BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX IS GEEN FC SUAREZ!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:14   quote  deeplink  
IK merk dat ik zo langzamerhand een beetje moe begin te worden van iedereen dat Suarez in zijn eentje ajax is en dat de rest maar een wormvormig aanhangsel is. Overal praat iedereen elkaar maar na in de media in de kranten noem maar op. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn. ONZIN!!!.
Uieraard Suarez is een zeer belangrijke speler en van uitzonderlijke klasse. Maar hij zou niet zo kunnen excelleren als er geen andere goede spelers om hem heen staan. De zeeuw bijvoorbeeld een goede middenvelder, zowel verdedigend als aanvallend, heeft suarez gisteren twee keer een prachtige pass gegeven om te scoren. De ojng die gisteren volledig in dienst speelde van Suarez, nou noem maar op. In elk groot team zitten spelers die nog beter zijn dan de rest messi bij barcelona, ronaldo vorige jaren bij man united, ik weet het qua niveau kunnen we ons daar niet mee vergelijken, maar wil maar aangeven dat zo'n speler allen maar kan schitteren als de rest in zijn dienst speelt
Jacco
 Jacco - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Tuurlijk speelde heel ajax een goede wedstrijd gisteravond! Enoh, de Zeeuw en De Jong waren geweldig op het middenveld (voor Enoh vond ik zelf heel erg goed) maar je kunt niet ontkennen dat Suarez de absolute man van de wedstrijd was. Speelde positioneel ontzettend goed voorin en maakte de goals mooi af. En als we eerlijk zijn, daar gaat het uiteindelijk wel om.
Ik was ook blij met de goal van Donald. Ik vind dat een hele goede speler waarvan we hopelijk meer goede dingen gaan zien dit seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Ik vond na Suarez Enoh verschrikkelijk goed,wat een stofzuiger.Ook van der Wiel was betrouwbaar, De Jong kwam boven het gemiddelde maar kan nog beter en de zeeuw was niet echt in vorm veel verkeerde passes en schoten op doel die kan veel beter.
De rest vond ik niet super maar redelijk goed, bij andere clubs in de eredivisie is het niveau van de anderen net zo hoog of moet ik laag zeggen.
HONDA als koningskoppel met Suarez en je brengt over heel het seizoen meer geld in het laatje.
Jacco
 Jacco - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Respect voor Back to the Future trouwens...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:34   quote  deeplink  
jack huntelaar.. dezeeuw niet in vorm ? je bent mal echt waar.. 2 assists en veel gestofzogen samen met Enoh.. het hele team zat gewoon goed in elkaar na 20 min !
schelehond
 schelehond - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:53   quote  deeplink  
JAWEL, AJAX IS SUAREZ
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
tjah je naam zegt het al.... een elftal bestaat uit 11 spelers.. anders kon je net zo goed 1 tegen 11 spelen..
reminho
 reminho - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:14 schreef martymcfly het volgende:
IK merk dat ik zo langzamerhand een beetje moe begin te worden van iedereen dat Suarez in zijn eentje ajax is en dat de rest maar een wormvormig aanhangsel is. Overal praat iedereen elkaar maar na in de media in de kranten noem maar op. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn. ONZIN!!!.
Uieraard Suarez is een zeer belangrijke speler en van uitzonderlijke klasse. Maar hij zou niet zo kunnen excelleren als er geen andere goede spelers om hem heen staan. De zeeuw bijvoorbeeld een goede middenvelder, zowel verdedigend als aanvallend, heeft suarez gisteren twee keer een prachtige pass gegeven om te scoren. De ojng die gisteren volledig in dienst speelde van Suarez, nou noem maar op. In elk groot team zitten spelers die nog beter zijn dan de rest messi bij barcelona, ronaldo vorige jaren bij man united, ik weet het qua niveau kunnen we ons daar niet mee vergelijken, maar wil maar aangeven dat zo'n speler allen maar kan schitteren als de rest in zijn dienst speelt
Ik ben het volledig met je eens,alleen die derde goal deed die knap alleen,verder prima assisten van zijn medespelers.(overige goals schoot die ook knap binnen hoor).
Suarez is heel belangrijk op het moment, maar mocht die vertrekken en ik hoop niet dit seizoen, dan staat er wel weer iemand anders op.
Verder vond ik het middenveld gisteren heel bepalend, en ook zonder hen, was het gisteren geen 5-0 geworden.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Nee ajax is niet FC Suarez. Nu trekt hij wel erg de aandacht maar na 20 min heeft de verdedeging geen kans meer weg gegeven. Middenveld stond goed. Alleen Zag je dat weer dat we een dirigent op het middenveld missen. Het liep te vaak vast je zag toen ook dat suarez geiriteerd raakte. En iemand die ook een neus voor goals maken heeft.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Eigenlijk snap ik wel dat veel mensen zo zouden kunnen denken eigenlijk is suarez altijd dreigent en als je die niet hebt dan kan een ander team veel meer storen.. Je kan zegge dat het meddeveld het ook goed deed das waar maar die mooie pass naar suarez kan niet gegevenworden als hij goed vrij staat..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
maar natuurlijk is het geen fc suarez vindt ik want Suarez heeft eigenlijk nauwelijks iets alleen gedaan bij goals dan zelf scoren en vrijstaan..
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:05   quote  deeplink  
Toch is het wel zo dat Ajax zonder hem een stuk minder is. Echt een goede voetballer, maar het is inderdaad niet zo dat Ajax zonder hem niks meer kan.
Toch vind ik het raar dat er zo weinig interesse in hem is. Hoop voor de ajax fans dat hij nog een tijdje blijft in Nederland.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Cruyff zei ooit: Als je één doelpunt meer scoort dan de tegenstander win je een wedstrijd.
Voor Ajax is het natuurlijk heerlijk dat we zo'n speler hebben die zo makkelijk scoort. Maar tevens is het ook gevaarlijk dat we vrij afhankelijk zijn van Suarez. Raakt hij gebleseerd, geschorst of zit hij even niet lekker in zyn vel, hebben we geen waardige vervanger. Geen speler binnen de selectie die zo makkelijk scoort. Sinds Machlas hebben we geen speler gehad die ze er zo makkelijk in legt. De verdediging was nooit zo belangrijk omdat we toch gemakkelijk scoorde. Kijk Psv enkele jaren geleden, van Nistelrode, Ronaldo, Romario en pas geleden nog Kezman. Maar wat als deze spelers wegvallen?? Inderdaad elke topclub heeft zo'n speler Messi en Ronaldo, alleen bij die teams waarin ze spelen heb je ook andere scoorende spelers.
Mijn mening is dan ook maak jezelf niet zo afhankelijk van 1 speler. Koop een goede stand-in. Alves is op de langere termijn een goede optie. Want wanneer Suarez onze club gaat verlaten hebben we hem al. Blijkt deze niet haalbaar is voor de korte termijn Makaay een optie. Ook Honda is een goede optie omdat deze ook makkelijk scoort. Met Cvitanich (als hij niet vertrekt) in de spits en Honda daarachter is het ook een zekerheidje voor doelpunten. Kezman heeft het volgens mij niet zo naar zijn zin, dus misschien is dit wel een optie?

Steek geen geld in een verdediger, maar aan een scoorende speler. Onze verdediging is nog jong, maar ze komen er wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door Eindhovense Ajaxfan --
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Ja maar makaay voor suarez is al helemaal niet te vergelijken suarez creeert zelf ook een heleboel en dan kan iemand als makaay hem niet op die manier vervangen er moet dan een persoon als honda omheen lopen..
Jacco
 Jacco - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:16 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Sinds Machlas hebben we geen speler gehad die ze er zo makkelijk in legt. De verdediging was nooit zo belangrijk omdat we toch gemakkelijk scoorde.
Ben het voor de rest met je eens maar vergeet je Huntelaar niet? Die heeft toch ook wel aardig wat goals gescoord.

Het is inderdaad de stijl van Cruijff dat het niet uitmaakt hoeveel je er tegen krijgt als je zelf maar aanvallend speelt en veel scorend vermogen hebt om er altijd, minstens, 1 meer te maken.

Jol is geen Cruijff en moet ook zijn eigen stijl aanhouden, verdiginder dus, maar ik denk toch dat ajax er verstandig aan doet om Honda te kopen in plaats van en verdediger. Zijn scorend vermogen kan heel belangrijk voor Ajax zijn en ik zie hem ook als de 1e echte vervanger van Wesley Sneijder.

Ik heb wel vertrouwen in Alderweireld en Vertonghen, ze moeten op elkaar ingespeelt raken en dan gaat het goed lopen.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Ik vond het een mooie wedstrijd. Ze hebben laten zien dat ze er gewoon staan na een belangrijke verloren wedstrijd tegen psv. De verdediging vond ik ook goed functioneren. Mooi koppel alderweireld en Vertonghen. Ik denk dat we toch een extra verdediger met lengte moeten kopen, je ziet toch dat we lengte te kort komen zoals tegen ploegen als sloban b. Ze hebben gister goed stand gehouden maar een betere ploeg had van deze zwakheid gebruik gemaakt. Daarom zie ik graag Civelli 1.91 25jr of Igor Prahic 1.89 22jr komen. Honda zou een goede aankoop zijn voor op het middenveld ook in financieel opzicht. Een spits jah alves leuk, niet zeker voor veel doelpunten want bij heerenveen werd het elftal naar zijn hand gezet. Denk niet dat dit zal gebeuren bij ajax. Maar goed misschien heb ik het verkeerd. Dus een diepe spits is gewenst! Djiby Fall was een mooie aanvulling geweest maar die is jammer genoeg al vertrokken naar lokomotiv moscow. Dus suggesties?...... En wie moeten er dan vertrekken om deze spelers aan te kunnen trekken want we worden zo wel overvol!?
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:18   quote  deeplink  
Suarez is en blijft belangrijk. Tuurlijk heeft hij spelers om hem heen nodig die hem goed in spelen en vrij spelen maar hij is zoooo doelgericht gewoon geweldig om te zien hoe hij het iedere verdediger moeilijk maakt. Maar goed mijn mening staat in mijn vorige bericht. Ik vind dat we nog een sterke balvaste spits moeten kopen om met de flanken en het middenveld te kunnen combineren/ kaatsen.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Ja das heel duidelijk ja:P nee denk dat je gelijk heb.. maar denk dat jol aan het kijken is naar een transfervrije spits.. en dat hij honda wil kopen en het liefst ook een goede transfervrije verdediger.. Ajax moet het veel te veel geld uit geven want zo ga je zeker ten ondere..
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:29   quote  deeplink  
cvitanich is op dit moment de eerste die volop in belangstelling. 5 a 6 miljoen kan ie opleveren misschien meer. plus de 2 miljoen die ze van zlatan ontvangen. Daar is honda dan (Volgens mij). Plus ze hebben nog wat geld van vermaelen, en nog wat van hunterlaar. En er is altijd een budget voor een nieuw seisoen. Dus civelli of prahic moeten geen probleem zijn. Want als ik dit even bij elkaar optel zit te tussen 15 of 25 miljoen wat je heb. En dan heb je nog geen eens de spelers die in de winterstop eventueel vertrekken. Maar dit staat vast voor mij ze moeten nu niet zielig doen of er niks ik. GEWOON ZORGEN DAT DIE 3E STER OP HET SHIRT STAAT VOLGEND SEISOEN. En dan is er ook weer geld uit heel veel andere hoeken.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Maar goed investeren is geld maken! toch? Er kunnen een paar spelers verhuurt en verkocht worden. Dan maar wat verlies bij de verkoop maar je bent dan wel van de salarissen af voor spelers die bijna tot nooit aan spelen toe komen.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:34   quote  deeplink  
haha je vergeet dat vermalen in termijen is betaald en dat ajax van dat geld ook andere ddingen doet pus we hebben sulejmani gekocht en aisattie.. van huntelaars geld ongv..
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:36   quote  deeplink  
hey freak ie ;p wat vindt jij van het duo alderweireld en vertonghen dan?
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Neem bijvoorbeeld sarpong en anita mee in de koop van honda. sarpong voor verhuur en anita verkoop. Maar ik denk aan de andere kant dat het te kort dag is nu om van heel veel spelers af te komen. En je heb een groot probleem als je dit seisoen 3e wordt.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
haha nou vond je goed spelen samen maar ze hebben eigenlijk niet veel druk gehad.. vertonghen had goed het overzicht naar het middeveldd.. en alder deed het ook goed.. Siem de jong was ook goed bezig trouwens..
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Ik vond het goed staan die twee kunnen alle twee opbouwen net zoals vroegere tijden. Ze moeten alleen de tijd krijgen om aan elkaar te wennen.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Ja dat zou kunnen.. timmy v maar ja zoveel geld is er egt niet meer hoor..
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Dat geld komt toch of heb ik het nu zo verkeerd
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Dus dat betekend eigenlijk dat we al een centraal duo hebben.... dan maar een goedkoper tallent aanschaffen?

Ik vind ze goed staan. als atouba geen gekke dingen doet staat de verdediging sterk. Wissels wielaert en oleguer vind ik niet sterk genoeg voor backup samen. Dus moet er iemand bij en wielaert kan van mij vertrekken, maakt niet egt een sterke indruk. kan je beter ole er neer zetten als mandekker, vertrouw hem gewoon meer.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:46   quote  deeplink  
geld komt maar ik snap freak. om t geld al uit te geven voordat je het hebt is net als een lening afsluiten bij scheringa.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:46   quote  deeplink  
dat ze heel veel andere kosten hebben begrijp ik maar je kan mij niet vertellen dat ze geen 15 a 20 miljoen hebben. Het grootste probleem is volgens mij dat er te veel man is. En dat je die nu in 9 dagen niet kwijt gaat raken.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Juist timmy, de salarissen rijzen anders ook de pan uit. En ons eigen tallent verhuren vind ik een prima oplossing...bodul,vd heijden,anita,martina,sarpong.
De laatste 3 kunnen eventueel ook verkocht worden.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Dus naar mijn menig moet je dan keuzes gaan maken of gaan kopen en er voor zorgen dat je ze voor een 5 a 6 kwijt ben in de winterstop. Of gewoon allse laten voor wat het is en gaan afwachten wat er gaat gebeuren. Maar misschien ligt dit aan mij dat ik aanval altijd de beste verdediging vindt.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Maar die jongens zullen echt niet zo zwaar op de begroting drukken denk ik. het is eerder een lindgren, silva, olequer, ogararu en wielaard. (Die niet het verschil kunnen maken voor ons)
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:01   quote  deeplink  
En ben ik er gewoon een beetje pizzig om dat zo verotte makkelijk met al dat geld zijn om gegaan. ( seisoenskaart weer duurder) allemaal prima. Maar je heb naar mijn mening een goed team staan en met 2 a 3 aankopen een kampioensteam.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:05   quote  deeplink  
ik begrijp je. maar investeren vind ik ook nodig maar moet wel mogelijk zijn. Heb alle vertrouwen in Jol en de keuzes die hij gemaakt heeft en nog zal maken. Het is toch alleen maar afwachten wat er misschien nog komen gaat. Hoop wel dat ze snel actie ondernemen als ze nog versterking willen halen. Kan niet wachten op de laatste week van de transferperiode..... ben benieuwd wat voor storm er op komst is.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Hier heb je er weer een olequer op eigen verzoek uit selectie.
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
?
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
wat bedoel je
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:08   quote  deeplink  
ja las het net. Eigenlijk is dat toch goed van hem. Dat maakt hem aantrekkelijker voor clubs.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Oleguer wilt echt vertrekken uit Amsterdam
21-08-09

Oleguer ontbrak gisteravond tegen Slovan Bratislava op het wedstrijdformulier. De Spanjaard verzocht Martin Jol hem niet op de bank te zetten. Jol gaf gehoor aan de oproep en zette Kennedy Bakircioglu als vervanger van Oleguer op de bank. Door het niet meedoen kan Oleguer bij een eventuele transfer naar een andere club alsnog in Europees verband in actie komen.
AjaxF-side.NL
.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Ja dat wel maar je bent dus nu weer afhankelijk van anderen. Of vindt jij dat wel de keuze.
tim90
 tim90 - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Is ie wel, net zoals met the hunt. En ook met makaay in zn 1ste seizoen bij feyenoord. Alleen hun winnen westrd voor je. Na Suarez zal er wel weer een nieuwe komen die die rol zal vervullen.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
een team is 11 man naar mij mening
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:17   quote  deeplink  
je bent altijd afhankelijk van andere clubs. "afgedankte" spelers moeten zichzelf verkopen. bijv. sno een 1e klas nixnut moet vertrekken maar jah waarheen... ik vind dat ajax op alle clubs in moet gaan die interesse hebben in deze spelers en dan maar zo veel mogelijk geld eruit zien te krijgen. En des noods maar wat water bij de wijn doen. anders raak je ze nooit kwijt.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:20   quote  deeplink  
helamaal mee eens ik zou een euro toe geven. Hahah. Maar ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Suarez is geen AFC Ajax. Kon het niet vinden in het telefoonboek
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 16:55   quote  deeplink  
nou kijk das nou een wijze reactie sportdwaas maar we waren het meer bij het voetballende aan het zoeken dan de clubs zelf..
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:14 schreef martymcfly het volgende:
IK merk dat ik zo langzamerhand een beetje moe begin te worden van iedereen dat Suarez in zijn eentje ajax is en dat de rest maar een wormvormig aanhangsel is. Overal praat iedereen elkaar maar na in de media in de kranten noem maar op. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn. ONZIN!!!.
Uieraard Suarez is een zeer belangrijke speler en van uitzonderlijke klasse. Maar hij zou niet zo kunnen excelleren als er geen andere goede spelers om hem heen staan. De zeeuw bijvoorbeeld een goede middenvelder, zowel verdedigend als aanvallend, heeft suarez gisteren twee keer een prachtige pass gegeven om te scoren. De ojng die gisteren volledig in dienst speelde van Suarez, nou noem maar op. In elk groot team zitten spelers die nog beter zijn dan de rest messi bij barcelona, ronaldo vorige jaren bij man united, ik weet het qua niveau kunnen we ons daar niet mee vergelijken, maar wil maar aangeven dat zo'n speler allen maar kan schitteren als de rest in zijn dienst speelt
AJAX IS ZEKER NU SUAREZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij word er moe van en jij gaat uitleggen wat de andere spelers van Ajax kunnen

Denk dat jij niet zo veel kan hebben
Tis tog logisch dat Ajax nu vooral Suarez is hoeven we tog niet voor te schamen
zonder Suarez zou het er tog heel anders uitzien nu!
Waar Suarez ook zou spelen met zijn klasse presteert hij in welke team dan ook!
En wij hebben zo'n speler Ajax is nu Suarez wilt niet zeggen dat Ajax zonder Suarez
geen goede Team is dan nog zouden ze presteren maar dan wel met minder klasse

Maar nogmaals wij hebben Suarez die een Team 3keer beter maakt!
Pas als we spelers hebben als Honda en Alves die het verschillen ook kunnen maken
En Sulejmani krijgt zijn vorm weer terug,Dan pas kun je zeggen Ajax is niet alleen Suarez
maar ook Honda,Alves en Sulejmani

Suarez is wel een echte Ajax speler !!
Netzoals zonder ze te vergelijken dat Litmanen een echte Ajax speler was
Suarez voor een wedstrijden lange speeches in de kleedkamer hij voert het woord
en motiveert de spelers buiten en binnen het veld hij is nu aanvoerder
en hij heeft zijn liefde voor Ajax uitgesproken hij kent de geschiedenis van Ajax

En zijn Ambities zijn de geschiedenis enigsinds terug halen bij Ajax
Hij wilt kampioenschappen in de top speler in EuropLegeau en de ChamL weer halen
hij kent de geschiedenis en de grote spelers vroeger bij Ajax hij wilt in dat rijtje gaan horen en daar wilt tie alles voor doen....voor zijn gevoel zit tie al in het buitenland
qua voetbal daarom wilt tie langer blijven in Nederland.Hij wilt eerst geschiedenis met Ajax schrijven en daarna naar spanje,italy,Engeland...het is geen nederlandse speler
die alleen maar aan het buitenland denk nogmaals hij zit al in het buitenland ;-)

Suarez is een echte Ajax speler met echte Ajax Ambities
En Ajax is nu Suarez dat verdient hij en daar moeten wij niet gepikeerd door worden of te schamen Juist niet wij hebben nogmaals zo'n speler die een team 3 keer beter maakt!!
Wees er trots op
inplaats om een topic te schrijven dat je er moe van word
en dat je overdreven zegt jah maar de Zeeuw kan verdedigen en aanvallen
ja maar De jong deed zo'n zijn best voor Suarez jah maar die en die
Kom op hoe oud zijn we nou ???

Tuurlijk heeft Ajax veel goede spelers
Maar we zijn niet blind he!
Ajax is nu Suarez!!!

OP DIT MOMENT IS AJAX SUAREZZZZ
ZONDER HEM HAD AJAX HET HEEL MOEILIJK EUROPEES!!!
EN OOK IN DE COMPETITIE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door AFCajax --
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Het draai inderdaad om suarez maar ajax is geen suarez
loz
 loz - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:14 schreef martymcfly het volgende:
IK merk dat ik zo langzamerhand een beetje moe begin te worden van iedereen dat Suarez in zijn eentje ajax is en dat de rest maar een wormvormig aanhangsel is. Overal praat iedereen elkaar maar na in de media in de kranten noem maar op. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn. ONZIN!!!.
Uieraard Suarez is een zeer belangrijke speler en van uitzonderlijke klasse. Maar hij zou niet zo kunnen excelleren als er geen andere goede spelers om hem heen staan. De zeeuw bijvoorbeeld een goede middenvelder, zowel verdedigend als aanvallend, heeft suarez gisteren twee keer een prachtige pass gegeven om te scoren. De ojng die gisteren volledig in dienst speelde van Suarez, nou noem maar op. In elk groot team zitten spelers die nog beter zijn dan de rest messi bij barcelona, ronaldo vorige jaren bij man united, ik weet het qua niveau kunnen we ons daar niet mee vergelijken, maar wil maar aangeven dat zo'n speler allen maar kan schitteren als de rest in zijn dienst speelt
Zelden zo'n overbodig topic gezien.

Bedankt voor de toelichting trainer!

pfffffffffff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX IS GEEN FC SUAREZ!









0.0100729