BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het moet een keer klaar zijn...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Wederom kan onze keeper geen punten pakken voor onze ploeg.

Steekelenburg bewijst wederom een ok keeper te zijn maar meer ook niet, hij krijgt het vrijwel nooit voor elkaar om een wedstrijd beter te keepen dan zijn eigen basis niveau, in wedstrijden als vandaag behoor je er gewoon te staan en dat stond hij niet, ik snap de mensen ook echt niet die hem nog steeds zo goed vinden.

Achtelijk trouwens dat Vink Ooijer gewoon zijn gang laat gaan bij die zogenaamde swalbes van suarez, want je kan me voor gek verklaren, maar hij had er gewoon twee keer op gekund hoor, wederom bewijst Vink zo'n wedstrijd niet aan te kunnen en dus ook gewoon een matige scheidsrechter te zijn..
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Ja zeker zat net te kijken op tv samenvattig en suarez schoot bijvoorbeeld en ooijer gaat er vol op in.. wat een vreselijke speler..
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
bij die eerste lob bedoel je??, kijk nog maar eens goed het been waar suarez mee schiet, word door ooijer gewoon onderuit getrapt, dat was een 100% panalty.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Ja lob ja.. verschikkelijk maar t was wel bij meer dat ooijer suarez een oor probeerde aan te naaien maar je kan het zo zien t is voor suarez alleen maar goed zo wordt er ook op de kaart gezet dat andere speler suarez een oor willen aan naaien.. dat betekent dat ze suarez geen nadeel gaan geven meer bij actie's.. Maar vondt ooijer altijd al verschrikkelijke speler..
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:49   quote  deeplink  
ook de tweede goal van Bakkal was houdbaar, wederom verkeerd opgesteld, hij stond al bij de eerste paal voordat dzudzak de 16 inloopt.

Het is gewoon te triest voor woorden dat hij nooit geen punten pakt, hij laat vandaag gewoon 2 keer psv terug in de wedstrijd komen.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
en zeker de derde goal mag er gewoon nooit in, dus 3 van de 4 goals zijn houdbaar, geen makkelijke ballen maar wel houdbaar, dus hij had er zeker 2 van de 3 moeten hebben zoals een goede keeper ook wel zou doen, dan hadden we gewonnen en hadden we nog boven aaan gestaan,.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Remco.. ga eens na hoe kunnen die balle daar nou komen? die ballen horen niet eeens zo diep in de verdediging te komen.. verdediging is gewoon nog niet goed dat moet beter daar komt oop wel versterking maar steek doet het helemaal niet zo slecht.. K vindt het triest dat je steek zo bekijkt egt triest.. zulke ballen houd je niet niet als je verdediging niet stabiel is en ook dingen opruimt..
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
van de drie momenten waren er 2 vrij trappen dus ik snap je niet helemaal. En je kunt mij wel triest vinden, maar ik hoef de ajax spelers geen pet boven het hoofd te houden toch, Stekelnburg heeft vandaag gewoon alleen de ballen tegengehouden die recht op hem afkwamen of iets in de hoek, alles wat daar vanaf week ging de goal in , dat niks met een mening te maken dat zijn gewoon feiten, hij staat er niet als hij er moet staat, vrij simpel dacht ik.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
oja soory de bal in de 78e minuut van bakkal pakte hij knap.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Hoe kan hij die 1ste vrije trap tegen houden??? Hij moet namelijk ben elke aanval iets doen.. bij ajax is er nooit rust en kan die verdediging die bal ook niet egt wegwerken.. Steek deed niuet veel goed maar dat deden 10 van de 11 spelers niet...
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
die vrije trap was ongeveer 2 meter links van stekelenburg en hij zag de bal vanaf het begin aankomen, hij is daar gewoon te langzaam, de rest van het elftal stond volgens mij vrij goed, alleen de zeeuw had ik juist vandaag wat meer van verwacht, Rommedhaal had ik zoiezo niet opgesteld vandaag, daar had ik sulejmani voor laten spelen, ik denk dat we dan nog iets meer kansen hadden gecreerd, maar dat is achteraf.

Mijn mening is vrij simpel, Stekelenburg is over het algemeen een ok keeper, n iet meer dan dat, en vandaag was hij gewoon slecht..
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
tsja als er 0 doelpunten tegen zijn dan hoor ik jou ook niet en als er dan plots een doelpunt tegen is dan zeg je dat hij slecht is kijk vandaag had hij de 2e tegen kunne houden daar kan ik het met je eens zijn.. Maar de 1ste was snoeihard de rest van de goals zaten die verdedigers bij ajax denk ik nog in bed ofzo.. Dat was gewoon niet om vrolijk van te worden..
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Maar we hebben verhoven nog.."{
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:49   quote  deeplink  
de mening die ik heb over Stekelenburg heb ik al heel lang, niet dat ik een voorstander van Vermeer ben ofzo, maar bij een keeper van ajax psv feijenoord en az moet je je af en toe afvragen hoe dekeeper in godsnaam die bal pakte, nou dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad bij stekelenburg.

Verdedigend sond het overigens niet altijd goed nee, maar dit keer was het niet het centrum maar de backs die veel te vaak te ver naar voren stonden waardoor spelers zo de 16 binneliepen.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
Nee maar ook wielaert speelde niet lkkr.. maar ag k hoop op een versterking bij verdediging en op honda:P
thedon
 thedon - zondag 16 augustus 2009 - 21:14   quote  deeplink  
MAILEN NAAR AJAX VOOR HONDA lol
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Ja massaaal:P nee als ajax er serieus werk van gaat maken heb ik er vertrouwen in:P
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
heel simpel Vermeer op doel om ervaring op te laten doen want steek gaat toch volgend jaar weg.. enige reden waarom hij wil blijven is het WK.. hij heeft veel ervaring maar na 8 jaar maakt hij nog altijd de zelfde domme fouten.. Vermeer daarin tegen kan nog veel meer leren en heeft een aflopend contract.. ik zeg gooi vermeer erin en laat hem bij tekenen.. (of een erg goeie keeper aantrekken)
steve16
 steve16 - maandag 17 augustus 2009 - 12:27   quote  deeplink  
ben geschrokken van atouba heel groot maar zo traag dat 80 procent van de eredivisie hem eruit loopt
steve16
 steve16 - maandag 17 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
zou chivu wel eens willen zien naast toby
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 17 augustus 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:05 schreef freakie het volgende:
Remco.. ga eens na hoe kunnen die balle daar nou komen? die ballen horen niet eeens zo diep in de verdediging te komen.. verdediging is gewoon nog niet goed dat moet beter daar komt oop wel versterking maar steek doet het helemaal niet zo slecht.. K vindt het triest dat je steek zo bekijkt egt triest.. zulke ballen houd je niet niet als je verdediging niet stabiel is en ook dingen opruimt..
Vrije trappen stoppen heeft in basis verdomd weinig te maken met de verdediging...das gewoon een basistaak van de keeper....de discussie waarom en waar op het veld een opvertreding is wel toe t erekenen aan de veldspelers maar het stoppen van een directe vrije trap is echt een keepersbaantje hoor....en daar faalt ie gewoon opzichtig....
Michael73
 Michael73 - maandag 17 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Stekelenburg wint helaas geen punten voor Ajax. Gisteren kost het er zelfs 3: de 2e vrije trap had er nooit in gemogen, waardoor de PSV erg goedkoop de wedstrijd laat kantelen. Vorige seizoen komt hij in januari terug, en verspeelt Ajax in 4 wedstrijden de titel.....

Toby speelt overigens erg degelijk. Heb Toivoinen niet gezien (en werd daarom ook gewisseld) en ook Koevermans heeft geen kans gehad. Wielaart laat zich ringeloren door Bakkal en 4-3 staat op het bord.

Wat Ajax mist is een echte spits (type Petterson) en een leider in de verdiging. De rest van de spelers zijn van voldoende kwaliteit om kampioen te worden.
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:48 schreef Michael73 het volgende:
Stekelenburg wint helaas geen punten voor Ajax. Gisteren kost het er zelfs 3: de 2e vrije trap had er nooit in gemogen, waardoor de PSV erg goedkoop de wedstrijd laat kantelen. Vorige seizoen komt hij in januari terug, en verspeelt Ajax in 4 wedstrijden de titel.....

Toby speelt overigens erg degelijk. Heb Toivoinen niet gezien (en werd daarom ook gewisseld) en ook Koevermans heeft geen kans gehad. Wielaart laat zich ringeloren door Bakkal en 4-3 staat op het bord.

Wat Ajax mist is een echte spits (type Petterson) en een leider in de verdiging. De rest van de spelers zijn van voldoende kwaliteit om kampioen te worden.
helemaal mee eens alleen vergeet je de twee keer dat Urby zijn man (manolev) laat lopen, waar die goal van bakkal uit komt (overtreding trouwens) en de vrije trap van dzudzak. Urby liet manolev nog veel vaker lopen alleen scoorde psv daar maar twee keer uit, daarom moet moeten we af van Urby.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:05 schreef freakie het volgende:
Remco.. ga eens na hoe kunnen die balle daar nou komen? die ballen horen niet eeens zo diep in de verdediging te komen.. verdediging is gewoon nog niet goed dat moet beter daar komt oop wel versterking maar steek doet het helemaal niet zo slecht.. K vindt het triest dat je steek zo bekijkt egt triest.. zulke ballen houd je niet niet als je verdediging niet stabiel is en ook dingen opruimt..
lol. remco k wees redelijk! dat moet ook wel met iemand als jij die voetbal volgt.
vd wiel wielaert vertonghen zijn alle 3 verantwoordelijk geweest voor de goals van psv. enoh ook doordat hij op knullige wijze een vrije trap weggaf!
en vergeet ook even niet te melden dat vd wiel en wielaert elkaar telkens in de weg liepen.
bij de goals van bakkal ook. verder moest de bal die uit de hoekschop kwam door wielaert moeten worden weggekocht, maar nee.... hij stond 2 meter naast zijn man.
steek had trouwens 2x op goede wijze gered.

dus de keeper pakt wel de punten, MAAR DE VERDEDIGING VDWIEL WIELAERT NIET. en laat ze maar erin lopen
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:15 schreef remco k het volgende:
van de drie momenten waren er 2 vrij trappen dus ik snap je niet helemaal. En je kunt mij wel triest vinden, maar ik hoef de ajax spelers geen pet boven het hoofd te houden toch, Stekelnburg heeft vandaag gewoon alleen de ballen tegengehouden die recht op hem afkwamen of iets in de hoek, alles wat daar vanaf week ging de goal in , dat niks met een mening te maken dat zijn gewoon feiten, hij staat er niet als hij er moet staat, vrij simpel dacht ik.
vrije trap 1 was niet nodig, onnodig door enoh en wielaert veroorzaakt. op knullige wijze! zoiets doe je niet voor je eigen doel op 18 meter!!!
vrije trap 2 was ook niet nodig gezien er geen enkele reden was om op die man af te lopen.
verder keepte hij goed, en speelde nog beter mee dan de overige 8 hopeloze spelers!
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:27 schreef steve16 het volgende:
ben geschrokken van atouba heel groot maar zo traag dat 80 procent van de eredivisie hem eruit loopt
TRAAG!! LOL hij was sneller dan affelay 1 op 1!!!
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
kom op krunk, kap eens een keer met Steek de hand boven het hoofd te houden man!!
hij was zeker niet goed en heeft alleen de ballen gepakt die of recht op hem afkwamen of iets recht of links kwamen.

Mischien waren de vrije trappen onnodig maar 3 vaqn de 4 goals waren houdbare ballen, daar had hij er zeker 2 van moeten pakken.
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 17 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
ben ik het mee eens, wat mij vooral opvalt is hoevaak hij gewoon helemaal verkeerd opgesteld staat in het goal als die er op een iets andere positie staat dan heeft hij er in ieder geval 2 minder tegen
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
heb er al op gereageerd elders remco k
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
heb ik gezien:)
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Ag remco kijk nou zie je wanneer iemand het hand boven iemands hooft houd en iemand die hem wil afkraken.. nu compromi sluiten en dan heb je dat in combi met de verdediging die goals niet hadden moeten vallen want inderdaad remco 1 van de 4 hadde makkelijk gehoude kunnen worden de rest was houdbaar maar denk dat 1 op d 10 ballen van die gehouden wordt..
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
:)ik ben niet gek he... loop al een tijdje mee in de voetbalwereld.
meestal zijn we het wel eens.

mijn opstelling moet dan ook zijn:

--------------stekelenburg------------------

---silva---oleguer-------vertonghen-----atouba

-----------------de zeeuw---------------------

----gabri---------------------------enoh------

-----------------aissati----------------------

---------sulejmani-----------suarez-----------
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
de doelpunten tegen psv blijven een debet van urby(heeft zijn fout goed gemaakt door te scoren), vd wiel en wielaert. en steek zat er bij 1 mis.
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Ja klopt maar zie liever geen silva want die wordt al helemaal vierkant weg gespeeld.. en van der wiel kan veel leren en snel.. Dan denk ik dat oleguer plaatst moet maken voor alder..
Pietje
 Pietje - maandag 17 augustus 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Misschien dat Oleguer toch te vroeg wordt afgeschreven? Zo slecht is hij echt niet hoor! Ik las ergens dat hij weg mag (moet). Ongelooflijk, dat is in mijn ogen een regelrechte blunder van de technische staf!
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:59 schreef freakie het volgende:
Ag remco kijk nou zie je wanneer iemand het hand boven iemands hooft houd en iemand die hem wil afkraken.. nu compromi sluiten en dan heb je dat in combi met de verdediging die goals niet hadden moeten vallen want inderdaad remco 1 van de 4 hadde makkelijk gehoude kunnen worden de rest was houdbaar maar denk dat 1 op d 10 ballen van die gehouden wordt..
ik weet niet of je mijn posts elders gezien hebt maar daar ben ik het niet met Krunk eens hoor, we hebben er gewoon een gezonde discussie over met respect over en weer:)

Ik heb trouwens ook nergens geschreven dat Steek alleen verantwoordelijk is voor de tegengoals en heb ook nergens geschreven dat Vermeer op de goal moet, Ik zeg alleen dat Ik vind dat Steek niet de keeper is die bij een top team hoort, en ik zeg dat hij vrijwel nooit punten pakt voor ons.
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 20:18 schreef Pietje het volgende:
Misschien dat Oleguer toch te vroeg wordt afgeschreven? Zo slecht is hij echt niet hoor! Ik las ergens dat hij weg mag (moet). Ongelooflijk, dat is in mijn ogen een regelrechte blunder van de technische staf!
Ondanks dat ik het volste vertrouwen heb in Jol vind ik dit inderdaad niet heel erg goed van hem, in dat zelfd artikel staat overigens ook dat gabri weg mag, dus ik twijfel een beetje over de betrouwbaarheid hiervan.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2009 - 20:37   quote  deeplink  
ik snap eigenlijkniet waarom iedereen wieleart op de schuld geeft als de fouten al worden gemaakt op het middenveld en dan heb ik het vooral over onze held Vertonghen die gewoon simpel weg het zelfde als lindgren TE TRAAG IS.. kijk ik snap dat het merendeel van jullie niet voetballen of geen verdedigers zijn maar als een appelvlaai zoveel ruimte krijgt van vertonghen wat de verdediging dan weer op moet lossen.. dat kan je simpel weg niet alleen deverdediging op de schuld geven.. STEL Appelvlaai word goed aangepakt DAN KOMEN DIE BALLEN ER NIET EENS !!! kortom vertoghen komt te kort op het middenveld.. Atouba kan beter als gisteren.. Alderwiereld is iedereen zo lovend over.. nou IK NIET ! RKC doelpunt.. 1 stap naar voren en hij had de bal.. maar goed hij is jong.. wieleart heb ik eerlijk gezegt weinig fout zien doen.. zeg mij welk doelpunt HIj fout zat.. geef me desnoods een beeld van youtube en dan mag je mij vertellen waar hij fout zat doelpunt van Bakkal? overtreding.. vdwiel laat zijn man teneerste al lopen.. de andere 2 waren vrijetrappen en die ander ? wieleart ? nee jongens zet de anti wieleart bril is af.. eerst was het Olequer die te slecht was nu is het wieleart.. denk even verder na.. 2 stellingen.. Aanval begint bij de Verdediging.. maar het Verdedigen begint ook bij de Aanvallers..
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
verdedigen begint inderdaad bij de aanval, daarom bekritiseer ik jouw heilge Urby ook zo, 6 keer liet hij manolev opkomen zonder hem in de weg te staan, daar kwamen twee goals uit de 2e van bakkal en de 2e van dsudzak.

De mensen hier hebben wel gelijk over wielaert trouwens mbt de wedstrijd van gister.
v/d Wiel stond veel te diep en wielaert gaf daar te weinig rugdekking( 1e goal bakkal.)
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 02:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 20:09 schreef freakie het volgende:
Ja klopt maar zie liever geen silva want die wordt al helemaal vierkant weg gespeeld.. en van der wiel kan veel leren en snel.. Dan denk ik dat oleguer plaatst moet maken voor alder..
oleguer wegsturen is een fout van jol!
een van de betere verdedigers in NL.
met zijn naam en faam kun je dat zelf ook wel uitrekenen.
het feit dat andere spelers om hem heen veel steken laten vallen, en uiteindelijk de CV toch alles moet oplappen 1 op 1... betekent niet dat hij verantwoordelijk is daarvoor.
een tegenaanval van de tegenstander begint al bij de aanvallers en middenvelders van ajax
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 08:46   quote  deeplink  
Pietje? te vroeg? vorig jaar toch reagelmatig gespeeld? Kijk krunk daar ga je dus de fout in want zijn naam en faam zoals jij zegt is helemaal niet belangerijk.. anders hadden we ook cruijf moeten vragen.. en van basten.. spelers raken een keer op.. En dat oleguer wegsturen een fout is maar net als die transfers.. heeft hij ze al weg gestuurt dan? jol heeft niet gezegt wie hij niet meer wil toch? allemaal geruchten..

En natuurlijk is dat wel een fout bij het middeveld maar ook bij oleguer want 1 op 1 moet je die speler ook tegen kunnen houden..
Dat de tegenaanval begint bij de aanval en middeveld is waar maar dan hebben we die verdedigers niet meer nodig? neee verdedigers zijn uitgevonden om ballen die door komen tegen te houden en weg te werken beste krunk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door freakie --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Krunk nu lul je weer is erg krom.. en om alleen Ema de schuld tegeven.. Suarez romme iedereen is er verantwoordelijk voor !!! geloof me jullie zien het niet beter als Jol.. maar even etrug komend op jou Krunk.. Olequer wegsturen is een fout van Jol.. jij geeft ook aan waarom

het feit dat andere spelers om hem heen veel steken laten vallen, en uiteindelijk de CV toch alles moet oplappen 1 op 1... betekent niet dat hij verantwoordelijk is daarvoor.
een tegenaanval van de tegenstander begint al bij de aanvallers en middenvelders van ajax

PRECIES het zelfde als wat ik zeg.. dus waarom wel afrekenen op Wieleart en niet op Olequer ? heel simpel Jol kiest de betere spelers tijdens de trainingen als Olequer er niks van bakt dan steld hij hem niet op makkelijk zat.. de mensen die in het veld staan zijn geselecteerd door middel van trainingen.. maar goed ik snap ook wel dat mensen een voorkeur hebben voor spelers.. maar zo makkelijk werkt het helaas niet.. ik weet niet of je zelf voetbalt maar tis gewoon heel makkelijk.. ik speel dan ook selectie maar als ik op de trainingen gewoon erg belabberd speel en mijn inzet is niet goed dan sta ik er gewoon simpel weg niet in..
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:58   quote  deeplink  
Oleguer is toch niet weg?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 18 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:29 schreef nummer10 het volgende:
Krunk nu lul je weer is erg krom.. en om alleen Ema de schuld tegeven.. Suarez romme iedereen is er verantwoordelijk voor !!! geloof me jullie zien het niet beter als Jol.. maar even etrug komend op jou Krunk.. Olequer wegsturen is een fout van Jol.. jij geeft ook aan waarom

het feit dat andere spelers om hem heen veel steken laten vallen, en uiteindelijk de CV toch alles moet oplappen 1 op 1... betekent niet dat hij verantwoordelijk is daarvoor.
een tegenaanval van de tegenstander begint al bij de aanvallers en middenvelders van ajax

PRECIES het zelfde als wat ik zeg.. dus waarom wel afrekenen op Wieleart en niet op Olequer ? heel simpel Jol kiest de betere spelers tijdens de trainingen als Olequer er niks van bakt dan steld hij hem niet op makkelijk zat.. de mensen die in het veld staan zijn geselecteerd door middel van trainingen.. maar goed ik snap ook wel dat mensen een voorkeur hebben voor spelers.. maar zo makkelijk werkt het helaas niet.. ik weet niet of je zelf voetbalt maar tis gewoon heel makkelijk.. ik speel dan ook selectie maar als ik op de trainingen gewoon erg belabberd speel en mijn inzet is niet goed dan sta ik er gewoon simpel weg niet in..
.....en morgen lult ie weer recht als dat beter uitkomt.....
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 20:09 schreef freakie het volgende:
Ja klopt maar zie liever geen silva want die wordt al helemaal vierkant weg gespeeld.. en van der wiel kan veel leren en snel.. Dan denk ik dat oleguer plaatst moet maken voor alder..
Olequer en Alder spelen verschillende posities in het centrum dus heeft alder niet echt veel met de discussie Olequer voor wielaert te maken..
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 08:46 schreef freakie het volgende:
Pietje? te vroeg? vorig jaar toch reagelmatig gespeeld? Kijk krunk daar ga je dus de fout in want zijn naam en faam zoals jij zegt is helemaal niet belangerijk.. anders hadden we ook cruijf moeten vragen.. en van basten.. spelers raken een keer op.. En dat oleguer wegsturen een fout is maar net als die transfers.. heeft hij ze al weg gestuurt dan? jol heeft niet gezegt wie hij niet meer wil toch? allemaal geruchten..

En natuurlijk is dat wel een fout bij het middeveld maar ook bij oleguer want 1 op 1 moet je die speler ook tegen kunnen houden..
Dat de tegenaanval begint bij de aanval en middeveld is waar maar dan hebben we die verdedigers niet meer nodig? neee verdedigers zijn uitgevonden om ballen die door komen tegen te houden en weg te werken beste krunk...
je hebt op zich gelijk, alleen vergeet je dat hij misschien 1op de 5 keer dat hij 1 tegen 1 komt te staan verliest, dat is niet heel slecht, je kunt niet van een verdediger verwachten dat hij nooit gepasseerd mag worden of wel soms??
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Olequer en Alder spelen verschillende posities in het centrum dus heeft alder niet echt veel met de discussie Olequer voor wielaert te maken..
nee gelukkig hoeft een verdedigingscentrum ook helemaal niet complementair aan elkaar te zijn ofzo....
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 08:46 schreef freakie het volgende:
Pietje? te vroeg? vorig jaar toch reagelmatig gespeeld? Kijk krunk daar ga je dus de fout in want zijn naam en faam zoals jij zegt is helemaal niet belangerijk.. anders hadden we ook cruijf moeten vragen.. en van basten.. spelers raken een keer op.. En dat oleguer wegsturen een fout is maar net als die transfers.. heeft hij ze al weg gestuurt dan? jol heeft niet gezegt wie hij niet meer wil toch? allemaal geruchten..

En natuurlijk is dat wel een fout bij het middeveld maar ook bij oleguer want 1 op 1 moet je die speler ook tegen kunnen houden..
Dat de tegenaanval begint bij de aanval en middeveld is waar maar dan hebben we die verdedigers niet meer nodig? neee verdedigers zijn uitgevonden om ballen die door komen tegen te houden en weg te werken beste krunk...
met naam en faam moet je verder denken: ervaring, discipline, teambuilding, inzicht, kennis, overdracht op de trainingen ( zie eerdere uitspraken van urby,aissati,suarez,gabri,vd wiel).... dus wees niet lichtgeraakt... maar denk even verder. ik weet echt wel waar ik het over heb hoor!
jol heeft deze intentie wel laten blijken, want op momenten waar hij kon happen heeft hij toch een andere speler opgesteld terwijl hij eigenlijk wel kon bedenken dat wielaert opbouwend is, en niet verdedigend beter. oleguer is 1 op 1 redelijk, maar vooral met het positiespel en het doorschuiven sterk. je moet hem alleen al wel langer volgen dan zijn ajax tijd! daar ligt jouw probleem.
middenvelders zijn uitgevonden om ballen te onderscheppen en door te zenden, en niet deze te laten lopen en counters uit te lokken.
aanvallers zijn uitgevonden om te scoren, ZULLEN WE ALLE GEMISTE SCHOTEN VAN ONZE AANVALLERS ER EVEN BIJHALEN. elk gemist schot (geen doelpunt) zou dan een blunder moeten zijn. een verdediger word alleen te snel aangekeken op de defensieve punten, terwijl een aanvaller ook elke bal moet hebben.
ik loop al langer mee freakie, dus kom mij niks wijsmaken. elke fout, ongeacht op welke linie dan ook, niet scoren, falen met verdedigen etc... is je team benadelen!
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:29 schreef nummer10 het volgende:
Krunk nu lul je weer is erg krom.. en om alleen Ema de schuld tegeven.. Suarez romme iedereen is er verantwoordelijk voor !!! geloof me jullie zien het niet beter als Jol.. maar even etrug komend op jou Krunk.. Olequer wegsturen is een fout van Jol.. jij geeft ook aan waarom

het feit dat andere spelers om hem heen veel steken laten vallen, en uiteindelijk de CV toch alles moet oplappen 1 op 1... betekent niet dat hij verantwoordelijk is daarvoor.
een tegenaanval van de tegenstander begint al bij de aanvallers en middenvelders van ajax

PRECIES het zelfde als wat ik zeg.. dus waarom wel afrekenen op Wieleart en niet op Olequer ? heel simpel Jol kiest de betere spelers tijdens de trainingen als Olequer er niks van bakt dan steld hij hem niet op makkelijk zat.. de mensen die in het veld staan zijn geselecteerd door middel van trainingen.. maar goed ik snap ook wel dat mensen een voorkeur hebben voor spelers.. maar zo makkelijk werkt het helaas niet.. ik weet niet of je zelf voetbalt maar tis gewoon heel makkelijk.. ik speel dan ook selectie maar als ik op de trainingen gewoon erg belabberd speel en mijn inzet is niet goed dan sta ik er gewoon simpel weg niet in..
door niet te worden opgesteld heb je geen vertrouwen, en gaan spelers uit andere landen een ander beeld creeeren. oleguer had dat al toen hij de 1e keer met ajax 2 moest spelen!
dat vond hij raar! ik heb trouwens voor jouw informatie enkele jaren geleden bij Jong Ado Den Haag gespeeld!!! ben inmiddels werkzaam bij de overheid.
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Ja krunk maar jol gaat egt niet iemand opstellen als hij zeker weeet dat wielaert slechter is dan oleguer.. dat doet hij gewoon niet nou ja.. eigenlijk moet erg een boom in de verdediging komen zijn we van het gezeik af..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het moet een keer klaar zijn...









0.0079181