BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rust!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Na voor Ajax een enerverend begin van de Competitie beginnen al wel weer heel veel mensen te morren en hun ontevredenheid te tonen, voor al die mensen 1 bericht,HOU JE RUSTIG!!!!.

Wat Ajax deze week ook gaat kopen, daar hebben wij totaal geen invloed op, Jol is aan het bouwen aan een nieuw team en heeft daar de tijd voor nodig.

Het vertoonde spel tegen, Groningen, Rkc, PSV, Slovan Bratislava en ook vandaag was absoluut niet slecht, verdedigend liet het nog weleens wat te wensen over, behalve tegen PSV bleef het middenveld echt gemakkelijk overeind.

In de aanval hebben we echter wel een probleem en dat zijn doelpunten, Ondanks dat suarez er veel maakt kan hij het niet alleen, daarom verwacht ik ook dat er deze week iemand bij gaat komen, het enige wat ik niet helemaal snap is dat Bodul nog niet een kans heeft gehad, een echte spits uit de ajax school die het in de opleiding goed doet.

We moeten dus gewoon deze week afwachten wat er komt, en als dat niemand is dan moete we met z'n allen wel vertrouwen blijven uitstralen naar de ploeg toe.

Dus gewoon rustig blijven mensen..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Ja helemaal waar maar dat over bodul hij komt nog wel.. En jol geeft aan bezig te zijn en dan ook met alves
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Het grote probleem is dat AJAX achter de spits een rustpunt mist!een type ala litmanen is bij dit AJAX essentieel!ga daar naar op zoek,want zonder dit word het dit seizoen nul,nul!in mijn ogen had men PEREZ nooit moeten laten weggaan!een blunder 1e klas!maar AJAX heeft de laatste jaren wel meer blunders gemaakt en daar zullen we de aankomende tijd weer voor moeten boeten!NU DE JUISTE KEUZES MAKEN,ik weet ze wel,maar daar wordt echt niet naar geluisterd binnen AJAX!WIJ STAAN MACHTELOOS EN DAT IS TRIEST!
jeka
 jeka - zondag 23 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Niks aan het handje.Veel kansen maar hij ging er niet in.Dus jammer.
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
idd er is helemaal niks aan de hand
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:58 schreef jeka het volgende:
Niks aan het handje.Veel kansen maar hij ging er niet in.Dus jammer.
niks aan het handje?AJAX speelt helemaal geen COMBINATIE-VOETBAL meer!het moet allemaal via schoten komen vanuit de 2e lijn!ik heb een AJAX gezien,wat maar iets doet!totaal geen idee erachter!AJAX boekt helemaal geen progressie,sterker nog;als er NU geen gerichte aankopen worden gedaan,eindigen we niet bij de eerste 6!
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

niks aan het handje?AJAX speelt helemaal geen COMBINATIE-VOETBAL meer!het moet allemaal via schoten komen vanuit de 2e lijn!ik heb een AJAX gezien,wat maar iets doet!totaal geen idee erachter!AJAX boekt helemaal geen progressie,sterker nog;als er NU geen gerichte aankopen worden gedaan,eindigen we niet bij de eerste 6!
dit is domme paniekzaaierij
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:19 schreef martymcfly het volgende:

[..]

dit is domme paniekzaaierij
paniek-zaaierij?was het maar waar!OPEN JE OGEN!0-0 tegen sparta!
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

paniek-zaaierij?was het maar waar!OPEN JE OGEN!0-0 tegen sparta!
doe toch normaal man, dat heeft niks met 6e te maken.
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Wees realistisch deze selectie heeft geen kwaliteit genoeg om kampioen te worden. Op Suarez na is in de eredivisie op elke positie een betere speler te vinden. We moeten Jol de tijd geven maar verwacht geen wonderen. Vanmiddag was geen incident maar slecht een vervolg van een slecht inkoopbeleid van de afgelopen jaren. Daarnaast is het managment zwak en heeft geen visie, wat van bovenaf wordt gemanaged zie je direct terug op het veld.Geeft Jol de tijd want hij moet de puinhopen van Jaake, Van Basten en van de Boog opruimen!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
leuk kopieeren en plakken zeg..
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
kan me niet schelen freakie wanneer worden we wakker dat onze club gewoon hopeloos achter de feiten aan loopt door falend beleid??? In plaats van te zeggen kopieren en plakken lever liever inhoudelijk commentaar, de huidige situatie is triets genoeg
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

paniek-zaaierij?was het maar waar!OPEN JE OGEN!0-0 tegen sparta!
ach man ze gaan er een keer niet in als ajax iets minder pech had gehad dan waren er zo 6 a 7 ingegaan. 22 echte kansen gehad ik ken weining ploegen die zoveel kansen creeeren vandaag heb ze in ieder geval niet gezien. Gewoon zorgen dat we ze volgende keer afmaken. wellicht met behulp van nieuwe spits alves? gudjohnssen? gewoon snel verder gaan
reminho
 reminho - zondag 23 augustus 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Wat sparta vandaag overkwam gebeurd ze 1x,en ajax zal dit ook niet meer laten gebeuren, gewoon gigantische pech hebben in de afronding.
Verder vind ik ajax best aardig spelen,en als ze wat scherper worden voorin en ze blijven die kansen krijgen komt het dit seizoen best wel goed.
We zijn ook nog maar 4 ronde's onderweg.
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Denk dat alves zeker goed is want als suarez gebleseerd zou zijn dan heb je alves die ook nog acties kan maken.. en dan als ze samen spelen en suarez zou niet in vorm zijn heb je alves altijd nog..
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

paniek-zaaierij?was het maar waar!OPEN JE OGEN!0-0 tegen sparta!
en als we allemaal zo reageren als jij spelen we inderdaad volgend jaar jupiler league. doe toch rustig man
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:13   quote  deeplink  
....
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 23:45 schreef martymcfly het volgende:

[..]

ach man ze gaan er een keer niet in als ajax iets minder pech had gehad dan waren er zo 6 a 7 ingegaan. 22 echte kansen gehad ik ken weining ploegen die zoveel kansen creeeren vandaag heb ze in ieder geval niet gezien. Gewoon zorgen dat we ze volgende keer afmaken. wellicht met behulp van nieuwe spits alves? gudjohnssen? gewoon snel verder gaan
heefd weinig met pech temaken maar wel met geluk wat ons vandaag gewoon ontbrak.
22 kansen en er geeneen weg gegeven dus persoonlijk vind ik dit nog niet zo slecht.
alleen dat we niet scoren en er teveel spelers onder hun niveau speelde was een minpuntje.
maar kan me dit soort wedstrijden in vorige seisoen nog herinneren en toen verloren we die vaak.
dus vind net als jou dat er geen reden tot paniek is.
en er zal heus nog wel wat bijkomen.
margarita Peet
 margarita Peet - maandag 24 augustus 2009 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 00:43 schreef bully het volgende:

[..]

heefd weinig met pech temaken maar wel met geluk wat ons vandaag gewoon ontbrak.
Fantastische opmerking!
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 08:50   quote  deeplink  
al eerder geschreven,jol past niet bij ajax
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 09:37   quote  deeplink  
lol wat een onzin bram...

Column Cruijff:Goede zet van Martin Jol (AjaxF-side.nl)

toch maar is lezen kerel.. Jol is rotzooi aan het opruimen en dat kost tijd !
Per4manc
 Per4manc - maandag 24 augustus 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Vond Ajax helemaal niet zo slecht spelen gisteren. Ontbrak alleen aan geluk. Daar doe je niks aan. Onze concurenten spelen ook van dit soort wedstrijden, maar hebben dan wel het geluk dat ze er 1 in prikken. AZ is vorig jaar, na de winterstop, kampioen van de 1-0 geworden.
Vind het wel jammer dat er nu weer een spits bij moet. Het antwoord zit op de bank en heet Cvitanich. Hij heeft het vorig jaar niet slecht gedaan, alleen vaak geblesseerd geweest.
Koop 1 geroutinerde verdediger en we zijn klaar!
Per4manc
 Per4manc - maandag 24 augustus 2009 - 10:15   quote  deeplink  
En idd Jol moet de rotzooi opruimen. Ajax heeft nu teveel spelers die teveel geld opstrijken. Alle opbrengsten van verkopen gaat op aan salaris van bankzitters. En als we ze niet verkopen, en daar lijkt het op, dan kosten die spelers nog geld totdat hun contract verlopen is. Daarom is de kas nu ook leeg.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Jol krijgt het wel op de rails alleen het kost simpel weg gewoon tijd.. je kan aan alles zien dat het een top trainer is met veel ervaring.. hoe hij met de jongens omgaat etc etc..
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:
lol wat een onzin bram...

Column Cruijff:Goede zet van Martin Jol (AjaxF-side.nl)

toch maar is lezen kerel.. Jol is rotzooi aan het opruimen en dat kost tijd !
ik zeg niet dat jol geen goede trainer is,maar het plaatje klopt niet gewoon,ook heeft jol heel andere voetbal gedachten dan men bij ajax gewend is
Per4manc
 Per4manc - maandag 24 augustus 2009 - 11:26   quote  deeplink  
En dat is juist goed. Misschien moet "men bij Ajax, de supporters dus", eens genoegen gaan nemen met resultaat voetbal. Als ze maar winnen. Hoe ze dat doen zal mij een zorg zijn.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 11:29   quote  deeplink  
je kan best aanvallend voetballen op de manier van jol.. JUIST WEL..

4 2 3 1 deed hij gisteren.. 40 kansen alleen er gaat er geen 1 in.. nou geen club in nl die 40 kansen kan creeeren
Per4manc
 Per4manc - maandag 24 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Tuurlijk kan dat,
Zeg alleen maar dat "men" ook loopt te zeuren als ze met slecht spel winnen.
Het moet altijd met "overheersend mooi voetbal" en dat is tegenwoordig NIET meer realistisch. Er zijn maar een paarclubs op dit moment die dat nog kunnen. FC-Barcelona bijvoorbeeld.
Ik wil alleen maar zeggen:
Resultaat voetbal --> kampioenschap --> meer geld --> beter spelers --> mooi voetbal
alibabba
 alibabba - maandag 24 augustus 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:04 schreef remco k het volgende:

Het vertoonde spel tegen, Groningen, Rkc, PSV, Slovan Bratislava en ook vandaag was absoluut niet slecht!
Je zegt dat het vertoonde spel tegen psv,slovan bratislava en tegen sparta absoluut niet slecht was!tegen psv werden we in het zadel geholpen,door falend verdedigings-spel van de heren bij psv achterin!als AJAX absoluut niet slecht was,hadden we deze wedstrijd echt wel gewonnen! Tegen slovan bratislava was het in de 1e helft niet om aan te zien!kinderlijke fouten,met continue verkeerde passes!de 2e helft was beter,maar echt goed spel heb ik niet gezien!het is dat suarez in een topvorm stak,anders hadden we die wedstrijd niet gewonnen! Dan gisteren thuis tegen sparta!de makkelijkste van de 34!dit was absoluut slecht!voetballend was het zo zwak,dat zelfs sparta op de been bleef!als AJAX absoluut niet slecht was,hadden we deze wedstrijd met dubbele cijfers kunnen winnen!je moet niet vergeten dat sparta met enorm weinig zelfvertrouwen aan de wedstrijd begon!kansen waren er alleen,omdat er vanuit de 2e lijn op goal werd geschoten!via combinaties kwamen er zelden kansen en dat baart me zorgen!In mijn ogen missen we een echte nummer 10 die achter de spits voor datgene kan zorgen wat we missen en dat is RUST,zodat we niet meer absoluut slecht zijn! z
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 24 augustus 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Komt wel goed met Ajax
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 13:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je zegt dat het vertoonde spel tegen psv,slovan bratislava en tegen sparta absoluut niet slecht was!tegen psv werden we in het zadel geholpen,door falend verdedigings-spel van de heren bij psv achterin!als AJAX absoluut niet slecht was,hadden we deze wedstrijd echt wel gewonnen! Tegen slovan bratislava was het in de 1e helft niet om aan te zien!kinderlijke fouten,met continue verkeerde passes!de 2e helft was beter,maar echt goed spel heb ik niet gezien!het is dat suarez in een topvorm stak,anders hadden we die wedstrijd niet gewonnen! Dan gisteren thuis tegen sparta!de makkelijkste van de 34!dit was absoluut slecht!voetballend was het zo zwak,dat zelfs sparta op de been bleef!als AJAX absoluut niet slecht was,hadden we deze wedstrijd met dubbele cijfers kunnen winnen!je moet niet vergeten dat sparta met enorm weinig zelfvertrouwen aan de wedstrijd begon!kansen waren er alleen,omdat er vanuit de 2e lijn op goal werd geschoten!via combinaties kwamen er zelden kansen en dat baart me zorgen!In mijn ogen missen we een echte nummer 10 die achter de spits voor datgene kan zorgen wat we missen en dat is RUST,zodat we niet meer absoluut slecht zijn! z
je kijkt alleen maar negatief, ik heb je hier nog nooit iets positiefs zien posten, dus vind je het erg dat ik jou mening niet hel serieus neem??
alibabba
 alibabba - maandag 24 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

je kijkt alleen maar negatief, ik heb je hier nog nooit iets positiefs zien posten, dus vind je het erg dat ik jou mening niet hel serieus neem??
Dat jij mijn mening niet serieus neemt,is mij absoluut een zorg!jij hebt een mening en ik heb een mening!dit is een democratisch land en ik mag posten wat ik wil!Als ik jou meningen allemaal lees,heb ik ook ernstige twijfels,maar ik respecteer je mening wel!
amf
 amf - maandag 24 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
GEWOON LITMANEN HALEN KOST NIETS EN DAARNA HEM MET JONGE JONGENS LATEN WERKEN EN VAN DEN BOOG MOET HEEL GAUW OPSTAPPEN ER IS GEEN GELD VOLGENS MIJ BULLSHIT EN JOL MOET BLIJVEN BODUL OOK EN SILVA MOET EEN KANS KRIJGEN WIELAART VERTREKKEN EN SULIMANIE OOK ALS ER NOG EEN CLUB IS DIE DAAR INTRAPT EN SPITS ERBIJ DAN KOMT T HELEMAAL GOED HEB ER NOG WEL VERTROUWEN IN DAAR HOORDEN ZE ENGELLEN ZINGEN AJAX SUPPER JODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 19:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat jij mijn mening niet serieus neemt,is mij absoluut een zorg!jij hebt een mening en ik heb een mening!dit is een democratisch land en ik mag posten wat ik wil!Als ik jou meningen allemaal lees,heb ik ook ernstige twijfels,maar ik respecteer je mening wel!
ik heb ook twijfels, ja maar zo negatief als jij doet slaat helemaal nergens op, zoals jij praat lijkt het wel alsof we bijna degraderen, en je weet zelf ook dat de situatie nog veel erger kan, kijk maar naar feijenoord de afgelopen jaren. Ik bedoel trouwens ook niet dat je geen mening mag hebben, maar niemand word beter van jou negatieviteit, beetje positief denk kan absoluut geen kwaad..
Per4manc
 Per4manc - maandag 24 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
Waarom moet vd Boog nou weer weg.Snapt nou niemand dat alle winst van de laatste verkopen opgaat aan salarissen en verliesposten! Zoals het niet spelen van CL en wel de salarishuishouding erop nahouden. En ja, waren wij in Spanje dan kochten we vrolijk erop los met geld dat er niet is. Maar in nederland kost je dat je licentie.
Dus wie kan mij uitleggen van vd Boog hiermee te maken heeft? Ik ben benieuwd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 augustus 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Mee eens Alibabba al overdrijf je wel een klein beetje.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Overigens terug kerend waar het over gaat RUST.
NEE!!!!!!!Met Rust maak je geen doelpunten, tijdens de rust drink je thee.
AKTIE= REAKTIE en dus doelpunten
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
aktie=reactie dat is waar sla jij krijg je een slag terug.. dus ga jij je druk maken doen ze dat op het veld ook.. niet doen dus..
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
ook ik werd vorig seisoen weleens negatief genoemt maar meeste kwam wel uit.
ik ben het zeker niet met alibabba eens maar het is zijn mening.
liever nagatief dan de boel verpesten met capouchon op.
freakie
 freakie - dinsdag 25 augustus 2009 - 07:13   quote  deeplink  
alibaba.. valt me op dat je altijd uitroep tekens heb.. heel leuk maar t heeft geen betekenis als je het in elke zin gebruikt.. plus dat je na een uitroep teken niet met een spatie( http://nl.wikipedia.org/wiki/Spatie ) begint en bij komma's is dat precies het zelfde.. ik wordt er een beetje zenuwachtig van..

vindt ook wel dat je klein beetje overdrijft als het gaat om luis suarez.. als tegen bratislava suarez niet in vorm had geweest hadden we inderdaad niet gewonnen.. maar als bij psv tiovonen of koeverman niet in vorm zijn gaan ze er ook niet in.. Tegen batislava heeft hij de passes ontvangen van siem de jong of welke speler dan ook op het middeveld die speeelde dus ook goed.. En suarez is spits dus moet ze ook maken hij heeft niet gelopen met de bal bij de doelpunten die hij maakt.. de zeeuw met 2 assists, de jong 1 assist, rommedahl 1 assist en die andere op donald weet ik niet was dat urby?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door freakie --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 08:03   quote  deeplink  
dat was donald op zegelaar... :) de 5de dan he.. maar er is totaal niks aan de hand.. 1 goeie spits en je bent klaar.. kvind vertonghen en alderweireld goed staan achterin..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 08:05   quote  deeplink  
amf vdboog weg ? volgens mij gaat het prima zo er is teminste RUST binnen ajax.. neem er een voorbeeld aan ipv al die paniek aankopen.. ROTZOOI OPRUIMEN dat moet eerst en dan komt het succes ook wel weer
freakie
 freakie - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:53   quote  deeplink  
andersom dan nummer10 haha maar oke geen urby maar zeegelaar met je pass..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door freakie --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
dat bedoelde ik :D
freakie
 freakie - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
haha oke:P dacht ik al..:P
alibabba
 alibabba - dinsdag 25 augustus 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 07:13 schreef freakie het volgende:
alibaba.. valt me op dat je altijd uitroep tekens heb.. heel leuk maar t heeft geen betekenis als je het in elke zin gebruikt.. plus dat je na een uitroep teken niet met een spatie( http://nl.wikipedia.org/wiki/Spatie ) begint en bij komma's is dat precies het zelfde.. ik wordt er een beetje zenuwachtig van..

vindt ook wel dat je klein beetje overdrijft als het gaat om luis suarez.. als tegen bratislava suarez niet in vorm had geweest hadden we inderdaad niet gewonnen.. maar als bij psv tiovonen of koeverman niet in vorm zijn gaan ze er ook niet in.. Tegen batislava heeft hij de passes ontvangen van siem de jong of welke speler dan ook op het middeveld die speeelde dus ook goed.. En suarez is spits dus moet ze ook maken hij heeft niet gelopen met de bal bij de doelpunten die hij maakt.. de zeeuw met 2 assists, de jong 1 assist, rommedahl 1 assist en die andere op donald weet ik niet was dat urby?
Ik praat gewoon in de nederlandse taal,zo heb ik het geleerd op school! wel een goede tip van die spatie! ik geef er niks om,maar jij maakt veel spelfouten! voor wat het waard is! mazzel
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 08:03 schreef nummer10 het volgende:
dat was donald op zegelaar... :) de 5de dan he.. maar er is totaal niks aan de hand.. 1 goeie spits en je bent klaar.. kvind vertonghen en alderweireld goed staan achterin..
dat was zeegelaar op donald, als je iemand verbetert graag het zelf wel goed doen dan he??
Oja niet boos worden dit was een grapje:):)
boobooflr
 boobooflr - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
zondag allemaal witte zakdoekjes mee en het vertrek van jol eisen !!!!!!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:29 schreef boobooflr het volgende:
zondag allemaal witte zakdoekjes mee en het vertrek van jol eisen !!!!!!!!!!
????
Romma
 Romma - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Het wanbeleid van ajax maakt me zorgen! Om te beginnen hadden we enorm veel interesse voor elia waar ik niks van begrijp. Die jongen kan best een aardig balletje trappen maar totaal geen 8 mil waard en ben blij dat hij naar hamburger is gegaan.We hebben al genoeg spelers op de linkerflank en elia is niet zo speciaal dat hij van toegvoegde waarde kan zijn! Waar ik niks van begrijp is dat ze niet eens geprobeerd hebben BERG te kopen! die man zou echt een versterking zijn geweest voor ajax en tevens een investering!(en daar gaat het uiteindelijk ook om). Maja... geen berg! Waar ik totaal niks van begrijp is dat ze vervolgens voor 3e keeper verhoeven kopen! Totaal geen ajax uitstraling en geen investering voor de toekomst! Vervolgens koopt ajax De Zeeuw voor 6,5 mil! Verdedigende middenvelders zat! Vertongen, Anita, Eno, Donald, Lindgren enz.! Daarbij zal de zeeuw geen investering zijn want verkopen doe je hem niet over 3 a 4 jaar dus geld weggegooit! Alleen maar meer spelers op de loonlijst zonder nog maar 1dwaas verkocht te hebben. We missen scorend vermogen op het middeveld en zien dat honda de ideale kandidaat is maar NEE... Mijn cluppiej vind hem te duur:S Echt ongelovelijk! Honda is 23, is de beste middevelder van nederland, wil graag naar ajax, zal zeker 20 doelpunten maken, is zeker een investering(merchandising, doorverkoop minimaal het dubbele!) en toch vind ajax dat te veel geld. AJAX WORDT NOU IS WAKKER!!! Verkoop zoveel mogelijk spelers zonder ajax uitstraling(cvitanich, lindgren, silva, ogararu, kennedy, rommedeal, wielaert, sno, maritina, oleguer) en begin NU met het kopen van HONDA!!! Over 3 jaar 25 miljoen voor hem vangen en in die 3 jaar een welkome versterking en garantie van doelpunten! DENK NA en ga niet alleen pokeren: 'we hebben geen geld'of 'hij is te duur' Sodemiter op! Een seizoenskaart van ajax is ook duur maar die worden ook allen verkocht terwijl het niet eens als investering gezien kan worden met deze waardeloze selectie! We zijn TE LAAT voor Marcus Berg maar maak het dan wel goed met HONDA EN ALVES!!!! Honda voor de doelpunten van de middevelders en Alves het schietkanon nr 9. Volgend jaar is Suarez weg... Zorg er niet voor dat ook AJAX weg is! HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Als ik het geld had had ik hem voor ajax gehaald, ik zou elke stuiver er voor over hebben. Regel het anders met alle supporters die een gift kunnen geven en HAAL HONDA, De investering voor de toekomst en STOP dit wanbeleid!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rust!!!!









0.0106580