BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De grote verschillen van Ajax tussen Psv en Vooral Feyenoord,

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

er staat nergens dat er geen geld is, ajax heeft gewoon een positief saldo van 86 miljoen euro, alleen is het logisch dat als je een bepaalde gedachte hebt bij de begroting m.b.t. inkomsten zal je als dit een aantal jaar niet lukt aanpassingen moeten doen, als je goed leest staat ook nergens dat het dit jaar moet, het moet alleen niet al te lang meer duren, dat is totaal niet zorgwekkend,maar in het bedijfsleven volstrekt logisch..
word ook niet gezegt dat dat ajax in de min staat.
maar wel dat als ajax alweer cl misloopt de begroting toch op de tocht komt.
en dat het met de leggende gelden waar velen hier mee schermen wel meevalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door bully --
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
bully hoe vaak is er gezegt dat ajax dat probleem zou hebben als ze cl mis lopen? Denk dat het allemaal wel meevalt ajax doet het financieel goed.. als ze volgend jaar cl mislopen hebben ze suarez die weggaat en daar vang je 32 mil voor dus t zou wel meevallen..
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 15:41   quote  deeplink  
ze hebben een zwakte voor Psv weet je dat nog niet met al hun sterren verliezen ze dit is het begin dan weet ajax dat
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:51   quote  deeplink  
sese moeilijk reageren op mijn andere bericht he? ;) daapie ben jij zeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Snap jou tekst ook niet egt beetje moeilijk typen he?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 augustus 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 15:41 schreef sese het volgende:
ze hebben een zwakte voor Psv weet je dat nog niet met al hun sterren verliezen ze dit is het begin dan weet ajax dat
Mag ik jou glazen bol ook even lenen. Weet ik welk eindcijfer ik bij de volgende Staatsloterij moet vragen, zodat ik die miljoenen win.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 14:26 schreef marcorotterdam het volgende:
ajax heb zo veel geld dan verwacht je toch wel dat ze winnen vandaag :-).je zal maar weer geen kampioen worden einde van het seizoen dat is triest
voor jullie zou dat ook triest zijn toch, feijenoord behoort niet eens meer tot de top 3 van nederland, al jaren niet meer
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

voor jullie zou dat ook triest zijn toch, feijenoord behoort niet eens meer tot de top 3 van nederland, al jaren niet meer
lol
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
mooi he 1 reatie en ze reageren meteen niet meer, typisch kakkerlakken gedrag 1 x stampen en ze doen het niet meer:)
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
:)klopt. hahaahah moeten we vaker doen. hoef ik geen bier meer op de grond te gooien.
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
als het bier uit rotterdam komt moet je het zoiezo weggooien, dan maar Grolsch(Enschede) drinken, dat zijn in ieder geval nog normale supporters, die zie je hier namelijk nooit( op monsterman na bescheiden mensen)
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
klopt ja. doe mij maar Amstel:D tegenwoordig ook in kakkieland, kaasland:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De grote verschillen van Ajax tussen Psv en Vooral Feyenoord,









0.0102429