zijn je laat zelf zien dat je dat ook doet door zoon domme opmerking over cvitanisch te maken.. Ik stoor me er niet aan maar laat dan het goede voorbeeld zien.. Of ben je zo iemand die dan zegt dat de ajacieden het ook doen dus jij dan maar ook?
Van mij mag iedereen plagerig zijn hoor. Ik word mijn hele leven al geplaagd met mijn Feyenoord supporterschap. Niks mis mee. Ik had het trouwens over Amsterdammers die plagerig zijn en zoals je misschien weet is niet iedere Amsterdammer voor Ajax. Vroeger had je Blauw Wit, DWS en de Volewijckers bij de profs en die wedstrijden waren voor Ajax niet altijd even gemakkelijk.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:03 schreef Krunk het volgende:

[..]

het levert voldoende op. niet alleen goede transfers.
in ieder geval meer dan jouw waardeloze opmerkingen.
wat dan
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:07   quote  deeplink  
om te beginnen geld, naam, faam ,het aantrekken van andere spelers uit zijn land/omgeving. en goede referenties kakkies!!!
ik weet dat je stom bent, maar je kunt ook overdrijven jochie
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 12 augustus 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:04 schreef Krunk het volgende:

[..]

lol
EN WANNEER WORD DEZE FR EMIEL GEBANNED? HIJ IS DUIDELIJK AAN HET PROVOCEREN OP HET AJAX NET EN ONS AAN HET UITMAKEN VOOR JODEN. NU ZIJN BOUDEWIJN EN THOMAS ER PLOTS NIET MEER HE.
WIJ VOEREN GEWOON EEN NORMAAL GESPREK!
hey Krunk, alles goed man. En op de rest van je tekst moet ik het antwoord helaas schuldig blijven. Maar ach verder houden we het maar ontopic, voordat wij de eventuele boosdoeners worden.

Trouwens neem eens een kijkje op dit topic http://forum.headliner.nl/topic-12740/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door amsterdammer113 --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 augustus 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:07 schreef Krunk het volgende:
om te beginnen geld, naam, faam ,het aantrekken van andere spelers uit zijn land/omgeving. en goede referenties kakkies!!!
ik weet dat je stom bent, maar je kunt ook overdrijven jochie
Maar als supporter wil je toch prijzen voor je club. En met een lekker gevoel naar wedstrijden kijken of zie ik dat verkeerd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez is niet te houden









0.0096049