BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het moet een keer klaar zijn...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
klopt freakie maar dan wel ipv alderweireld... kijk naar het Duo wieleart Douglas.. en geloof het of niet Alderweireld maakt meer fouten dan wieleart alleen word daar nei echt naar gekeken omdat dat een TALENT is.. dat doelpunt van RKC ook.. 1 stap naar voren en hij had hem.. maar nee hij loopt bij de bal weg en word simpel gepasseerd !!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 20:01 schreef Krunk het volgende:

[..]

door niet te worden opgesteld heb je geen vertrouwen, en gaan spelers uit andere landen een ander beeld creeeren. oleguer had dat al toen hij de 1e keer met ajax 2 moest spelen!
dat vond hij raar! ik heb trouwens voor jouw informatie enkele jaren geleden bij Jong Ado Den Haag gespeeld!!! ben inmiddels werkzaam bij de overheid.
....jazeker...en nog een hoge functie ook.....(whahahah....wat ik zeer sterk betwijfel want ondanks het feit dat werknemers van de overheid werkelijk geen reet te doen hebben (en dat klopt in jouw geval want je reageert hier op alle tijdstippen van de dag) schrijven vrijwel alle werknemers daar wel redelijk foutloos nederlands en dat is iets dat we bij jou in ieder geval niet kunnen vaststellen....)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 14:30   quote  deeplink  
maar nu even inhoudelijk....staat vandaag ook weer een stukje op info@highlow.nl aangaande Maarten....van de week ook poll in de krant met kwestie wie de keeper in het nederlandse elftal moet zijn en in beide gevallen komt toch duidelijk naar voren dat de overgrote meerderheid geen goed gevoel heeft bij Maarten....geeft toch gewoon aan dat hij niet voldoetaan hetgeen je mag verwachten van een keeper met zijn "status"........hoef hier mijn gelijk niet maar gelukkig hoor ik wel bij die ruime meerderheid....
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
ik ben ook niet de grootste fan van Steek, maar we gaan nu toch niet weer roepen dat Vermeere op goal moet ofwel, ook hij is niet een keeper die veel punten pakt voor ajax.
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 20:01 schreef Krunk het volgende:

[..]

door niet te worden opgesteld heb je geen vertrouwen, en gaan spelers uit andere landen een ander beeld creeeren. oleguer had dat al toen hij de 1e keer met ajax 2 moest spelen!
dat vond hij raar! ik heb trouwens voor jouw informatie enkele jaren geleden bij Jong Ado Den Haag gespeeld!!! ben inmiddels werkzaam bij de overheid.
ja iedereen heeft wel iets waar hij zich voor schaamt. Maar ik vind het dapper van je dat je 2 dingen op durft te noemen.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 17:20 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ja iedereen heeft wel iets waar hij zich voor schaamt. Maar ik vind het dapper van je dat je 2 dingen op durft te noemen.
heel goede inhoudelijke reactie, als je niet weet waar mensen over discussieren bemoei je er dan niet mee.
Krunk
 Krunk - woensdag 19 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
wat maakt het nou uit of iemand lang of kort is by the way?
een lange verdediger kan even slecht zijn, en een korte tacktisch en sneller! dus dat klaar ook weinig hoor!!! merk ook dat de laatste uitspraken van jou minder zijn geworden.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:03 schreef Krunk het volgende:
wat maakt het nou uit of iemand lang of kort is by the way?
een lange verdediger kan even slecht zijn, en een korte tacktisch en sneller! dus dat klaar ook weinig hoor!!! merk ook dat de laatste uitspraken van jou minder zijn geworden.
en jouw geneuzel over het feit dat Kenneth te kort is dan??? eerst even hand in eigen boezem steken he "zoals de wind waait".......
Krunk
 Krunk - woensdag 19 augustus 2009 - 20:10   quote  deeplink  
wil jij niet meer reageren jongen.
heb geen behoefte aan jouw gepreek!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 20:24   quote  deeplink  
whahahaha.....begint nu toch niet een beetje door te krijgen dat iedereen verdomd goed oplet hoe vaak en makkelijk jij jezelf tegespreekt he.....wordt tijd dat jij met je hoge overheidsfunctie en je ervaring bij jong Ado (off all fucking teams) een wat aan zelfreflexie gaat doen cvoordat je doorlopend anderen de les leest.....
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 21:21   quote  deeplink  
tsja krunk lang of kort maakt heel veel uit.. Je kan als je klein ben wel heel behendig zijn enzo maar dat heeft ajax juist niet nodig in de verdediging ze moeten iemand hebben die kwa lengte iedereen in de lucht zou kunne tegenhouden en dat de tegenstander er tegenop ziet om er langs te gaan.. En ik heb nog bijna nooit een hele behendige speler gezien die heel erg lang isvaak zijn het ook et lengte type spelers lang is sterk en goed met kopen(duels) en korte zijn vaak sterk in behendigheid en snelheid.. (lang= bijvoorbeeld: vennegoor, sibon, crouch, koller en kort=messi, elia, suarez, robben..
Krunk
 Krunk - dinsdag 25 augustus 2009 - 23:53   quote  deeplink  
ieder zijn visie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het moet een keer klaar zijn...









0.0116939