BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX IS GEEN FC SUAREZ!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 17:13 schreef AFCajax het volgende:

[..]

AJAX IS ZEKER NU SUAREZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij word er moe van en jij gaat uitleggen wat de andere spelers van Ajax kunnen

Denk dat jij niet zo veel kan hebben
Tis tog logisch dat Ajax nu vooral Suarez is hoeven we tog niet voor te schamen
zonder Suarez zou het er tog heel anders uitzien nu!
Waar Suarez ook zou spelen met zijn klasse presteert hij in welke team dan ook!
En wij hebben zo'n speler Ajax is nu Suarez wilt niet zeggen dat Ajax zonder Suarez
geen goede Team is dan nog zouden ze presteren maar dan wel met minder klasse

Maar nogmaals wij hebben Suarez die een Team 3keer beter maakt!
Pas als we spelers hebben als Honda en Alves die het verschillen ook kunnen maken
En Sulejmani krijgt zijn vorm weer terug,Dan pas kun je zeggen Ajax is niet alleen Suarez
maar ook Honda,Alves en Sulejmani

Suarez is wel een echte Ajax speler !!
Netzoals zonder ze te vergelijken dat Litmanen een echte Ajax speler was
Suarez voor een wedstrijden lange speeches in de kleedkamer hij voert het woord
en motiveert de spelers buiten en binnen het veld hij is nu aanvoerder
en hij heeft zijn liefde voor Ajax uitgesproken hij kent de geschiedenis van Ajax

En zijn Ambities zijn de geschiedenis enigsinds terug halen bij Ajax
Hij wilt kampioenschappen in de top speler in EuropLegeau en de ChamL weer halen
hij kent de geschiedenis en de grote spelers vroeger bij Ajax hij wilt in dat rijtje gaan horen en daar wilt tie alles voor doen....voor zijn gevoel zit tie al in het buitenland
qua voetbal daarom wilt tie langer blijven in Nederland.Hij wilt eerst geschiedenis met Ajax schrijven en daarna naar spanje,italy,Engeland...het is geen nederlandse speler
die alleen maar aan het buitenland denk nogmaals hij zit al in het buitenland ;-)

Suarez is een echte Ajax speler met echte Ajax Ambities
En Ajax is nu Suarez dat verdient hij en daar moeten wij niet gepikeerd door worden of te schamen Juist niet wij hebben nogmaals zo'n speler die een team 3 keer beter maakt!!
Wees er trots op
inplaats om een topic te schrijven dat je er moe van word
en dat je overdreven zegt jah maar de Zeeuw kan verdedigen en aanvallen
ja maar De jong deed zo'n zijn best voor Suarez jah maar die en die
Kom op hoe oud zijn we nou ???

Tuurlijk heeft Ajax veel goede spelers
Maar we zijn niet blind he!
Ajax is nu Suarez!!!

OP DIT MOMENT IS AJAX SUAREZZZZ
ZONDER HEM HAD AJAX HET HEEL MOEILIJK EUROPEES!!!
EN OOK IN DE COMPETITIE
onzin wat je zegt, Suarez is juist helemaal geen echte ajax speler, het is een fantastische speler maar geen echte ajaxschoolspeler, Barcelona is ook geen Messi manutd was ook geen ronaldo, ondanks dat dat de beste spelers zijn die er zijn. ajax heeft een redelijk goed team, waarbij suarez wekelijks uitblinker is..
legrande
 legrande - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Scheiden jullie nu svp allemaal uit. Haal je Suarez weg uit Ajax mogen ze blij zijn wanneer ze niet degraderen. Verder is het helamaal niets.
AFCAjaxx
 AFCAjaxx - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

onzin wat je zegt, Suarez is juist helemaal geen echte ajax speler, het is een fantastische speler maar geen echte ajaxschoolspeler, Barcelona is ook geen Messi manutd was ook geen ronaldo, ondanks dat dat de beste spelers zijn die er zijn. ajax heeft een redelijk goed team, waarbij suarez wekelijks uitblinker is..
Een echte Ajax speler hoeft niet alleen uit de Jeugd te komen
Litmanen was een echte Ajax speler bijvb
vind jou mening niet onzin iedereen mag immers een mening hebben

Mijn mening is Suarez is een echte Ajax speler
En Ajax is op dit moment Suarez!!!
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:17 schreef legrande het volgende:
Scheiden jullie nu svp allemaal uit. Haal je Suarez weg uit Ajax mogen ze blij zijn wanneer ze niet degraderen. Verder is het helamaal niets.
heb je het nu over feijenoord voorgaande jaren, ajax zal nooit degraderen, hijspeelde tegen groningen zelfs slecht, en volgens mij won ajax toen ook met 2-0.
AFCAjaxx
 AFCAjaxx - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:20 schreef remco k het volgende:

[..]

heb je het nu over feijenoord voorgaande jaren, ajax zal nooit degraderen, hijspeelde tegen groningen zelfs slecht, en volgens mij won ajax toen ook met 2-0.
ga je daar ook nog is serieus op reageren ???
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:19 schreef AFCAjaxx het volgende:

[..]

Een echte Ajax speler hoeft niet alleen uit de Jeugd te komen
Litmanen was een echte Ajax speler bijvb
vind jou mening niet onzin iedereen mag immers een mening hebben

Mijn mening is Suarez is een echte Ajax speler
En Ajax is op dit moment Suarez!!!
Suarez is geen echte typische ajax speler. Noem maar eens 1 speler op als een type suarez die hiervoor ooit bij ajax heeft gespeeld. Dan kun je wel zeggen dat het een mening is , maar zoiets is niet een mening.

Hij is namelijk geen echte spits, geen echte nr 10 en al helemaal geen echte buitenspeler.

Het is een fantastische speler die we hard nodig hebben, maar gewoon geen typische ajax speler.
legrande
 legrande - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Je hoeft niet te reageren hoor maar wees nu toch eerlijk wanneer suares nu weg gaat is ajax toch gewoon een middenmoter dat ziet toch iedereen.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Ik snap het probleem niet. Er is toch een behoorlijk groot niveauverschil tussen Suarez en de rest van het elftal. Dat ziet zelfs een blinde voetbalnoob. Omdat hij ook de doelpunten maakt, is hij nog nadrukkelijker aanwezig voor het elftal. Wees blij dat jullie hem in het elftal hebben en geniet ervan zolang het nog kan.
legrande
 legrande - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
hehe eindelijk iemand die zijn ogen open heeft
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:31   quote  deeplink  
er is toch ook geen probleem, het is ook niet zo dat ajax geen kampioen kan worden zonder hem, zoals hij momenteel speelt hoort hij ook helemaal niet in nederland te spelen, er zijn misschien maar een handvol spelers op de wereld die zijn niveau van dit moment kunnen evenaren.
AFCAjaxx
 AFCAjaxx - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez is geen echte typische ajax speler. Noem maar eens 1 speler op als een type suarez die hiervoor ooit bij ajax heeft gespeeld. Dan kun je wel zeggen dat het een mening is , maar zoiets is niet een mening.

Hij is namelijk geen echte spits, geen echte nr 10 en al helemaal geen echte buitenspeler.

Het is een fantastische speler die we hard nodig hebben, maar gewoon geen typische ajax speler.
Als je extra klasse in het elftal brengt en een team 2 a 3 keer beter maakt
Dan schaart hij in een mooi lijstje bij spelers die dat ook konden in de geschiedenis bij Ajax...Hij wilt met Ajax presteren en geschiedenis schrijven hij heeft de amsterdamse bluf en goede arrogantie verbaal is hij aanwezig zoals Cruijff dat op zijn manier deed.Suarez geef lange speeches voor elke wedstrijd motiveert iedereen zoals een goede aanvoerder dat moet doen..Een speler met zijn klasse en dan ook nog is buiten het veld met het Team bezig zijn de uitstraling die hij heeft en in korte tijd zich 100% heeft aangepast bij Ajax.Dan zeg ik en zeg niet dat mijn mening geen mening is Dan zeg ik Suarez is een echte Ajax speler!!! Netzoals Litmanen in zijn beste dagen netzoals Vasovic in zijn ajax periode
Dit is mijn mening en andere zijn het met me eens en andere weer niet dat is logisch iedereen zijn eigen mening..Maar om nou te zeggen steeds dat is onzin en jou mening is geen mening Tsjah???dan denk je wel heel erg hoog van jezelf.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

onzin wat je zegt, Suarez is juist helemaal geen echte ajax speler, het is een fantastische speler maar geen echte ajaxschoolspeler, Barcelona is ook geen Messi manutd was ook geen ronaldo, ondanks dat dat de beste spelers zijn die er zijn. ajax heeft een redelijk goed team, waarbij suarez wekelijks uitblinker is..
Barcelona heeft naast Messi Ibrahimovic (voorheen Eto'o), Henry, Xavi, Iniesta etc....Man united had naast C.Ronaldo ook Rooney, Berbatov, Scholes, etc. lopen. Wie heeft Ajax naast Suarez lopen? Romedahl, Sulejmani, de Zeeuw, Emanuelson...zie je het verschil?
AFCAjaxx
 AFCAjaxx - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:31 schreef remco k het volgende:
er is toch ook geen probleem, het is ook niet zo dat ajax geen kampioen kan worden zonder hem, zoals hij momenteel speelt hoort hij ook helemaal niet in nederland te spelen, er zijn misschien maar een handvol spelers op de wereld die zijn niveau van dit moment kunnen evenaren.
Mijn mening,,en waarschijndelijk zeg je dat dat ook geen mening is

Een klasse speler hoort wel bij Ajax te spelen
Een klasse speler hoefd niet zo nodig en zo snel naar het buitenland
Een klasse speler Hoort nogmaals wel bij Ajax

In de jaren 90 bleven ze allemaal wat langer dan tegenwoordig
maar nog steeds hoort zo'n speler bij Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door AFCAjaxx --
AFCAjaxx
 AFCAjaxx - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Barcelona heeft naast Messi Ibrahimovic (voorheen Eto'o), Henry, Xavi, Iniesta etc....Man united had naast C.Ronaldo ook Rooney, Berbatov, Scholes, etc. lopen. Wie heeft Ajax naast Suarez lopen? Romedahl, Sulejmani, de Zeeuw, Emanuelson...zie je het verschil?
precies hetzelfde bij Psv Naast Affelay hebben zo ook niet veel lopen met zijn Kwaliteit
Met enig verschil dat Suarez wat beter is dan Affelay
En het andere verschil is dat Ajax meer internationals heeft.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:31 schreef remco k het volgende:
er is toch ook geen probleem, het is ook niet zo dat ajax geen kampioen kan worden zonder hem, zoals hij momenteel speelt hoort hij ook helemaal niet in nederland te spelen, er zijn misschien maar een handvol spelers op de wereld die zijn niveau van dit moment kunnen evenaren.
Ik had een discussie met een maat van me over of Suarez nu al niet bepalender is geworden dan Sneijder een paar jaar geleden. Ik denk wel dat als Suarez vertrekt, Ajax het kampioenschap dit seizoen kan vergeten. Want ook al komt er een vervanger (ik zou niet weten wie) dan nog heeft die speler tijd nodig om aan Ajax te wennen. Bovendien is het ook een mentale klap voor Ajacieden en een mentale steun voor de directe concurrenten. Want je stapt toch met een lekkerder gevoel het veld op als je voorin zo een geweldenaar hebt lopen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Barcelona heeft naast Messi Ibrahimovic (voorheen Eto'o), Henry, Xavi, Iniesta etc....Man united had naast C.Ronaldo ook Rooney, Berbatov, Scholes, etc. lopen. Wie heeft Ajax naast Suarez lopen? Romedahl, Sulejmani, de Zeeuw, Emanuelson...zie je het verschil?
zie jij ook het verschil in competitie, je moet alles wel in z'n verband bekijken, suarez is veel beter dan de rest van ajax, maar ook veel beter dan welke andere speler dan ook in Nederland, ook zonder suarez kan ajax kampioen worden, je vergeet namelijk wel de passes van de zeeuw en de jong dat was ook heel goed, anders zou hij gister helemaal niet scoren, dus dat betekent dat ook de rest gewon goed is.
Versace1
 Versace1 - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
we zullen zien als ajax er een x niet bij is dan pas weten we hoe het zal zijn zonder hem. denk wel dat ajax het moeilijk gaat krijgen zonder hem is er weinig scorend vermogen maar we moeten het zien
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:34 schreef AFCAjaxx het volgende:

[..]

Als je extra klasse in het elftal brengt en een team 2 a 3 keer beter maakt
Dan schaart hij in een mooi lijstje bij spelers die dat ook konden in de geschiedenis bij Ajax...Hij wilt met Ajax presteren en geschiedenis schrijven hij heeft de amsterdamse bluf en goede arrogantie verbaal is hij aanwezig zoals Cruijff dat op zijn manier deed.Suarez geef lange speeches voor elke wedstrijd motiveert iedereen zoals een goede aanvoerder dat moet doen..Een speler met zijn klasse en dan ook nog is buiten het veld met het Team bezig zijn de uitstraling die hij heeft en in korte tijd zich 100% heeft aangepast bij Ajax.Dan zeg ik en zeg niet dat mijn mening geen mening is Dan zeg ik Suarez is een echte Ajax speler!!! Netzoals Litmanen in zijn beste dagen netzoals Vasovic in zijn ajax periode
Dit is mijn mening en andere zijn het met me eens en andere weer niet dat is logisch iedereen zijn eigen mening..Maar om nou te zeggen steeds dat is onzin en jou mening is geen mening Tsjah???dan denk je wel heel erg hoog van jezelf.
Alles wat je nu opnoemt heeft niks met een echte ajax speler zijn te maken, verder heb je volkomen gelijk over hem, maar we hadden een discussie of het een typische ajax speler was of niet.

Ik heb nog nergens gezegd dat jou mening geen mening is trouwens dus dat is onzin..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:40 schreef AFCAjaxx het volgende:

[..]

precies hetzelfde bij Psv Naast Affelay hebben zo ook niet veel lopen met zijn Kwaliteit
Met enig verschil dat Suarez wat beter is dan Affelay
En het andere verschil is dat Ajax meer internationals heeft.
Het is voor een aanvaller wel makkelijk om zich te onderscheiden, omdat doelpunten direct het resultaat weergeven. Misschien ben ik niet geheel objectief, maar bij PSV zijn er meer spelers die het verschil (in doelpunten) kunnen maken...zoals Bakkal en Dzsudzsák. Als Sulejmani zijn Heerenveenvorm haalt, dan zou hij een speler kunnen zijn die in principe niet onder hoeft te doen voor Suarez. Want bij Heerenveen was hij écht goed. Die nieuwe jonge Zeegelaar heeft ook veel potentie. Maar vooralsnog heeft Suarez een overdreven belangrijke rol met 9 doelpunten uit 4 wedstrijden ofzo? Dat is toch echt bijzonder en dan krijg je automatisch uitspraken van FC Suarez, etc. Ik heb daarom ook nooit FC Afellay gehoord, nadat hij een goede wedstrijd had gespeeld. Met 4 goals maak je echt indruk. Ik zou er in ieder geval niet wakker van liggen. Het is gewoon een compliment voor een hele goede speler.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

zie jij ook het verschil in competitie, je moet alles wel in z'n verband bekijken, suarez is veel beter dan de rest van ajax, maar ook veel beter dan welke andere speler dan ook in Nederland, ook zonder suarez kan ajax kampioen worden, je vergeet namelijk wel de passes van de zeeuw en de jong dat was ook heel goed, anders zou hij gister helemaal niet scoren, dus dat betekent dat ook de rest gewon goed is.
Het gaat niet om het verschil in competitie, het gaat om het verschil tussen spelers. Als eentje een 9 is en de rest een 6-7, dan valt dat op. Ik vond die passes niet bijzonder, terwijl de afronding wel van een hoog niveau was. Ik had wel willen zien of Rommedahl en Sulejmani het zo hadden afgerond.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:48 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is voor een aanvaller wel makkelijk om zich te onderscheiden, omdat doelpunten direct het resultaat weergeven. Misschien ben ik niet geheel objectief, maar bij PSV zijn er meer spelers die het verschil (in doelpunten) kunnen maken...zoals Bakkal en Dzsudzsák. Als Sulejmani zijn Heerenveenvorm haalt, dan zou hij een speler kunnen zijn die in principe niet onder hoeft te doen voor Suarez. Want bij Heerenveen was hij écht goed. Die nieuwe jonge Zeegelaar heeft ook veel potentie. Maar vooralsnog heeft Suarez een overdreven belangrijke rol met 9 doelpunten uit 4 wedstrijden ofzo? Dat is toch echt bijzonder en dan krijg je automatisch uitspraken van FC Suarez, etc. Ik heb daarom ook nooit FC Afellay gehoord, nadat hij een goede wedstrijd had gespeeld. Met 4 goals maak je echt indruk. Ik zou er in ieder geval niet wakker van liggen. Het is gewoon een compliment voor een hele goede speler.
heb je gelijk in, het is alleen niet zo dat ajax niet meer kan voetballen zonder suarez, dat zien mensen hier gewoon niet, die zitten de hele wedstrijd alleen te kijken naar suarez en zien helemaal niet wie alle ballen oppakt op het middenveld en wie suarez de goede steek ballen geeft..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles wat je nu opnoemt heeft niks met een echte ajax speler zijn te maken, verder heb je volkomen gelijk over hem, maar we hadden een discussie of het een typische ajax speler was of niet.

Ik heb nog nergens gezegd dat jou mening geen mening is trouwens dus dat is onzin..
Jij hebt trouwens gelijk. Suarez is geen typische Ajaxspeler. Ibrahimovic was de laatste 'Ajaxspits'.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het gaat niet om het verschil in competitie, het gaat om het verschil tussen spelers. Als eentje een 9 is en de rest een 6-7, dan valt dat op. Ik vond die passes niet bijzonder, terwijl de afronding wel van een hoog niveau was. Ik had wel willen zien of Rommedahl en Sulejmani het zo hadden afgerond.
de pass van de zeeuw en zeker die van de jong waren niet makkelijk te geven , vergis je niet in de moeilijkheidsgraad van zo'n pass onder de druk van een tegenstander
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
ff over psv.. Wie hebben jullie daar lopen? afellay? das ook een speler die erg narukkelijk aanwezig is.. Wie heeft twente? N kufo.. Wie heeft vvv? Honda.. elke club heeft wel een speler die er boven uit stijgt das denk ik ook altijd bij elke club als je die allemaal weg dek wat zijn de clubs dan? K kon denk ik beter een voorbeeld van vorig jaar nemen maar dat weten jullie denk ik ook wel zelf.. Dus waarom zou ej dan zegge dat zonder suarez het niet zou kunnen? dan wordt het een team net als twente al was.. Er breekt altijd iemand door en als dat wegvalt is het niet zomaar op de vullen.. sneijder, huntelaar, van der vaart, heitinga, stam..
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:47   quote  deeplink  
helemaal mee eens freakie. toen elia en arnoutovic weg gingen zie ook iedereen dat fc twente zou wegzakken, maar ze hebben goede nieuwe spelers gehaald en vindt ze nu nog steeds goed
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Barcelona heeft naast Messi Ibrahimovic (voorheen Eto'o), Henry, Xavi, Iniesta etc....Man united had naast C.Ronaldo ook Rooney, Berbatov, Scholes, etc. lopen. Wie heeft Ajax naast Suarez lopen? Romedahl, Sulejmani, de Zeeuw, Emanuelson...zie je het verschil?
je kan ajax spelers toch niet vergelijken met de spelers die barcelona heefd.
het kapitaal wat daar loopt is natuurlijk geen vergelijking.
maar denk dat ajax zeker een team heefd wat zonder suares voor de prijzen mee kan doen.
er zal dan natuurlijk wel weer een vervanger voor hem moeten komen.
en die zal je dan ook nooit kunnen vergelijken met suares.
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:19 schreef AFCAjaxx het volgende:

[..]

Een echte Ajax speler hoeft niet alleen uit de Jeugd te komen
Litmanen was een echte Ajax speler bijvb
vind jou mening niet onzin iedereen mag immers een mening hebben

Mijn mening is Suarez is een echte Ajax speler
En Ajax is op dit moment Suarez!!!
ieder heefd zijn eigen mening dus niemands mening is onzin.
maar ik moet remco toch gelijk geven.
litmanen speelde in de spelstijl van ajax.
een suares brengt toch heel iets anders.
wat dus niet typisch de ajax stijl is.
suares is een wereld speler maar die wel iets nieuws brengt.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 22:19 schreef bully het volgende:

[..]

ieder heefd zijn eigen mening dus niemands mening is onzin.
maar ik moet remco toch gelijk geven.
litmanen speelde in de spelstijl van ajax.
een suares brengt toch heel iets anders.
wat dus niet typisch de ajax stijl is.
suares is een wereld speler maar die wel iets nieuws brengt.
precies wat ik bedoel..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:17 schreef legrande het volgende:
Scheiden jullie nu svp allemaal uit. Haal je Suarez weg uit Ajax mogen ze blij zijn wanneer ze niet degraderen. Verder is het helamaal niets.
erg steekhoudend...vooral je argumenten....super goed ingewijd....
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:40   quote  deeplink  
wat betekent het woord helamaal trouwens:)
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:44   quote  deeplink  
hahaha:P ja ff kijken op babelfish;).... ..... ..... ..... ..... niks gevonden:P
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:55   quote  deeplink  
jongens vindt dit we grappig: De jong wil kampioen worden met suarez(inplaats van ajax):P Waarom grappig zou je denken hij speeld toch met het hele team?:P
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
denk dat hij bedoelt met suarez er nog bij, met andere woorden dat hij hoopt dat suarez niet weggaat, heb ik 1 troost voor hem dat hopen alle ajacieden van de wereld.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:01   quote  deeplink  
hahaha ja:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
Dit is een sterke topic. Inderdaad is Ajax geen Suarez, maar Suarez is wel Ajax. Ik ben er trots op dat deze speler nog steeds in Amsterdam zijn kwaliteiten toont en hoop dat het gauw 1 september is en wij opgelucht adem kunnen halen. Hij mag dan worden verguisd en gehaat door supporters van andere clubs, maar ik vind het een speler waarvoor ik naar het stadion zou komen.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Ja dat vindt ik ook niet erg nee supoerters van andere clubs bidde nu 5 keer per dag dat suarez maar moge gaan xD een broer van mij is voor psv en die smste na de wedstrijd van "suarez gaat nu wel weg denk ik hoor, suarez is onbetrouwbaar en ajax die laat de laatste week van deadline vaak spelers die goed zijn vertrekke"(heb wel goede relatie met mijn broer hoor) Typisch reactie van jaloerse concurent xD
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 22 augustus 2009 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 22:14 schreef bully het volgende:

[..]

je kan ajax spelers toch niet vergelijken met de spelers die barcelona heefd.
het kapitaal wat daar loopt is natuurlijk geen vergelijking.
maar denk dat ajax zeker een team heefd wat zonder suares voor de prijzen mee kan doen.
er zal dan natuurlijk wel weer een vervanger voor hem moeten komen.
en die zal je dan ook nooit kunnen vergelijken met suares.
Ik geef alleen aan dat de krachtsverhoudingen van spelers binnen een club bepalend zijn voor uitspraken als bijv. FC Suarez. Het verschil in de absolute top is kleiner tussen de topspelers, omdat er altijd 2 of 3 absolute wereldtoppers bij zitten. Dat is wat anders bij Ajax. Het verschil tussen Suarez en de 2de beste Ajacied zal groter zijn dan tussen C. Ronaldo en Kaka bij Real Madrid of Ronaldinho en Pato bij AC Milan of Messi en Iniesta bij Barcelona. Dat was het punt wat ik wilde maken en dat staat los van het kapitaal.
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Ja maar maak nu die vergelijking met nedelrnadse clubs.. psvmocro
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
:) Affelay en Toivonen, Fer en Wijnaldum, Suarez en De Zeeuw , El Hamdoui en Dembele.

Ach dan denk ik dat ajax de 2 beste heeft gevolgd door az dan psv en dan Feijenoord, als de talenten van feijenoord zich echter goed ontwikkelen denk ik dat ze snel naar de tweede plaats kunnen kruipen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX IS GEEN FC SUAREZ!









0.0102839